quote:Het kabinet is gevallen aangezien de inspiratieloze houding van Wouter Bos tijdens de kamer debatten liet blijken dat zowel JPB als Verhagen bijzonder lui zijn geweest in het informeren van de vice-premier over de toestand "Uruzgan" Het hagelde dan ook kritiek vanuit de oppositie en na een rumoerige periode gaf JPB het op.
Ja maar hee!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zei al "Ik heb geen idee" Er werd onlangs een topic geopend om wat los proberen te peuteren![]()
Dat mislukte![]()
Maar niet kunnen antwoorden op een normale vraag per PM plus de aard/manier van reageren in dat bewuste topic en hier, het spreekt boekdelen.
Is dat niet een beetje een lange TT?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Wacht! Ik bedenk wat voor je!
Het kabinet is gevallen aangezien de inspiratieloze houding van Wouter Bos tijdens de kamer debatten liet blijken dat zowel JPB als Verhagen bijzonder lui zijn geweest in het informeren van de vice-premier over de toestand "Uruzgan" Het hagelde dan ook kritiek vanuit de oppositie en na een rumoerige periode gaf JPB het op.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:34 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat het je geen reet aan gaat waarschijnlijk maar je had het mis maar nee hoor, er is wel "iets".
Je wil te graag. Draag een tutu.
Een roze!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Kom op zeg, als je niet KUNT antwoorden op een normale PM en er hier mensen lekker zitten te pimpen met meer kennis, dan is er niets aan de hand
![]()
Eén op één overgenomenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Wacht! Ik bedenk wat voor je!
Het kabinet is gevallen aangezien de inspiratieloze houding van Wouter Bos tijdens de kamer debatten liet blijken dat zowel JPB als Verhagen bijzonder lui zijn geweest in het informeren van de vice-premier over de toestand "Uruzgan" Het hagelde dan ook kritiek vanuit de oppositie en na een rumoerige periode gaf JPB het op.
Ik deed een improv, maar laat maar weer. Als jullie hier nieteens leuk op kunnen reageren is er duidelijk IETS AAN DE HAND TVP TVP TVP!11!!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:40 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje een lange TT?![]()
Ja ik weet niet hoor, misschien gaat het me niet aan maar t viel me zo op
Beter ookquote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:41 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zit zo niet meer in het roddelcircuit.
Serieus hè. We zijn outquote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:41 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zit zo niet meer in het roddelcircuit.
Pimpen met meer kennis?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Kom op zeg, als je niet KUNT antwoorden op een normale PM en er hier mensen lekker zitten te pimpen met meer kennis, dan is er niets aan de hand
![]()
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:41 schreef debuurvrouw het volgende:
Echt Teun, je kan het je vast niet voorstellen, maar dat gemekker van jou over "iets" ontneemt mij de lust van het posten. Echt heel.
Er is niks tussen mij en iemand hier of elders of je het nou gelooft of niet. Het feit dat ik op de een of andere manier verantwoording aan jou schuldig ben irriteert me mateloos.
Oi, dit had ik nog niet gelezenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:41 schreef debuurvrouw het volgende:
Echt Teun, je kan het je vast niet voorstellen, maar dat gemekker van jou over "iets" ontneemt mij de lust van het posten. Echt heel.
Er is niks tussen mij en iemand hier of elders of je het nou gelooft of niet. Het feit dat ik op de een of andere manier verantwoording aan jou schuldig ben irriteert me mateloos.
Zo opeens posten. Dat doe je anders nooit. Jij weet iets en het riekt naar damage control!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Moet jij nodig zeggen met je spinhobby opeens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |