Die gedachte spookte wel door mn hoofd jaquote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij dacht een tea party met koekjes van verkade?
Yank +1quote:
Frans Timmermans van het CDA trouwens.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:42 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Frans Timmermans van het CDA trouwens.Stand # 1893:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3 mr_anonimous
5 Yankee
3 ScottTracy
1 Rucebo.
Je hebt meer vertrouwen in de vragen van Rucebo?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Rucebo krijgt het laatste punt dus mag hij de vraag stellen.
Ja want die mag ik ook beantwoorden.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:45 schreef Yankee het volgende:
[..]
Je hebt meer vertrouwen in de vragen van Rucebo?
Sorry, ik heb al een vraag gesteldquote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Rucebo krijgt het laatste punt dus mag hij de vraag stellen.
Druk?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:46 schreef ScottTracy het volgende:
Wat duidt men in de natuurkunde aan met het symbool ρ?
quote:
Hm... klopt eigenlijk niet helemaal, maar vooruit. Soortelijk massa was het, is toch iets anders dan gewicht. Soortelijke weerstand was ook goed geweest.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:52 schreef Robbiev85 het volgende:
soortelijk gewicht
daar heb je inderdaad gelijk in, maar ik bedoelde dan natuurlijk de dichtheid van een stofquote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:54 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Hm... klopt eigenlijk niet helemaal, maar vooruit. Soortelijk massa was het, is toch iets anders dan gewicht. Soortelijke weerstand was ook goed geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |