abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 februari 2010 @ 21:50:14 #201
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_78243080
Voldóende Ditte en Voldóende Datte...
Geen gezeik Iedereen Reik... dát willen we...eigenlijk..

pi_78243102
heeft ons Johan de MONORAIL en NECROPOLIS nog ter sprake kunnen brengen???
  zaterdag 20 februari 2010 @ 21:53:31 #203
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_78243168
Ohhjee.. de Don Bosco wordt op dit moment al omgebouwd tot ( ongetwijfeld peperdure) appartementen..
Hoezo verslaafden-opvang?? weet 't effe nie?? Tss... faute faut..

pi_78243244
Mary krijgt de volgende vraag van PB.. over daklozen opvangterrein op het plein.

Mary weet van niets.

De rest vand e lijsstrekkers ook niet.

Mary zegt om iets breder te kijken. Kwetsbare mensen moeten een plek krijgen in de stad. Want overal waar je komt. NIET HIER in de achtertuin. Dus dat er voldoende plekken komen en goede afspraken maken met de buurt.

Ruud geeft aan dat het per definitie niet tegen over een school mag,
Gerero zwijmelt ook iets.
Mary: Niet alles in de stad, dus ook randgemeentes moeten verantwoordelijkheid dragen aan zorg en nazorg

Gerero: Een voorziening in de bijstandswet. Dat kan je niet afdwingen
Mary-Ann: Er moet overal plek zijn voor iedereen, maar je ziet in verschillende buurten dat er dingen in de buurten geplaatst word zonder dat er gekeken word naar het totaal plaatje. Zij hebben geen overzicht meer.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  zaterdag 20 februari 2010 @ 21:56:28 #205
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_78243263
KnikkerdeKnikKnik doet Johan bleodserieus...

† In Memoriam † zaterdag 20 februari 2010 @ 21:57:39 #206
137949 Disana
pi_78243298
Johan noemt het alweer 'STARway to Heaven'. Kan iemand die man eens Engels leren?
  zaterdag 20 februari 2010 @ 21:58:39 #207
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_78243338
LacherdeLachLachééhhh.. Necropolis aan de beurd.. LacherdeLachLach....

pi_78243363
Wat vinden de lijsttrekkers van een necropolis.

Johan: dat vind ik een leuke!
Ohw is dat jouw flat!

Johan mag het uitleggen. het is een groot glazen flatgebouw met onderin een afscheidscentrum en dan boven.. Je mag de tekeningen zien binnenkort! Met boven een stair ways to heaven. Het is een beton constructie met daarom heen een glazen constructie. Je kunt dan de kisten er in schuiven. En dan kan je der gewoon heen overal met de lift of trap.
Enkele jaren terug verloor ik een weddenschap. Dus ik was naar Italie gaan lopen en daar kwam ik begraafplaatsten tegen (vier hoog) boven de grond. Ik dacht waarom niet in de hoogte (bijvoorbeeld 300 hoog). Heel veel mensen hebben het idee dat je de grond in gaat. Dat vind ik eigenlijk niets. Als k er niet meer ben wil ik in een raket met een oranje zwaailicht de lucht in van hier ben ik.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  zaterdag 20 februari 2010 @ 22:01:07 #209
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_78243413
Zelfs Nowlive maakt er melding van.

'
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_78243419
Ruud verteld iets over de omgang met doden in het verleden en in de verschillende culturen.

Als je kijkt naar de moderene begraafplaatsen. Johan zijn gebouw staat in Modena. Hij wordt er helemaal warm van!
pi_78243457
Onze sly zou toch zijn forum afsluiten van SV?
pi_78243475
Rudy laat een foto zien van de deksel van een grafkist.
  zaterdag 20 februari 2010 @ 22:03:24 #213
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_78243482
Indrukwekkend... ehhh wat?

pi_78243498
Voice geeft aan.. een laatste pleidooi te kunnen geven in de stoel
  zaterdag 20 februari 2010 @ 22:05:37 #215
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_78243562
Holle vatenpartij zei die?

zaterdag 20 februari 2010 @ 22:11:02 #216
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_78243742
Monique naar de Dagboekkamer..!!

pi_78243855
Gerero:

Initiatief nemer van mens en spirit. Omdat hij denkt dat het een nieuw geluid in de eindhovense raad. Vanuit liefde en bewustworden. HAULISISME.. (hij breekt zijn eigen tong). Hij is geen echte tegenstander. Hij is een medestander. Hij geloofd vanuit zijn hart dat als hij in de raad komt dat hij zich met liefde in zal zetten.

EEF:

Ouderen appel. Bij je 40ste wordt je al afgeschreven je ziet dat steeds meer oudere het moeilijk hebben. eindjes aan elkaar knopen enzo. Wij beloven in de volgende verkiezing landelijk mee te doen.

Renate:
Wij willen ons blijven inzetten ook voor de kwetsbare. Meer ruimte voor jongeren. het gaat zwaarder worden helaas door bezuinigingen maar wij zijn voor groen dus toch ook investeren in meer fietpaden en groen. Burgers mee laten denken in hun eigen wijk.

Rens
Wij zijn 24 jaar lokaal. Wij willen weten wat u vind en wilt! Wat u zegt over alles en alles! Als u maar praat!

Mary
Heel duidelijk is het 4 jaar speerpunt. WERK WERK WERK.. onzekerheid van baanverlies is natuurlijk vervelend en een belangrik punt. Wij gaan ons 4 jaar met hart en ziel inzetten.

Rudy
Voor ons is belangrijk de leefbaarheid en veiligheid in eindhoven. Rustig over straat lopen ouderen over straat zonder overvallen te worden. Wij willen eindhoven aan u terug geven. Wij zeggen wat wij leveren en wij leveren wat wij zeggen.

Johan
Ik wil even kort. Het is belangrijkste dat je gaat stemmen! laten we kijken naar het percentage van vorig jaar. ga dus stemmen. Desnoods op ons! Dan gaan we gelijk landelijk. Anders stopt het gelijk.. Maar laat het zo zijn.. stemmen desnoods op ons

Monique
Bekend VVD. Ik kies zelf is onze slogan. Eigen verantwoordelijkheid en vertrouwen. Veilige stad minder regels en lagere lasten. Ondernemende stad. Ik kies zelf ik kies VVD ik laat het aan jou over op 3 maart.

Cees
Trots op onze stad! lokaal van en voor de burgers. Samen met u om de leefbaarheid te vergroten. Effectoviteit en efficientie te vergroten. Wij willen de mensen graag mee laten doen. Met name de brede sport. Daar kunnen mensen hun energie en vertier in kwijt. Stem op u zelf, dat is een stem op leefbaar eindhoven

Mary_Anne
De partij van NU en van de toekomst.
Deze stad creert zichzelf. U makat deze stad. Als u om u heen kijkt ziet u dat u het goed doet, De overheid kan niet uw leven leiden. Zij kunnen het wel mogelijk maken een prachtige stad te maken. Deze stad is de toekomst. Niet alleen van deze buurt, dit land EN de hele wereld.
pi_78243887
Voice beveelt aan tafel plaats te nemen.
pi_78243915
Kees zegt dat hij het heel positief vond. Dat het heel ontspannen was etc. En dat het enorm prettig was om daar zo te zitten en Johan enorm te danken voor de uit de kunst geslaagd project!
  zaterdag 20 februari 2010 @ 22:16:41 #220
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_78243928
En de Chatter heeft er , voor zover niet geBand, voor LuL bijgezeten...
pi_78243952
Voice kondigt het einde aan van het debat en dat ze boven moeten kopen eten en drinken.
pi_78244002
* Dottey zegt sorry voor de typo's etc.. maar ik rammelde het er maar gewoon snel in..
pi_78244033
Dottey, bedankt!
  zaterdag 20 februari 2010 @ 22:20:38 #224
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_78244076
Klaar... zuipe en pleitte met die zooi daar en snel die gelegenheidsBans opheffen!..

zaterdag 20 februari 2010 @ 22:22:07 #225
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_78244137
Dottekop, je bent jezelf voobijgestreefd!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')