Oh nou hou op hoorquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee die heb ik vanmorgen gesproken en we hebben het heel kort maar over je gehad zal het maandag eens vragen
Een andere vriendin die het gedoe van de heren van een afstandje volgde
Vind je zelf ook niet eruit zien hoor als je leeftijdmaar je hebt wel duidelijk de wijsheid
(dit was een éénmalige actie
enjoy).
![]()
Ja, was wel leuk!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ailafjoeeeeee
Hoe was je film vanmorgen?
Oh en had je gelezen dat die FOK! film niet a.s. maandag is maar de maandag er op?
Ik dacht steeds a.s. maandag
Het staat gewoon ook in de banner al heel de tijd hierboven.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, was wel leuk!
Maareh, que? Een week later dus!![]()
Doos
Gaan we dan nog wel??
Als een gekkie?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:40 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Zo ben ik nou eenmaal opgevoed.
Misschien zijn ze er wel maar niet hier?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:42 schreef oh-oh het volgende:
Mijn hond af laten maken een oplossing?
Waar zijn onze mods als we ze nodig hebben???
Ohja, en ik had die datum ook wel gelezen volgens mij. Maar het niet gekoppeldquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Het staat gewoon ook in de banner al heel de tijd hierboven.
1 Maart. En dat is a.s. maandag nog niet![]()
En ja, tuurlijk gaan we als jij ook wilt!
Ook.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als een gekkie?
![]()
Ik neem trouwens aan dat jij wel John Irving hebt gelezen he?
Als je van Murakami houdt![]()
Ik vind het zo leuk, ik lees als sinds mn 13e Irving of zo, en bij Murakami had ik ook meteen dat verslaafde gevoel, dat je maar wil blijven lezen, en toen las ik dat Murakami Irving in het Japans vertaald heeft
Vijf dagenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ohja, en ik had die datum ook wel gelezen volgens mij. Maar het niet gekoppeld![]()
![]()
En ik kan nog steeds hoor, ik ben die week lesbisch weet je nog. Dan zien we elkaar drie keer in vier dagen![]()
![]()
Nee! 27, 1 en 2. En 12quote:
dat magquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:48 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik wil ook wel in de op als dat mag.
Zie je het wel zitten met mij?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |