Jaaaquote:Op zondag 21 februari 2010 14:01 schreef Lindytje het volgende:
Leuk dat er animo is voor een ruiltopic!! Dan zal ik er zo eens eentje aanmaken! En dan gewoon in LIF?
Boeboe! Nou ja, wat raar!quote:Op zondag 21 februari 2010 12:27 schreef PeRi het volgende:
De nieuwe Essence kleurtjes zijn er volgens mij nog niet hoor, niet hier in NL dacht ik. En de kleuren die jij noemt CarO zijn ook 'oud' geloof ik.
ik ben voorquote:Op zondag 21 februari 2010 12:37 schreef Lindytje het volgende:
Zullen we een nagellak-ruil-topic aanmaken?
Volgens mij zie ik steeds vaker ruil-dingen staan, en dan verdwijnen ze niet zo tussen de rest. Ik heb ook nog wel wat dingetjes te ruil...
Ouwe meuk?quote:Op zondag 21 februari 2010 14:41 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Boeboe! Nou ja, wat raar!
Er staat zelfs NEW op het potje! Afzetters! Gewoon een euro negenentwintig betaalt voor ouwe meuk!!
ik wil hem!!!quote:Op zondag 21 februari 2010 12:32 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
mijne zijn way erger, door de kou blijven ze scheuren![]()
ik zie toffe kleurtjes van essence!!!
iemand trouwens die wil ruilen?
[ afbeelding ]
Opi got a date to knight, ik heb hem één keer opgehad maar gelijk er weer af gehaald, ik ben gek op roze maar vind deze gewoon niet leuk
[ afbeelding ]
de 3de
Haha die stempels zijn wel übertof zegquote:Op zondag 21 februari 2010 13:59 schreef PeRi het volgende:
[ afbeelding ]
H&M - Boho Chicomania (3 laagjes)
[ afbeelding ]
H&M - Boho Chicomania met Konad m74 (+ Essence - white striper) + Rimmel - Superwear topcoat
Deze H&M lijn heeft leuke kleuren maar ze lakken echt grandioos kut.
Heb je hem al geruild? Anders zou ik hem wel willen ruilenquote:Op zondag 21 februari 2010 12:32 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
mijne zijn way erger, door de kou blijven ze scheuren![]()
ik zie toffe kleurtjes van essence!!!
iemand trouwens die wil ruilen?
[ afbeelding ]
Opi got a date to knight, ik heb hem één keer opgehad maar gelijk er weer af gehaald, ik ben gek op roze maar vind deze gewoon niet leuk
[ afbeelding ]
de 3de
neem het 6e potje van linksquote:Op zondag 21 februari 2010 14:52 schreef RenRen- het volgende:
Ik moet lelijke nagellak kopen, wnat ik kan geen keuzes maken
BASECOAT!!!!quote:Op zondag 21 februari 2010 15:12 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb gewoon een heel topic gemist. Ik ga ook een keer een weekendje weg
.
Anyways, heb weer mooie dingen voor bij zien komen, die nieuwe series van Essence zijn leukmooie kleuren paars gezien. Heb gister in Newcastle ook weer 3 lakjes gekocht, een rode, roze/paarse en parelmoer. Van het merk 2True, ga zo eens lakken. Ben benieuwd.
Hmm, geen last van. Gebruik je wel base en topcoat?quote:Op zondag 21 februari 2010 15:09 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik overweeg mn China Glaze OMG lakjes weg te doen. De kleuren zijn ZO mooi maar ik kan die lak niet langer dan een paar uur op mijn vingers houden, dan zijn ze alweer helemaal afgebladdert.Iemand tips en adviezen, of is daar geen verbetering meer mogelijk?
Thanks for the tip, al gebruik ik meestal wel basecoat xDquote:
ja, je wil geen gele nagelsquote:Op zondag 21 februari 2010 15:17 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Thanks for the tip, al gebruik ik meestal wel basecoat xD
Nee, ik gebruik geen basecoat, heb er zoveel ongebruikt staan omdat die er stuk voor stuk zorgen dat iedere nagellak snel gaat chippen. Heb gemerkt dat mijn nagellak over het algemeen véél beter blijft zitten zonder basecoat.quote:Op zondag 21 februari 2010 15:16 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Hmm, geen last van. Gebruik je wel base en topcoat?
gebruik je wel een topcoat? deed ik altijd wel met die OMG lakjes.quote:Op zondag 21 februari 2010 15:09 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik overweeg mn China Glaze OMG lakjes weg te doen. De kleuren zijn ZO mooi maar ik kan die lak niet langer dan een paar uur op mijn vingers houden, dan zijn ze alweer helemaal afgebladdert.Iemand tips en adviezen, of is daar geen verbetering meer mogelijk?
Hij lakt gewoon kut.quote:Op zondag 21 februari 2010 @ 15:48 schreef Tammykok het volgende:
Niet met lichaamsdelen gaan schelden hé...:)
te dik of zoquote:
Heb op de konad plates zelf nog geen plakplastic gehad, maar wel op de nepperds. Het plasticje is ook bijna niet te zien, beetje friemelen aan de randjes met een nagel/schrapertje. Dat witte achterop zit bij de konad's dan heb je de real deal. suc6quote:Op zondag 21 februari 2010 16:00 schreef princess-a het volgende:
Dames met Konad ervaring; zit er altijd plastic om de plate? Ik heb er nu 1 waarbij ik zo weinig relief voel dat ik denk dat er nog plastic over heen zit maar ik zie echt niks! kan ook voor geen meter stempelen zo
alleen op de achterkant zit een wit plaatje met konad all over, of hoort dat zo?
Fiets is een manquote:Op zondag 21 februari 2010 @ 16:14 schreef Tammykok het volgende:
Scheld dan met het mannelijke geslacht... die zijn hier toch niet te vinden![]()
Wat is er met je lakje dan?
Dankjewel! Met de white pearl kan ik de plate, m77, niet stempelen. Met witte konad lukt het gelukkig wel. Ik ga er dan maar vanuit dat er geen plastig overheen zit, heb al 2 nagels verknald door het peuteren aan de platequote:Op zondag 21 februari 2010 16:16 schreef AmNaBa het volgende:
[..]
Heb op de konad plates zelf nog geen plakplastic gehad, maar wel op de nepperds. Het plasticje is ook bijna niet te zien, beetje friemelen aan de randjes met een nagel/schrapertje. Dat witte achterop zit bij de konad's dan heb je de real deal. suc6
mijn zusje geeft die als het goed is zo voor mequote:Op zondag 21 februari 2010 16:22 schreef Tammymara het volgende:
Ik vind die SYF blauw echt supermooi!
Heyyy had je het vorige topic nog gelezen? We kunnen niet reageren op je blog :-Pquote:Op zondag 21 februari 2010 15:17 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Thanks for the tip, al gebruik ik meestal wel basecoat xD
Ik heb het hele vorige topic gemistquote:Op zondag 21 februari 2010 16:30 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Heyyy had je het vorige topic nog gelezen? We kunnen niet reageren op je blog :-P
Oh jeetjequote:
Maar hij lakt verschrikkelijkquote:Op zondag 21 februari 2010 @ 16:36 schreef princess-a het volgende:
[..]
Oh jeetjeHij is wel heel mooi
Omdat 13.gif?quote:Op zondag 21 februari 2010 @ 16:38 schreef progje het volgende:
zo en weer terug uit Enschede..
mooie nagels komen er voorbij
En RenRen ik moest wel lachen om je foto
Doet het!quote:Op zondag 21 februari 2010 16:48 schreef Diconnected het volgende:
http://lclacquers.blogspot.com > Kan iemand reageren bij de comments?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |