Ja nee, ik heb dat niet.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:17 schreef BobdeStreamer het volgende:
dank u.
Kom ik er net achter dat alle pm die ik stuur ook automatisch naar Remlof en Iteejer gaan.
Hebben andere mensen ook meerdere recipienten onder ontvangers?
Dat heb ik met Gert.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:17 schreef BobdeStreamer het volgende:
dank u.
Kom ik er net achter dat alle pm die ik stuur ook automatisch naar Remlof en Iteejer gaan.
Hebben andere mensen ook meerdere recipienten onder ontvangers?
Bob wil alleen maar pimpen dat-ie ook achterlangs doet. Het is een geintje. Was laat vannacht hè, soggert.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:21 schreef liesje1979 het volgende:
Ze staan gewoon standaard erbij in het ontvangers balkje?
Ik hoop dat het niet zo is.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:22 schreef BobdeStreamer het volgende:
Ja dat betekent voor mij een automatische mailverzending.
Nu misschien vergis ik me and correct me if I'm wrong maar ik vind het opvallend dat onder de ontvangers andere mensen staan naar wie ik mail.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Bob wil alleen maar pimpen dat-ie ook achterlangs doet. Het is een geintje. Was laat vannacht hè, soggert.
Nope!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Bob wil alleen maar pimpen dat-ie ook achterlangs doet. Het is een geintje. Was laat vannacht hè, soggert.
Waarom staan er daar dan alleen Remlofl en Iteejer?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nope!
Hij bedoelt zijn adresboek die je opent als je op "ontvangers" klikt
Ik heb toevallig wel geslapen.![]()
Wel katerig trouwens.![]()
Als je begint met "hey schatje" is dat geen probleem.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik doe dat standaard. Dan stuur ik zo'n hossel PM gewoon aan 15 verschillende foksletjes.
Noem er eens een paar....quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik doe dat standaard. Dan stuur ik zo'n hossel PM gewoon aan 15 verschillende foksletjes.
Ah... OK. Nee dat zijn je "buddies". Daar stuur je niet elke mail naartoe! No worries!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:23 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Nu misschien vergis ik me and correct me if I'm wrong maar ik vind het opvallend dat onder de ontvangers andere mensen staan naar wie ik mail.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |