Jaquote:
Ik vind hem er wel leuk uit zien! Maar goed; hij is nog niet op de NL'se marktquote:
Jah tilburg noord. Had gister al gelezen op nuquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:08 schreef _Ophelia_ het volgende:
Gezellig![]()
Dieven rijden opzettelijk medewerker winkel aan
Het zal eens NIET in Noord zijnquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Jah tilburg noord. Had gister al gelezen op nu
True, maar ik had het ff nodig. Dus het was top.quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:38 schreef aardappel het volgende:
[..]
Ik verwacht een slechte, voorspelbare vrouwenfilm
ook weer zoquote:Op donderdag 25 februari 2010 12:51 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Het zal eens NIET in Noord zijn
Beetje op dezelfde manier als Alles is Liefde?quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
True, maar ik had het ff nodig. Dus het was top.
Jup, alleen een stuk meer verhalenquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Beetje op dezelfde manier als Alles is Liefde?
Oo oke, dus dat is wel overzichtelijk danquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jup, alleen een stuk meer verhalen.
Ja.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oo oke, dus dat is wel overzichtelijk dan
En met McDreamy en McSteamy, toch?
Ik vond hem wel leuk omdat ik een mierzoete film ff nodig had. Voor een echt diepgaand verhaal moet je natuurlijk dit niet kijkenquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:12 schreef hetzusjevan het volgende:
Jep. Ik vond hem niet zo, maar hij is leuk voor een avondje met meisjes en 'verstand-op-0" :p.
Ook lekker! En dan ga jij vast ook op vakantie of niet?quote:
Morgen vertrek naar Saalbach-Hinterglemm!quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ook lekker! En dan ga jij vast ook op vakantie of niet?
Wat kost zo'n ding nou?quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:08 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Morgen vertrek naar Saalbach-Hinterglemm!
Skiën!
Net (gedwongen door ouders) een helm gekocht...
[ afbeelding ]
Gezellig!quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:08 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Morgen vertrek naar Saalbach-Hinterglemm!
Skiën!
Net (gedwongen door ouders) een helm gekocht...
[ afbeelding ]
Deze is van Poc en dat is een duur merk, maar wel een van de betere en als ik zou vallen dan val ik ook hardquote:
Tja ik ben sowieso wel dat ik gewoon goede dingen wil hebben en ik weet van Poc zeker dat het goed is, had eerst een goedkopere van Burton, maar die is kwalitatief gewoon stukken minder. Heb al niet de beste rug van de wereld en dan wil ik niet straks iets hebben dat als er iets gebeurd ik denk van kut had ik toch maar die 100¤ meer uitgegeven...quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:43 schreef Stuurloos het volgende:
Heftige gear, maar prijzig hoor.. je moet er wat voor over hebben![]()
Is ook zo, ik betaal ook liever wat meer voor kwaliteit. Geen zin om producten na een paar maanden weg te moeten gooien.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:38 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Tja ik ben sowieso wel dat ik gewoon goede dingen wil hebben en ik weet van Poc zeker dat het goed is, had eerst een goedkopere van Burton, maar die is kwalitatief gewoon stukken minder. Heb al niet de beste rug van de wereld en dan wil ik niet straks iets hebben dat als er iets gebeurd ik denk van kut had ik toch maar die 100¤ meer uitgegeven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |