Lijkt een heel klein gitaartjequote:
Valt mee hoor, gewoon normaal formaat.quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:44 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Lijkt een heel klein gitaartje.
Lijkt alsof die em niet helemaal lekker gestemd heeftquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Valt mee hoor, gewoon normaal formaat.
Dat wel ja.... maar ging mij even om het formaat te laten zienquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Lijkt alsof die em niet helemaal lekker gestemd heeft
Ik ken het jaquote:Op woensdag 24 februari 2010 13:45 schreef Meursault het volgende:
Bah, waarom lukt het me nou niet om foutloos te spelen als de camera aanstaat..
Herkenbaarquote:Op woensdag 24 februari 2010 13:45 schreef Meursault het volgende:
Bah, waarom lukt het me nou niet om foutloos te spelen als de camera aanstaat..
quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:45 schreef Meursault het volgende:
Bah, waarom lukt het me nou niet om foutloos te spelen
Ik weet 100% zeker van welquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:48 schreef brother52 het volgende:
Dan zou ik de tab met drop C aanhouden. Volgens mij gebruikt Fear Factory geen 7 snaren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:53 schreef TeleluvR het volgende:
Koopje gespot!Klinkt goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:53 schreef TeleluvR het volgende:
Koopje gespot!Google translateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.facebook.com/HunterStreetOfficial - HunterStreet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |