abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 mei 2002 @ 10:16:44 #1
331 Merel
Be here now.
pi_4122699
Ik ben even een paar daagjes weg en overal zie ik opeens topcs over dat Fok niet meer de oude is enzo. En ik heb nog nergens gezien waarom. Omdat er in topics over PF niet helemaal jofel gereageerd wordt ofzo? Die lees ik gewoon niet, ga niet al dat gewauwel doorlezen, en voor mij lijkt het alsof er niks veranderd is. Komt het dan door die topics ofzo?

Of mis ik gewoon iets anders?

"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  donderdag 9 mei 2002 @ 10:28:48 #2
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_4122787
Sommigen zijn wat depri. Ligt aan het regenachtige weer
Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
pi_4122797
Wie weet is men aangeslagen door de aanslag op Pim Fortuyn inderdaad.
Anders zou ik het ook niet weten.
Dat Fok niet meer hetzelfde zou zijn als voorheen heb ik trouwens nog nergens gelezen.
Liej
  donderdag 9 mei 2002 @ 10:33:03 #4
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_4122818
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 10:16 schreef Merel het volgende:
Ik ben even een paar daagjes weg en overal zie ik opeens topcs over dat Fok niet meer de oude is enzo. En ik heb nog nergens gezien waarom. Omdat er in topics over PF niet helemaal jofel gereageerd wordt ofzo? Die lees ik gewoon niet, ga niet al dat gewauwel doorlezen, en voor mij lijkt het alsof er niks veranderd is. Komt het dan door die topics ofzo?

Laat ze maar gaan Merel

Gewoon overgeen lezen

Ik ga nu even naar Rotterdam, afscheid van Pimmetje nemen.

donderdag 9 mei 2002 @ 10:45:01 #5
331 Merel
Be here now.
pi_4122888
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 10:33 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Laat ze maar gaan Merel

Gewoon overgeen lezen

Ik ga nu even naar Rotterdam, afscheid van Pimmetje nemen.

"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_4122895
Ach, na de verkiezingen gaan de topics gewoon weer over BrEeZaHzZz en schaamhaar.
pi_4122908
Ik vind het ook wel meevallen eigenlijk...

Ja, de dag van de moord en de dag erna was het wel een en al Pim en de bijbehorende rotopmerkingen, maar dat lijkt me logisch.

Ik merk nu dat dit al een heel stuk minder wordt, dus volgens mij valt het allemaal wel mee.

donderdag 9 mei 2002 @ 10:51:37 #8
331 Merel
Be here now.
pi_4122934
Ja en op Fok reageren mensen misschien wat heftiger dan normaal, omdat het lekker anoniem is enzo, en je kan zeggen wat je diep van binnen voelt. Maar ik geloof echt niet dat al die mensen dat op de verjaardag van Tante Jannie ook zo durven te zeggen, of zelfs maar echt zo durven te handelen.

Kijk gewoon naar buiten, op straat, daar is toch ook niet zo'n massahysterie bezig overal? Fok is gewoon een soort snelkookpan voor dit soort gevoelens, maar volgens mij rijkt het niet verder dan Fok, en merk je er buiten alle politieke topics helemaal niks van!

Ik vind Fok nog steeds hetzelfde en nog steeds leuk hoor, ik sla gewoon het politieke gezeur over

donderdag 9 mei 2002 @ 10:58:57 #9
215 misterDre
Paint it black!
pi_4122985
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 10:51 schreef Merel het volgende:
Ja en op Fok reageren mensen misschien wat heftiger dan normaal, omdat het lekker anoniem is enzo, en je kan zeggen wat je diep van binnen voelt. Maar ik geloof echt niet dat al die mensen dat op de verjaardag van Tante Jannie ook zo durven te zeggen, of zelfs maar echt zo durven te handelen.

Kijk gewoon naar buiten, op straat, daar is toch ook niet zo'n massahysterie bezig overal? Fok is gewoon een soort snelkookpan voor dit soort gevoelens, maar volgens mij rijkt het niet verder dan Fok, en merk je er buiten alle politieke topics helemaal niks van!

Ik vind Fok nog steeds hetzelfde en nog steeds leuk hoor, ik sla gewoon het politieke gezeur over

Hier ben ik het helemaal mee eens.
  donderdag 9 mei 2002 @ 11:13:32 #10
331 Merel
Be here now.
pi_4123069
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 10:58 schreef misterDre het volgende:

[..]

Hier ben ik het helemaal mee eens.

Zo hoort het ook
  donderdag 9 mei 2002 @ 11:18:33 #11
331 Merel
Be here now.
pi_4123101
En ik word ook zóóóó moe van alle mensen die nu opeens zo nodig wegmoeten en daar van die afscheidstopics over openen
pi_4123104
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 11:18 schreef Merel het volgende:
En ik word ook zóóóó moe van alle mensen die nu opeens zo nodig wegmoeten en daar van die afscheidstopics over openen
HEAR HEAR
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_4123114
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 11:18 schreef Merel het volgende:
Idd, dat interesseert toch helemaal niemand.
  † In Memoriam † donderdag 9 mei 2002 @ 11:54:07 #14
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_4123324
Merel.. je hebt mail
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  donderdag 9 mei 2002 @ 12:00:05 #15
215 misterDre
Paint it black!
pi_4123357
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 11:13 schreef Merel het volgende:

[..]

Zo hoort het ook

donderdag 9 mei 2002 @ 23:05:32 #16
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_4130553
AMEN!
  Moderator vrijdag 10 mei 2002 @ 09:48:00 #17
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_4134594
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 11:20 schreef K-otic het volgende:

[..]

Idd, dat interesseert toch helemaal niemand.

Ligt eraan wie het is...als het iemand is die hier veel komt, wil ik het best even weten.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_4134950
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 10:16 schreef Merel het volgende:

Uhm behalve dat ik geen icons meer zie weet ik het ook niet.
pi_4135091
Merel volgens mij zijn er 2 manier een onomkeerbare situatie om te gaan. Of je probeert de hele omgeving te veranderen en overtuigen dmv zendingsdrang dat het onomkeerbare een keerpunt is. OF je besluit voor jezelf je eigen omgeving en je eigen gevoel te 'verbeteren' zodat je er zelf mee om kan gaan.
Ik ben bang dat veel mensen tot de zendingsclub behoorden.

In mijn omgeving zijn veel mensen vermoord en er wordt regelmatig gestorven. Vorige week overleed mijn lievelingstante. Gelukkig gewoon aan ouderdom maar daarnaast was er weer de rouw van dodenherdenking. Ik heb veel gehad aan jouw Hamsterdance. Het was onschuldig vermaak. Lachen is volgens mij het beste medicijn.

Je hebt mij, en dat was mijn eigen keuze daarop te klikken, blij gemaakt met je topic en de links daarin naar de hamsterdancesites.

Dat zouden meer mensen moeten doen

vrijdag 10 mei 2002 @ 14:19:56 #20
331 Merel
Be here now.
pi_4137403
quote:
Op vrijdag 10 mei 2002 11:01 schreef Lurky het volgende:
Merel volgens mij zijn er 2 manier een onomkeerbare situatie om te gaan. Of je probeert de hele omgeving te veranderen en overtuigen dmv zendingsdrang dat het onomkeerbare een keerpunt is. OF je besluit voor jezelf je eigen omgeving en je eigen gevoel te 'verbeteren' zodat je er zelf mee om kan gaan.
Ik ben bang dat veel mensen tot de zendingsclub behoorden.

In mijn omgeving zijn veel mensen vermoord en er wordt regelmatig gestorven. Vorige week overleed mijn lievelingstante. Gelukkig gewoon aan ouderdom maar daarnaast was er weer de rouw van dodenherdenking. Ik heb veel gehad aan jouw Hamsterdance. Het was onschuldig vermaak. Lachen is volgens mij het beste medicijn.

Je hebt mij, en dat was mijn eigen keuze daarop te klikken, blij gemaakt met je topic en de links daarin naar de hamsterdancesites.

Dat zouden meer mensen moeten doen

Wat lief!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')