abonnement Unibet Coolblue
pi_78274102
Veel te lang stuk

Maar ja, ik weet niet of de gemiddelde Marokkaanse hangmongool erger is dan de gemiddelde Nederlandse hangmongool. Ik krijg wel altijd het idee dat Marokkaans tuig agressiever is dan Nederlands tuig. Je zou dan eigenlijk een andere aanpak moeten geven aan die Marokkaanse jongeren, maar dat wordt dan weer op discriminerend opgepakt, terwijl je bij andere groepen de een ook anders aanpakt dan de ander.
  zondag 21 februari 2010 @ 20:47:15 #52
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_78276458
quote:
Op zondag 21 februari 2010 19:52 schreef Rookert het volgende:
Veel te lang stuk

Maar ja, ik weet niet of de gemiddelde Marokkaanse hangmongool erger is dan de gemiddelde Nederlandse hangmongool. Ik krijg wel altijd het idee dat Marokkaans tuig agressiever is dan Nederlands tuig. Je zou dan eigenlijk een andere aanpak moeten geven aan die Marokkaanse jongeren, maar dat wordt dan weer op discriminerend opgepakt, terwijl je bij andere groepen de een ook anders aanpakt dan de ander.

Lol, nederlanders (waaronder jij) zijn zo heerlijk beschaafd als het gaat om dit soort dingen.

Ga jij maar in casa,tanger,oudja of waar dan ook in marokko stennis schoppen, agenten beledigen etc.

Kijk wat er dan met je gebeurd...lol

Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_78276697
Wat is dat voor idiote column ?
pi_78276819
Mijn politieke correctheid is wel erg duidelijk he

Ik denk dat we een beetje te lief zijn geworden als land. We moesten ons altijd zo nodig promoten als tolerant land wat betreft homoseksualiteit, drugs, vluchtelingen etc en ik denk dat daar nu misbruik van moet worden gemaakt. Volgens mij zou het best goed zijn als er een paar jaar lang straffen voor bepaalde delicten omhoog te gooien om als voorbeeld te stellen hoe we het NIET willen. Voor opgroeiende jongeren is een goede opvoeding de basis van een goed/normaal leven en als sommigen dat thuis niet meekrijgen dan moet dat maar via het Wetboek van Strafrecht gebeuren. Sommige mensen moet het echt even duidelijk worden gemaakt wat wel en niet hoort.

Zo
  zondag 21 februari 2010 @ 20:57:39 #55
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_78276947
quote:
Op zondag 21 februari 2010 20:54 schreef Rookert het volgende:
Mijn politieke correctheid is wel erg duidelijk he

Ik denk dat we een beetje te lief zijn geworden als land. We moesten ons altijd zo nodig promoten als tolerant land wat betreft homoseksualiteit, drugs, vluchtelingen etc en ik denk dat daar nu misbruik van moet worden gemaakt. Volgens mij zou het best goed zijn als er een paar jaar lang straffen voor bepaalde mensen en delicten omhoog te gooien om als voorbeeld te stellen hoe we het NIET willen. Voor opgroeiende jongeren is een goede opvoeding de basis van een goed/normaal leven en als sommigen dat thuis niet meekrijgen dan moet dat maar via het Wetboek van Strafrecht gebeuren. Sommige mensen moet het echt even duidelijk worden gemaakt wat wel en niet hoort.

Zo
DISSZKRIMINAAZZii!!!!!!1111
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
  zondag 21 februari 2010 @ 20:58:32 #56
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_78276989
quote:
Op zondag 21 februari 2010 20:47 schreef Montelly het volgende:

[..]

Lol, nederlanders (waaronder jij) zijn zo heerlijk beschaafd als het gaat om dit soort dingen.

Ga jij maar in casa,tanger,oudja of waar dan ook in marokko stennis schoppen, agenten beledigen etc.

Kijk wat er dan met je gebeurd...lol

Daar kan de politie hier wat van leren.
De Japanse politie is nog erger, mark my words.
Feyenoord Rotterdam
  zondag 21 februari 2010 @ 20:59:15 #57
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_78277030
quote:
Op zondag 21 februari 2010 20:58 schreef o.us het volgende:

[..]

Daar kan de politie hier wat van leren.
De Japanse politie is nog erger, mark my words.
indeed....zeg wat terug tegen agent als je stoten krijgt...kijken wat met je moer gebeurd
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_78277080
quote:
Op zondag 21 februari 2010 20:57 schreef Montelly het volgende:

[..]

DISSZKRIMINAAZZii!!!!!!1111

Voor de wet is iedereen gelijk
pi_78277116
quote:
Op zondag 21 februari 2010 20:54 schreef Rookert het volgende:
Mijn politieke correctheid is wel erg duidelijk he

Ik denk dat we een beetje te lief zijn geworden als land. We moesten ons altijd zo nodig promoten als tolerant land wat betreft homoseksualiteit, drugs, vluchtelingen etc en ik denk dat daar nu misbruik van moet worden gemaakt. Volgens mij zou het best goed zijn als er een paar jaar lang straffen voor bepaalde delicten omhoog te gooien om als voorbeeld te stellen hoe we het NIET willen. Voor opgroeiende jongeren is een goede opvoeding de basis van een goed/normaal leven en als sommigen dat thuis niet meekrijgen dan moet dat maar via het Wetboek van Strafrecht gebeuren. Sommige mensen moet het echt even duidelijk worden gemaakt wat wel en niet hoort.

Zo
Hm, als het werkt is het wat mij betreft welkom.
Ik betwijfel het alleen.
  zondag 21 februari 2010 @ 21:03:24 #60
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_78277218
quote:
Op zondag 21 februari 2010 21:01 schreef IHVK het volgende:

[..]

Hm, als het werkt is het wat mij betreft welkom.
Ik betwijfel het alleen.
Nee gaat niet werken...en waarom niet? Als je straffen opeens selectief gaat maken op afkomst zullen hoop teentjes gepletterd worden.

En krijg je weer nederlanders die hun poepert in de uitverkoop doen. Zo zijn we dan weer terug bij af..
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_78277285
quote:
Op zondag 21 februari 2010 21:01 schreef IHVK het volgende:

[..]

Hm, als het werkt is het wat mij betreft welkom.
Ik betwijfel het alleen.
Ik weet niet wat we nu doen, maar het werkt niet direct

Hard tegen hard mag van mij ook welens
pi_78277334
quote:
Op zondag 21 februari 2010 21:03 schreef Montelly het volgende:

[..]

Nee gaat niet werken...en waarom niet? Als je straffen opeens selectief gaat maken op afkomst zullen hoop teentjes gepletterd worden.

En krijg je weer nederlanders die hun poepert in de uitverkoop doen. Zo zijn we dan weer terug bij af..
Nou, de Nederlandse scootersjonnies uit West-Friesland die dingen slopen mag je net zo hard aanpakken hoor
pi_78277374
quote:
Op zondag 21 februari 2010 21:03 schreef Montelly het volgende:

[..]

Nee gaat niet werken...en waarom niet? Als je straffen opeens selectief gaat maken op afkomst zullen hoop teentjes gepletterd worden.

En krijg je weer nederlanders die hun poepert in de uitverkoop doen. Zo zijn we dan weer terug bij af..
Wat?

Straffen selectief op afkomst is sowieso absurd.
pi_78277457
quote:
Op zondag 21 februari 2010 21:04 schreef Rookert het volgende:

[..]

Ik weet niet wat we nu doen, maar het werkt niet direct

Hard tegen hard mag van mij ook welens
De vraag is of harde straffen zorgen voor het dalen van de misdaad. Ik denk het niet.

Ik vind wat Halsema bijvoorbeeld zegt logischer. Vergroot de pakkans. Volgens mij lopen veel mensen nu juist weg zonder enige straf .
  zondag 21 februari 2010 @ 21:08:14 #65
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_78277472
quote:
Op zondag 21 februari 2010 21:05 schreef Rookert het volgende:

[..]

Nou, de Nederlandse scootersjonnies uit West-Friesland die dingen slopen mag je net zo hard aanpakken hoor
quote:
Op zondag 21 februari 2010 21:06 schreef IHVK het volgende:

[..]

Wat?

Straffen selectief op afkomst is sowieso absurd.



zoek de verschillen ahahaha
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_78277530
Ik snap niet wat je met poepert enzo bedoelt trouwens. Ik snap de hele strekking van je verhaal niet. Wat bedoel je?
  zondag 21 februari 2010 @ 21:11:43 #67
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_78277653
quote:
Op zondag 21 februari 2010 21:09 schreef IHVK het volgende:
Ik snap niet wat je met poepert enzo bedoelt trouwens. Ik snap de hele strekking van je verhaal niet. Wat bedoel je?
Dat nederlanders gelijk voorover buigen als ze maar iemand hebben gekwest of bepaalde afkomsten harder willen aanpakken...

Nederlanders hebben geen ruggengraat als het gaat om hard aanpakken van criminaliteit. Ze hebben wel veel $$$$ voor buurtvader en straatcoaches
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_78277710
quote:
Op zondag 21 februari 2010 21:11 schreef Montelly het volgende:

[..]

Dat nederlanders voorover buigen als ze maar iemand hebben gekwest of bepaalde afkomsten harder willen aanpakken...
Dat men in Nederland over het algemeen nog wél de grondwet in acht neemt vind jij slecht?
Cool story, Hansel.
pi_78277731
quote:
Op zondag 21 februari 2010 21:11 schreef Montelly het volgende:

[..]

Dat nederlanders voorover buigen als ze maar iemand hebben gekwest of bepaalde afkomsten harder willen aanpakken...


Verstandige Nederlanders, die zijn tegen discriminatie ja.
Maar als je een ander geluid wilt horen, wens ik je veel plezier op spitsnieuws.nl en dan een willekeurig bericht over moslims.

Dat je tegen discriminatie bent, wil niet zeggen dat je pro-straattuig bent trouwens.
  zondag 21 februari 2010 @ 21:13:18 #70
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_78277747
quote:
Op zondag 21 februari 2010 21:12 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Dat men in Nederland over het algemeen nog wél de grondwet in acht neemt vind jij slecht?
Ja, ik zou het af en toe doen zoals in marokko...
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_78277763
quote:
Op zondag 21 februari 2010 21:08 schreef IHVK het volgende:

[..]

De vraag is of harde straffen zorgen voor het dalen van de misdaad. Ik denk het niet.

Ik vind wat Halsema bijvoorbeeld zegt logischer. Vergroot de pakkans. Volgens mij lopen veel mensen nu juist weg zonder enige straf .
De pakkans vergroten is zeker beter op de lange termijn, maar men moet daar wel flink in gaan investeren. Meer camera's, meer recherchewerk, meer aangiftes uitpluizen.

Ik denk dat sommige mensen even wakker geschud moeten worden. Er gaat nu standaard 1/3 van je straftijd af wegens goed gedrag, daar gaan ze al vanuit. Dus als jij gewoon normaal doet in de gevangenis waar je 12 jaar moet zitten omdat je je buurman dood hebt geslagen zonder voorbereiding ben je na 8 jaar weer een vrij man. Zelfs in de gevangenis wordt normaal gedrag dus beloond
pi_78277765
Misschien moet je op de PVV stemmen Montelly. Duidelijk PVV standpunten dit.
  zondag 21 februari 2010 @ 21:14:40 #73
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_78277823
quote:
Op zondag 21 februari 2010 21:13 schreef IHVK het volgende:

[..]



Verstandige Nederlanders, die zijn tegen discriminatie ja.
Maar als je een ander geluid wilt horen, wens ik je veel plezier op spitsnieuws.nl en dan een willekeurig bericht over moslims.

Dat je tegen discriminatie bent, wilt niet zeggen dat je pro-straattuig bent trouwens.
Je hebt wel gelijk, alleen nederlanders voelen en/of krijgen gelijk te horen dat ze discrimineren als ze straattuig hard aan willen pakken.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_78277839
quote:
Op zondag 21 februari 2010 21:13 schreef IHVK het volgende:
Misschien moet je op de PVV stemmen Montelly. Duidelijk PVV standpunten dit.
Toch betwijfel ik of de gemiddelde PVV-stemmer het verschil tussen Montelly en een Marokkaan ziet .
Cool story, Hansel.
pi_78277845
quote:
Op zondag 21 februari 2010 21:13 schreef Rookert het volgende:

[..]

De pakkans vergroten is zeker beter op de lange termijn, maar men moet daar wel flink in gaan investeren. Meer camera's, meer recherchewerk, meer aangiftes uitpluizen.

Ik denk dat sommige mensen even wakker geschud moeten worden. Er gaat nu standaard 1/3 van je straftijd af wegens goed gedrag, daar gaan ze al vanuit. Dus als jij gewoon normaal doet in de gevangenis waar je 12 jaar moet zitten omdat je je buurman dood hebt geslagen zonder voorbereiding ben je na 8 jaar weer een vrij man. Zelfs in de gevangenis wordt normaal gedrag dus beloond
Ook bij moord?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')