SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ouders neuken niet toch?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb een eckte man![]()
![]()
Heb je ooit je ouders horen neuken ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ouders neuken niet toch?
Mijne niet...ik kwam uit de IKEA.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben dus niet helemaal lekker in elkaar gezet
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
[..]
ouders neuken niet toch?
Nee. bah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb er eentje boven zittenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:18 schreef Cat22 het volgende:
*kijkt rond*
Nou Tombo, waar zijn die eckte mannen?
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:18 schreef Cat22 het volgende:
*kijkt rond*
zullen we een contactadvertentie plaatsen?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:18 schreef Cat22 het volgende:
*kijkt rond*
Iets overgehouden bij het in elkaar zetten natuurlijk...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mijne niet...ik kwam uit de IKEA.
Ben dus niet helemaal lekker in elkaar gezet
Jupquote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zullen we een contactadvertentie plaatsen?
[..]
Iets overgehouden bij het in elkaar zetten natuurlijk...
quote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jup![]()
Maarrrr...ik heb wel een Zweedse naam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Heet die online helpslet van de IKEA geen Ingrid? Of Anna ofzo?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jup![]()
Maarrrr...ik heb wel een Zweedse naam
Ja!!!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Over mannen gesproken; waaaaar is die kerel van jou Cat?
Wat heb je met hem gedaan?
Geen idee, ik kom nooit op die site, ben helemaal anti-IKEAquote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heet die online helpslet van de IKEA geen Ingrid? Of Anna ofzo?
annaquote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
die heet Annaquote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
LASAAAAGNAAAAAAAAAquote:
Stel je voor dat die ooit in een metro zitten...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:24 schreef Stephan1237 het volgende:
Stel je voor dat Bos/Balkie/Wilders/Rouvoet/Rutten allemaal in die metro zaten
Taaaaaapaaaaaasssssquote:
maaarrrrrrrrrrrr, is jouw man ook een eckte man?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:25 schreef Ml-etje het volgende:
zo hondje en paardje zijn geborsteld en m'n badje staat aan
![]()
Ing, ik heb ook zo'n man die vond een zwarte badmad wel mooi
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
maaarrrrrrrrrrrr, is jouw man ook een eckte man?
oh das ook wat waard ja... pc's kun je kopen...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Neen die bouwt geen pc's ik heb gewoon een lieve metroman
Thanksquote:
quote:
Greys! Pas toch op de gevoelens van die arme jongen!quote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh das ook wat waard ja... pc's kun je kopen...
Die kan wel wat hebben, die is cold as icecool as a Flurry!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Greys! Pas toch op de gevoelens van die arme jongen!
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Die kan wel wat hebben, die is cold as icecool as a Flurry!
veel plezier!!!!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:38 schreef Ml-etje het volgende:
Zotot straks ik heb de vrouw uit de krant gevist en ga die eens fijn in bad lezen
* Meldtquote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:38 schreef tombolafan het volgende:
Oh en Greys, ik heb je vlaggetje even in de OP geplant...
quote:"Vind je het goed als ik mijn tong in je mond stop?"
Nee joh, je hebt het helemaal goed!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:51 schreef Greys het volgende:
Ja, welke twitteraar was dat in godesnaam waar Tombola het over had over die tong?
Dat wilde ik nog vragen, maar dat vergat ik steeds
Dat ging toch over een twitteraar? Of haal ik nu zes dingen door elkaar?
Nou ja, het ligt natuurlijk aan de man in kwestiequote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:49 schreef Barbaaf het volgende:
Heb ik ook één keer gebruikt, de reactie was " Huh? Waarom zou ik?". En de enige reden dat ik het probeerde was dat een week ervoor een dame het tegen mij zei, en dat had wel succes
![]()
En die zei tegen jou dat ie zijn tong in je mond wilde stoppen?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee joh, je hebt het helemaal goed!
Die Twitteraar waar Ll de quote's over dat ongeluk vandaan haalde
HOI TOMBOLAquote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, het ligt natuurlijk aan de man in kwestie
Ik ken er wel die ik niet af zou wijzen...
maar de genoemde persoon wel...
Dat zei hij tegen ongeveer elk meisje in de kroeg...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:54 schreef Greys het volgende:
[..]
En die zei tegen jou dat ie zijn tong in je mond wilde stoppen?
Nu durf je wel he?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
HOI TOMBOLA
ZAL IK MN TONG IN JE MOND STOPPEN??!
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
HOI TOMBOLA
ZAL IK MN TONG IN JE MOND STOPPEN??!
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nu durf je wel he?![]()
Maar als je dan weer bij de Mac voor de balie staat en ze confronteert je ermee, wordt je rood en ga je stamelen
http://nos.nl/artikel/138(...)tsing-amsterdam.htmlquote:Veel gewonden bij metrobotsing Amsterdam
In Amsterdam zijn bij een botsing tussen twee metrotreinen op station Wibautstraat zeker 37 gewonden gevallen, onder wie drie zwaargewonden. Een metro die in de richting van het Centraal Station reed, botste rond half vijf vanmiddag achterop een lege metrotrein.
Een van de zwaargewonden is de bestuurder van de achteropkomende metro. De bestuurder zit beklemd en wordt door de hulpdiensten bevrijd.
Een getuige zei tegen het Amsterdamse tv-station AT5 dat passagiers door de klap door de metrowagon werden geslingerd en dat er korte tijd enige paniek was.
Rook
Volgens de brandweer ligt aan de botsing een brandje op metrostation CS ten grondslag. Door rookontwikkeling werd het station ontruimd en het metroverkeer stilgelegd. De treinen botsten in de verwarring.
Het is onbekend wat de oorzaak is van de rook.
Alle stations tussen station Wibautstraat en het Centraal Station zijn ontruimd.
Woensdag kan hij geloof ik!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dusssss
Wanneer gaan we weer eens naar DTH!?![]()
Dat was bij Haraquote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nu durf je wel he?![]()
Maar als je dan weer bij de Mac voor de balie staat en ze confronteert je ermee, wordt je rood en ga je stamelen
snel van onderwerp veranderen he!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/138(...)tsing-amsterdam.html
Ik ook!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat heeft Hara dat ik niet heb?quote:
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Ga jij pas snaaiwerk halen als je een buisavondje hebt?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:43 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga even off, boodschappen doen
Vanavond lui voor de buis dus ik ga snaaiwerk halen![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ook!!!
Ik zeg niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
En wat heeft Hara dat ik niet heb?
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Ja, sinds ik op mezelf woon doe ik datquote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ga jij pas snaaiwerk halen als je een buisavondje hebt?![]()
Hmm... moet ik mezelf misschien ook eens gaan aanleren.![]()
quote:
Ow...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet die Gooische R, maar dat andere
Een zachte G?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet die Gooische R, maar dat andere
Of heeft Hara een harde L ?quote:
* noteert: volgende keer bij DTH Tombo niét "pop" noemen...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat zei hij tegen ongeveer elk meisje in de kroeg...
Niet tegen mij, want een week ervoor had ie me "pop" genoemd... En dat heeft ie geweten...
En ook niet in de auto op de heen of terugweg...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:04 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
* noteert: volgende keer bij DTH Tombo niét "pop" noemen...
En zet mij er effe bij ja,.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:04 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
* noteert: volgende keer bij DTH Tombo niét "pop" noemen...
Is goed popquote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En zet mij er effe bij ja,.![]()
Dat je het vast weet.
eeeeeh, Cat? ben jij blond?quote:
Oh, maar maajsjes mogen dat wel zeggen hoor.quote:
Kom maar hier met de cash.quote:
Net zo blond als jij.quote:
Ik weet 't, geen blondjes. Wel een kreet om twee vechtende brunettes uit elkaar te halenquote:
Ik wou al zeggen, zo kleurenblind ben ik toch nietquote:
Bitchfightquote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:13 schreef DanseMacabre het volgende:
Ruzie op het wetterhounforum.![]()
Omdat een fokster wel op een ander forum dekfoto's had van haar hond, en niet op het wetterhounforum.
Wat moet ik verstaan onder dekfoto's? Live doggy action?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:13 schreef DanseMacabre het volgende:
Ruzie op het wetterhounforum.![]()
Omdat een fokster wel op een ander forum dekfoto's had van haar hond, en niet op het wetterhounforum.
Doe dan maar die tien euro op de bar. En voor mij een Kriekje graag.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:15 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Bitchfight![]()
. 10 Euro op de.. eh eh
Disclaimer: ik kom net uit de stad, waar ik een studievriend ontmoette waarmee ik een paar Belgische biertjes heb gedronken *hips*
Oeh, ken je Liefmans Kriek? Gewoon té lekker om legaal te zijnquote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doe dan maar die tien euro op de bar. En voor mij een Kriekje graag.
Wat? Hoe? Linkje!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:17 schreef Greys het volgende:
Madeira!
Mijn eiland, wat doe je?
Overstromingen
Ach jeutje.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:17 schreef Greys het volgende:
Madeira!
Mijn eiland, wat doe je?
Overstromingen
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:19 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Oeh, ken je Liefmans Kriek? Gewoon té lekker om legaal te zijn
Ja? Dat hij dat nog durft! De ogen uit zijn kop schamen en in een hoekje kruipen, dat moettie!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:20 schreef Greys het volgende:
Dat die Balkenende toch gewoon wéér lijsttrekker wordt...
Zag het net op het journaal, die kanalen die onderaan het eiland breed zijn en op de zee uitkomen daar kwamen gewoon hele overstromingen naar beneden. Zeven doden alquote:
Op naar Balkenende Vquote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja? Dat hij dat nog durft! De ogen uit zijn kop schamen en in een hoekje kruipen, dat moettie!
Aw.. en met al die reddingswerkers die al in Haiti bezig zijn.. zal ik me dan maar opwerpen om een maandje naar Madeira te gaan?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Zag het net op het journaal, die kanalen die onderaan het eiland breed zijn en op de zee uitkomen daar kwamen gewoon hele overstromingen naar beneden. Zeven doden al
Madeira met de eeuwige lente... Zie ook hieronder.
http://www.skynet.be/nieu(...)en-madeira?id=630412
Snel! We hebben die belboom voor de val van Balkie V nog niet opgezet!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Op naar Balkenende V
http://www.telegraaf.nl/b(...)_lijsttrekker__.html
Nouja, ze had blijkbaar ook iets 'negatiefs' gezegd over de stabijfac of iets dergelijks en toen heeft iemand van het wetter/stabij-forum. De rasvereniging gebeld.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat moet ik verstaan onder dekfoto's? Live doggy action?![]()
En natuurlijk is het gemeeeheen en niet fair en all that.
Balk V, al bijna evenveel sequels als Friday the 13th of Halloweenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Op naar Balkenende V
http://www.telegraaf.nl/b(...)_lijsttrekker__.html
Ff wachten nog dan, het vliegveld is dichtquote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:25 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Aw.. en met al die reddingswerkers die al in Haiti bezig zijn.. zal ik me dan maar opwerpen om een maandje naar Madeira te gaan?
Ekte mannen gaan met de bootquote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ff wachten nog dan, het vliegveld is dicht
En normaal wil je daar al amper landen (echt, wát een avontuur steeds daar het landen en opstijgen) laat staan nu met dit weer
Ik had steeds mijn bikini vast aan onder mijn kleren, want dat randje van de landingsbaan kwam steeds wel erg dichtbij met de zee er onder
Nou, we mogen wel opschietenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Snel! We hebben die belboom voor de val van Balkie V nog niet opgezet!
Nou ja ik vind het meer belachelijk dat er straks weer tig duizenden mensen op hem stemmen. Dat hij nou 1 of zelfs 2 kabinetten buiten zijn schuld niet tot een goed eind brengt, okay. Maar allemaalquote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:20 schreef Greys het volgende:
Dat die Balkenende toch gewoon wéér lijsttrekker wordt...
Het is allebei belachelijk.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja ik vind het meer belachelijk dat er straks weer tig duizenden mensen op hem stemmen. Dat hij nou 1 of zelfs 2 kabinetten buiten zijn schuld niet tot een goed eind brengt, okay. Maar allemaal![]()
Ik weet het nietquote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Jeutje![]()
Staat er dit jaar nog een weekje Madeira gepland Greys?
Met het weer van de afgelopen tijd doe ik niet anders dan zonvakanties kijken
Emigreren moet ie....naar Marokko.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is allebei belachelijk.
Dat die man de eer niet eens een keer aan zichzelf houdt inmiddels, als daar uberhaupt nog sprake van is.
Toen mocht je niet zwemmen en niet euh...dattequote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet het niet
Die van vorig jaar heb ik niet al te fijne herinneringen aan zeg maar
Dus aan de ene kant wil ik wel weer terug om die herinneringen weer beter te maken, maar aan de andere kant... nahja. We zien wel even
Ik heb 't een tijdje gevolgd maar de laatste zes maanden is het stil uit die hoek.. d'r is nog steeds een impasse rond BHV (Brusselse kiesdistricten) toch?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:34 schreef sararaats het volgende:
ach ach, in België is het echt niet beter.
Oh niet alleen datquote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Toen mocht je niet zwemmen en niet euh...datte![]()
Maar je kreeg wel goede berichten over je moeder!
Dus ik zou het nog een keertje over doen, inclusief zwemmen en datte
ik heb er geen flauw idee van maar BHV is volgens mij nog steeds een struikelblokquote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:39 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik heb 't een tijdje gevolgd maar de laatste zes maanden is het stil uit die hoek.. d'r is nog steeds een impasse rond BHV (Brusselse kiesdistricten) toch?
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:40 schreef Greys het volgende:
Ik ga sowieso nog wel eens terug naar Madeira, kan echt niet zonder
Nee, ik moet als laatste in de boom. Je weet toch hoe ik altijd achter de feiten aanloop.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, we mogen wel opschieten
Jij begint? Wie bel jij?
Frietjes met pindasaus en mayonaise, jaquote:
lekker erop gekwakt? ik heb een keertje de mayonaise en pindasaus apart meegekregen omdat het de eerste keer was en niet wist of ik het wel lust.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:53 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Frietjes met pindasaus en mayonaise, jaLekkor!
Hoop dat je je snel beter voelt!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Gameze![]()
Ik ga ff liggen; koppijn en straks visite.
Dus ff een paracetamolletje uurtje=
![]()
Hoop ik
Uitjes eroverheen maar pindasaus en mayo ernaast, maar dan lekker dopen en een zootje ervan makenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:55 schreef sararaats het volgende:
[..]
lekker erop gekwakt? ik heb een keertje de mayonaise en pindasaus apart meegekregen omdat het de eerste keer was en niet wist of ik het wel lust.
maar ik lust het wel
[..]
ouders neuken niet toch?
Verdeuri, ik kan ook niet achter de spoilers kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
Oh dat zou ik wel tof vinden.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:03 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik ga 'm vanavond meteen kijken, oh-oh! Ik ben benieuwd.
Ik laat wel weten of ie leuk is. Als je wil mag je 'm wel van me lenen?
Blegh, ik hoof voorlopig echt geen friet meer.
Er stond alleen het volgende:quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:58 schreef Strega het volgende:
[..]
Verdeuri, ik kan ook niet achter de spoilers kijken.
Oh, ik heb nergens last van!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:05 schreef Cat22 het volgende:
Fok layout is verneukt.Ben ik de enige met dat probleem? Ik zie alleen maar witte achtergrond en posts en sigs lopen heerlijk door elkaar heen. Uitloggen hielp niet.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Danse_macabre_(Saint-Saëns)quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:07 schreef sararaats het volgende:
DanseMacabre, vanwaar komt jouw nickname?
Ik moet altijd aan de efteling denken...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:08 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Danse_macabre_(Saint-Saëns)
Ik heb een paar series die ik heel leuk vind, een paar films die ik echt gaaf vind en wat chinese films en zo.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:07 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik heb dat ook, ik ben een boekenverzamelaar maar films heb ik bijna niet.
ow ja natuurlijk. ik dacht dat ze dat ook geschreven hadden voor piano maar dat zal wel iets anders zijn.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:08 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Hondenclubs, kattenclubs, altijd ellende, roddel en achterklap.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:27 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Nouja, ze had blijkbaar ook iets 'negatiefs' gezegd over de stabijfac of iets dergelijks en toen heeft iemand van het wetter/stabij-forum. De rasvereniging gebeld.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:10 schreef Cat22 het volgende:
Saint-Saëns, mooie componist. Mijn koor zingt een paar stukken van hem. (zegt ze zonder mogelijkheid tot quoten en smileys)
Vastgelijmd aan het pluche, met z'n gereformeerde reet.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is allebei belachelijk.
Dat die man de eer niet eens een keer aan zichzelf houdt inmiddels, als daar uberhaupt nog sprake van is.
Altijd lekker!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:15 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb lushvoor mijn verjaardag gekregen van mijn zus.
Ik speel accordeon.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:15 schreef sararaats het volgende:
ik ben meer van de pianomuziek. ik speel zelf piano maar ben nog niet zo goed.
quote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mijn vriendje staat te koken nu!
Ach lieverd, ik dacht dat heer G. een éénmalig scheef schaatsje had. Maar zoiets is echt niet fijn.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh niet alleen dat
Ik verliet Madeira jankend. Op het vliegveld. Genante vertoning
En ongeveer zes maanden later snapte ik waarom het niet helemaal lekker liep toen met Heer G.
(Dat speelde toen al, bleek achteraf. Jeweetwel).
Nahja. Bygones.
Ik ga sowieso nog wel eens terug naar Madeira, kan echt niet zonder
We zaten net in de auto te bedenken wat voor boodschappen we moesten halen en toen zei ik: morgen eten we dit en dit en dan kook ik, jij kookt vandaag en dan mag je zelf verzinnen watquote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:19 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
Dat doet de mijne nou nooit.Ja, als ik het vraag. Of als ik opsta. 'Ohja, koken!!'
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
We zaten net in de auto te bedenken wat voor boodschappen we moesten halen en toen zei ik: morgen eten we dit en dit en dan kook ik, jij kookt vandaag en dan mag je zelf verzinnen wat
Ineens zie ik de meerwaarde van een vriendje...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mijn vriendje staat te koken nu!
Oeh, dat is echt mijn droom.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:19 schreef oh-oh het volgende:
Vrienden van mij hebben een heuse bibliotheek op zolder, en daar staat ook nog een vleugel![]()
En op kantoor hebben we ook een geweldige bieb![]()
Ik wil gewoon 1 wand op mn slaapkamer van plafond tot de vloer plankies.
Maar ik kan helaas zelf nog geen spijker in de muur slaan, dus ik moet dat iemand laten doen en dan kost het gelijk een boel
Ik heb mn handigheid qua klussen van mn vader georvenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:23 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Oeh, dat is echt mijn droom.Zo een hele grote wand met boeken en dan het liefst nog met zo'n ladder.
Mijn schoonvader heeft dat ook in zijn kantoor en in hun huis trouwens ook.
Gelukkig is mijn pap heel erg handig in dat soort dingen. Die heeft in ons huisje de vloer gelegd en ook nog van die mooie overzetplinten.
Schoonvader heeft ook nog proberen te helpen maar die is zo onhandig dat ie m'n broer een bloedneus sloeg met het sjouwen van de bank.Daardoor heeft ie nu de bijnaam LEO (lomp en onhandig) gekregen.
Mijne is niet zo'n chaoot, maar wel een beetje lui vrees ik. Nouja, niet echt lui, maar hij staat alleen op voor iets wat hij leuk en/of nuttig vindt. Hij legt zo een heel terras achter ons huis, maar dat is dan omdat hij het leuk en nuttig vindt, zegmaarquote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:22 schreef Enfermera het volgende:
[..]Beter!
Ja, zo doe ik het ook vaak. Alleen moet ik dan vaak nog helpen (chaos met ADHD), en hij zal helaas nooit uit zichzelf iets verzinnen, koken, gezellig de tafel dekken, dat soort dingen.Mja, hij doet andere dingen op zijn manier heel lief
Misschien nog wat geduld, en dat het over een paar jaar wel voorkomt?
Ik kan nog wel meer dingen verzinnen hoorquote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ineens zie ik de meerwaarde van een vriendje...
Ha, Sararaats, gecondoleerd met Vlekje. Misschien hartfalen? Bij ons een paar maanden geleden, onze Isis van 5, lag zo dood in de gang, alsof ze sliep.quote:
Haha ja preciesquote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mijne is niet zo'n chaoot, maar wel een beetje lui vrees ik. Nouja, niet echt lui, maar hij staat alleen op voor iets wat hij leuk en/of nuttig vindt. Hij legt zo een heel terras achter ons huis, maar dat is dan omdat hij het leuk en nuttig vindt, zegmaar
Ik heb de handigheid van mijn vader juist niet georven.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb mn handigheid qua klussen van mn vader georven![]()
Bij ons kan echt niemand meer dan een lamp vervangen, ik kan ook echt totaal niet schilderen en zo.
Best jammer, ik zou eigenlijk best willen leren klussen.
Dat zouden ze ergens moeten geven, een cursus klussen voor klunzen
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb mn handigheid qua klussen van mn vader georven![]()
Bij ons kan echt niemand meer dan een lamp vervangen, ik kan ook echt totaal niet schilderen en zo.
Best jammer, ik zou eigenlijk best willen leren klussen.
Dat zouden ze ergens moeten geven, een cursus klussen voor klunzen
oh? vertel eens?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik kan nog wel meer dingen verzinnen hoor
daar dachten we natuurlijk ook aan. het was eng, hij lag met z'n oogjes open en tongetje uit de mond.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:26 schreef Strega het volgende:
[..]
Ha, Sararaats, gecondoleerd met Vlekje. Misschien hartfalen? Bij ons een paar maanden geleden, onze Isis van 5, lag zo dood in de gang, alsof ze sliep.
Sterkte!
Is het leerzaam?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een "klusboek voor vrouwen" gekregen...
Helaas, nog geen verbetering, van de dokter die vnmorgen langskwam moest de achterkant van m´n bed nog hoger, zodat ik er nu helemaal bijhang.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Er stond alleen het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe gaat het verder?
Ja, ben benieuwd hoe die tomaatjes worden.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:08 schreef oh-oh het volgende:
Oh, en mn gedroogde appels en peren zijn lekkerrrrrrr![]()
Die gaan fijn in de bento komende week![]()
Net nog een kilo kipfilet gehaald voor de honden voor in t apparaat, die snij ik straks en laat ik van 23.00 tot morgen drogen![]()
En dan morgen overdag mss nog tomaatjes
Accordeon? Wauw! Speel je al lang?quote:
Efteling!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:08 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
mwah, ik ben wel redelijk handig, dus ik vond het niet heeeeel leerzaam (ook veel "gefruts")quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Is het leerzaam?
![]()
Oeh, ik denk dat ik zo ook ff een haarmaskertje doe, gisteren wel 10 cm dr af laten knippen, ff frisse wind dr door
Balen Strega.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:32 schreef Strega het volgende:
[..]
Helaas, nog geen verbetering, van de dokter die vnmorgen langskwam moest de achterkant van m´n bed nog hoger, zodat ik er nu helemaal bijhang.
De buurvrouw geef ik geen aandacgt. negatieve aandacht voed ook.
Ben wel heel blij dat ik nu weer contact met jullie heb! Netbook en dongel is fijn.
Wel gezellig idd!!!!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:32 schreef Strega het volgende:
[..]
Helaas, nog geen verbetering, van de dokter die vnmorgen langskwam moest de achterkant van m´n bed nog hoger, zodat ik er nu helemaal bijhang.
De buurvrouw geef ik geen aandacgt. negatieve aandacht voed ook.
Ben wel heel blij dat ik nu weer contact met jullie heb! Netbook en dongel is fijn.
Toch wel op stroom van zonne-energie hè, zongedroogde tomaatjes.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:08 schreef oh-oh het volgende:
Oh, en mn gedroogde appels en peren zijn lekkerrrrrrr![]()
Die gaan fijn in de bento komende week![]()
Net nog een kilo kipfilet gehaald voor de honden voor in t apparaat, die snij ik straks en laat ik van 23.00 tot morgen drogen![]()
En dan morgen overdag mss nog tomaatjes
Ik wil naar den kapper, als ik hier weg mag! Gewoon, feelgood.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Is het leerzaam?
![]()
Oeh, ik denk dat ik zo ook ff een haarmaskertje doe, gisteren wel 10 cm dr af laten knippen, ff frisse wind dr door
Sinds m'n elfde. Ik heb les gehad en heb ook bij een vereniging gezeten.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Accordeon? Wauw! Speel je al lang?
Ken je het stuk Stella Maris van Vic Nees?
Voor koor en accordeon. Heel apart, heel moeilijk. En naar ik begreep zijn er maar een paar accordeonisten die het kunnen spelen, de meesten hebben toetsen te weinig.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:41 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik wil naar den kapper, als ik hier weg mag! Gewoon, feelgood.
Mijn muziekdocent op de middelbare school zei ook altijd dat de efteling een leuke manier was om jongeren met klassieke muziek in contact te brengen.quote:
Ben je zo verkoudenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:43 schreef Cat22 het volgende:
Voordeel als je niks proeft: je kunt alle theetjes opmaken die minder lekker zijn.
Ik vind jullie huis al zo geweldigquote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:46 schreef Strega het volgende:
Jullie zijn lievv!
Mijn ideaal is nog eens zo´n landhuis met een Engelse bibliotheek.
drankenkabinetje, oorstoelen)heb ik al0, chesterfield, heb ik ook ak, boeken, ook al. mmm, nu nog dat landhuis.
Omdat ze het dan niet doorhebben.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:46 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Mijn muziekdocent op de middelbare school zei ook altijd dat de efteling een leuke manier was om jongeren met klassieke muziek in contact te brengen.
Klopt.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Omdat ze het dan niet doorhebben.![]()
Er kleven nog zoveel vooroordelen aan klassieke muziek. Jammer. Want er zitten gewoon heel veel mooie en makkelijk luisterbare stukken bij.
Ja stukken beter dan blokfluit!!!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:46 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Mijn muziekdocent op de middelbare school zei ook altijd dat de efteling een leuke manier was om jongeren met klassieke muziek in contact te brengen.
Ik snuffel wat en nies regelmatig, maar eigenlijk valt het best mee wat uit mijn holtes komt.quote:
Is het ook, maar te klein voor een bibliotheek.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik vind jullie huis al zo geweldig
hopelijk met Lush bruisballetjesquote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:51 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb de was nog weggevouwen en de bank schoon opgelegd en mn bed, en nu is het journaal afgelopen en mn bad vol, dus ik duik dr ff lekker in.
Later
Maar dat mist alle subtiliteit van een compleet orkestquote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:47 schreef sararaats het volgende:
ik wil dit zoooo graag leren spelen op de piano:
Oh ja gaafquote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik snuffel wat en nies regelmatig, maar eigenlijk valt het best mee wat uit mijn holtes komt.Ik denk dat m'n slijmvliezen net genoeg zijn opgezet om me van reuk en smaak te beroven. Voordeeltje: crashdieet. Ik heb vanmiddag een bord chinees gehad omdat het op moest en heb nog steeds geen honger.
![]()
Hopelijk blijft het zo, of wordt het beter, morgen ga ik naar de Klokkeluider van de Notre Dame (musical)!En daar wil ik niet zitten snotteren en hoesten natuurlijk.
Baddersequote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:51 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb de was nog weggevouwen en de bank schoon opgelegd en mn bed, en nu is het journaal afgelopen en mn bad vol, dus ik duik dr ff lekker in.
Later
Ik zou ook nog wel eens piano willen leren spelen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:50 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja stukken beter dan blokfluit!!!
Ik heb pianolessen gehad van mijn 9e tot m´n 16e. Helaas, geen wonderkind op dit gebied.
Maar vind het wel fijn dat ik het kan.
Geweldig is deze.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:53 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Maar dat mist alle subtiliteit van een compleet orkest![]()
Gaaf zeg! En een fijn iets om met een dierbaar iemand te delen. Ik heb net even gezocht naar het stuk, maar het is niet te vinden. Wordt ook zelden uitgevoerd omdat weinig mensen het kunnen spelen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:45 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Sinds m'n elfde. Ik heb les gehad en heb ook bij een vereniging gezeten.
Ik ben het gaan spelen omdat mijn opa het deed, we gingen altijd samen muziek maken en zingen. Ik was echt gek met die man en dan te bedenken dat het niet eens m'n echte opa was.
Het muziekstuk ken ik niet trouwens.
Doeg Strega, rust maar lekkerquote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:56 schreef Strega het volgende:
Ja, ik ga weer een off. Ga allemaal fouten typen. Ben moe en heb net pijnstillers gehad. Misschien tot later!
Catje, beterschap, allemaal fijne zaterdag avond Oh/Oh lush ze.
Liggen al klaar.quote:
Nu ben ik wel benieuwd. Ik vind accordeon zo'n geweldig instrument, je bent eigenlijk met drie dingen tegelijk bezig.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gaaf zeg! En een fijn iets om met een dierbaar iemand te delen. Ik heb net even gezocht naar het stuk, maar het is niet te vinden. Wordt ook zelden uitgevoerd omdat weinig mensen het kunnen spelen.
Ons concert was best speciaal: degene die heeft meegeschreven aan de accordeonpartij begeleidde ons. En de componist zat in de zaal! Gelukkig was hij tevreden over de uitvoering.
Heey moppie,quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:50 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja stukken beter dan blokfluit!!!
Ik heb pianolessen gehad van mijn 9e tot m´n 16e. Helaas, geen wonderkind op dit gebied.
Maar vind het wel fijn dat ik het kan.
ik heb het liefst de piano alleen. zo'n compleet orkest vind ik maar nietsquote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:53 schreef Barbaaf het volgende:
Maar dat mist alle subtiliteit van een compleet orkest![]()
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Liggen al klaar.Naast het pakje papieren zakdoekjes. En gelukkig ben ik super geoefend in stil niezen.
Laat maar, ik verzin wel wat.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:03 schreef Pagan het volgende:
[..]
Heey moppie,
Ik heb nog wat ruimte op de geheugenkaart over voor je MP3 spelert, nog voorkeur waar ik het mee op moet vullen?
Mail anders ff.
Ik vind dat juist gaaf zo'n orkest. Al die instrumenten samen maken er zo iets moois van.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:04 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik heb het liefst de piano alleen. zo'n compleet orkest vind ik maarniets
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:05 schreef Ynske het volgende:
Snif mn televisie is na 25 jaar trouwe dienst overleden
Volgens mij is dit de archetypische uitvoering van Dance Macabre en is elke andere interpretatie nutteloos. In tegenstelling tot bv.quote:
ja maar had t fijner gevonden als hij gewacht had tot morgenavondquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:06 schreef DanseMacabre het volgende:
Dan heeft ie 't nog lang volgehouden.
Inderdaad, ik ga eigenlijk alleen maar in de efteling naar 't spookhuis om naar de muziek te luisteren.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:07 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Volgens mij is dit de archetypische uitvoering van Dance Macabre en is elke andere interpretatie nutteloos. In tegenstelling tot bv.
waar alternatieve interpretaties soms mooie opnames leveren
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:07 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Volgens mij is dit de archetypische uitvoering van Dance Macabre en is elke andere interpretatie nutteloos. In tegenstelling tot bv.
Sven wint niet de 1500, echt nietquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja maar had t fijner gevonden als hij gewacht had tot morgenavond
een klein voordeel hoef niet naar t kabinetgeneuzel te kijken en ook de olympische spelen gaan langs me heen
Dit is het beste wat ik kon vinden. Maar daar heb je vanuit accordeon oogpunt, weer weinig aan.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:02 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd. Ik vind accordeon zo'n geweldig instrument, je bent eigenlijk met drie dingen tegelijk bezig.
Na z'n tachtigste begon mijn opa af te takelen, het allerergste vond ie dat hij geen muziek meer kon maken. Ik ging echt twee keer per week naar 'm toe op m'n fietsje, ook toen ie in het ziekenhuis lag. En dan zei hij altijd: "Och, m'n vriendinneke, bende gij 't?![]()
" Hij voelde echt als mijn opa, ook al was hij dat biologisch gezien niet.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:43 schreef Cat22 het volgende:
Voordeel als je niks proeft: je kunt alle theetjes opmaken die minder lekker zijn.
Da's wel een heel cryptisch omschrijving!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
![]()
Zeg Cat ik heb hier een roze rechthoek met wat mueseli-achtige dingetjes erin liggen van Lush, heb jij een idee wat het is?
Ik ben 'ne echte hollander.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik pleur die altijd gelijk weg
Ik vind dat er heel pittig uitzien.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dit is het beste wat ik kon vinden. Maar daar heb je vanuit accordeon oogpunt, weer weinig aan.
http://www.koormuzieknet.nl/Scores/11900241.pdf
Da's de versie die wij gezongen hebben.
Ik heb nu ook een geurtje in mijn oliebrander wat ik al tijden had liggen maar nooit opmaakt omdat het veel te scherp is. Nu ruik ik het nét. En is het prima te hebben. Tis maar goed dat ik alleen thuis ben.quote:
Dat is het ook. Aparte ritmiek, veel dissonanten. Een hele klus om in te studeren. En best jammer dat je het zelden uit kunt voeren. Maar zulke stukken hebben we vaker en het is altijd een leuke uitdaging ze onder de knie te krijgen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:19 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik vind dat er heel pittig uitzien.
Ja, dat heb ik ook vaak...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:20 schreef Greys het volgende:
In slaap vallen in bad is ruk
Lekker koud wakker worden
Open haard maar ff aangooien
*reikt dekentje aan*quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:20 schreef Greys het volgende:
Bij mij krijg ik dan eerst een sloot kout water.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook vaak...
Dan gaat mooi de hete kraan nog even vol aan om warm te worden...
Maak morgen even een fotoquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's wel een heel cryptisch omschrijving!![]()
Is het zeep, shampoo, waar ruikt het naar, hebbie een piccie? Ik heb meer info nodig.
Oeh, dat is vreselijk... Bij mn ouders is het gelukkig vrijwel meteen warm...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bij mij krijg ik dan eerst een sloot kout water.Meestal vlucht ik dan ook het bad uit en lekker in een fleeceje.
Een beetje oubollig, het ballet van penny de Jager ontbreekt nog net, maar een goede versie zonder beeld is vast wel ergens te vinden.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:07 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
En het geeft zo'n goed gevoel als het dan lukt.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat is het ook. Aparte ritmiek, veel dissonanten. Een hele klus om in te studeren. En best jammer dat je het zelden uit kunt voeren. Maar zulke stukken hebben we vaker en het is altijd een leuke uitdaging ze onder de knie te krijgen.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:20 schreef Greys het volgende:
Verdeurie! Moet ik er de hele nacht nog over peinzen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Maak morgen even een foto
HollanderT
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:23 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
En het geeft zo'n goed gevoel als het dan lukt.
Ik wel, ik pm je welquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Verdeurie! Moet ik er de hele nacht nog over peinzen.![]()
Morgen ben ik trouwens zowat de hele dag weg he, en ik lees niet terug. Dat je het effe weet.
Pm je de link wel ok?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Verdeurie! Moet ik er de hele nacht nog over peinzen.![]()
Morgen ben ik trouwens zowat de hele dag weg he, en ik lees niet terug. Dat je het effe weet.
Niet veel ouder dan....?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
hoe doe je dat toch, kacheltje is hier ook aan ik drijf weg
![]()
Had net dinnetje aan de tel, ze waren wel erg van je onder de indrukenne ze dacht dat jij niet veel ouder was
Hihihi doosquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:20 schreef Greys het volgende:
Aaaaahquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:27 schreef oh-oh het volgende:
OOOOOOH mijn bad was lekker![]()
En de tv stond nog op 4, kom ik de kamer in, liggen Billy en Sjon innig verstrengeld Garfield te kijken, die kijken dus echt alletwee tv , liefst als er hondjes en poesjes op zijn![]()
Ik ga dat geluk nu even wreed verstoren, want er wacht een Lushbad op de heren en tis van beide niet een hobby zeg maar
Arme beestjes... weekend en nog geen tv mogen kijken.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:27 schreef oh-oh het volgende:
OOOOOOH mijn bad was lekker![]()
En de tv stond nog op 4, kom ik de kamer in, liggen Billy en Sjon innig verstrengeld Garfield te kijken, die kijken dus echt alletwee tv , liefst als er hondjes en poesjes op zijn![]()
Ik ga dat geluk nu even wreed verstoren, want er wacht een Lushbad op de heren en tis van beide niet een hobby zeg maar
25quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet veel ouder dan....?
Wat lief!En grappig
Nou ja, het was ook vrij donker! Hihi.
Doet me heel erg denken aanquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:23 schreef Pagan het volgende:
[..]
Een beetje oubollig, het ballet van penny de Jager ontbreekt nog net, maar een goede versie zonder beeld is vast wel ergens te vinden.
wat is daar gebeurd?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:31 schreef Greys het volgende:
25 doden al op Madeira![]()
Wat een heftige beelden zeg, van dat watergeweld.
Slik.
Ze zijn geschoren, en ik heb mn bed schoon opgelegd, dus mooi dat die wel nog in bad gaan vanaaf.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Aaaaah![]()
Bad? jeetje oh-oh wat n energie.
Oh, dat doet me deugdquote:
Enjoyquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:31 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik ga mijn vriendje uit bed schoppen en Tony Takitani kijken.
ze zullen ruiken als Lushpoezels (of zijn het hondjes)quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze zijn geschoren, en ik heb mn bed schoon opgelegd, dus mooi dat die wel nog in bad gaan vanaaf.
Bovendien is dat millieutechnisch gezien natuurlijk ook veel beter, dat bad is nu toch nog vol
Het is nu net of we in België zijn daar roepen ze bij alles Hollander!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:30 schreef oh-oh het volgende:
Whaha, dubbele hollander, te pittig vinden en dan toch drinken ipv weggooien
Heel, heel slecht weer. Veel regen en heel harde wind.quote:
Hondjes.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:33 schreef sararaats het volgende:
[..]
ze zullen ruiken als Lushpoezels (of zijn het hondjes)
Dogz only hierquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:33 schreef sararaats het volgende:
[..]
ze zullen ruiken als Lushpoezels (of zijn het hondjes)
Greys ziet er ook echt niet oud uit. Zelfs niet in McDonalds tl-lichtquote:
ow ok, dan zijn het Lushhondjesquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:33 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Hondjes.Op zaterdag 20 februari 2010 20:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dogz only hier
Donequote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:33 schreef DanseMacabre het volgende:
oh-oh, als je je adres 'n keer wilt pmen dan zal ik 'm wel naar je opsturen volgende week.
Nee die heb ik vanmorgen gesproken en we hebben het heel kort maar over je gehad zal het maandag eens vragenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, dat doet me deugd![]()
Maar het licht was ook wel flatteus![]()
Was dat die ene die minder lief is dan ze er uit ziet, wat je zei?
Hey tante Neuk, hoe was t in good old Nijmegenquote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Greys ziet er ook echt niet oud uit. Zelfs niet in McDonalds tl-licht![]()
Sorry Greysquote:
Vreselijkquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Heel, heel slecht weer. Veel regen en heel harde wind.
En het is 1 grote punt natuurlijk en al dat water is met modderstromen naar beneden aan het komen.
Mensen weggespoeld, bomen en grond weggespoeld, auto's weggespoeld![]()
Ze gaan de noodtoestand afroepen.
Nee jij bedankt alvast, gekkiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |