Keukenrol zat ik ook al aan te denken, Las ergens anders ook al WC papier, maar dat lijkt mij er te dun voor.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:17 schreef MissHobje het volgende:
pantykousje ?
Heel dik en stevig keukenrol spul?
Ja en? Maandag zijn ze weer open en dan ben ik nog niet door de keukenrol heenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:25 schreef Hetiszover het volgende:
Ga gewoon filters halen, morgen zijn de winkels ook dicht
Dan moet je wel, of je moet homowater drinkenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:29 schreef Happel het volgende:
Ik heb geen koffie in huis. Dat is nog veel erger.
homowater???quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:30 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Dan moet je wel, of je moet homowater drinken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:31 schreef waternet het volgende:
[..]
homowater???
TheeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Senseoquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:23 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Maak jezelf een Senseo.dat is geen vervanger van koffie, maar van diarree
![]()
Gewoon koffie in een glas dumpen en water koken?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:16 schreef Pakspul het volgende:
En ik heb geen zin om daar voor naar de winkel te gaan
Iemand nog een geniaal idee om toch koffie te regelen zonder de deur uit te moeten?
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:47 schreef patrickpsv het volgende:
hoe lui kun je zijn :')
drink gewoon water anders, is veel gezonder ^O^
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | $bekerA = "koffie"; $bekerB = "water"; if ( $bekerA == $bekerB ) { echo 'hoe vet'; } else { echo 'zo iets dacht ik al..... :('; } ?> |
En je gaat er bovendien niet van stinken.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:47 schreef patrickpsv het volgende:
hoe lui kun je zijn![]()
drink gewoon water anders, is veel gezonder
Zowel keukenrol als WC-papier werkt. Moet je gewoon wat dikker vouwen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:16 schreef Pakspul het volgende:
En ik heb geen zin om daar voor naar de winkel te gaan
Iemand nog een geniaal idee om toch koffie te regelen zonder de deur uit te moeten?
We gaan er achterkomen over paar minuten moet het klaar zijnquote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zowel keukenrol als WC-papier werkt. Moet je gewoon wat dikker vouwen.
Van kwart over 12 tot 8 uur 's avonds te lui zijn om naar buiten te gaanquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:04 schreef Pakspul het volgende:
[..]
We gaan er achterkomen over paar minuten moet het klaar zijn
Wordt dat niet een soort papier-maché als het doordrenkt raakt? Met name WC-papier dan...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zowel keukenrol als WC-papier werkt. Moet je gewoon wat dikker vouwen.
quote:Op zondag 21 februari 2010 02:44 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Wordt dat niet een soort papier-maché als het doordrenkt raakt? Met name WC-papier dan...
Jij snapt het principe van 'een soort', als bijvoegsel, niet?quote:Op zondag 21 februari 2010 18:14 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Voor papier mache moet er ook nog lijm bij.
quote:Op maandag 22 februari 2010 01:52 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Jij snapt het principe van 'een soort', als bijvoegsel, niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |