abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4123086
De laatste dagen heb ik nagedacht. Misschien zit ik te lang op dit forum.

Altijd dezelfde users, altijd dezelfde domme verwijten, altijd dezelfde argumenten. Jezelf blijven herhalen omdat mensen niet willen lezen. Nuanceren en een normale discussie voeren was altijd al moeilijk, maar de laatste tijd blijkt het echt onmogelijk te zijn. Vaak zie je dat als er eindelijk een leuke discussie is er weer iemand met een extreme post aankomt en het gezeik weer van voren af aan begint.

Ik heb besloten dat ik de tijd die ik in Fok! steek wel wat nuttiger kan besteden.

Om in de geest van Pim te blijven: "Ik heb er geen zin meer an".

9228e en voorlopig laatste post

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_4123094
dahaag
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_4123100
Whatever, toedeloe.
  Admin donderdag 9 mei 2002 @ 11:19:30 #4
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_4123108
Jammer, ik zal je bijdragen missen iig.

Hopelijk kom je terug als de boel weer wat genormaliseerd is.

Het ga je goed!!

Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_4123111
Als je d'r geen zin meer in hebt, moet je stoppen.

Ach, je komt vanzelf wel weer terug. Tot dan!

pi_4123126
En weer 1....

erg jammer dat er door de onstane situatie fatsoenlijke users worden 'weggejaagd'....

pi_4123130
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 11:22 schreef calvobbes het volgende:
En weer 1....

erg jammer dat er door de onstane situatie fatsoenlijke users worden 'weggejaagd'....

Men kiest er zelf voor.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_4123140
Tabee knul! Hoop dat bij je moeder op de bank meer plezier met zich meebrengt!

Ps. Ik vind het nogal een verwijt richting deze en gene. Je moet het kaf wel van het koren schijden

[Dit bericht is gewijzigd door Bikkelmannetje op 09-05-2002 11:25]

Djespuwr
pi_4123149
Jammer Strolie...

Op mij kwam je over als iemand waar nog prima mee te praten viel, ook al waren we het zelden eens.

Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_4123150
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 11:22 schreef DarkElf het volgende:

Men kiest er zelf voor.

Om weg te gaan wel ja. Niet voor al die domme extreme opmerkingen die Fok! overspoelen de laatste tijd.
pi_4123162
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 11:24 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Om weg te gaan wel ja. Niet voor al die domme extreme opmerkingen die Fok! overspoelen de laatste tijd.

Fok! is toch een afspiegeling van de samenleveving? Je kunt ervoor kiezen om weg te gaan maar je kunt sommige mensen ook gewoon negeren. In de normale wereld kan je ook niet weglopen als er dingen gebeuren die je raken.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_4123164
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 11:24 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Pff, ben blij toe! Mooi dat je gaat, want als je toch alleen maar te kankeren hebt, ben je toch geen weerwaarde voor dit forum
Djespuwr
pi_4123189
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 11:26 schreef DarkElf het volgende:

Fok! is toch een afspiegeling van de samenleveving?

Nee fok is geen afspiegeling van de sameleving. Hier zeggen mensen die ze niet in IRL durven te zeggen, hier zijn users er alleen maar op uit om andere af te zeiken. Ik heb ieder geval de illusie dat dat geen redelijke afspiegeling is van de samenleving.
quote:
Je kunt ervoor kiezen om weg te gaan maar je kunt sommige mensen ook gewoon negeren. In de normale wereld kan je ook niet weglopen als er dingen gebeuren die je raken.
IRL kun je uit de buurt van mensen blijven. Hier op Fok! kun je iedereen overal onverwacht tegenkomen.

Mocht je niet snappen wat er de laatste tijd op Fok gebeurt lees dan deze topics eens: Is dit ONS Fok! nog wel??? - 'Escalatie' op Fok! Deel II - Even netjes afscheid nemen...

donderdag 9 mei 2002 @ 11:31:43 #14
7300 Codin
Motherfucking keycards...
pi_4123191
Je hebt groot gelijk ook.

Forums zuigen, forumposters zuigen harder (met name de onopgeleide), Internet zelf zuigt nog het hardst.

You have to be eightteen or older to ride...
pi_4123205
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 11:18 schreef K-otic het volgende:
Whatever, toedeloe.
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 11:23 schreef Bikkelmannetje het volgende:
Tabee knul! Hoop dat bij je moeder op de bank meer plezier met zich meebrengt!

Ps. Ik vind het nogal een verwijt richting deze en gene. Je moet het kaf wel van het koren schijden

quote:
Op donderdag 09 mei 2002 11:26 schreef Bikkelmannetje het volgende:

Pff, ben blij toe! Mooi dat je gaat, want als je toch alleen maar te kankeren hebt, ben je toch geen weerwaarde voor dit forum

Fijn dat iemand ook de moeite neemt om precies die reacties te plaatsen die het voor sommige mensen niet leuk maken om nog op Fok! te komen...
pi_4123219
Dóh ik zie en snap heus wel wat er gebeurt hoor, hoef je me niet voor te kauwen

Ik denk alleen dat je net zo goed mensen kunt negeren als dat je weggaat en een dramatisch "ik ga weg" topic opent.

Mensen zeggen misschien sneller wat ze denken via internet maar zijn niet alle users daar een beetje schuldig aan?

Je kan mij niet wijsmaken dat alles wat hier gepost wordt ook zo makkelijk irl gezegd wordt. Iedereen doet dat.

En als je daar niet (meer) tegen kan is dat heel jammer maar moet iedereen dan zonodig dramatisch afscheid gaan nemen? Als je je niet meer thuis voelt hier waarom dan afscheid nemen?

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 9 mei 2002 @ 11:38:01 #17
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_4123230
Gegroet strollie.

Waarschijnlijk ben je over een week terug, want het LEUKE gedeelte van Fok, dat deel wat steeds minder wordt, blijft boeiend.

Ik heb na afgelopen maandag niet veel tijd op het forum door gebracht, dus niet al te veel van de ongenuanceerdheid meegemaakt, maar de topics die hierboven genoemd zijn komen zeer regelmatig in 1 of andere vorm langs. Al dan niet door mijzelf geopend. Voor mij heeft Fok half 2000 zijn hoogtepunt beleefd. Daarna is rechtevenredig met de pageviews het baggergehalte met een factor 4 gestegen.

FOK!-Schrikkelbaas donderdag 9 mei 2002 @ 11:39:08 #18
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_4123235
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 11:35 schreef DarkElf het volgende:

Als je je niet meer thuis voelt hier waarom dan afscheid nemen?

Waarom niet?

Iedereen hier heeft wel een gelijkgestemde gevonden.
Van die gelijkgestemde neem je afscheid...
stukje beschaving

pi_4123239
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 11:39 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Waarom niet?

Iedereen hier heeft wel een gelijkgestemde gevonden.
Van die gelijkgestemde neem je afscheid...
stukje beschaving

Maar is het niet zo dat als je juist vervelende reacties wilt vermijden je niet beter die gelijkgestemde persoonlijk kunt benaderen?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_4123245
wat een tragedie..

het zal je maar gebeuren..

[Dit bericht is gewijzigd door smile4ever op 09-05-2002 11:43]

pi_4123248
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 11:35 schreef DarkElf het volgende:

Ik denk alleen dat je net zo goed mensen kunt negeren als dat je weggaat en een dramatisch "ik ga weg" topic opent.

Probeer jij maar eens een constant stroom van irritante zuigende opmerkingen te negeren. Zal je even lukken maar als je tegen blijft komen...
quote:
Mensen zeggen misschien sneller wat ze denken via internet maar zijn niet alle users daar een beetje schuldig aan?
Denk het wel. Alleen hebben sommige users nog wel het fatsoen om het netjes te houden.
quote:
Je kan mij niet wijsmaken dat alles wat hier gepost wordt ook zo makkelijk irl gezegd wordt. Iedereen doet dat.
Dat is juist het probleem. Dat mensen hier makkelijker te ver gaan.
quote:
En als je daar niet (meer) tegen kan is dat heel jammer maar moet iedereen dan zonodig dramatisch afscheid gaan nemen? Als je je niet meer thuis voelt hier waarom dan afscheid nemen?
Misschien als een soort van protest? Misschien dat die het wel de moeite waard vond om aan sommige users te vertellen? Ik weet de reden van Strolie niet.
  donderdag 9 mei 2002 @ 11:42:05 #22
331 Merel
Be here now.
pi_4123249
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  Redactie Frontpage donderdag 9 mei 2002 @ 11:44:13 #23
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_4123263
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 11:33 schreef calvobbes het volgende:

Fijn dat iemand ook de moeite neemt om precies die reacties te plaatsen die het voor sommige mensen niet leuk maken om nog op Fok! te komen...

Onzin. Strolie75 kan heel goed voor zichzelf opkomen, en bovendien komt hij zelf ook met reacties die het voor sommigen niet leuk maakt om op Fok! te komen.

Wat mij betreft vind ik al die afscheidtopics overbodig. Je komt wel op fok of je komt niet, ga niet met die aandachttrekkerijtopcs theatraal zeggen dat je er geen reet meer aanvindt.

pi_4123265
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 11:44 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Onzin. Strolie75 kan heel goed voor zichzelf opkomen, en bovendien komt hij zelf ook met reacties die het voor sommigen niet leuk maakt om op Fok! te komen.

Wat mij betreft vind ik al die afscheidtopics overbodig. Je komt wel op fok of je komt niet, ga niet met die aandachttrekkerijtopcs theatraal zeggen dat je er geen reet meer aanvindt.

donderdag 9 mei 2002 @ 11:45:58 #25
331 Merel
Be here now.
pi_4123275
Stiekem komen ze nog wel hoor, om te kijken hoe hun afscheidstopic loopt. Waarom zouden ze anders zo'n topic posten?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_4123279
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 11:45 schreef Merel het volgende:
Stiekem komen ze nog wel hoor, om te kijken hoe hun afscheidstopic loopt. Waarom zouden ze anders zo'n topic posten?
Idd wat is het nut van een theatraal afscheid als je de reaties niet kunt zien?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_4123281
quote:

Alhoewel ik het niet zo vaak eens ben met Strolie betrap ik hem niet vaak op dergelijk domme ononderbouwde oneliners al dan niet over users die die amper kent.
quote:
Alsof dit ineens een nieuw fenomeen is die afscheidstopics
pi_4123283
quote:

[..]

ga niet met die aandachttrekkerijtopcs theatraal zeggen dat je er geen reet meer aanvindt.

Maar dat doet hij dus wel, omdat hij er behoefte aan heeft. Als het je niet bevalt, lees er overheen.
In veel gevallen is een scheve horizon dan ook de juiste.
pi_4123298
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 11:47 schreef the-O het volgende:

[..]

Maar dat doet hij dus wel, omdat hij er behoefte aan heeft. Als het je niet bevalt, lees er overheen.

Het staat te pontificaal en theatraal in de weg om er overheen te lezen.
pi_4123301
quote:
Maar dat mag toch? Je kunt toch even laten weten dat je niet meer gaat posten? Ik zou het zelf niet zo doen, maar als Strolie het nodig vindt, wat is er nou werkelijk op tegen? Ik heb wel onzinnigere topics gezien.
pi_4123304
quote:
Goh, dan zijn ze misschien een dag langer hier op dan ze zeggen. Schandalig....
  donderdag 9 mei 2002 @ 11:51:21 #32
331 Merel
Be here now.
pi_4123308
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 11:50 schreef the-O het volgende:

Maar dat mag toch?

Zeg ik dan van niet?
pi_4123309
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 11:49 schreef K-otic het volgende:

Het staat te pontificaal en theatraal in de weg om er overheen te lezen. niet over te zeuren

† In Memoriam † donderdag 9 mei 2002 @ 11:52:39 #34
10849 Hagelslag

pi_4123314
Doe niet zo raar Strolie en kom terug! Straks blijft hier alleen de linkse club over en is er niks meer om over de rooie te gaan Dus hup hup, kom terug want er zijn nog genoeg onderwerpen waar we het wellicht over eens kunnen worden. Laten we het links/rechts 's links of rechts liggen en praten over echte oplossingen over de problemen in ons landje. Uiteindelijk gaat het daar toch om. Dus Strolie, zet als de wiedeweerga hier een slotje op, en blijf komen.
Deze tekst is (c) 2001 en (c) 2002 by Hagelslag.[br]
pi_4123315
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 11:50 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Goh, dan zijn ze misschien een dag langer hier op dan ze zeggen. Schandalig....

wie zegt dat dat schandalig is? Vind het aleen een beetje vreemde gang van zaken. Puur aandachttrekkerij als je het mij vraagt.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_4123319
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 11:51 schreef Merel het volgende:

[..]

Zeg ik dan van niet?

Nee. Maar dat stiekum geloof ik niet zo. Hij heeft geen zin meer in de discussies en laat dat even weten.
  donderdag 9 mei 2002 @ 12:03:43 #37
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_4123385
Even toch nog snel een bericht. Ik was inderdaad nog even mee aan het lezen.

Dit topic is geen aandachttrekkerij zoals sommige mensen zeggen, maar gewoon een mededeling. Ik heb toch al bijna 10.000 posts hier en ik wilde gewoon voorkomen dat mensen zich zouden afvragen "waar is Strolie75?". Het is geen definitief afscheid, misschien ben ik er over een paar maanden weer.

Ik was op Fok! vooral actief in ANM en SCH. Ik merkte gewoon dat de laatste tijd het verloop van een discussie vreselijk voorspelbaar was, veel users hebben zich links en rechts van het politieke spectrum ingegraven en een tussenweg was niet meer mogelijk. Als een topic tenminste voortijdig niet verpest werd door bijvoorbeeld flames.

Ik zal heus niet hier schijnheilig de vermomde onschuld uithangen. Ik heb ook vaak genoeg steken uitgedeeld aan bepaalde users die me het bloed onder de nagels vandaan haalde, maar naar mijn gevoel probeerde ik toch altijd wel een goede discussie aan te gaan.

Maar goed, ik kom over een paar maanden wel weer eens kijken.

Het gaat jullie goed.

pi_4123390
Jammer, nu net een man die zijn mening durfde te geven in de landelijke politiek het zwijgen opgelegd is, gaat er nu zo iemand weg van Fok. Triestig is het, ik was het altijd dik met je eens Strolie. Fok holt inderdaad achteruit. We hebben het leuk gehad met z'n allen, maar nu begint het een beetje een hooliganvereniging te worden.
pi_4123400
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 11:16 schreef Strolie75 het volgende:

Altijd dezelfde users, altijd dezelfde domme verwijten, altijd dezelfde argumenten. Jezelf blijven herhalen omdat mensen niet willen lezen. Nuanceren en een normale discussie voeren was altijd al moeilijk, maar de laatste tijd blijkt het echt onmogelijk te zijn. Vaak zie je dat als er eindelijk een leuke discussie is er weer iemand met een extreme post aankomt en het gezeik weer van voren af aan begint.

Ik heb besloten dat ik de tijd die ik in Fok! steek wel wat nuttiger kan besteden.

Denk dat je gelijk hebt. Zie sommige van voorgaande reacties. G'luck dude
pi_4123412
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 12:03 schreef Strolie75 het volgende:
Even toch nog snel een bericht. Ik was inderdaad nog even mee aan het lezen.

Dit topic is geen aandachttrekkerij zoals sommige mensen zeggen, maar gewoon een mededeling. Ik heb toch al bijna 10.000 posts hier en ik wilde gewoon voorkomen dat mensen zich zouden afvragen "waar is Strolie75?". Het is geen definitief afscheid, misschien ben ik er over een paar maanden weer.

Ik was op Fok! vooral actief in ANM en SCH. Ik merkte gewoon dat de laatste tijd het verloop van een discussie vreselijk voorspelbaar was, veel users hebben zich links en rechts van het politieke spectrum ingegraven en een tussenweg was niet meer mogelijk. Als een topic tenminste voortijdig niet verpest werd door bijvoorbeeld flames.

Of moderators
  donderdag 9 mei 2002 @ 12:18:32 #41
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_4123519
Ik ben ook voorlopig weg.
Het is voor mij onmogelijk nu nog normaal te reageren nu de emoties bij mij de spuigaten uit lopen. Zoals wel een beetje bekend is ben ik een nogal opvliegerig mannetje, en dat heeft nu zijn kookpunt bereikt. Ik heb mij nooit anders gedragen dan ik echt ben, en gedraag me in het echte leven net zo. Momenteel gedraag ik mij in het echte leven als iemand die heel erg geraakt is door wat er gebeurt is (en dat is voor het eerst in mn leven dat een actualiteit zon invloed op me heeft....de finale van gister heb boeide me oa geen moer meer) en dat heeft zijn weerspiegeling ook hier op Fok..... helaas....

Ik ben de laatste maanden veel genuanceerder en rustiger geworden, oa door de discussies op Fok met mensen waar ik normaal niet mee omga en zodoende hun standpunten meer leer begrijpen en soms zie dat we helemaal niet zo lijnrecht tegenover elkaar staan dan ik eerst dacht.

Helaas is dit allemaal in 1 klap weggevaagd door de moord op PF en is de nuance en de kalmte bij mij totaal verdwenen. Agressie en haat is wat er nog rest. Ik weet niet hoe lang dit gaat duren, maar het is het beste als ik voorlopig mijn hoofd hier niet laat zien, hoe lastig dat soms is als je ziet dat mensen het over je hebben hier ed.
Er komt namelijk toch niets anders uit dan de uiting van emotie die bij mij momenteel het meest overheerst: woede en haat.

Ik ga nu naar Rotterdam, om het failliet van Nederland bij te wonen en mijn mening kenbaar te maken.

Tot ziens....

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
pi_4123531
quote:
Golfer,
Het is vervelend maar zoiets als wat nu gebeurt op Fok! had ik min of meer voorzien. Natuurlijk niet n.a.v. de gebeurtenissen die ons thans overspoelen. Heel misschien denk ik juist in het licht van deze gebeurtenissen dat we de boel nog even moeten aanzien. Zoals ik in een topic in SCH probeerde duidelijk te maken is Nederland zichzelf niet meer en aangezien Fok! een afspiegeling is van Nederland is ook Fok! zichzelf niet meer. Anders kan ik het feit dat sommige mensen compleet over de rooie lijken te gaan niet duiden.
Overigens wil ik niet nalaten om ook in eigen boezem te tasten. Ook ik heb deelgenomen aan wat achteraf niet anders als zinloze polarisatie genoemd kan worden. Demonisering? Wellicht... Maar dit alles in het kader van het spel. Juist wij allen hier op Fok! (links en rechts) belijden het woord en niet de daad, juist wij (en ook de schreeuwers bij wijze van spreken), want waarom anders keren we constant terug naar Fok!. Laat dit dan iets zijn dat ons, ondanks de diepe divisie die zich lijkt af te tekenen, verenigt...
Ik stel dan ook voor om de storm te laten uitwoeden...
W.G. Ryan3
Wat ik wil zeggen: waar nog gesproken wordt, wordt geen geweld gebruikt...
I´m back.
pi_4123532
Bespreek serieuze dingen met serieuze mensen, en neem de rest met een paar ton zout. Irl heb ik ook maling aan mensen die te stom zijn om na te denken dus hier ook.
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
pi_4123736
quote:

Ik zal je bijdragen echt missen!
Ik hoop dat je weer terugkeert als de boel weer een beetje bedaard is!
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_4123747
quote:

[..]

Je kunt ook gewoon dit topic niet lezen als dit afscheidstopic je niet bevalt. Niemand verplicht je dit te lezen, en niemand verplicht je te reageren.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  donderdag 9 mei 2002 @ 13:14:14 #46
331 Merel
Be here now.
pi_4123996
Fok is meer dan alleen de topics over politiek hoor!
pi_4124017
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 13:14 schreef Merel het volgende:
Sommige mensen discussieren alleen in bepaalde topics omdat andere topics ze simpelweg niet aanspreken.

Mijn Fok! plezier is ook een heel stuk minder geworden.

pi_4124027
quote:
Niet voor iedereen.
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 12:03 schreef Strolie75 o.a. het volgende:

Ik was op Fok! vooral actief in ANM en SCH.

donderdag 9 mei 2002 @ 13:17:53 #49
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_4124035
quote:

Hoe heet je kloon?!
-
  donderdag 9 mei 2002 @ 13:29:54 #50
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_4124137
Erg jammer. Ik vond je juist de laatste dagen één van de weinige personen waar goed mee te ouwehoeren was. Hopelijk kom je nog wel terug.

Mijn plezier in het posten hier is ook behoorlijk afgenomen de laatste paar dagen, onder andere door mensen als GLG, Rica, daburnd88, HiZ en nog wat anderen...

donderdag 9 mei 2002 @ 13:30:54 #51
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_4124147
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 13:29 schreef Lithion het volgende:

Mijn plezier in het posten hier is ook behoorlijk afgenomen de laatste paar dagen, onder andere door mensen als GLG, Rica, daburnd88, HiZ en nog wat anderen...

Ionpulse & X-Ray
-
  donderdag 9 mei 2002 @ 13:34:46 #52
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_4124200
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 13:29 schreef Lithion het volgende:
Erg jammer. Ik vond je juist de laatste dagen één van de weinige personen waar goed mee te ouwehoeren was. Hopelijk kom je nog wel terug.

Ik heb me dan wel (express) niet in de 'discussies' gemengd maar vind het ook jammer.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_4124220
Ja.... doei...
  donderdag 9 mei 2002 @ 13:39:42 #54
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_4124264
quote:
Voor sommigen blijkbaar wel.
The Internets, I needs it..
  donderdag 9 mei 2002 @ 13:41:22 #55
16505 KP
KwaliteitsPoster
pi_4124283
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 12:18 schreef X-Ray het volgende:
Jammer. En sterkte.
There's a #filosofie spirit in everyone.
  Redactie Frontpage donderdag 9 mei 2002 @ 13:43:42 #56
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_4124308
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 13:39 schreef Dr_Crouton het volgende:

[..]

Voor sommigen blijkbaar wel.

Bedoel jij niet niet?
  donderdag 9 mei 2002 @ 13:45:04 #57
5537 HighLander
Insane in the birdbrain
pi_4124317
kwas toch heel even bang dat hij met een afkeurende mening zo komen over dat het onmogelijk was om hier discussies te voeren, en dat de mensen hier geen respect hebben voor zijn mening...

Dag Strolie.

[Dit bericht is gewijzigd door HighLander op 09-05-2002 13:55]

O really? And why would I care?
000000000010000000000/100101101011110100000/011010011111001110001/110100101101010001001/000011000100101011000/ [2/3]
  donderdag 9 mei 2002 @ 13:45:13 #58
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_4124322
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 13:43 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Bedoel jij niet niet?

I stand corrected.
The Internets, I needs it..
  donderdag 9 mei 2002 @ 13:57:51 #59
13948 don_quichot
ivanhoe is een mietje
pi_4124490
jammer Strolie 75. ik was het echt nooit met je eens, maar je hield altijd de beleefdheid. de afgelopen dagen heb ik zelf alleen maar gelezen (ANM &SCH) en ik begrijp je gedachtes.
‘Black Flag’ is an allusion to a famous Israeli court ruling following the 1956 Kafr Qasm massacre. In this ruling, the judges said that any soldier has the right and obligation to refuse clearly illegal commands, above which ‘hangs a black flag’. In the
  donderdag 9 mei 2002 @ 14:02:46 #60
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_4124541
Verstandige beslissing Strolie75 en ook X-Ray.

Het ga jullie goed.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 9 mei 2002 @ 14:04:07 #61
8498 Dagootje
In hoc signature vincis
pi_4124559
Too bad Strolie75, ik was het als groot PF-fan vaak met je eens. Toch denk ik dat je je niet al te druk moet maken. Anyway, tot die tijd, succes.
De wetenschap is er nog steeds niet uit waarom de best gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden!
  donderdag 9 mei 2002 @ 14:26:16 #62
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_4124834
quote:
-BLAAAAAAAAAAAT-
Ga weg, en kom nooit meer terug!
-
  donderdag 9 mei 2002 @ 14:29:52 #63
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_4124880
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 14:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
Jij hebt ook het EQ van een grindtegel hè?
pi_4124928
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 14:26 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Jij bent een vrije hopeloos gevalletje he...
Flink gepest zeker vroeger?
  donderdag 9 mei 2002 @ 14:36:25 #65
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_4124951
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 14:29 schreef Lithion het volgende:

[..]

Subject: FOK!forum
Houd je kankerbek voortaan dicht tyfuslul.
Ik heb dat adres niet gepost.

Sterf lekker aan werkeloosheid of zo. Beetje zeiken om onterechte beschuldigingen maar het zelf wel doen he tyfuslul.

Tja..als je zo'n ICQ berichtje van iemand krijgt, wens je um weings goeds toe..
EQ of geen EQ..
Ik ben blij dat dat trieste ventje is opgerot..

-
  donderdag 9 mei 2002 @ 14:36:51 #66
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_4124956
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 14:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Jij bent een vrije hopeloos gevalletje he...
Flink gepest zeker vroeger?

Donder jij helemaal op idioot..
-
pi_4124972
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 14:36 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Donder jij helemaal op idioot..

Na jou, jij loopt alleen maar inhoudsloos overal tegen aan te schoppen. Je bent in de verkeerde tijd en het verkeerde land geboren, want je had meer gepast in het communistische Sovjet Unie.
  donderdag 9 mei 2002 @ 14:39:16 #68
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_4124976
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 14:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
Tja..als je zo'n ICQ berichtje van iemand krijgt, wens je um weings goeds toe..
EQ of geen EQ..
Dat is simpelweg niet waar.
  donderdag 9 mei 2002 @ 14:40:03 #69
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_4124988
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 14:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Na jou, jij loopt alleen maar inhoudsloos overal tegen aan te schoppen. Je bent in de verkeerde tijd en het verkeerde land geboren, want je had meer gepast in het communistische Sovjet Unie.

Ik ben een communist ja..
Ik stem in Griekenland op KKE ja..
En nu? Is daar wat mis mee? Ik ben uiterst links ja..
En ik ondersteun organisaties als 17-11 ja.
Maar als mensen extreem rechts mogen zijn, waarom ik dan niet extreem links?
-
  donderdag 9 mei 2002 @ 14:41:41 #70
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_4125006
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 14:39 schreef Lithion het volgende:

[..]

Dat is simpelweg niet waar.

Het spijt me Lithion dat je het niet met me eens bent..
Maar met mijn empathisch vermogen is niets mis..Maar X-Ray heeft z'n kruit bij mij al een tijdje geleden verschoten..
Na het ontvangen van dit ICQ berichtje gister, klonk het berichtje dat hij weg ging mij als muziek in de oren..

[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Daggla op 09-05-2002 14:43]

-
  donderdag 9 mei 2002 @ 14:42:02 #71
13948 don_quichot
ivanhoe is een mietje
pi_4125012
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 14:29 schreef Lithion het volgende:

NB. dit is niet de eerste keer dat dit soort beschuldigingen richting X-ray worden geuit.....
‘Black Flag’ is an allusion to a famous Israeli court ruling following the 1956 Kafr Qasm massacre. In this ruling, the judges said that any soldier has the right and obligation to refuse clearly illegal commands, above which ‘hangs a black flag’. In the
pi_4125032
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 14:40 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ik ben een communist ja..
Ik stem in Griekenland op KKE ja..
En nu? Is daar wat mis mee? Ik ben uiterst links ja..
En ik ondersteun organisaties als 17-11 ja.
Maar als mensen extreem rechts mogen zijn, waarom ik dan niet extreem links?

Daar gaat het helemaal niet om.
Waar het wel om gaat is dat jij overal maar tegenin loopt te brallen zonder argumenten te leveren. Je meent er overal maar meteen een scheldpartij van te moeten maken.
En wat je stemt boeit me niks eigenlijk.
Je enige argument bij al jouw opmerkingen is " Meester, hun doen het dus ik mag het ook" ....
pi_4125041
Jammer, Strolie. Hopelijk kom je weer terug als alles wat rustiger is, jij was idd 1 van de weinigen die de situatie nog enigszins kon nuanceren, ook al waren we het zelden eens.

Nog jammerder is het dat sommige lieden dit topic gebruiken om een trap na te verkopen. Wat mij betreft kunnen die gelijk op non-actief gesteld worden, maarja.

-- edit: ik trek me trouwens ook terug uit AN&M en SCH. In ieder geval tot 16 mei, dan zien we wel verder. Op deze manier hoeft het van mij ook niet meer.

[Dit bericht is gewijzigd door Jarno op 09-05-2002 14:47]

"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  donderdag 9 mei 2002 @ 14:45:40 #74
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_4125058
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 14:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Daar gaat het helemaal niet om.
Waar het wel om gaat is dat jij overal maar tegenin loopt te brallen zonder argumenten te leveren. Je meent er overal maar meteen een scheldpartij van te moeten maken.
En wat je stemt boeit me niks eigenlijk.
Je enige argument bij al jouw opmerkingen is " Meester, hun zij doen het dus ik mag het ook" ....

Beste kerel..Heb je ook een aantal posts waarmee je je stelling kan onderbouwen? Ik kom vaak genoeg wel DEGELIJK met argumenten, die vervolgens worden afgedaan als linkse propaganda..
Ik ben het daarom (zoals gewoonlijk) ook niet met je eens
-
  donderdag 9 mei 2002 @ 14:47:14 #75
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_4125071
Van Strolie75 vind ik het idd heel jammer..
Dat was iemand met wie je goed in discussie kon gaan..
-
pi_4125072
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 14:45 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Beste kerel..Heb je ook een aantal posts waarmee je je stelling kan onderbouwen? Ik kom vaak genoeg wel DEGELIJK met argumenten, die vervolgens worden afgedaan als linkse propaganda..
Ik ben het daarom (zoals gewoonlijk) ook niet met je eens

In de posts die ik van je heb gelezen, dat zullen ongetwijfeld niet al je post zijn maar wel een redelijk deel ervan, komen vaak dingen voor als: Hun doen het, dus ik mag dat ook of dingen in die orde...niet echt sterk.
Maar goed, wij zullen het wel nooit eens met elkaar worden, en dat hoeft ook helemaal niet.
Maar een beetje je eigen normaal gedragen moet best kunnen.
  donderdag 9 mei 2002 @ 14:48:53 #77
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_4125088
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 14:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
Het spijt me Lithion dat je het niet met me eens bent..
Maar met mijn empathisch vermogen is niets mis..Maar X-Ray heeft z'n kruit bij mij al een tijdje geleden verschoten..
Dan reageer je gewoon niet meer op hem, maar om hier dan nog zo achter z'n rug om een trap na te verkopen is een in- en intrieste laffe actie.
  donderdag 9 mei 2002 @ 14:49:46 #78
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_4125103
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 14:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

In de posts die ik van je heb gelezen, dat zullen ongetwijfeld niet al je post zijn maar wel een redelijk deel ervan, komen vaak dingen voor als: Hun doen het, dus ik mag dat ook of dingen in die orde...niet echt sterk.
Maar goed, wij zullen het wel nooit eens met elkaar worden, en dat hoeft ook helemaal niet.
Maar een beetje je eigen normaal gedragen moet best kunnen.

Ik weet zeker, behalve de voetbaltopics, dat ik dat argument NOOIT heb aangehaald..
En ik gedraag me zoals ik ben..
Maar tussen X-Ray en mij heeft het nooit echt geboterd..
Maargoed..We zullen het wel niet eens worden nee..Gelukkig maar, zou eng zijn als iedereen het altijd met elkaar eens zou zijn..
-
pi_4125125
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 14:49 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ik weet zeker, behalve de voetbaltopics, dat ik dat argument NOOIT heb aangehaald..
En ik gedraag me zoals ik ben..
Maar tussen X-Ray en mij heeft het nooit echt geboterd..
Maargoed..We zullen het wel niet eens worden nee..Gelukkig maar, zou eng zijn als iedereen het altijd met elkaar eens zou zijn..

Voetbaltopics, oja dacht al Waar ken ik hem toch van?
Eens zullen we het nooit worden nee, en laten we het daar maar op houden.
  donderdag 9 mei 2002 @ 14:51:53 #80
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_4125128
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 14:48 schreef Lithion het volgende:

[..]

Dan reageer je gewoon niet meer op hem, maar om hier dan nog zo achter z'n rug om een trap na te verkopen is een in- en intrieste laffe actie.

Whatever..
En natrappen..Waar haal je het vandaan? Ik zei alleen dat ie op moest rotten en niet meer terug moest komen..Wat is daar zo erg aan?
Trouwens, X-Ray kennende is ie gauw weer terug..Op z'n eigen oude trieste niveau..
-
  donderdag 9 mei 2002 @ 14:53:17 #81
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_4125140
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 14:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Voetbaltopics, oja dacht al Waar ken ik hem toch van?
Eens zullen we het nooit worden nee, en laten we het daar maar op houden.

Whe he he
-
  donderdag 9 mei 2002 @ 14:56:31 #82
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_4125167
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 14:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
Whatever..
En natrappen..Waar haal je het vandaan?
Nou, onder andere hier:
quote:
Ik zei alleen dat ie op moest rotten en niet meer terug moest komen..Wat is daar zo erg aan?
Trouwens, X-Ray kennende is ie gauw weer terug..Op z'n eigen oude trieste niveau..
  donderdag 9 mei 2002 @ 14:59:54 #83
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_4125196
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 14:56 schreef Lithion het volgende:

[..]

Nou, onder andere hier:
[..]

Nou sorry hoor..Zeggen dat iemand moet oprotten is geen natrappen..
En tja..Waarom zou ik mijn mening moeten aanpassen alleen omdat ie tijdelijk weggaat..
Je moest is weten wat die lieve meneer X-Ray met zijn altijd zo inhoudelijke en objectieve posts die ook nooit richting racisme neigte, en altijd van zeer hoogwaardig niveau waren mij allemaal heeft toegewenst..
Op een gegeven moment schiet dat me in het welbekende verkeerde keelgat..
-
  donderdag 9 mei 2002 @ 15:04:29 #84
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_4125255
quote:
Het is voor mij onmogelijk nu nog normaal te reageren nu de emoties bij mij de spuigaten uit lopen. Zoals wel een beetje bekend is ben ik een nogal opvliegerig mannetje, en dat heeft nu zijn kookpunt bereikt. Ik heb mij nooit anders gedragen dan ik echt ben, en gedraag me in het echte leven net zo.
Wat is er mis met het ventileren van je mening X-Ray?
Dat je even afstand wilt gaan nemen (net als Strollie) omdat je je emoties niet helemaal in de hand hebt en je ontzettende ergert aan sommige reacties mag toch geen reden zijn om helemaal weg te blijven?
Scheld desnoods mij lekker uit via mail/msn of icq maar BLIJF gewoon allemaal hier. (mail: quenda@home.nl )

Ik geniet van ieders mening en ben volwassen genoeg om te zien dat er al een lange tijd iets niet helemaal meer klopt op fokzine. Mijns insziens komt dat juist door het editten/monddood maken van users..iets wat ik niet kan waarderen (en never kan accepteren..)

Ik hoop oprecht dat iedereen die nu vol emotie zit, ergens zijn/haar ei kwijt kan en zijn gevoelens van verdriet boosheid en vertwijfeling strax beter kunnen plaatsen...

pi_4125797
X-Ray
Strolie75

Alles lijkt wel naar de kut te gaan de afgelopen paar dagen.
Wat voel ik me beroerd zeg

Ik merk wel dat sommige mensen mij nu veel oprechter overkomen dan voor de moord.
Lithion bv is iemand waar ik me schijnbaar sterk in vergist heb, vooral nu ben ik het vaak eens met wat hij allemaal post. Sorry Lithion.
Maar dan zijn er weer andere clowns waarvan ik het liefste de tanden van uit de bek sla, die mensen vinden het schijnbaar leuk om lekker na te trappen.
Dr.Daggla, GLG, Hagelslag etc etc
Deze mensen moest ik al niet, maar nu kan ze haast wel de nek omdraaien.
De laatste tijd post ik toch al weinig, omdat ik het gewoon wat rustiger aan wou doen, en ook wat genuanceerder na aanvang van het topic Discussieren onmogelijk?
en ik moet zeggen dat het me aardig is gelukt (op de voorvallen met Ryan3 na dan), maar dan nog menen sommige mensen dat het leuk is om te provoceren e.d, en het zijn steeds maar weer dezelfde mensen.

Ik was er ook al aan het denken om Fok! eens een tijdje met rust te laten, en nu 2 van m'n "idolen" weggaan wordt die drang alleen maar groter, maar ik denk toch dat ik zo nu en dan zal posten, ik wil namelijk nog altijd mijn mening kwijt.

donderdag 9 mei 2002 @ 16:00:38 #86
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_4125833
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 15:55 schreef Refragmental het volgende:
X-Ray
Strolie75

Alles lijkt wel naar de kut te gaan de afgelopen paar dagen.
Wat voel ik me beroerd zeg

Ik merk wel dat sommige mensen mij nu veel oprechter overkomen dan voor de moord.
Lithion bv is iemand waar ik me schijnbaar sterk in vergist heb, vooral nu ben ik het vaak eens met wat hij allemaal post. Sorry Lithion.
Maar dan zijn er weer andere clowns waarvan ik het liefste de tanden van uit de bek sla, die mensen vinden het schijnbaar leuk om lekker na te trappen.
Dr.Daggla, GLG, Hagelslag etc etc
Deze mensen moest ik al niet, maar nu kan ze haast wel de nek omdraaien.
De laatste tijd post ik toch al weinig, omdat ik het gewoon wat rustiger aan wou doen, en ook wat genuanceerder na aanvang van het topic Discussieren onmogelijk?
en ik moet zeggen dat het me aardig is gelukt (op de voorvallen met Ryan3 na dan), maar dan nog menen sommige mensen dat het leuk is om te provoceren e.d, en het zijn steeds maar weer dezelfde mensen.

Ik was er ook al aan het denken om Fok! eens een tijdje met rust te laten, en nu 2 van m'n "idolen" weggaan wordt die drang alleen maar groter, maar ik denk toch dat ik zo nu en dan zal posten, ik wil namelijk nog altijd mijn mening kwijt.

Natrappen doe ik niet aan..Actie is reactie..
Ik heb niet een keer de moord op Foruyn goed gepraat.
Ik probeer, in tegenstelling tot een hoop mensen, naar de hele sitaltie te kijken vanuit een neutrale point of view.
De door mij geopende topics, geplaatste quotes over Fortuyn waren niet als natrappen bedoeld. Dat jij het zo opvat, is niet mijn probleem..Ik kan het wel begrijpen dat sommige feiten hard kunnen aankomen in zo'n perioode van rouw. maar dat neemt niet weg dat je mensen kan beschuldigen van dingen die (hoogstwsl) niet waar zijn.
-
pi_4126176
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 15:55 schreef Refragmental het volgende:
Ja, blijf!

De redelijke mensen moeten blijven. Het is jammer dat juist Strolie75 weggaat, als 1 van de redelijke rechtse Fok!kers. Zelfde geldt voor X-Ray en jij. Als alle mensen met wie normaal te discussieren valt weggaan ben ik ook weg.

Maar ik heb het idee dat velen die nu weggaan binnen een week of misschien wat langer wel weer terug zijn. Zo gaat het altijd.

It is much easier to be critical than to be correct.
  donderdag 9 mei 2002 @ 17:00:36 #88
930 Kimmie
mikro-zacht
pi_4126353
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 16:00 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Natrappen doe ik niet aan..Actie is reactie..
Ik heb niet een keer de moord op Foruyn goed gepraat.
Ik probeer, in tegenstelling tot een hoop mensen, naar de hele sitaltie te kijken vanuit een neutrale point of view.
De door mij geopende topics, geplaatste quotes over Fortuyn waren niet als natrappen bedoeld. Dat jij het zo opvat, is niet mijn probleem..Ik kan het wel begrijpen dat sommige feiten hard kunnen aankomen in zo'n perioode van rouw. maar dat neemt niet weg dat je mensen kan beschuldigen van dingen die (hoogstwsl) niet waar zijn.

hihihi
fake a dream
pi_4126667
Je zal altijd in mijn ondertitel voort blijven leven
pi_4126675
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 17:00 schreef Kimmie het volgende:

[..]

hihihi

hahaha
I´m back.
  donderdag 9 mei 2002 @ 17:35:40 #91
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_4126686
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 17:00 schreef Kimmie het volgende:

[..]

hihihi

ben ik niet objectief??
Als links er WEL achter had gezeten, had ik dat wel toegegeven
-
  donderdag 9 mei 2002 @ 22:20:48 #92
20551 zodiaque
Epibreëer.
pi_4130053
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 13:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Sommige mensen discussieren alleen in bepaalde topics omdat andere topics ze simpelweg niet aanspreken.

Mijn Fok! plezier is ook een heel stuk minder geworden.

Alsook het mijne.

X-ray en Strolie. Jammer dat jullie er voorlopig niet meer zijn.

I wasn't supposed to BE here today!
  donderdag 9 mei 2002 @ 23:52:26 #93
749 TheMarco
www.i-marco.nl/weblog/
pi_4131061
quote:

Strolie ik heb ook wel eens aanvaringen met je gehad maar ook ik vind het jammer dat je weggaat. Ook al lopen de gemoederen soms hoog op, het moet geen mensen van het forum afjagen.

Ikzelf heb de laatste dagen na de moord op Pim Fortuyn bewust zeer weinig gepost maar alleen hoofdschuddend mijzelf verbaasd over de botte en vooral ontzettend domme reacties van allerlei mensen. Misschien is dit de reden dat ik zelf nergens in verwikkeld geraakt ben.

Misschien moet je gewoon even wat afstand nemen en daarna gewoon weer terugkomen hoor!

I'm definitely caught up in the wrong universe.
Oh, and The Net is Dead too...
  vrijdag 10 mei 2002 @ 02:08:24 #94
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_4132728
Strollie, je stelde gisteren ergens in ANM een vraag.
Het gaat om no 4 op de lijst van GL.
http://www.xs4all.nl/~respub/artpart.htm
{Wijand Duyvendak)
pi_4132769
Lang leve het rechtse gedachtengoed!

Blijf erin geloven, mannen.

During the first half of the 20th century, Duke Paoa Kahinu Mokoe Hulikohola Kahanamoku emerged as the world's consummate waterman, its fastest swimmer and foremost surfer, the first truly famous beach boy
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 mei 2002 @ 09:23:38 #96
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_4134484
quote:

Was voor mij een reden om afgelopen dagen niet meer in de serieuzere fora te posten. Ik hoop dat je nog wel terug keert. Ik ben het weliswaar niet altijd met je eens, maar er valt over het algemeen goed met je te discussieren. Je doet tenminste zelden aan persoonlijke aanvallen en laat je zelden er toe overhalen om dergelijke vetes persoonlijk te maken.

Nogmaals hopelijk tot later wanneer de ergste storm weer is gaan liggen en men weer open staat voor discussies en minder alleen maar verwijten over een weer gaat smijten.

[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 10-05-2002 09:42]

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 mei 2002 @ 09:33:55 #97
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_4134528
quote:

Ik ben de laatste maanden veel genuanceerder en rustiger geworden, oa door de discussies op Fok met mensen waar ik normaal niet mee omga en zodoende hun standpunten meer leer begrijpen en soms zie dat we helemaal niet zo lijnrecht tegenover elkaar staan dan ik eerst dacht.

Helaas is dit allemaal in 1 klap weggevaagd door de moord op PF en is de nuance en de kalmte bij mij totaal verdwenen. Agressie en haat is wat er nog rest. Ik weet niet hoe lang dit gaat duren, maar het is het beste als ik voorlopig mijn hoofd hier niet laat zien, hoe lastig dat soms is als je ziet dat mensen het over je hebben hier ed.
Er komt namelijk toch niets anders uit dan de uiting van emotie die bij mij momenteel het meest overheerst: woede en haat.

Eerste alinea was goed nieuws. Tweede alinea minder. Door de tweede alinea kom je in dezelfde 'state of mind' als die malloot die PF een kogel door de kop gejast heeft. En ik hoop toch niet dat je een dergelijke malloot wil zijn -alleen dan aan de andere kant van het politieke spectrum-. Extreme malloten zijn extreme malloten, of ze nou links of rechts zijn. Het gaat juist om de nuance. En dat is iets waar ik persoonlijk hier op Fok! graag op hamer. Vaak krijg ik daardoor een specifiek 'politiek label', maar die nuance is niet links of rechts. De nuance is dat je naast je emotie ook je verstand en je moreel besef gebruikt. En die nuance is vaak saai, maar liever saai dan een extreme malloot.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 mei 2002 @ 09:41:36 #98
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_4134568
quote:
Op vrijdag 10 mei 2002 02:12 schreef Berserker het volgende:

Lang leve de nuancering en de discussie (of dit nou links of rechts is niet relevant)!

[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 10-05-2002 10:30]

pi_4139757
quote:
Op vrijdag 10 mei 2002 02:12 schreef Berserker het volgende:

pi_4141358
Doei.
  Trouwste user 2022 vrijdag 10 mei 2002 @ 19:40:10 #101
7889 tong80
Spleenheup
pi_4141379
Ben eigenlijk best wel blij dat ie weg is.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 11 mei 2002 @ 19:10:30 #102
10848 Visionist_069
 Vision your life
pi_4151378
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 11:26 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Fok! is toch een afspiegeling van de samenleveving? Je kunt ervoor kiezen om weg te gaan maar je kunt sommige mensen ook gewoon negeren. In de normale wereld kan je ook niet weglopen als er dingen gebeuren die je raken.

Grotere onzin ben ik volgens mij nog niet tegen gekomen op dit wonderbaarlijke forum. Misschien moet je voortaan eens wat menselijker en met gevoel nadenken over iets voordat je het op fok in je berichtje zet.
  zaterdag 11 mei 2002 @ 19:26:47 #103
19105 Noayla_
Love me tender
pi_4151556
quote:
Op zaterdag 11 mei 2002 19:10 schreef Visionist_069 het volgende:

[..]

Grotere onzin ben ik volgens mij nog niet tegen gekomen op dit wonderbaarlijke forum. Misschien moet je voortaan eens wat menselijker en met gevoel nadenken over iets voordat je het op fok in je berichtje zet.

..En je motivatie voor deze uitspraak is
For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
pi_4153174
Ik zou liever horen dat jullie inzien dat het beter is om links te stemmen.
Voor ¤ 50,-- per jaar (fiscaal aftrekbaar) kunt u Vriend van CIDI worden.
pi_4153178
quote:

Jankerd
Whatever..
"Don't be upset, it was a mercy killing" 8-)
pi_4153346
Gek dat veel rechtse mensen opstappen trouwens...?
I´m back.
  Redactie Frontpage zondag 12 mei 2002 @ 01:47:52 #107
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_4155083
quote:
Op zaterdag 11 mei 2002 22:22 schreef Ryan3 het volgende:
Dat komt omdat ze met het verkeerde been uit bed zijn gestapt.
  zondag 12 mei 2002 @ 03:23:24 #108
1199 Guus
Wazig
pi_4155501
Mensen die blaten dat ze weggaan zijn het probleem niet.

In 2 jaar zijn er teveel weggegaan van fok die dat nooit hebben gemeldt. Dat is kutter.

Gurgeh noemde dat "natuurlijk verloop" Ik noem het "wegloop" wat een verschil is. Er zijn inmiddels meerdere fora met ex-fokkers , een Strolie75 maakt het verschil niet maar een nieuw fora wel. Dat trekt namelijk meerdere users aan.

[b]Op zaterdag 20 april 2002 14:27 schreef Guus het volgende:[/b][br]Beeeh! blaat blaat meeeuh boeeeh oink oink! knor knor knor![br][br]ThaMarco.
  zondag 12 mei 2002 @ 05:11:04 #109
16272 dagwaarde
van dag tot waarde
pi_4155719
ik ben JUIST door PIM FORTUYN weer terug op fok!
en JA ik ben zo'n 'wegloper/niet-afscheidnemer',
maar... 1 ding weet ik wel;

hier op fok kun je een hoop oplopende discussies aangaan ZONDER dat je een kogel te pakken heb/krijgt...

of het nou een komplot is/was om die winnie van LPF bovenaan te laten komen of niet

:X O+
pi_4155745
quote:
Gek he?
  zondag 12 mei 2002 @ 06:56:23 #111
13948 don_quichot
ivanhoe is een mietje
pi_4155748
quote:
waarschijnlijk weidden ze er in het belang van hun individu eerder een topic aan, terwijl links georienteerden eerder zwijgzaam in de massa, anoniem afhaken.
pi_4156184
quote:
Op zaterdag 11 mei 2002 19:10 schreef Visionist_069 het volgende:

[..]

Ik? Man je weet niet eens waar je het over hebt als je over gevoel praat. Ik zou me eerst eens verdiepen in het postgedrag van iemand voor je met deze kul aan komt zetten.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zondag 12 mei 2002 @ 12:30:55 #113
10848 Visionist_069
 Vision your life
pi_4156799
quote:
Op zondag 12 mei 2002 11:04 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Ik? Man je weet niet eens waar je het over hebt als je over gevoel praat. Ik zou me eerst eens verdiepen in het postgedrag van iemand voor je met deze kul aan komt zetten.

Typisch dat je dan met zo'n foute stelling komt als "fok is toch een afspiegeling van het leven"? Want het gedrag en de omgeving van fok is werkelijk erg anders dan in ons lief,leuk leventje. Hoeveel jij zelf emotioneel hebt doorgemaakt bepaalt niet dat jij op emotioneel gebied goed kan denken voor een ander en in een algemene stelling als deze. Als je echt een persoon bent die veel heeft gemaakt en emotioneel goed is ontwikkeld kom je niet met reacties als "dahaaag" en meer van dit soort spul omdat je weet dat dat misschien lullig kan overkomen en de ander pijn kan veroorzaken ook al denk je te weten hoe die ander in elkaar zit.
pi_4156828
quote:
Op zondag 12 mei 2002 12:30 schreef Visionist_069 het volgende:

[..]

Typisch dat je dan met zo'n foute stelling komt als "fok is toch een afspiegeling van het leven"? Want het gedrag en de omgeving van fok is werkelijk erg anders dan in ons lief,leuk leventje. Hoeveel jij zelf emotioneel hebt doorgemaakt bepaalt niet dat jij op emotioneel gebied goed kan denken voor een ander en in een algemene stelling als deze. Als je echt een persoon bent die veel heeft gemaakt en emotioneel goed is ontwikkeld kom je niet met reacties als "dahaaag" en meer van dit soort spul omdat je weet dat dat misschien lullig kan overkomen en de ander pijn kan veroorzaken ook al denk je te weten hoe die ander in elkaar zit.

Rekening houden met een ander is iets wat je niet 24 uur per dag kan volhouden. Vreemd? So sue me.

Dahaag is een vorm van gedag zeggen die ik vaak gebruik, ook in het dagelijks leven. Als jij daar vervelende associaties bij krijgt is dat niet mijn probleem.

Verder meen ik helemaal niet te weten hoe de topicstarter in elkaar zit en dat interesseert me ook niet. Ik vind alleen dat weglopen erg makkelijk is en aangezien dat mijn persoonlijke mening is mag ik die dus in alle vrijheid ventileren hier.

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_4156839
quote:

Is goed, we zien je binnenkort wel weer verschijnen.
Jusqu'ici tout va bien...
  zondag 12 mei 2002 @ 12:36:49 #116
28118 FokPolizei
Gesuchte Straftäter
pi_4156845
Blabla...snap niet dat we hier telkens een topic aan moeten wijden...
Für Eilfälle wählen Sie den polizeilichen Notruf unter 110!
  Official ESF Kreviewer zondag 12 mei 2002 @ 12:37:28 #117
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_4156854
quote:
Op zondag 12 mei 2002 12:36 schreef FokPolizei het volgende:
Blabla...snap niet dat we hier telkens een topic aan moeten wijden...
Nee precies...aanstellerietes...
pi_4156925
Nou, mazzel dan maar Strolie...

Je was wel eens leuk bij anti-flits(paal) topics, maar de laatste dagen kwam er niet veel meer uit je toetsenbord dan Pim dit, Pim dat... links sucks... bla bla bla... kortzichtig gedrag...

Adem in, adem uit... en kom nog een keertje terug...

Doei!

pi_4157053
quote:
Op zondag 12 mei 2002 03:23 schreef Guus het volgende:
Mensen die blaten dat ze weggaan zijn het probleem niet.

In 2 jaar zijn er teveel weggegaan van fok die dat nooit hebben gemeldt. Dat is kutter.

Gurgeh noemde dat "natuurlijk verloop" Ik noem het "wegloop" wat een verschil is. Er zijn inmiddels meerdere fora met ex-fokkers , een Strolie75 maakt het verschil niet maar een nieuw fora wel. Dat trekt namelijk meerdere users aan.

Je bedoelt Polinca...?
I´m back.
pi_4157060
quote:
Op zondag 12 mei 2002 06:27 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Gek he?

Ja, hebben meestal niet een gevoelige natuur nl....
I´m back.
  zondag 12 mei 2002 @ 14:42:41 #121
572 Sniper
Gull Catcher
pi_4157966
Spijtig.

Ook Spijtig: natrappen. Reageer dan niet, is op zich niet zo moeilijk hoor.

Na een korte adempauze gewoon terugkomen, we moeten tegengas blijven geven aan de linkse hordes

zondag 12 mei 2002 @ 16:44:07 #122
10848 Visionist_069
 Vision your life
pi_4159142
quote:
Op zondag 12 mei 2002 12:34 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Rekening houden met een ander is iets wat je niet 24 uur per dag kan volhouden. Vreemd? So sue me.

Dahaag is een vorm van gedag zeggen die ik vaak gebruik, ook in het dagelijks leven. Als jij daar vervelende associaties bij krijgt is dat niet mijn probleem.

Verder meen ik helemaal niet te weten hoe de topicstarter in elkaar zit en dat interesseert me ook niet. Ik vind alleen dat weglopen erg makkelijk is en aangezien dat mijn persoonlijke mening is mag ik die dus in alle vrijheid ventileren hier.

Rekening houden met een ander is iets wat je "op internet" wel 24 uur per dag kan volhouden...vooral bij momentopnames als een bericht plaatsen. De reden daarvoor kan je zelf denk ik ook wel bedenken als je er wat moeite voor doet.

Dat "dahaag" je vorm van gedag zeggen is moet je zelf weten maar om enkel met zoiets te komen bij een reply en vooral in een verwoording als deze komt het niet erg respectvol over. Als je relatie met de topicstarter neutraal was en je verder geen duidelijk beeld had over de desbetreffende persoon in de tijd dat hij zich op fok bevondt is het al helemaal niet correct om met zoiets aan te komen. Dit doordat je voorzichtig moet zijn met mensen waarvan je nog niet weet hoe ze in elkaar zitten en je dus altijd als prioriteit op moet stellen dingen netjes/correct af te handelen.

Dat "weglopen" erg makkelijk is moet je zelf weten want dat is inderdaad een eigen mening die je vrij mag uitspreken.

pi_4160893
quote:
Op zondag 12 mei 2002 13:05 schreef Ryan3 het volgende:

Ja, hebben meestal niet een gevoelige natuur nl....

Voor ¤ 50,-- per jaar (fiscaal aftrekbaar) kunt u Vriend van CIDI worden.
pi_4164100
quote:
Het is voor mij onmogelijk nu nog normaal te reageren nu de emoties bij mij de spuigaten uit lopen. Zoals wel een beetje bekend is ben ik een nogal opvliegerig mannetje, en dat heeft nu zijn kookpunt bereikt. Ik heb mij nooit anders gedragen dan ik echt ben, en gedraag me in het echte leven net zo. Momenteel gedraag ik mij in het echte leven als iemand die heel erg geraakt is door wat er gebeurt is (en dat is voor het eerst in mn leven dat een actualiteit zon invloed op me heeft....de finale van gister heb boeide me oa geen moer meer) en dat heeft zijn weerspiegeling ook hier op Fok..... helaas....

Ik ga nu naar Rotterdam, om het failliet van Nederland bij te wonen en mijn mening kenbaar te maken.

Tot ziens....

Jammer, X-Ray.
Ik wens je sterkte,
en zal straks een stukje Jeroen Brouwers lezen op je gezondheid...
And it's only the giving
That makes you
What you are
  dinsdag 14 mei 2002 @ 15:00:25 #125
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_4187726
Erg jammer, X-Ray en Strolie, maar wel te begrijpen. Ik moet zeggen dat ik al maanden de puf niet meer heb om door te blijven discussieren met steeds dezelfde figuren over dingen die allang gezegd zijn.

See ya

De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  Overall beste user 2022 dinsdag 14 mei 2002 @ 15:22:54 #126
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_4188142
quote:
Op dinsdag 14 mei 2002 15:00 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Erg jammer, X-Ray en Strolie, maar wel te begrijpen. Ik moet zeggen dat ik al maanden de puf niet meer heb om door te blijven discussieren met steeds dezelfde figuren over dingen die allang gezegd zijn.

See ya

Goh, ben ik het eindelijk een keertje met je eens.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  woensdag 15 mei 2002 @ 15:08:52 #127
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_4203752
Grmblll...Fok! is veels te verslavend! En ik had niks meer te doen tijdens mijn werk!!! Ik trek mijn afscheid dan ook in, al hoop ik wel dat mijn beweegredenen duidelijk waren. Na de dood van Pim en al dit topics werd het mee neetje teveel.

Maar ik heb me wel voorgenomen om me voortaan minder te ergeren aan fok!, dit zal ik doen door:

• Niet meer zo heftig reageren op Verbal en GLG.
  • Niet meer ingaan op flames en kinderachtige users.
  • Wat meer te posten in andere fora.
  • "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
    pi_4203795
    Daar heb je die rechtse eikel ook weer .
    It is much easier to be critical than to be correct.
      woensdag 15 mei 2002 @ 15:10:59 #129
    8669 Qarinx
    Fashionista!
    pi_4203808
    quote:
    Op woensdag 15 mei 2002 15:08 schreef Strolie75 het volgende:
    Grmblll...Fok! is veels te verslavend! En ik had niks meer te doen tijdens mijn werk!!! Ik trek mijn afscheid dan ook in, al hoop ik wel dat mijn beweegredenen duidelijk waren. Na de dood van Pim en al dit topics werd het mee neetje teveel.

Maar ik heb me wel voorgenomen om me voortaan minder te ergeren aan fok!, dit zal ik doen door:

• Nou moe, ik wilde net het icoontje van m'n hondje weer terug halen..

Anyway, welcome back

Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
      woensdag 15 mei 2002 @ 15:12:38 #130
    6536 dwerg
    chagrijn
    pi_4203847
    quote:
    Grmblll...Fok! is veels te verslavend!

Ik dacht dat jij qbus was.
    Maar welkom terug enzo.
    I intend to live forever, or die trying.
    pi_4203864
    quote:

• Ach joh, die verkiezingen zijn morgen toch achter de rug en dan gaat de hele boel weer verder as usual!
    "I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
      woensdag 15 mei 2002 @ 15:14:26 #132
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_4203890
    quote:
    Op woensdag 15 mei 2002 15:10 schreef Meneer_Aart het volgende:
    Daar heb je die rechtse eikel ook weer .
    vernieuwde rechtse eikel.
      woensdag 15 mei 2002 @ 15:14:41 #133
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_4203899
    quote:
    Op woensdag 15 mei 2002 15:13 schreef Jarno het volgende:
    Ach joh, die verkiezingen zijn morgen toch achter de rug en dan gaat de hele boel weer verder as usual!
    pcies
      Admin woensdag 15 mei 2002 @ 15:14:56 #134
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_4203906
    quote:

• , lees verder ook ff bij in FB, de Escalatie topics, ben je een beetje op de hoogte
    Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
    Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
      woensdag 15 mei 2002 @ 15:15:05 #135
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_4203910
    quote:
    Op woensdag 15 mei 2002 15:14 schreef yvonne het volgende:
    , lees verder ook ff bij in FB, de Escalatie topics, ben je een beetje op de hoogte
    En ik miste Yvonne.
    pi_4203923
    Heb je al gestemd, ofniet?

.

woensdag 15 mei 2002 @ 15:16:12 #137
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_4203932
    Ik snap strolie wel.. ik had het ook ff gehad hier op het forum en had besloten een paar dagen niet meer te gaan fokken.

Voor de geintresseerde : Aanslag Pim zo snel mogelijk vergeten

Maar ik ben er weer, tikkeltje synischer geworden...

The truth was in here.
    pi_4203935
    Ik wist het, dat jij het niet zo lang uit kon houden. Welkom terug iig
      woensdag 15 mei 2002 @ 15:25:56 #139
    11170 jerney
    Een goedkoop avonturier
    pi_4204127
    Nou, Strolie.. als wekom terug cadeau een GL stemmer minder.. m'n kop staat er echt niet naar om te stemmen nu.. Ja, stom. Ja en?

BTW.. ik had je al terug verwacht hoor..

woensdag 15 mei 2002 @ 15:27:29 #140
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_4204153
    quote:
    Op woensdag 15 mei 2002 15:25 schreef jerney het volgende:
    Nou, Strolie.. als wekom terug cadeau een GL stemmer minder.. m'n kop staat er echt niet naar om te stemmen nu.. Ja, stom. Ja en?
    Van mij mag je gewoon stemmen hoor, juist nu is het belangrijk dat elke Nederlander zijn stem laat horen. Vandaag naar de stembus gaan is naast een stem op een politieke partij ook een stem voor democratie.
    pi_4204176
    quote:
    Op woensdag 15 mei 2002 15:27 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Van mij mag je gewoon stemmen hoor, juist nu is het belangrijk dat elke Nederlander zijn stem laat horen. Vandaag naar de stembus gaan is naast een stem op een politieke partij ook een stem voor democratie.

ik geloof dat jerney even wat anders aan dr hoofd heeft, check r&p
      woensdag 15 mei 2002 @ 16:04:27 #142
    11170 jerney
    Een goedkoop avonturier
    pi_4204891
    Euh.. volgens mij kwam ik nogal verbitterd over.. was niet m'n bedoeling.. en ja Jarno, daarom.. moet van alles regelen en al het gezeik eromheen.. kan het ff niet opbrengen gewoon.
      woensdag 15 mei 2002 @ 16:39:53 #143
    9613 Seborik
    I, Voyager
    pi_4205462
    quote:

woensdag 15 mei 2002 @ 16:41:01 #144
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_4205479
    quote:
    Op woensdag 15 mei 2002 16:04 schreef jerney het volgende:
    Euh.. volgens mij kwam ik nogal verbitterd over.. was niet m'n bedoeling.. en ja Jarno, daarom.. moet van alles regelen en al het gezeik eromheen.. kan het ff niet opbrengen gewoon.
    Oeps, ik heb het gelezen. Sorry, heel veel sterkte meid!
      woensdag 15 mei 2002 @ 16:42:58 #145
    20551 zodiaque
    Epibreëer.
    pi_4205525
    quote:
    Op woensdag 15 mei 2002 16:39 schreef Seborik het volgende:

I wasn't supposed to BE here today!
    pi_4206299
    quote:

• Ah gij zijt wederom terug Strolleke...
    I´m back.
      † In Memoriam † woensdag 15 mei 2002 @ 20:23:37 #147
    4036 crew  Cynix ®
    Verzuurde hork
    pi_4208567
    Kan deze op slot?
    Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
    De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
    pi_4209507
    Goh, je hebt het wel 6 hele dagen uitgehouden!
      woensdag 15 mei 2002 @ 22:23:34 #149
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_4210309
    quote:

• Je hebt een uitgesproken mening, laat die horen, ook als het is NIET over politiek gaat!
    -
      woensdag 15 mei 2002 @ 23:08:05 #150
    2207 Juan Zueco
    Rap is geen muziek!
    pi_4210973
    wb, nu ook nog even die anderen.

J.

You bend your words like Uri Geller spoons...
      woensdag 15 mei 2002 @ 23:23:03 #151
    3622 Quenda
    *Poison for You.
    pi_4211259
    Mag X-Ray nu ook weer terug a.u.b.
      woensdag 15 mei 2002 @ 23:27:35 #152
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_4211358
    quote:
    Op woensdag 15 mei 2002 21:30 schreef K-otic het volgende:
    Goh, je hebt het wel 6 hele dagen uitgehouden!
    Erg he?
    Verslavende kut-site!
      woensdag 15 mei 2002 @ 23:28:04 #153
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_4211363
    quote:
    Op woensdag 15 mei 2002 23:23 schreef Quenda het volgende:
    Jaaaaaaaaaaaaaa...kom ook meefeesten in het verkiezingstopic!
      woensdag 15 mei 2002 @ 23:43:36 #154
    3622 Quenda
    *Poison for You.
    pi_4211648
    quote:
    Op woensdag 15 mei 2002 23:28 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Jaaaaaaaaaaaaaa...kom ook meefeesten in het verkiezingstopic!

Heb het gevraagd aan een mod.

mag niet

woensdag 15 mei 2002 @ 23:55:15 #155
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_4211891
    Waarom is X-Ray eigenlijk gebanned..?
    Ik dacht dat ie vrijwillig ff een Fok!break had genomen..
    -
      donderdag 16 mei 2002 @ 00:41:03 #156
    3622 Quenda
    *Poison for You.
    pi_4212639
    quote:
    Op woensdag 15 mei 2002 23:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
    Waarom is X-Ray eigenlijk gebanned..?
    Chronologische volgorde:

Had die Volkert v/d G niet gewoon beter..
    Is fascisme een optie om Nederland te redden?

pi_4213063
    welkom terug Strolie.

helaas snoert de crew je mond nu op andere manieren.

Omdat links verloren heeft proberen ze je gewoon op andere manieren te neppen.

Als de natuur perfect was...
    ... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
      † In Memoriam † donderdag 16 mei 2002 @ 01:22:41 #158
    4036 crew  Cynix ®
    Verzuurde hork
    pi_4213137
    quote:
    Op donderdag 16 mei 2002 01:16 schreef Vision het volgende:
    Omdat links verloren heeft proberen ze je gewoon op andere manieren te neppen.
    Hoe dan?

* Cynix ® is een onvervalste rechtse bal, hoor.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
    pi_4213258
    quote:
    Op donderdag 16 mei 2002 01:22 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Hoe dan?

* Cynix ® is een onvervalste rechtse bal, hoor.

hoe dan. Ik stel een fatsoenlijke vraag, en krijg geen antwoord. Het topic krijgt een slotje met als enige uitleg "als je hier nog een topic over opent, dan krijg je een ban".
    ... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
      † In Memoriam † donderdag 16 mei 2002 @ 01:40:56 #160
    4036 crew  Cynix ®
    Verzuurde hork
    pi_4213304
    En daarmee snoert de crew Strolie75 de mond? En dat heeft met dít topic te maken?

Vind je het goed dat ik even de draad kwijt ben?

donderdag 16 mei 2002 @ 01:42:10 #161
    23186 FrankyMcG
    I'd rather have the scar
    pi_4213314
    quote:
    Op donderdag 16 mei 2002 01:35 schreef Vision het volgende:

[..]

hoe dan. Ik stel een fatsoenlijke vraag, en krijg geen antwoord. Het topic krijgt een slotje met als enige uitleg "als je hier nog een topic over opent, dan krijg je een ban".

Verlies komt altijd hard aan!

Links goes down........

[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
    pi_4213324
    quote:
    Op donderdag 16 mei 2002 01:40 schreef Cynix ® het volgende:
    En daarmee snoert de crew Strolie75 de mond? En dat heeft met dít topic te maken?

Vind je het goed dat ik even de draad kwijt ben?

nix. ik ging gewoon off-topic (shame on me)

maar moest 't gewoon ff kwijt. en aangezien ik geen ander topic erover aan mocht maken zonder een ban te krijgen gebeurde dat in een willekeurig ander topic.

nu weer on topic:

Welkom terug Strolie. Ik hoop dat je weer hier blijft

donderdag 16 mei 2002 @ 01:45:03 #163
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_4213340
    quote:
    Op donderdag 16 mei 2002 00:41 schreef Quenda het volgende:

[..]

Chronologische volgorde:

Had die Volkert v/d G niet gewoon beter..
    Is fascisme een optie om Nederland te redden?

TnX..
    Beetje onterechte ban..Maarja..X-Ray ging wel iets te ver misschien..
    -
    pi_4213345
    quote:
    Thunder announces that the storm is coming
      † In Memoriam † donderdag 16 mei 2002 @ 01:46:56 #165
    4036 crew  Cynix ®
    Verzuurde hork
    pi_4213356
    Off topic: ik snap nu waar je verbaasd over was. Eerlijk gezegd snap ik zelf ook niet helemaal waarom je dit niet mag aankaarten in het Feedbackforum. Toch maar even wachten wat Golfer hier zelf morgen op te zeggen heeft.
      † In Memoriam † donderdag 16 mei 2002 @ 01:48:37 #166
    4036 crew  Cynix ®
    Verzuurde hork
    pi_4213365
    quote:
    Op donderdag 16 mei 2002 01:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
    TnX..
    Beetje onterechte ban..
    Tsja, om dít soort discussies te voorkomen hebben we er tot nu toe steeds voor gekozen niet te communiceren over bans...
      donderdag 16 mei 2002 @ 01:50:52 #167
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_4213381
    quote:
    Op donderdag 16 mei 2002 01:48 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Tsja, om dít soort discussies te voorkomen hebben we er tot nu toe steeds voor gekozen niet te communiceren over bans...

Ik vind het absoluut niet erg hoor
    X-Ray en ik zijn nou niet bepaald vriendjes
    -
      † In Memoriam † donderdag 16 mei 2002 @ 01:53:03 #168
    4036 crew  Cynix ®
    Verzuurde hork
    pi_4213397
    Oh ja, on topic: Fijn dat je weer terug bent, Strolie75.
    pi_4213477
    quote:
    Op donderdag 16 mei 2002 01:50 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ik vind het absoluut niet erg hoor
    X-Ray en ik zijn nou niet bepaald vriendjes

Volkomen off-topic:
    De meeste mensen lijken het leuker te vinden om vijanden te maken dan vrienden.
    Wonderlijk eigenlijk.
    And it's only the giving
    That makes you
    What you are
    pi_4213487
    quote:
    Op donderdag 16 mei 2002 02:04 schreef OllieA het volgende:

[..]

Volkomen off-topic:
    De meeste mensen lijken het leuker te vinden om vijanden te maken dan vrienden.
    Wonderlijk eigenlijk.

off topic

In veel gevallen heet dat gewoon een eigen mening hebben.

pi_4213510
    quote:
    Op donderdag 16 mei 2002 02:05 schreef FROSTBITE het volgende:

[..]

off topic

Dat snap ik niet, leg uit, als je zo vriendelijk zou willen zijn.
    And it's only the giving
    That makes you
    What you are
      donderdag 16 mei 2002 @ 02:11:28 #172
    3622 Quenda
    *Poison for You.
    pi_4213526
    quote:
    Op donderdag 16 mei 2002 02:05 schreef FROSTBITE het volgende:

[..]

off topic

Ja en in sommige gevallen maken ze je dan monddood ( door een ban of iets anders onaangenaams)

pi_4213543
    quote:
    Op donderdag 16 mei 2002 02:09 schreef OllieA het volgende:

[..]

Dat snap ik niet, leg uit, als je zo vriendelijk zou willen zijn.

In sommige gevallen dan.

Denk dat er vaak ten onrechte wordt aangenomen dat mensen flamen of anderen aanvallen terwijl ze gewoon een punt willen maken.

Je wordt eigenlijk ook nooit op (grof)taalgebruik afgerekend als je een 'correcte' mening verdedigd, wel als je een afwijkende hebt.

Is mijn eigen ervaring tenminste.

pi_4213632
    quote:
    Op donderdag 16 mei 2002 02:13 schreef FROSTBITE het volgende:

[..]

In sommige gevallen dan.

Denk dat er vaak ten onrechte wordt aangenomen dat mensen flamen of anderen aanvallen terwijl ze gewoon een punt willen maken.

Je wordt eigenlijk ook nooit op (grof)taalgebruik afgerekend als je een 'correcte' mening verdedigd, wel als je een afwijkende hebt.

Is mijn eigen ervaring tenminste.

Ik snap het echt niet.
    Ik begrijp niet waarom Dr.Daggla het nodig vindt om te melden dat ie het niet erg vindt dat X-Ray een ban heeft.
    Ik snap niet waarom mijn reactie dat mensen blijkbaar meer bezig zijn met het maken van vijanden dan het maken van vrienden bij jou de reactie oproept dat ze voor hun eigen mening uitkomen.
    Ik dacht dat X-Ray zich (tijdelijk) had gedistantieerd van Fok.
    Ik zal dan wel naïef wezen.
    Begrijpen doe ik het niet.
    And it's only the giving
    That makes you
    What you are
    pi_4213641
    quote:
    Op donderdag 16 mei 2002 02:24 schreef OllieA het volgende:

[..]

Ik snap het echt niet.
    Ik begrijp niet waarom Dr.Daggla het nodig vindt om te melden dat ie het niet erg vindt dat X-Ray een ban heeft.
    Ik snap niet waarom mijn reactie dat mensen blijkbaar meer bezig zijn met het maken van vijanden dan het maken van vrienden bij jou de reactie oproept dat ze voor hun eigen mening uitkomen.

Misschien hebben we het wel gewoon over verschillende dingen.
    pi_4213662
    quote:
    Op donderdag 16 mei 2002 02:25 schreef FROSTBITE het volgende:

[..]

Misschien hebben we het wel gewoon over verschillende dingen.

Da's natuurlijk goed mogelijk. Maar wel frustrerend. Zo af en toe zou ik wel helderheid willen.
    And it's only the giving
    That makes you
    What you are
      Redactie Frontpage donderdag 16 mei 2002 @ 10:30:44 #177
    1150 crew  SunChaser
    Leuker wordt het niet
    pi_4214687
    quote:
    Omdat hij zijn vreugde graag kenbaar wil maken, misschien?
      donderdag 16 mei 2002 @ 10:32:59 #178
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_4214719
    quote:

[..]

Ik snap het echt niet.

Verbaasd me niets..
    Ik zei eerder dat ik de ban onterecht vond..Daar kwam een ractie op..Waarop ik reageerde dat ik het niet erg vond..Wat is daar mis mee?
    -
    pi_4216759
    quote:
    pi_4219264
    quote:

• Zwak hoor
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')