quote:Op zondag 21 februari 2010 01:33 schreef Stuurloos het volgende:
Lekker thuis op de bank met een Brandje mok chocokoffie schaatsen kijken bijlezen.. heerlijk!
Lekker thuis op het werk op de bank mijn bureaustoel met een Brandje bak koffie schaatsen kijken internetten en betaald krijgen.. heerlijk!
Lekker Zodadelijk thuis op de bank in bad met zonder een Brandje schaatsen kijken een boekje lezen.. heerlijk!
Lekker thuis op de bank met een Brandje schaatsen kijken pijnlijden met me voet, again.. heerlijk!
sucks!![]()
quote:Op zondag 21 februari 2010 12:08 schreef theKiD het volgende:
Nog steeds nav een motorongeluk. Met 80km/h tegen een betonnen paal opgeklapt met me enkel.
Nou....quote:Op zondag 21 februari 2010 12:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kom op, vertel! Zo erg kan het niet zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De weg van middelbeers naar diessen, hele lange weg, waar ongeveer op de helft betonnen paaltjes staan in het midden van de weg, met rubberen flappen erop. En ik kreeg kramp ter hoogte van dat eerste paaltje. Die had ik dus niet gezien..quote:Op zondag 21 februari 2010 12:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kom op, vertel! Zo erg kan het niet zijn
Ondanks dat het heel vervelend is voor jou moest ik toch even grinniken van het beeld dat opkwam in mijn hoofdquote:Op zondag 21 februari 2010 12:42 schreef theKiD het volgende:
[..]
De weg van middelbeers naar diessen, hele lange weg, waar ongeveer op de helft betonnen paaltjes staan in het midden van de weg, met rubberen flappen erop. En ik kreeg kramp ter hoogte van dat eerste paaltje. Die had ik dus niet gezien..Gelukkig wel op de motor blijven zitten..
Ik kan er nu ook om lachen, mits ik geen pijn heb, want het doet zo ontiegelijk veel pijn..quote:Op zondag 21 februari 2010 12:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ondanks dat het heel vervelend is voor jou moest ik toch even grinniken van het beeld dat opkwam in mijn hoofd![]()
quote:Op zondag 21 februari 2010 12:51 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik kan er nu ook om lachen, mits ik geen pijn heb, want het doet zo ontiegelijk veel pijn..Zo erg dak bijna niet kan lopen, en morfinepillen slik als ik t op voel komen..
dat is echt klote, heb dat zelf van tijd tot tijd met mijn rug. Dan kan ik echt niets behalve stilliggen en hopen dat het snel weg is. Sterkte iig!quote:Op maandag 22 februari 2010 04:24 schreef theKiD het volgende:
De hele nacht al wakker van de pijn.. Echt, dit is niet leuk zo. Hoe ik ook lig of wil liggen, het word steeds erger..
Thnx... heb me net op me werk ziek gemeld. Doe er al 10 minuten over om 4 meter van me bed naar me bank te lopen..quote:Op maandag 22 februari 2010 06:49 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
dat is echt klote, heb dat zelf van tijd tot tijd met mijn rug. Dan kan ik echt niets behalve stilliggen en hopen dat het snel weg is. Sterkte iig!
Zelfs na 3 morfinepillen in 1x, nog zoveel pijn dat ik nog steeds niks kan..quote:Op maandag 22 februari 2010 06:49 schreef Crazy-M het volgende:
Morge
Das balen kid. Pijnstillers helpen niet zeker ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |