abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78244813

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 20 februari 2010 @ 22:42:07 #2
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_78244867
haha

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_78244871
ik vroeg het omdat het ineens over cowbells ging
Werewolf
pi_78244876
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 22:36 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Klinkt goed Het zal wel ergens april worden voor ik uberhaupt tijd heb
Dat geldt voor ons ook

Oh en FOT is best leuk ja Vind de sfeer over het algemeen goed, ook jegens mensen die duidelijk net beginnen! En dat mis ik bij veel 'serieuze' fora.
Heb toevallig gister dit forum ontdekt: http://www.d-dig.nl/forums/
Ken jij het? Het lijkt me wel redelijk relaxt zo op het eerste gezicht, al is de FAQ erg lang
pi_78244901
Isa, ik ben dik over de dertig en dik over de trouwjurk.

Laat het me weten als je zover bent.....
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_78244910
En hier heb ik toch echt hartelijk om gelachen vandaag:
pi_78244985
krakkemieke, in jouw profiel staat duidelijk dat je een man bent.

maar jouw nickname zegt toch iets anders
Werewolf
pi_78245021
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 22:45 schreef sararaats het volgende:
krakkemieke, in jouw profiel staat duidelijk dat je een man bent.

maar jouw nickname zegt toch iets anders
Ik ben een vrouw maar te lui om het te veranderen.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_78245036
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 22:43 schreef krakkemieke het volgende:
Isa, ik ben dik over de dertig en dik over de trouwjurk.

Laat het me weten als je zover bent.....
Hey, jullie zijn allemaal uitgenodigd mocht het ooit zover komen
pi_78245070
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 22:42 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Dat geldt voor ons ook

Oh en FOT is best leuk ja Vind de sfeer over het algemeen goed, ook jegens mensen die duidelijk net beginnen! En dat mis ik bij veel 'serieuze' fora.
Heb toevallig gister dit forum ontdekt: http://www.d-dig.nl/forums/
Ken jij het? Het lijkt me wel redelijk relaxt zo op het eerste gezicht, al is de FAQ erg lang
FOT heeft ook zo zijn momenten hoor Wacht maar Je komt er vanzelf achter

En dat forum ken ik nog niet. Eens ff bekijken

edit: eerste indruk is "OMG, die kleuren die layout " De foto's zijn niet onaardig, maar het is te klein allemaal. Dan krijg je al snel een ons-kent-ons sfeertje en dat is niet prettig
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_78245163
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 22:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hey, jullie zijn allemaal uitgenodigd mocht het ooit zover komen
Ik heb nog een rode trouwjurk in de aanbieding..... En schoenen en tasje....
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_78245219
de vrouw van m'n neef had haar trouwjurk roodgeverfd
Werewolf
pi_78245326
Freecell, hadden jullie het antwoord ook gezien op 'I'm fucking Matt Damon?'

pi_78245342
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 22:52 schreef sararaats het volgende:
de vrouw van m'n neef had haar trouwjurk roodgeverfd
Een voorheen witte jurk? Is dat mooi geworden? Wel gedurfd zeg
pi_78245371
oh shit , ik heb nog een half topic om bij te lezen, doe ik morgen wel. Ik en 3 sc's tegelijk gaat niet samen heb wel een paar posts gelezen en daar kreeg ik de slappe lach van
pi_78245399
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 22:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Een voorheen witte jurk? Is dat mooi geworden? Wel gedurfd zeg
ikzelf was niet bij het huwelijk maar heb foto's gezien. dat huwelijk was in Los Angeles.

vond het best gewaagd
Werewolf
pi_78245411
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 22:55 schreef SeaOfLove het volgende:
oh shit , ik heb nog een half topic om bij te lezen, doe ik morgen wel. Ik en 3 sc's tegelijk gaat niet samen heb wel een paar posts gelezen en daar kreeg ik de slappe lach van
welke?
Werewolf
pi_78245422
Ik wilde ook niet echt een trouwjurk die ik nooit meer aankon. Dus dat rood was wel goed.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_78245424
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 22:55 schreef SeaOfLove het volgende:
Het vorige topic was inderdaad vermakelijk, om te lurken.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_78245429
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 22:48 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

FOT heeft ook zo zijn momenten hoor Wacht maar Je komt er vanzelf achter

En dat forum ken ik nog niet. Eens ff bekijken

edit: eerste indruk is "OMG, die kleuren die layout " De foto's zijn niet onaardig, maar het is te klein allemaal. Dan krijg je al snel een ons-kent-ons sfeertje en dat is niet prettig
Och ja, dat is op ieder forum zo, dat er momenten zijn dat het een stuk minder is
En ja, D-Dig is klein idd. Maar op zich lijkt me dat ook wel weer een voordeel juist.. Maar ik snap wel wat je bedoelt.
pi_78245545
Ik luister weer eens Suffragette City van Bowie.... Nee, dat is niet de schuld van Minilot!
Jeugdsentiment.....
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  zaterdag 20 februari 2010 @ 22:59:55 #23
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_78245550
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 22:28 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Zuurpruimen niet, wel een stel kritische fotografen. En men heeft weinig met de default beginners-shots zeg maar. De doelgroep is een publiek van gevorderde hobbyist, semi-pro en pro.

De discussies gaan overigens af en toe nergens over, maar zoals met alles: je moet erom heen lezen, de plaatjes kijken, inspiratie opdoen en dan zelf lekker gaan fotograferen zoals jij dat leuk vind
Nou, ik kan me nog ene gast herinneren daar die een geel/zwarte vis op de foto zat af te kraken omdat hij vond dat die vis grijs/zwart moest zijn. En ondanks het feit dat hij geen ene reet van vissen wist kreeg je hem niet aan het verstand dat de foto goed was en dat de vis echt gewoon geel-zwart is. En dat was mijn eerste ervaring op Belgium Digital, toen was ik er wel weer even klaar mee.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  zaterdag 20 februari 2010 @ 23:02:58 #24
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_78245682
Zo. Ik was er even bijgesprongen in het warme badje waar Bluezz al in zat en heb het nu ook eindelijk een beetje warm gekregen.
Tijd voor een lekker weekendwhiskietje (dalwhinnie 15yr) en dan mij geestelijk voorbereiden op de 1500 meter.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_78245697
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 22:59 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Nou, ik kan me nog ene gast herinneren daar die een geel/zwarte vis op de foto zat af te kraken omdat hij vond dat die vis grijs/zwart moest zijn. En ondanks het feit dat hij geen ene reet van vissen wist kreeg je hem niet aan het verstand dat de foto goed was en dat de vis echt gewoon geel-zwart is. En dat was mijn eerste ervaring op Belgium Digital, toen was ik er wel weer even klaar mee.
Briljant was dat! het zou aan de witbalans liggen En 'dat soort vissen zijn altijd zwart-wit' beweerde de beste man. Hij zal vast het een en ander over fotografie hebben geweten, maar van vissen iig geen donder. Heeft ie de foto bewerkt, vis dus zwart-wit gemaakt, werd ie boos omdat ik moest lachen dat mijn vis een ander kleurtje had gekregen Wat een droeftoeters.. En dan zeggen ze dat de 'ollanders botterikken zijn.. nou die Belgen spannen de kroon hoor!

Ging trouwens om dit soort: Clown Pleco en ja, die kunnen aardig naar zwart-wit neigen, maar die van mij was toch echt van het bruin-gelige type
LOL zie de betreffende foto er ook nog tussen staan. En ja de witbalans kon wel een klein tikkie hebben hoor, maar je moet niet gaan overdrijven en mijn vis van kleur laten veranderen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')