Altijd dezelfde users, altijd dezelfde domme verwijten, altijd dezelfde argumenten. Jezelf blijven herhalen omdat mensen niet willen lezen. Nuanceren en een normale discussie voeren was altijd al moeilijk, maar de laatste tijd blijkt het echt onmogelijk te zijn. Vaak zie je dat als er eindelijk een leuke discussie is er weer iemand met een extreme post aankomt en het gezeik weer van voren af aan begint.
Ik heb besloten dat ik de tijd die ik in Fok! steek wel wat nuttiger kan besteden.
Om in de geest van Pim te blijven: "Ik heb er geen zin meer an".
9228e en voorlopig laatste post
Hopelijk kom je terug als de boel weer wat genormaliseerd is.
Het ga je goed!!
quote:Men kiest er zelf voor.
Op donderdag 09 mei 2002 11:22 schreef calvobbes het volgende:
En weer 1....erg jammer dat er door de onstane situatie fatsoenlijke users worden 'weggejaagd'....
Ps. Ik vind het nogal een verwijt richting deze en gene. Je moet het kaf wel van het koren schijden
[Dit bericht is gewijzigd door Bikkelmannetje op 09-05-2002 11:25]
Op mij kwam je over als iemand waar nog prima mee te praten viel, ook al waren we het zelden eens.
quote:Om weg te gaan wel ja. Niet voor al die domme extreme opmerkingen die Fok! overspoelen de laatste tijd.
Op donderdag 09 mei 2002 11:22 schreef DarkElf het volgende:Men kiest er zelf voor.
quote:Fok! is toch een afspiegeling van de samenleveving? Je kunt ervoor kiezen om weg te gaan maar je kunt sommige mensen ook gewoon negeren. In de normale wereld kan je ook niet weglopen als er dingen gebeuren die je raken.
Op donderdag 09 mei 2002 11:24 schreef calvobbes het volgende:[..]
Om weg te gaan wel ja. Niet voor al die domme extreme opmerkingen die Fok! overspoelen de laatste tijd.
quote:Pff, ben blij toe! Mooi dat je gaat, want als je toch alleen maar te kankeren hebt, ben je toch geen weerwaarde voor dit forum
Op donderdag 09 mei 2002 11:24 schreef calvobbes het volgende:[..]
Om weg te gaan wel ja. Niet voor al die domme extreme opmerkingen die Fok! overspoelen de laatste tijd.
quote:Nee fok is geen afspiegeling van de sameleving. Hier zeggen mensen die ze niet in IRL durven te zeggen, hier zijn users er alleen maar op uit om andere af te zeiken. Ik heb ieder geval de illusie dat dat geen redelijke afspiegeling is van de samenleving.
Op donderdag 09 mei 2002 11:26 schreef DarkElf het volgende:Fok! is toch een afspiegeling van de samenleveving?
quote:IRL kun je uit de buurt van mensen blijven. Hier op Fok! kun je iedereen overal onverwacht tegenkomen.
Je kunt ervoor kiezen om weg te gaan maar je kunt sommige mensen ook gewoon negeren. In de normale wereld kan je ook niet weglopen als er dingen gebeuren die je raken.
Mocht je niet snappen wat er de laatste tijd op Fok gebeurt lees dan deze topics eens: Is dit ONS Fok! nog wel??? - 'Escalatie' op Fok! Deel II - Even netjes afscheid nemen...
Forums zuigen, forumposters zuigen harder (met name de onopgeleide), Internet zelf zuigt nog het hardst.
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 11:18 schreef K-otic het volgende:
Whatever, toedeloe.
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 11:23 schreef Bikkelmannetje het volgende:
Tabee knul! Hoop dat bij je moeder op de bank meer plezier met zich meebrengt!Ps. Ik vind het nogal een verwijt richting deze en gene. Je moet het kaf wel van het koren schijden
quote:Fijn dat iemand ook de moeite neemt om precies die reacties te plaatsen die het voor sommige mensen niet leuk maken om nog op Fok! te komen...
Op donderdag 09 mei 2002 11:26 schreef Bikkelmannetje het volgende:Pff, ben blij toe! Mooi dat je gaat, want als je toch alleen maar te kankeren hebt, ben je toch geen weerwaarde voor dit forum
Ik denk alleen dat je net zo goed mensen kunt negeren als dat je weggaat en een dramatisch "ik ga weg" topic opent.
Mensen zeggen misschien sneller wat ze denken via internet maar zijn niet alle users daar een beetje schuldig aan?
Je kan mij niet wijsmaken dat alles wat hier gepost wordt ook zo makkelijk irl gezegd wordt. Iedereen doet dat.
En als je daar niet (meer) tegen kan is dat heel jammer maar moet iedereen dan zonodig dramatisch afscheid gaan nemen? Als je je niet meer thuis voelt hier waarom dan afscheid nemen?
Waarschijnlijk ben je over een week terug, want het LEUKE gedeelte van Fok, dat deel wat steeds minder wordt, blijft boeiend.
Ik heb na afgelopen maandag niet veel tijd op het forum door gebracht, dus niet al te veel van de ongenuanceerdheid meegemaakt, maar de topics die hierboven genoemd zijn komen zeer regelmatig in 1 of andere vorm langs. Al dan niet door mijzelf geopend. Voor mij heeft Fok half 2000 zijn hoogtepunt beleefd. Daarna is rechtevenredig met de pageviews het baggergehalte met een factor 4 gestegen.
quote:Waarom niet?
Op donderdag 09 mei 2002 11:35 schreef DarkElf het volgende:Als je je niet meer thuis voelt hier waarom dan afscheid nemen?
Iedereen hier heeft wel een gelijkgestemde gevonden.
Van die gelijkgestemde neem je afscheid...
stukje beschaving
quote:Maar is het niet zo dat als je juist vervelende reacties wilt vermijden je niet beter die gelijkgestemde persoonlijk kunt benaderen?
Op donderdag 09 mei 2002 11:39 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Waarom niet?
Iedereen hier heeft wel een gelijkgestemde gevonden.
Van die gelijkgestemde neem je afscheid...
stukje beschaving
het zal je maar gebeuren..
[Dit bericht is gewijzigd door smile4ever op 09-05-2002 11:43]
quote:Probeer jij maar eens een constant stroom van irritante zuigende opmerkingen te negeren. Zal je even lukken maar als je tegen blijft komen...
Op donderdag 09 mei 2002 11:35 schreef DarkElf het volgende:Ik denk alleen dat je net zo goed mensen kunt negeren als dat je weggaat en een dramatisch "ik ga weg" topic opent.
quote:Denk het wel. Alleen hebben sommige users nog wel het fatsoen om het netjes te houden.
Mensen zeggen misschien sneller wat ze denken via internet maar zijn niet alle users daar een beetje schuldig aan?
quote:Dat is juist het probleem. Dat mensen hier makkelijker te ver gaan.
Je kan mij niet wijsmaken dat alles wat hier gepost wordt ook zo makkelijk irl gezegd wordt. Iedereen doet dat.
quote:Misschien als een soort van protest? Misschien dat die het wel de moeite waard vond om aan sommige users te vertellen? Ik weet de reden van Strolie niet.
En als je daar niet (meer) tegen kan is dat heel jammer maar moet iedereen dan zonodig dramatisch afscheid gaan nemen? Als je je niet meer thuis voelt hier waarom dan afscheid nemen?
quote:Onzin. Strolie75 kan heel goed voor zichzelf opkomen, en bovendien komt hij zelf ook met reacties die het voor sommigen niet leuk maakt om op Fok! te komen.
Op donderdag 09 mei 2002 11:33 schreef calvobbes het volgende:Fijn dat iemand ook de moeite neemt om precies die reacties te plaatsen die het voor sommige mensen niet leuk maken om nog op Fok! te komen...
Wat mij betreft vind ik al die afscheidtopics overbodig. Je komt wel op fok of je komt niet, ga niet met die aandachttrekkerijtopcs theatraal zeggen dat je er geen reet meer aanvindt.
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 11:44 schreef SunChaser het volgende:[..]
Onzin. Strolie75 kan heel goed voor zichzelf opkomen, en bovendien komt hij zelf ook met reacties die het voor sommigen niet leuk maakt om op Fok! te komen.
Wat mij betreft vind ik al die afscheidtopics overbodig. Je komt wel op fok of je komt niet, ga niet met die aandachttrekkerijtopcs theatraal zeggen dat je er geen reet meer aanvindt.
quote:Idd wat is het nut van een theatraal afscheid als je de reaties niet kunt zien?
Op donderdag 09 mei 2002 11:45 schreef Merel het volgende:
Stiekem komen ze nog wel hoor, om te kijken hoe hun afscheidstopic loopt. Waarom zouden ze anders zo'n topic posten?
quote:Alhoewel ik het niet zo vaak eens ben met Strolie betrap ik hem niet vaak op dergelijk domme ononderbouwde oneliners al dan niet over users die die amper kent.
Op donderdag 09 mei 2002 11:44 schreef SunChaser het volgende:Onzin. Strolie75 kan heel goed voor zichzelf opkomen, en bovendien komt hij zelf ook met reacties die het voor sommigen niet leuk maakt om op Fok! te komen.
quote:Alsof dit ineens een nieuw fenomeen is die afscheidstopics
quote:Maar dat doet hij dus wel, omdat hij er behoefte aan heeft. Als het je niet bevalt, lees er overheen.
ga niet met die aandachttrekkerijtopcs theatraal zeggen dat je er geen reet meer aanvindt.
quote:Het staat te pontificaal en theatraal in de weg om er overheen te lezen.
Op donderdag 09 mei 2002 11:47 schreef the-O het volgende:[..]
Maar dat doet hij dus wel, omdat hij er behoefte aan heeft. Als het je niet bevalt, lees er overheen.
quote:Maar dat mag toch? Je kunt toch even laten weten dat je niet meer gaat posten? Ik zou het zelf niet zo doen, maar als Strolie het nodig vindt, wat is er nou werkelijk op tegen? Ik heb wel onzinnigere topics gezien.
Stiekem komen ze nog wel hoor, om te kijken hoe hun afscheidstopic loopt. Waarom zouden ze anders zo'n topic posten?
quote:Goh, dan zijn ze misschien een dag langer hier op dan ze zeggen. Schandalig....
quote:Zeg ik dan van niet?
Op donderdag 09 mei 2002 11:50 schreef the-O het volgende:Maar dat mag toch?
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 11:49 schreef K-otic het volgende:Het staat te pontificaal en theatraal in de weg om er overheen te lezen. niet over te zeuren
quote:wie zegt dat dat schandalig is? Vind het aleen een beetje vreemde gang van zaken. Puur aandachttrekkerij als je het mij vraagt.
Op donderdag 09 mei 2002 11:50 schreef calvobbes het volgende:[..]
Goh, dan zijn ze misschien een dag langer hier op dan ze zeggen. Schandalig....
quote:Nee. Maar dat stiekum geloof ik niet zo. Hij heeft geen zin meer in de discussies en laat dat even weten.
Op donderdag 09 mei 2002 11:51 schreef Merel het volgende:[..]
Zeg ik dan van niet?
Dit topic is geen aandachttrekkerij zoals sommige mensen zeggen, maar gewoon een mededeling. Ik heb toch al bijna 10.000 posts hier en ik wilde gewoon voorkomen dat mensen zich zouden afvragen "waar is Strolie75?". Het is geen definitief afscheid, misschien ben ik er over een paar maanden weer.
Ik was op Fok! vooral actief in ANM en SCH. Ik merkte gewoon dat de laatste tijd het verloop van een discussie vreselijk voorspelbaar was, veel users hebben zich links en rechts van het politieke spectrum ingegraven en een tussenweg was niet meer mogelijk. Als een topic tenminste voortijdig niet verpest werd door bijvoorbeeld flames.
Ik zal heus niet hier schijnheilig de vermomde onschuld uithangen. Ik heb ook vaak genoeg steken uitgedeeld aan bepaalde users die me het bloed onder de nagels vandaan haalde, maar naar mijn gevoel probeerde ik toch altijd wel een goede discussie aan te gaan.
Maar goed, ik kom over een paar maanden wel weer eens kijken.
Het gaat jullie goed.
quote:Denk dat je gelijk hebt. Zie sommige van voorgaande reacties. G'luck dude
Op donderdag 09 mei 2002 11:16 schreef Strolie75 het volgende:
De laatste dagen heb ik nagedacht. Misschien zit ik te lang op dit forum.Altijd dezelfde users, altijd dezelfde domme verwijten, altijd dezelfde argumenten. Jezelf blijven herhalen omdat mensen niet willen lezen. Nuanceren en een normale discussie voeren was altijd al moeilijk, maar de laatste tijd blijkt het echt onmogelijk te zijn. Vaak zie je dat als er eindelijk een leuke discussie is er weer iemand met een extreme post aankomt en het gezeik weer van voren af aan begint.
Ik heb besloten dat ik de tijd die ik in Fok! steek wel wat nuttiger kan besteden.
quote:Of moderators
Op donderdag 09 mei 2002 12:03 schreef Strolie75 het volgende:
Even toch nog snel een bericht. Ik was inderdaad nog even mee aan het lezen.Dit topic is geen aandachttrekkerij zoals sommige mensen zeggen, maar gewoon een mededeling. Ik heb toch al bijna 10.000 posts hier en ik wilde gewoon voorkomen dat mensen zich zouden afvragen "waar is Strolie75?". Het is geen definitief afscheid, misschien ben ik er over een paar maanden weer.
Ik was op Fok! vooral actief in ANM en SCH. Ik merkte gewoon dat de laatste tijd het verloop van een discussie vreselijk voorspelbaar was, veel users hebben zich links en rechts van het politieke spectrum ingegraven en een tussenweg was niet meer mogelijk. Als een topic tenminste voortijdig niet verpest werd door bijvoorbeeld flames.
Ik ben de laatste maanden veel genuanceerder en rustiger geworden, oa door de discussies op Fok met mensen waar ik normaal niet mee omga en zodoende hun standpunten meer leer begrijpen en soms zie dat we helemaal niet zo lijnrecht tegenover elkaar staan dan ik eerst dacht.
Helaas is dit allemaal in 1 klap weggevaagd door de moord op PF en is de nuance en de kalmte bij mij totaal verdwenen. Agressie en haat is wat er nog rest. Ik weet niet hoe lang dit gaat duren, maar het is het beste als ik voorlopig mijn hoofd hier niet laat zien, hoe lastig dat soms is als je ziet dat mensen het over je hebben hier ed.
Er komt namelijk toch niets anders uit dan de uiting van emotie die bij mij momenteel het meest overheerst: woede en haat.
Ik ga nu naar Rotterdam, om het failliet van Nederland bij te wonen en mijn mening kenbaar te maken.
Tot ziens....
quote:Wat ik wil zeggen: waar nog gesproken wordt, wordt geen geweld gebruikt...
Golfer,
Het is vervelend maar zoiets als wat nu gebeurt op Fok! had ik min of meer voorzien. Natuurlijk niet n.a.v. de gebeurtenissen die ons thans overspoelen. Heel misschien denk ik juist in het licht van deze gebeurtenissen dat we de boel nog even moeten aanzien. Zoals ik in een topic in SCH probeerde duidelijk te maken is Nederland zichzelf niet meer en aangezien Fok! een afspiegeling is van Nederland is ook Fok! zichzelf niet meer. Anders kan ik het feit dat sommige mensen compleet over de rooie lijken te gaan niet duiden.
Overigens wil ik niet nalaten om ook in eigen boezem te tasten. Ook ik heb deelgenomen aan wat achteraf niet anders als zinloze polarisatie genoemd kan worden. Demonisering? Wellicht... Maar dit alles in het kader van het spel. Juist wij allen hier op Fok! (links en rechts) belijden het woord en niet de daad, juist wij (en ook de schreeuwers bij wijze van spreken), want waarom anders keren we constant terug naar Fok!. Laat dit dan iets zijn dat ons, ondanks de diepe divisie die zich lijkt af te tekenen, verenigt...
Ik stel dan ook voor om de storm te laten uitwoeden...
W.G. Ryan3
quote:Ik zal je bijdragen echt missen!
De laatste dagen heb ik nagedacht. Misschien zit ik te lang op dit forum.Altijd dezelfde users, altijd dezelfde domme verwijten, altijd dezelfde argumenten. Jezelf blijven herhalen omdat mensen niet willen lezen. Nuanceren en een normale discussie voeren was altijd al moeilijk, maar de laatste tijd blijkt het echt onmogelijk te zijn. Vaak zie je dat als er eindelijk een leuke discussie is er weer iemand met een extreme post aankomt en het gezeik weer van voren af aan begint.
quote:Je kunt ook gewoon dit topic niet lezen als dit afscheidstopic je niet bevalt. Niemand verplicht je dit te lezen, en niemand verplicht je te reageren.
Onzin. Strolie75 kan heel goed voor zichzelf opkomen, en bovendien komt hij zelf ook met reacties die het voor sommigen niet leuk maakt om op Fok! te komen.
quote:Sommige mensen discussieren alleen in bepaalde topics omdat andere topics ze simpelweg niet aanspreken.
Op donderdag 09 mei 2002 13:14 schreef Merel het volgende:
Fok is meer dan alleen de topics over politiek hoor!
Mijn Fok! plezier is ook een heel stuk minder geworden.
quote:Niet voor iedereen.
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 12:03 schreef Strolie75 o.a. het volgende:Ik was op Fok! vooral actief in ANM en SCH.
quote:Hoe heet je kloon?!
Mijn plezier in het posten hier is ook behoorlijk afgenomen de laatste paar dagen, onder andere door mensen als GLG, Rica, daburnd88, HiZ en nog wat anderen...
quote:Ionpulse & X-Ray
Op donderdag 09 mei 2002 13:29 schreef Lithion het volgende:Mijn plezier in het posten hier is ook behoorlijk afgenomen de laatste paar dagen, onder andere door mensen als GLG, Rica, daburnd88, HiZ en nog wat anderen...
quote:Ik heb me dan wel (express) niet in de 'discussies' gemengd maar vind het ook jammer.
Op donderdag 09 mei 2002 13:29 schreef Lithion het volgende:
Erg jammer. Ik vond je juist de laatste dagen één van de weinige personen waar goed mee te ouwehoeren was. Hopelijk kom je nog wel terug.Mijn plezier in het posten hier is ook behoorlijk afgenomen de laatste paar dagen, onder andere door mensen als GLG, Rica, daburnd88, HiZ en nog wat anderen...
quote:Voor sommigen blijkbaar wel.
quote:Bedoel jij niet niet?
Op donderdag 09 mei 2002 13:39 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Voor sommigen blijkbaar wel.
Dag Strolie.
[Dit bericht is gewijzigd door HighLander op 09-05-2002 13:55]
quote:I stand corrected.
Op donderdag 09 mei 2002 13:43 schreef SunChaser het volgende:[..]
Bedoel jij niet niet?
Het ga jullie goed.
quote:Ga weg, en kom nooit meer terug!
Op donderdag 09 mei 2002 12:18 schreef X-Ray het volgende:
-BLAAAAAAAAAAAT-
quote:Jij hebt ook het EQ van een grindtegel hè?
Op donderdag 09 mei 2002 14:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ga weg, en kom nooit meer terug!
quote:Jij bent een vrije hopeloos gevalletje he...
Op donderdag 09 mei 2002 14:26 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Ga weg, en kom nooit meer terug!
quote:Subject: FOK!forum
Op donderdag 09 mei 2002 14:29 schreef Lithion het volgende:[..]
Jij hebt ook het EQ van een grindtegel hè?
Sterf lekker aan werkeloosheid of zo. Beetje zeiken om onterechte beschuldigingen maar het zelf wel doen he tyfuslul.
Tja..als je zo'n ICQ berichtje van iemand krijgt, wens je um weings goeds toe..
EQ of geen EQ..
Ik ben blij dat dat trieste ventje is opgerot..
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 14:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Jij bent een vrije hopeloos gevalletje he...
Flink gepest zeker vroeger?
quote:Na jou, jij loopt alleen maar inhoudsloos overal tegen aan te schoppen. Je bent in de verkeerde tijd en het verkeerde land geboren, want je had meer gepast in het communistische Sovjet Unie.
Op donderdag 09 mei 2002 14:36 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Donder jij helemaal op idioot..
quote:Dat is simpelweg niet waar.
Op donderdag 09 mei 2002 14:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
Tja..als je zo'n ICQ berichtje van iemand krijgt, wens je um weings goeds toe..
EQ of geen EQ..
quote:Ik ben een communist ja..
Op donderdag 09 mei 2002 14:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Na jou, jij loopt alleen maar inhoudsloos overal tegen aan te schoppen. Je bent in de verkeerde tijd en het verkeerde land geboren, want je had meer gepast in het communistische Sovjet Unie.
quote:Het spijt me Lithion dat je het niet met me eens bent..
Op donderdag 09 mei 2002 14:39 schreef Lithion het volgende:[..]
Dat is simpelweg niet waar.
[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Daggla op 09-05-2002 14:43]
quote:NB. dit is niet de eerste keer dat dit soort beschuldigingen richting X-ray worden geuit.....
Op donderdag 09 mei 2002 14:29 schreef Lithion het volgende:Jij hebt ook het EQ van een grindtegel hè?
quote:Daar gaat het helemaal niet om.
Op donderdag 09 mei 2002 14:40 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Ik ben een communist ja..
Ik stem in Griekenland op KKE ja..
En nu? Is daar wat mis mee? Ik ben uiterst links ja..
En ik ondersteun organisaties als 17-11 ja.
Maar als mensen extreem rechts mogen zijn, waarom ik dan niet extreem links?
Nog jammerder is het dat sommige lieden dit topic gebruiken om een trap na te verkopen. Wat mij betreft kunnen die gelijk op non-actief gesteld worden, maarja.
-- edit: ik trek me trouwens ook terug uit AN&M en SCH. In ieder geval tot 16 mei, dan zien we wel verder. Op deze manier hoeft het van mij ook niet meer.
[Dit bericht is gewijzigd door Jarno op 09-05-2002 14:47]
quote:Beste kerel..Heb je ook een aantal posts waarmee je je stelling kan onderbouwen? Ik kom vaak genoeg wel DEGELIJK met argumenten, die vervolgens worden afgedaan als linkse propaganda..
Op donderdag 09 mei 2002 14:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Daar gaat het helemaal niet om.
Waar het wel om gaat is dat jij overal maar tegenin loopt te brallen zonder argumenten te leveren. Je meent er overal maar meteen een scheldpartij van te moeten maken.
En wat je stemt boeit me niks eigenlijk.
Je enige argument bij al jouw opmerkingen is " Meester, hun zij doen het dus ik mag het ook" ....
quote:In de posts die ik van je heb gelezen, dat zullen ongetwijfeld niet al je post zijn maar wel een redelijk deel ervan, komen vaak dingen voor als: Hun doen het, dus ik mag dat ook of dingen in die orde...niet echt sterk.
Op donderdag 09 mei 2002 14:45 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Beste kerel..Heb je ook een aantal posts waarmee je je stelling kan onderbouwen? Ik kom vaak genoeg wel DEGELIJK met argumenten, die vervolgens worden afgedaan als linkse propaganda..
Ik ben het daarom (zoals gewoonlijk) ook niet met je eens
quote:Dan reageer je gewoon niet meer op hem, maar om hier dan nog zo achter z'n rug om een trap na te verkopen is een in- en intrieste laffe actie.
Op donderdag 09 mei 2002 14:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
Het spijt me Lithion dat je het niet met me eens bent..
Maar met mijn empathisch vermogen is niets mis..Maar X-Ray heeft z'n kruit bij mij al een tijdje geleden verschoten..
quote:Ik weet zeker, behalve de voetbaltopics, dat ik dat argument NOOIT heb aangehaald..
Op donderdag 09 mei 2002 14:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
In de posts die ik van je heb gelezen, dat zullen ongetwijfeld niet al je post zijn maar wel een redelijk deel ervan, komen vaak dingen voor als: Hun doen het, dus ik mag dat ook of dingen in die orde...niet echt sterk.
Maar goed, wij zullen het wel nooit eens met elkaar worden, en dat hoeft ook helemaal niet.
Maar een beetje je eigen normaal gedragen moet best kunnen.
quote:Voetbaltopics, oja dacht al Waar ken ik hem toch van?
Op donderdag 09 mei 2002 14:49 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Ik weet zeker, behalve de voetbaltopics, dat ik dat argument NOOIT heb aangehaald..
En ik gedraag me zoals ik ben..
Maar tussen X-Ray en mij heeft het nooit echt geboterd..
Maargoed..We zullen het wel niet eens worden nee..Gelukkig maar, zou eng zijn als iedereen het altijd met elkaar eens zou zijn..
quote:Whatever..
Op donderdag 09 mei 2002 14:48 schreef Lithion het volgende:[..]
Dan reageer je gewoon niet meer op hem, maar om hier dan nog zo achter z'n rug om een trap na te verkopen is een in- en intrieste laffe actie.
quote:Whe he he
Op donderdag 09 mei 2002 14:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Voetbaltopics, oja dacht al Waar ken ik hem toch van?
Eens zullen we het nooit worden nee, en laten we het daar maar op houden.
quote:Nou, onder andere hier:
Op donderdag 09 mei 2002 14:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
Whatever..
En natrappen..Waar haal je het vandaan?
quote:
Ik zei alleen dat ie op moest rotten en niet meer terug moest komen..Wat is daar zo erg aan?
Trouwens, X-Ray kennende is ie gauw weer terug..Op z'n eigen oude trieste niveau..
quote:Nou sorry hoor..Zeggen dat iemand moet oprotten is geen natrappen..
Op donderdag 09 mei 2002 14:56 schreef Lithion het volgende:[..]
Nou, onder andere hier:
[..]
quote:Wat is er mis met het ventileren van je mening X-Ray?
Ik ben ook voorlopig weg.
Het is voor mij onmogelijk nu nog normaal te reageren nu de emoties bij mij de spuigaten uit lopen. Zoals wel een beetje bekend is ben ik een nogal opvliegerig mannetje, en dat heeft nu zijn kookpunt bereikt. Ik heb mij nooit anders gedragen dan ik echt ben, en gedraag me in het echte leven net zo.
Ik geniet van ieders mening en ben volwassen genoeg om te zien dat er al een lange tijd iets niet helemaal meer klopt op fokzine. Mijns insziens komt dat juist door het editten/monddood maken van users..iets wat ik niet kan waarderen (en never kan accepteren..)
Ik hoop oprecht dat iedereen die nu vol emotie zit, ergens zijn/haar ei kwijt kan en zijn gevoelens van verdriet boosheid en vertwijfeling strax beter kunnen plaatsen...
Alles lijkt wel naar de kut te gaan de afgelopen paar dagen.
Wat voel ik me beroerd zeg
Ik merk wel dat sommige mensen mij nu veel oprechter overkomen dan voor de moord.
Lithion bv is iemand waar ik me schijnbaar sterk in vergist heb, vooral nu ben ik het vaak eens met wat hij allemaal post. Sorry Lithion.
Maar dan zijn er weer andere clowns waarvan ik het liefste de tanden van uit de bek sla, die mensen vinden het schijnbaar leuk om lekker na te trappen.
Dr.Daggla, GLG, Hagelslag etc etc
Deze mensen moest ik al niet, maar nu kan ze haast wel de nek omdraaien.
De laatste tijd post ik toch al weinig, omdat ik het gewoon wat rustiger aan wou doen, en ook wat genuanceerder na aanvang van het topic Discussieren onmogelijk?
en ik moet zeggen dat het me aardig is gelukt (op de voorvallen met Ryan3 na dan), maar dan nog menen sommige mensen dat het leuk is om te provoceren e.d, en het zijn steeds maar weer dezelfde mensen.
Ik was er ook al aan het denken om Fok! eens een tijdje met rust te laten, en nu 2 van m'n "idolen" weggaan wordt die drang alleen maar groter, maar ik denk toch dat ik zo nu en dan zal posten, ik wil namelijk nog altijd mijn mening kwijt.
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 15:55 schreef Refragmental het volgende:
X-Ray
Strolie75Alles lijkt wel naar de kut te gaan de afgelopen paar dagen.
Wat voel ik me beroerd zegIk merk wel dat sommige mensen mij nu veel oprechter overkomen dan voor de moord.
Lithion bv is iemand waar ik me schijnbaar sterk in vergist heb, vooral nu ben ik het vaak eens met wat hij allemaal post. Sorry Lithion.
Maar dan zijn er weer andere clowns waarvan ik het liefste de tanden van uit de bek sla, die mensen vinden het schijnbaar leuk om lekker na te trappen.
Dr.Daggla, GLG, Hagelslag etc etc
Deze mensen moest ik al niet, maar nu kan ze haast wel de nek omdraaien.
De laatste tijd post ik toch al weinig, omdat ik het gewoon wat rustiger aan wou doen, en ook wat genuanceerder na aanvang van het topic Discussieren onmogelijk?
en ik moet zeggen dat het me aardig is gelukt (op de voorvallen met Ryan3 na dan), maar dan nog menen sommige mensen dat het leuk is om te provoceren e.d, en het zijn steeds maar weer dezelfde mensen.Ik was er ook al aan het denken om Fok! eens een tijdje met rust te laten, en nu 2 van m'n "idolen" weggaan wordt die drang alleen maar groter, maar ik denk toch dat ik zo nu en dan zal posten, ik wil namelijk nog altijd mijn mening kwijt.
quote:Ja, blijf!
Op donderdag 09 mei 2002 15:55 schreef Refragmental het volgende:
Ik was er ook al aan het denken om Fok! eens een tijdje met rust te laten, en nu 2 van m'n "idolen" weggaan wordt die drang alleen maar groter, maar ik denk toch dat ik zo nu en dan zal posten, ik wil namelijk nog altijd mijn mening kwijt.
De redelijke mensen moeten blijven. Het is jammer dat juist Strolie75 weggaat, als 1 van de redelijke rechtse Fok!kers. Zelfde geldt voor X-Ray en jij. Als alle mensen met wie normaal te discussieren valt weggaan ben ik ook weg.
Maar ik heb het idee dat velen die nu weggaan binnen een week of misschien wat langer wel weer terug zijn. Zo gaat het altijd.
quote:hihihi
Op donderdag 09 mei 2002 16:00 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Natrappen doe ik niet aan..Actie is reactie..
Ik heb niet een keer de moord op Foruyn goed gepraat.
Ik probeer, in tegenstelling tot een hoop mensen, naar de hele sitaltie te kijken vanuit een neutrale point of view.
De door mij geopende topics, geplaatste quotes over Fortuyn waren niet als natrappen bedoeld. Dat jij het zo opvat, is niet mijn probleem..Ik kan het wel begrijpen dat sommige feiten hard kunnen aankomen in zo'n perioode van rouw. maar dat neemt niet weg dat je mensen kan beschuldigen van dingen die (hoogstwsl) niet waar zijn.
quote:ben ik niet objectief??
Op donderdag 09 mei 2002 17:00 schreef Kimmie het volgende:[..]
hihihi
quote:Alsook het mijne.
Op donderdag 09 mei 2002 13:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Sommige mensen discussieren alleen in bepaalde topics omdat andere topics ze simpelweg niet aanspreken.
Mijn Fok! plezier is ook een heel stuk minder geworden.
X-ray en Strolie. Jammer dat jullie er voorlopig niet meer zijn.
quote:Strolie ik heb ook wel eens aanvaringen met je gehad maar ook ik vind het jammer dat je weggaat. Ook al lopen de gemoederen soms hoog op, het moet geen mensen van het forum afjagen.
Ikzelf heb de laatste dagen na de moord op Pim Fortuyn bewust zeer weinig gepost maar alleen hoofdschuddend mijzelf verbaasd over de botte en vooral ontzettend domme reacties van allerlei mensen. Misschien is dit de reden dat ik zelf nergens in verwikkeld geraakt ben.
Misschien moet je gewoon even wat afstand nemen en daarna gewoon weer terugkomen hoor!
Blijf erin geloven, mannen.
quote:Was voor mij een reden om afgelopen dagen niet meer in de serieuzere fora te posten. Ik hoop dat je nog wel terug keert. Ik ben het weliswaar niet altijd met je eens, maar er valt over het algemeen goed met je te discussieren. Je doet tenminste zelden aan persoonlijke aanvallen en laat je zelden er toe overhalen om dergelijke vetes persoonlijk te maken.
Nogmaals hopelijk tot later wanneer de ergste storm weer is gaan liggen en men weer open staat voor discussies en minder alleen maar verwijten over een weer gaat smijten.
[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 10-05-2002 09:42]
quote:Eerste alinea was goed nieuws. Tweede alinea minder. Door de tweede alinea kom je in dezelfde 'state of mind' als die malloot die PF een kogel door de kop gejast heeft. En ik hoop toch niet dat je een dergelijke malloot wil zijn -alleen dan aan de andere kant van het politieke spectrum-. Extreme malloten zijn extreme malloten, of ze nou links of rechts zijn. Het gaat juist om de nuance. En dat is iets waar ik persoonlijk hier op Fok! graag op hamer. Vaak krijg ik daardoor een specifiek 'politiek label', maar die nuance is niet links of rechts. De nuance is dat je naast je emotie ook je verstand en je moreel besef gebruikt. En die nuance is vaak saai, maar liever saai dan een extreme malloot.
Op donderdag 09 mei 2002 12:18 schreef X-Ray het volgende:Ik ben de laatste maanden veel genuanceerder en rustiger geworden, oa door de discussies op Fok met mensen waar ik normaal niet mee omga en zodoende hun standpunten meer leer begrijpen en soms zie dat we helemaal niet zo lijnrecht tegenover elkaar staan dan ik eerst dacht.
Helaas is dit allemaal in 1 klap weggevaagd door de moord op PF en is de nuance en de kalmte bij mij totaal verdwenen. Agressie en haat is wat er nog rest. Ik weet niet hoe lang dit gaat duren, maar het is het beste als ik voorlopig mijn hoofd hier niet laat zien, hoe lastig dat soms is als je ziet dat mensen het over je hebben hier ed.
Er komt namelijk toch niets anders uit dan de uiting van emotie die bij mij momenteel het meest overheerst: woede en haat.
quote:Lang leve de nuancering en de discussie (of dit nou links of rechts is niet relevant)!
Op vrijdag 10 mei 2002 02:12 schreef Berserker het volgende:
Lang leve het rechtse gedachtengoed!
[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 10-05-2002 10:30]
quote:
Op vrijdag 10 mei 2002 02:12 schreef Berserker het volgende:
Lang leve het rechtse gedachtengoed!
quote:Grotere onzin ben ik volgens mij nog niet tegen gekomen op dit wonderbaarlijke forum. Misschien moet je voortaan eens wat menselijker en met gevoel nadenken over iets voordat je het op fok in je berichtje zet.
Op donderdag 09 mei 2002 11:26 schreef DarkElf het volgende:[..]
Fok! is toch een afspiegeling van de samenleveving? Je kunt ervoor kiezen om weg te gaan maar je kunt sommige mensen ook gewoon negeren. In de normale wereld kan je ook niet weglopen als er dingen gebeuren die je raken.
quote:..En je motivatie voor deze uitspraak is
Op zaterdag 11 mei 2002 19:10 schreef Visionist_069 het volgende:[..]
Grotere onzin ben ik volgens mij nog niet tegen gekomen op dit wonderbaarlijke forum. Misschien moet je voortaan eens wat menselijker en met gevoel nadenken over iets voordat je het op fok in je berichtje zet.
quote:Jankerd
quote:Dat komt omdat ze met het verkeerde been uit bed zijn gestapt.
Op zaterdag 11 mei 2002 22:22 schreef Ryan3 het volgende:
Gek dat veel rechtse mensen opstappen trouwens...?
In 2 jaar zijn er teveel weggegaan van fok die dat nooit hebben gemeldt. Dat is kutter.
Gurgeh noemde dat "natuurlijk verloop" Ik noem het "wegloop" wat een verschil is. Er zijn inmiddels meerdere fora met ex-fokkers , een Strolie75 maakt het verschil niet maar een nieuw fora wel. Dat trekt namelijk meerdere users aan.
hier op fok kun je een hoop oplopende discussies aangaan ZONDER dat je een kogel te pakken heb/krijgt...
of het nou een komplot is/was om die winnie van LPF bovenaan te laten komen of niet
quote:Gek he?
quote:waarschijnlijk weidden ze er in het belang van hun individu eerder een topic aan, terwijl links georienteerden eerder zwijgzaam in de massa, anoniem afhaken.
quote:Ik?
Op zaterdag 11 mei 2002 19:10 schreef Visionist_069 het volgende:[..]
Grotere onzin ben ik volgens mij nog niet tegen gekomen op dit wonderbaarlijke forum. Misschien moet je voortaan eens wat menselijker en met gevoel nadenken over iets voordat je het op fok in je berichtje zet.
quote:
Op zondag 12 mei 2002 11:04 schreef DarkElf het volgende:[..]
Ik?
Man je weet niet eens waar je het over hebt als je over gevoel praat. Ik zou me eerst eens verdiepen in het postgedrag van iemand voor je met deze kul aan komt zetten.
quote:Rekening houden met een ander is iets wat je niet 24 uur per dag kan volhouden. Vreemd? So sue me.
Op zondag 12 mei 2002 12:30 schreef Visionist_069 het volgende:[..]
Typisch dat je dan met zo'n foute stelling komt als "fok is toch een afspiegeling van het leven"? Want het gedrag en de omgeving van fok is werkelijk erg anders dan in ons lief,leuk leventje. Hoeveel jij zelf emotioneel hebt doorgemaakt bepaalt niet dat jij op emotioneel gebied goed kan denken voor een ander en in een algemene stelling als deze. Als je echt een persoon bent die veel heeft gemaakt en emotioneel goed is ontwikkeld kom je niet met reacties als "dahaaag" en meer van dit soort spul omdat je weet dat dat misschien lullig kan overkomen en de ander pijn kan veroorzaken ook al denk je te weten hoe die ander in elkaar zit.
Dahaag is een vorm van gedag zeggen die ik vaak gebruik, ook in het dagelijks leven. Als jij daar vervelende associaties bij krijgt is dat niet mijn probleem.
Verder meen ik helemaal niet te weten hoe de topicstarter in elkaar zit en dat interesseert me ook niet. Ik vind alleen dat weglopen erg makkelijk is en aangezien dat mijn persoonlijke mening is mag ik die dus in alle vrijheid ventileren hier.
quote:Is goed, we zien je binnenkort wel weer verschijnen.
quote:Nee precies...aanstellerietes...
Op zondag 12 mei 2002 12:36 schreef FokPolizei het volgende:
Blabla...snap niet dat we hier telkens een topic aan moeten wijden...
Je was wel eens leuk bij anti-flits(paal) topics, maar de laatste dagen kwam er niet veel meer uit je toetsenbord dan Pim dit, Pim dat... links sucks... bla bla bla... kortzichtig gedrag...
Adem in, adem uit... en kom nog een keertje terug...
Doei!
quote:Je bedoelt Polinca...?
Op zondag 12 mei 2002 03:23 schreef Guus het volgende:
Mensen die blaten dat ze weggaan zijn het probleem niet.In 2 jaar zijn er teveel weggegaan van fok die dat nooit hebben gemeldt. Dat is kutter.
Gurgeh noemde dat "natuurlijk verloop" Ik noem het "wegloop" wat een verschil is. Er zijn inmiddels meerdere fora met ex-fokkers , een Strolie75 maakt het verschil niet maar een nieuw fora wel. Dat trekt namelijk meerdere users aan.
quote:Ja, hebben meestal niet een gevoelige natuur nl....
Op zondag 12 mei 2002 06:27 schreef Refragmental het volgende:[..]
Gek he?
Ook Spijtig: natrappen. Reageer dan niet, is op zich niet zo moeilijk hoor.
Na een korte adempauze gewoon terugkomen, we moeten tegengas blijven geven aan de linkse hordes
quote:Rekening houden met een ander is iets wat je "op internet" wel 24 uur per dag kan volhouden...vooral bij momentopnames als een bericht plaatsen. De reden daarvoor kan je zelf denk ik ook wel bedenken als je er wat moeite voor doet.
Op zondag 12 mei 2002 12:34 schreef DarkElf het volgende:[..]
Rekening houden met een ander is iets wat je niet 24 uur per dag kan volhouden. Vreemd? So sue me.
Dahaag is een vorm van gedag zeggen die ik vaak gebruik, ook in het dagelijks leven. Als jij daar vervelende associaties bij krijgt is dat niet mijn probleem.
Verder meen ik helemaal niet te weten hoe de topicstarter in elkaar zit en dat interesseert me ook niet. Ik vind alleen dat weglopen erg makkelijk is en aangezien dat mijn persoonlijke mening is mag ik die dus in alle vrijheid ventileren hier.
Dat "weglopen" erg makkelijk is moet je zelf weten want dat is inderdaad een eigen mening die je vrij mag uitspreken.
quote:
Op zondag 12 mei 2002 13:05 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, hebben meestal niet een gevoelige natuur nl....
quote:Jammer, X-Ray.
Ik ben ook voorlopig weg.
Het is voor mij onmogelijk nu nog normaal te reageren nu de emoties bij mij de spuigaten uit lopen. Zoals wel een beetje bekend is ben ik een nogal opvliegerig mannetje, en dat heeft nu zijn kookpunt bereikt. Ik heb mij nooit anders gedragen dan ik echt ben, en gedraag me in het echte leven net zo. Momenteel gedraag ik mij in het echte leven als iemand die heel erg geraakt is door wat er gebeurt is (en dat is voor het eerst in mn leven dat een actualiteit zon invloed op me heeft....de finale van gister heb boeide me oa geen moer meer) en dat heeft zijn weerspiegeling ook hier op Fok..... helaas....Ik ben de laatste maanden veel genuanceerder en rustiger geworden, oa door de discussies op Fok met mensen waar ik normaal niet mee omga en zodoende hun standpunten meer leer begrijpen en soms zie dat we helemaal niet zo lijnrecht tegenover elkaar staan dan ik eerst dacht.
Er komt namelijk toch niets anders uit dan de uiting van emotie die bij mij momenteel het meest overheerst: woede en haat.Ik ga nu naar Rotterdam, om het failliet van Nederland bij te wonen en mijn mening kenbaar te maken.
Tot ziens....
See ya
quote:Goh, ben ik het eindelijk een keertje met je eens.
Op dinsdag 14 mei 2002 15:00 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Erg jammer, X-Ray en Strolie, maar wel te begrijpen. Ik moet zeggen dat ik al maanden de puf niet meer heb om door te blijven discussieren met steeds dezelfde figuren over dingen die allang gezegd zijn.See ya
Maar ik heb me wel voorgenomen om me voortaan minder te ergeren aan fok!, dit zal ik doen door:
quote:Nou moe, ik wilde net het icoontje van m'n hondje weer terug halen..
Op woensdag 15 mei 2002 15:08 schreef Strolie75 het volgende:
Grmblll...Fok! is veels te verslavend! En ik had niks meer te doen tijdens mijn werk!!! Ik trek mijn afscheid dan ook in, al hoop ik wel dat mijn beweegredenen duidelijk waren. Na de dood van Pim en al dit topics werd het mee neetje teveel.Maar ik heb me wel voorgenomen om me voortaan minder te ergeren aan fok!, dit zal ik doen door:
Niet meer zo heftig reageren op Verbal en GLG. Niet meer ingaan op flames en kinderachtige users. Wat meer te posten in andere fora.
Anyway, welcome back
quote:Ik dacht dat jij qbus was.
Grmblll...Fok! is veels te verslavend!
quote:Ach joh, die verkiezingen zijn morgen toch achter de rug en dan gaat de hele boel weer verder as usual!
Grmblll...Fok! is veels te verslavend! En ik had niks meer te doen tijdens mijn werk!!! Ik trek mijn afscheid dan ook in, al hoop ik wel dat mijn beweegredenen duidelijk waren. Na de dood van Pim en al dit topics werd het mee neetje teveel.Maar ik heb me wel voorgenomen om me voortaan minder te ergeren aan fok!, dit zal ik doen door:
Niet meer zo heftig reageren op Verbal en GLG. Niet meer ingaan op flames en kinderachtige users. Wat meer te posten in andere fora.
quote:
Op woensdag 15 mei 2002 15:10 schreef Meneer_Aart het volgende:
Daar heb je die rechtse eikel ook weer.
quote:pcies
Op woensdag 15 mei 2002 15:13 schreef Jarno het volgende:
Ach joh, die verkiezingen zijn morgen toch achter de rug en dan gaat de hele boel weer verder as usual!
quote:
quote:En ik miste Yvonne.
Op woensdag 15 mei 2002 15:14 schreef yvonne het volgende:, lees verder ook ff bij in FB, de Escalatie topics, ben je een beetje op de hoogte
.
Voor de geintresseerde : Aanslag Pim zo snel mogelijk vergeten
Maar ik ben er weer, tikkeltje synischer geworden...
BTW.. ik had je al terug verwacht hoor..
quote:Van mij mag je gewoon stemmen hoor, juist nu is het belangrijk dat elke Nederlander zijn stem laat horen. Vandaag naar de stembus gaan is naast een stem op een politieke partij ook een stem voor democratie.
Op woensdag 15 mei 2002 15:25 schreef jerney het volgende:
Nou, Strolie.. als wekom terug cadeau een GL stemmer minder.. m'n kop staat er echt niet naar om te stemmen nu.. Ja, stom. Ja en?
quote:ik geloof dat jerney even wat anders aan dr hoofd heeft, check r&p
Op woensdag 15 mei 2002 15:27 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Van mij mag je gewoon stemmen hoor, juist nu is het belangrijk dat elke Nederlander zijn stem laat horen. Vandaag naar de stembus gaan is naast een stem op een politieke partij ook een stem voor democratie.
quote:Oeps, ik heb het gelezen. Sorry, heel veel sterkte meid!
Op woensdag 15 mei 2002 16:04 schreef jerney het volgende:
Euh.. volgens mij kwam ik nogal verbitterd over.. was niet m'n bedoeling.. en ja Jarno, daarom.. moet van alles regelen en al het gezeik eromheen.. kan het ff niet opbrengen gewoon.
quote:
Op woensdag 15 mei 2002 16:39 schreef Seborik het volgende:
quote:Ah gij zijt wederom terug Strolleke...
quote:
Op woensdag 15 mei 2002 15:08 schreef Strolie75 het volgende:Wat meer te posten in andere fora.
quote:Erg he?
Op woensdag 15 mei 2002 21:30 schreef K-otic het volgende:
Goh, je hebt het wel 6 hele dagen uitgehouden!
quote:Jaaaaaaaaaaaaaa...kom ook meefeesten in het verkiezingstopic!
Op woensdag 15 mei 2002 23:23 schreef Quenda het volgende:
Mag X-Ray nu ook weer terug a.u.b.
quote:Heb het gevraagd aan een mod.
Op woensdag 15 mei 2002 23:28 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Jaaaaaaaaaaaaaa...kom ook meefeesten in het verkiezingstopic!
mag niet
quote:Chronologische volgorde:
Op woensdag 15 mei 2002 23:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
Waarom is X-Ray eigenlijk gebanned..?
Had die Volkert v/d G niet gewoon beter..
Is fascisme een optie om Nederland te redden?
helaas snoert de crew je mond nu op andere manieren.
Omdat links verloren heeft proberen ze je gewoon op andere manieren te neppen.
quote:Hoe dan?
Op donderdag 16 mei 2002 01:16 schreef Vision het volgende:
Omdat links verloren heeft proberen ze je gewoon op andere manieren te neppen.
* Cynix ® is een onvervalste rechtse bal, hoor.
quote:hoe dan. Ik stel een fatsoenlijke vraag, en krijg geen antwoord. Het topic krijgt een slotje met als enige uitleg "als je hier nog een topic over opent, dan krijg je een ban".
Op donderdag 16 mei 2002 01:22 schreef Cynix ® het volgende:[..]
Hoe dan?
* Cynix ® is een onvervalste rechtse bal, hoor.
Vind je het goed dat ik even de draad kwijt ben?
quote:Verlies komt altijd hard aan!
Op donderdag 16 mei 2002 01:35 schreef Vision het volgende:[..]
hoe dan. Ik stel een fatsoenlijke vraag, en krijg geen antwoord. Het topic krijgt een slotje met als enige uitleg "als je hier nog een topic over opent, dan krijg je een ban".
Links goes down........
quote:nix. ik ging gewoon off-topic (shame on me)
Op donderdag 16 mei 2002 01:40 schreef Cynix ® het volgende:
En daarmee snoert de crew Strolie75 de mond?En dat heeft met dít topic te maken?
Vind je het goed dat ik even de draad kwijt ben?
maar moest 't gewoon ff kwijt. en aangezien ik geen ander topic erover aan mocht maken zonder een ban te krijgen gebeurde dat in een willekeurig ander topic.
nu weer on topic:
Welkom terug Strolie. Ik hoop dat je weer hier blijft
quote:TnX..
Op donderdag 16 mei 2002 00:41 schreef Quenda het volgende:[..]
Chronologische volgorde:
Had die Volkert v/d G niet gewoon beter..
Is fascisme een optie om Nederland te redden?
quote:
Op woensdag 15 mei 2002 23:23 schreef Quenda het volgende:
Mag X-Ray nu ook weer terug a.u.b.
quote:Tsja, om dít soort discussies te voorkomen hebben we er tot nu toe steeds voor gekozen niet te communiceren over bans...
Op donderdag 16 mei 2002 01:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
TnX..
Beetje onterechte ban..
quote:Ik vind het absoluut niet erg hoor
Op donderdag 16 mei 2002 01:48 schreef Cynix ® het volgende:[..]
Tsja, om dít soort discussies te voorkomen hebben we er tot nu toe steeds voor gekozen niet te communiceren over bans...
quote:Volkomen off-topic:
Op donderdag 16 mei 2002 01:50 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Ik vind het absoluut niet erg hoor
X-Ray en ik zijn nou niet bepaald vriendjes
quote:off topic
Op donderdag 16 mei 2002 02:04 schreef OllieA het volgende:[..]
Volkomen off-topic:
De meeste mensen lijken het leuker te vinden om vijanden te maken dan vrienden.
Wonderlijk eigenlijk.
In veel gevallen heet dat gewoon een eigen mening hebben.
quote:Dat snap ik niet, leg uit, als je zo vriendelijk zou willen zijn.
Op donderdag 16 mei 2002 02:05 schreef FROSTBITE het volgende:[..]
off topic
quote:Ja en in sommige gevallen maken ze je dan monddood ( door een ban of iets anders onaangenaams)
Op donderdag 16 mei 2002 02:05 schreef FROSTBITE het volgende:[..]
off topic
quote:In sommige gevallen dan.
Op donderdag 16 mei 2002 02:09 schreef OllieA het volgende:[..]
Dat snap ik niet, leg uit, als je zo vriendelijk zou willen zijn.
Denk dat er vaak ten onrechte wordt aangenomen dat mensen flamen of anderen aanvallen terwijl ze gewoon een punt willen maken.
Je wordt eigenlijk ook nooit op (grof)taalgebruik afgerekend als je een 'correcte' mening verdedigd, wel als je een afwijkende hebt.
Is mijn eigen ervaring tenminste.
quote:Ik snap het echt niet.
Op donderdag 16 mei 2002 02:13 schreef FROSTBITE het volgende:[..]
In sommige gevallen dan.
Denk dat er vaak ten onrechte wordt aangenomen dat mensen flamen of anderen aanvallen terwijl ze gewoon een punt willen maken.
Je wordt eigenlijk ook nooit op (grof)taalgebruik afgerekend als je een 'correcte' mening verdedigd, wel als je een afwijkende hebt.
Is mijn eigen ervaring tenminste.
quote:Misschien hebben we het wel gewoon over verschillende dingen.
Op donderdag 16 mei 2002 02:24 schreef OllieA het volgende:[..]
Ik snap het echt niet.
Ik begrijp niet waarom Dr.Daggla het nodig vindt om te melden dat ie het niet erg vindt dat X-Ray een ban heeft.
Ik snap niet waarom mijn reactie dat mensen blijkbaar meer bezig zijn met het maken van vijanden dan het maken van vrienden bij jou de reactie oproept dat ze voor hun eigen mening uitkomen.
Ik dacht dat X-Ray zich (tijdelijk) had gedistantieerd van Fok.
Ik zal dan wel naïef wezen.
Begrijpen doe ik het niet.
quote:Da's natuurlijk goed mogelijk.
Op donderdag 16 mei 2002 02:25 schreef FROSTBITE het volgende:[..]
Misschien hebben we het wel gewoon over verschillende dingen.
quote:Omdat hij zijn vreugde graag kenbaar wil maken, misschien?
Op donderdag 16 mei 2002 02:24 schreef OllieA het volgende:
Ik begrijp niet waarom Dr.Daggla het nodig vindt om te melden dat ie het niet erg vindt dat X-Ray een ban heeft.
quote:Verbaasd me niets..
Op donderdag 16 mei 2002 02:24 schreef OllieA het volgende:[..]
Ik snap het echt niet.
Ik snap niet waarom mijn reactie dat mensen blijkbaar meer bezig zijn met het maken van vijanden dan het maken van vrienden bij jou de reactie oproept dat ze voor hun eigen mening uitkomen.
Ik dacht dat X-Ray zich (tijdelijk) had gedistantieerd van Fok.
Ik zal dan wel naïef wezen.
Begrijpen doe ik het niet.
quote:Zwak hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |