tuurlijk ik ben liefquote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:54 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
duh, jij bent zelfs uitgenodigd..
quote van san dat je lief bent, anders telt het niet...quote:
pff t feestje is bij nath en die vond mij liefquote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:56 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
quote van san dat je lief bent, anders telt het niet...
oke veel plezier vanavond met in de vrachtwaggel zitten.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:58 schreef Redbaron het volgende:
[..]
pff t feestje is bij nath en die vond mij lief![]()
en nee ik ga niet zoeken naar die quote
?? ik zit vanaaf niet in de vrachtwaggel, wat denk jij nuquote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:59 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
oke veel plezier vanavond met in de vrachtwaggel zitten.
dat jij in een scania zit op weg naar Basel.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:00 schreef Redbaron het volgende:
[..]
?? ik zit vanaaf niet in de vrachtwaggel, wat denk jij nu
haha vanavond nietquote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:01 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
dat jij in een scania zit op weg naar Basel.
mag niet he bier en rijden...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:02 schreef Redbaron het volgende:
[..]
haha vanavond niet![]()
vanavond bier
jou baasquote:
jouwquote:
doorwerken graag.. je moeder wil kostgeld.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:06 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik werk dit weekend niet eens jochie, dus ik mag aan t bier
wat een simpele ziel ben je toch ookquote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:08 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
doorwerken graag.. je moeder wil kostgeld.
'jochie' ?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:06 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik werk dit weekend niet eens jochie, dus ik mag aan t bier
Feestje? COOOOLquote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
ik hou niet van mensen de zichzelf uitnodigen
met de vrachtwaggel?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:09 schreef Redbaron het volgende:
[..]
wat een simpele ziel ben je toch ook![]()
mja ik gaat ff naar intratuin
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:11 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Feestje? COOOOL
Hoelaat zal ik bij je komen Nath?
quote:
Wat een casanova.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:16 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Laat die jongen nou, hij gaat een bos rozen halen voor de ToF-Dames!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |