Mijn vraag.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:59 schreef Dottey het volgende:
Wat vinden de lijsttrekkers van een necropolis.
Johan: dat vind ik een leuke!
Ohw is dat jouw flat!
Johan mag het uitleggen. het is een groot glazen flatgebouw met onderin een afscheidscentrum en dan boven.. Je mag de tekeningen zien binnenkort! Met boven een stair ways to heaven. Het is een beton constructie met daarom heen een glazen constructie. Je kunt dan de kisten er in schuiven. En dan kan je der gewoon heen overal met de lift of trap.
Enkele jaren terug verloor ik een weddenschap. Dus ik was naar Italie gaan lopen en daar kwam ik begraafplaatsten tegen (vier hoog) boven de grond. Ik dacht waarom niet in de hoogte (bijvoorbeeld 300 hoog). Heel veel mensen hebben het idee dat je de grond in gaat. Dat vind ik eigenlijk niets. Als k er niet meer ben wil ik in een raket met een oranje zwaailicht de lucht in van hier ben ik.
LOL! Alstjeblieft PBquote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:56 schreef Dottey het volgende:
Mary krijgt de volgende vraag van PB.. over daklozen opvangterrein op het plein.
Mary weet van niets.
De rest vand e lijsstrekkers ook niet.
Mary zegt om iets breder te kijken. Kwetsbare mensen moeten een plek krijgen in de stad. Want overal waar je komt. NIET HIER in de achtertuin. Dus dat er voldoende plekken komen en goede afspraken maken met de buurt.
Ruud geeft aan dat het per definitie niet tegen over een school mag,
Gerero zwijmelt ook iets.
Mary: Niet alles in de stad, dus ook randgemeentes moeten verantwoordelijkheid dragen aan zorg en nazorg
Gerero: Een voorziening in de bijstandswet. Dat kan je niet afdwingen
Mary-Ann: Er moet overal plek zijn voor iedereen, maar je ziet in verschillende buurten dat er dingen in de buurten geplaatst word zonder dat er gekeken word naar het totaal plaatje. Zij hebben geen overzicht meer.
Gaat het over KutMarokaantjes? waar de Grote Politiek geen enkele moeite mee heeft? of de KolereAllahtjes waar een bekende Poster op een Chat een Ban voor gekregen heeft?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:46 schreef mootie het volgende:
Apart, de chatters hebben echt niet door hoe (semi) racistisch ze bezig waren een paar uur terug. Zou het al zo gewoon zijn geworden om je zo grof uit te spreken over allochtonen?
Toen ik echt zei dat ik Marokanen date om zo mijn bijdrage te leveren aan de samenleving door ze een voor een te verneuken kreeg ik een kickquote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:46 schreef mootie het volgende:
Apart, de chatters hebben echt niet door hoe (semi) racistisch ze bezig waren een paar uur terug. Zou het al zo gewoon zijn geworden om je zo grof uit te spreken over allochtonen?
Foei Dottey.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:09 schreef Dottey het volgende:
[..]
Toen ik echt zei dat ik Marokanen date om zo mijn bijdrage te leveren aan de samenleving door ze een voor een te verneuken kreeg ik een kick
Maar toen ben je keurig gaan verslaan. Prima gedaan.quote:05[19:52] -Moderator_Suzzy:#studiovlemmix2- REMOVE Dottey ik date al marokaantjesmijn bijdrage voor de samenleving
een voor een verneuken
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |