Jij komt maar hierquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:18 schreef Pixie. het volgende:
Sorry![]()
![]()
![]()
KOMEN JULLIE OOK OP SKYPE
EN WE ZIJN OOK OP DE WAPKAM![]()
Wat krijg ik ervoorquote:
Een gezellige avondquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:20 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Wat krijg ik ervoor![]()
![]()
![]()
Nee echt wat krijg ik
Je kan het iedereen ook per PM sturen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:20 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik mag geen de waarheid achter bulletslut deel 2 openen anders krijg ik een permban
Wat TLK zegtquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:20 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Wat krijg ik ervoor![]()
![]()
![]()
Nee echt wat krijg ik
Ja daar ben ik dus niet geheel achter maar degene zit wel op datingsites speciaal voor marokaanse mannen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je kan het iedereen ook per PM sturen.
Maar welke fokker is het ?
Het moet wel een fokker zijn
EINDELIJK EEN BAZEN USER HIERquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja daar ben ik dus niet geheel achter maar degene zit wel op datingsites speciaal voor marokaanse mannen.
Je zou dan aan o.us denken maar die is het dus echt niet want hij heeft al een vriendin.
Bullitslut heeft een paar uitspraken gedaan die je alleen kan weten als je al wat langer op Fok zit.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja daar ben ik dus niet geheel achter maar degene zit wel op datingsites speciaal voor marokaanse mannen.
Je zou dan aan o.us denken maar die is het dus echt niet want hij heeft al een vriendin.
We kunnen ook gewoon een topic gaan kapen met zn 2en mattie.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:23 schreef donthate het volgende:
[..]
EINDELIJK EEN BAZEN USER HIERbeetj leven in dit topic
aght we doen dat mocro topic wel dies toch niks waardquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
We kunnen ook gewoon een topic gaan kapen met zn 2en mattie.
Beter dan al die saaie gasten hier.
Maiden blijft 1 van de beste bandsquote:
Sowieso is het geen vrouw want vrouwen gebruiken niet een proxy server uit Marokko.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bullitslut heeft een paar uitspraken gedaan die je alleen kan weten als je al wat langer op Fok zit.
Of ze heeft zich flink ingelezen
Misschien op pinkpop volgens de geruchten !quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:25 schreef Torrio het volgende:
[..]
Maiden blijft 1 van de beste bands
DIe mocro is ook nog best grappig!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:25 schreef donthate het volgende:
[..]
aght we doen dat mocro topic wel dies toch niks waard
Tis die nadiaquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sowieso is het geen vrouw want vrouwen gebruiken niet een proxy server uit Marokko.
Hij is rond de 21/22.
Misschien stukken ouders maar het is gewoon een gebande fokker.
In ieder geval is hij zijn cover kwijt.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sowieso is het geen vrouw want vrouwen gebruiken niet een proxy server uit Marokko.
Hij is rond de 21/22.
Misschien stukken ouders maar het is gewoon een gebande fokker.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:26 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Misschien op pinkpop volgens de geruchten !
nadiaschoonheid was ook al een gast dus dat zou best kunnen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:26 schreef donthate het volgende:
[..]
Tis die nadiaheb ik uit bronnen vernomen dus
Ik ga zowiezo al naar pinkpop, maar dat zou dan wel meteen een stuk vetter zijnquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:29 schreef Torrio het volgende:
[..]
Dan is in 1 klap m'n twijfel tussen Pinkpop en Werchter verdwenen!
WAT DOE JE NOUquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Voor de bagger een baggerband
Deze bagger loopt gewoon niet.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:33 schreef ToT het volgende:
Hebben jullie serieus zo lang gewacht, of heeft een ander modje al jullie bagger gesloten voor 12 uur?
Echt gewachtquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:33 schreef ToT het volgende:Hebben jullie serieus zo lang gewacht, of heeft een ander modje al jullie bagger gesloten voor 12 uur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |