kut...ik heb een dode pixelquote:
ik ga er niet op in want ik heb al twee keer gepost wat voor TV ik heb maar je leest het toch nietquote:
Oké, dan niet.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ga er niet op in want ik heb al twee keer gepost wat voor TV ik heb maar je leest het toch niet
mmmquote:
*zoekt adres op*quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:36 schreef Juup© het volgende:
Cake is aan het afkoelen, straks eens proeven
in de spiegel?quote:
ik denk dattie juup's eeuwige punt bedoeltquote:
parteeh!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:37 schreef FUFR het volgende:
SQ, ik bedoel idd van die lichtstralen...
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:39 schreef ArTiC het volgende:
niemand snapt het
Juup post een .
en ik dacht 3 sec dat ik een dooie pixel had daar...tot ik scrolde
.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk dattie juup's eeuwige punt bedoelt
[..]
parteeh!
1 pixel?quote:
hehe..SQ snapt het tenminstequote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[..]
parteeh!
die zie ik niet, ik scan op letters, niet op puntenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[..]
parteeh!
Dus het is grijs geworden?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:41 schreef FUFR het volgende:
[..]
die zie ik niet, ik scan op letters, niet op punten
en![]()
![]()
en ik heb het gvd nog moeten hinten ook van die spoeling
het valt paars uitquote:
yep das paarsquote:
roekoequote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:47 schreef FUFR het volgende:
en als jullie graag foto's van mannen bekijken zoek je maar een gaysite op.
maar het is wel wat minder postduif ja
paste jij maar onder die dooie pixelquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:46 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat ziet hij niet door de dooie pixel.
ze herkent je hernieuwde jeugdelijke mannelijke vibe niet?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:47 schreef FUFR het volgende:
en als jullie graag foto's van mannen bekijken zoek je maar een gaysite op.
maar het is wel wat minder postduif ja
neequote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze herkent je hernieuwde jeugdelijke mannelijke vibe niet?
mijn nichtje heeft net gejongd, dus die valt af... effe denken heur...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:49 schreef FUFR het volgende:
ik voel me jong en herboren, nu zoek ik een wijf van 20, niet te moeilijk
dit is FUFR's antwoordgerät, hij is even op een andere site...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:51 schreef Stormqueen het volgende:
misschien kun je hier wat van je gading vinden?
www.sugababes.nl
als je zegt dat je de DJ bent zuigen ze je ook nog gratis af
*bonk*quote:
TOTAAAAAAL niet mijn typequote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:53 schreef Stormqueen het volgende:
Naam:Mercedes
Leeftijd 18
Geboortedatum 29/10/1991
[ afbeelding ]
18 zijn en er uit zien als 35waarom gebruiken zulke jonge maisjes zo veul opmaak?
is a woeman, she cannot help herself..quote:
ah en dat op de avond dat ze mee leest, goed uitgezocht SQ..quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, een oud lijk heb je thuis al.... laat me even verder zoeken
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:55 schreef FUFR het volgende:
[..]
ah en dat op de avond dat ze mee leest, goed uitgezocht SQ..
ze heeft hoofdgeschud, is naar schuur gelopen en nu hoor ik de slijpmachine..quote:
ik LOLdequote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:00 schreef FUFR het volgende:
beter sq, ziet er ook niet te moeilijk uit
slaap lekker miep, succes komende nachtquote:
lama ik zoek zelf wel...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:00 schreef Stormqueen het volgende:
of zoek je ze meer zo?
http://images.sugababes.nl/user_pics/644/644570_0edca54e59.jpg
nee ik wil ff weten wat je leuk vindt. Die zag er toch simpel uit?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:02 schreef FUFR het volgende:
[..]
lama ik zoek zelf wel...
here chickie chickie here!
ja maar die types zijn een uur bezig voordat ze doorhebben hoe je gulp open moet...daar heb je niks aanquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee ik wil ff weten wat je leuk vindt. Die zag er toch simpel uit?
ja maar SQ zerr are borders you knows?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee ik wil ff weten wat je leuk vindt. Die zag er toch simpel uit?
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja maar die types zijn een uur bezig voordat ze doorhebben hoe je gulp open moet...daar heb je niks aan
mannen die dat zelf kunnen hebben sneller sex, meer ookquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja maar die types zijn een uur bezig voordat ze doorhebben hoe je gulp open moet...daar heb je niks aan
ik trek gewoon geen broek meer aan op datesquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:05 schreef FUFR het volgende:
[..]
mannen die dat zelf kunnen hebben sneller sex, meer ook
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik trek gewoon geen broek meer aan op dates
waar zit de bestel knop?quote:
is dit kleding?quote:
goedkope kut BH...ze moet de tieters gewoon met haar handen omhoog houdenquote:
en ze heeft d'r trui niet met Dreft gewassenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
goedkope kut BH...ze moet de tieters gewoon met haar handen omhoog houden
duidelijk niet...en nog te heet ookquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en ze heeft d'r trui niet met Dreft gewassen
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:46 schreef ArTiC het volgende:
[ afbeelding ]
deze zag ik laatst ook ergens op fok?
incl weggepoetste inkijk
als jij je inkijk weg gaat gummen raakt paint oververhitquote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
als jij je inkijk weg gaat gummen raakt paint oververhit
die kreeg wel de gulp open dusquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
teen pregnancy ftw
zus guido weijersquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:42 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
er zit een spin op je oog
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
die kreeg wel de gulp open dus![]()
en deze lukt het maar niet...ze staat op het punt om te huilen
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
ah jij bent er dus niet gevoelig voor?quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:20 schreef Stormqueen het volgende:
tevens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Succes, val niet in slaap.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ah jij bent er dus niet gevoelig voor?
ik twijfel nog of ik 'm moet kijken, ik ben er namelijk wel gevoelig voor...
ik ga het gewoon doen. Er waren ook mensen gillend uit de bioscoop weggelopen van SAW 3 nota benequote:
zo tof jaquote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ga het gewoon doen. Er waren ook mensen gillend uit de bioscoop weggelopen van SAW 3 nota bene
wtf?quote:
nooit geweten dat dit er wasquote:
nee ik ook niet, maar ik vond het deuntej zo aanstekelijk en ben even gaan joeptjoepen, ziedaarquote:
mensen bashen op fok?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:31 schreef ArTiC het volgende:
Juuptjuup
wat deed ik voorheen op internet eigenlijk
ohjaquote:
volgende week een boekverslag inleveren!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:42 schreef Juup© het volgende:
Mijn nieuwe boek is binnen![]()
[ afbeelding ]
juup-boekenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:42 schreef Juup© het volgende:
Mijn nieuwe boek is binnen![]()
[ afbeelding ]
wat maakt een boek een juup boek?quote:
dit lijkt me niet echt zo'n boek eigenlijk...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
van die waargebeurde Peter R de Vries boeken
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
van die waargebeurde Peter R de Vries boeken
Dat snapt zij toch niet joh.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dit lijkt me niet echt zo'n boek eigenlijk...
geen idee, ik lees alleen maar horror en SFquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dit lijkt me niet echt zo'n boek eigenlijk...
ja ik kan toch potdorie niet de HELE DAG intellectueel zijnquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee verzonnen thrillers o.i.d dat is het
Geef mij maar lekker wetenschappelijke boeken, ieder zijn/haar voorkeur.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja ik kan toch potdorie niet de HELE DAG intellectueel zijn
Dat lijkt mij sterkquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee dat klopt, ik ben maar een dom wicht tov almachtige omnipotente Juup
ik heb weer lang genoeg aardig tegen je gedaan merk ikquote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb weer lang genoeg aardig tegen je gedaan merk ik
wat ben je toch recalcitrant de laatste tijd Juup©quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wat ben je toch recalcitrant de laatste tijd Juup©
dagquote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:57 schreef Stormqueen het volgende:
vriendjens![]()
gelukkig heb ik een vagina en kom ik daardoor met de meest lompe kutopmerkingen weg
lam?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, hij staat op station Best op de volgende trein te wachten
hij zei van niet, hij had wel hoofdpijn, maar z'n kater was niet vervroegd begonnen zei iequote:
jaja...die komt niet recht binnenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hij zei van niet, hij had wel hoofdpijn, maar z'n kater was niet vervroegd begonnen zei ie
en dit denkt ie:quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zal een live verslag posten
politiek is echt een spelltje voor paupers gewordenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:06 schreef Stormqueen het volgende:
live verslag van de kabinetscrisis op tv
nee moet eerlijk zeggen dat ik pas vanavond doorhad dat er iets aan de hand wasquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
politiek is echt een spelltje voor paupers geworden
ik volg het gewoon niet meer..wat er ook gebeurd...niets zal er veranderen
geilquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:10 schreef ArTiC het volgende:
ik ben polka muziek aan het downloaden![]()
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee moet eerlijk zeggen dat ik pas vanavond doorhad dat er iets aan de hand was![]()
![]()
ik denk hetquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
komt omdat je zo intelectuweel bent
niet verwacht dat je het zo lang vol zou houdenquote:
to be honest, me neitherquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
niet verwacht dat je het zo lang vol zou houden
lijken wel van die russische poppetjes...die je over elkaar heen zetquote:
matroesjka'squote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
lijken wel van die russische poppetjes...die je over elkaar heen zet
ja..ik dacht al aan matroesjka's maar ik dacht: ik zal het vast wel verkeerd hebben en mezelf belachelijk maken dus laat ik dat maar niet zeggen enzoquote:
#ditisgeentwitterquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:33 schreef febster het volgende:
En hoe lam issie?
#vrijdagavondborrelszijnkilling
Oh wacht, dit is web 1.0quote:
nee fok...web 0.01quote:
thuis en niet lam. Slapestijn tevensquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:33 schreef febster het volgende:
En hoe lam issie?
#vrijdagavondborrelszijnkilling
slaap zequote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
thuis en niet lam. Slapestijn tevens![]()
ff niet...ben nog bekafquote:
zoietsquote:
is daar een deel 2 van ja?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:12 schreef Inu het volgende:
Tvp
Boondock Saints 2Alleen jammer dat die sexy kerel zo dik is geworden
sarcasm Juupje, sarcasmquote:
Net uitquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
is daar een deel 2 van ja?
ik ben een beetje huiverig voor sequels
iets tofsquote:
uit in de bios of op dvd?quote:
wel gedownded, nog njet gezienquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:12 schreef Inu het volgende:
Tvp
Boondock Saints 2Alleen jammer dat die sexy kerel zo dik is geworden
Volgens mij kwam ie niet in de bios, vast omdat die lekkere zo pappig is gewordenquote:
op de laptopquote:
Juupke toch...gaat het wel goed met je?quote:
Nee.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Juupke toch...gaat het wel goed met je?
*aai over je bol*quote:
uitstekendquote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
uitstekend
geluidsissues zijn ook weer opgelost
wat een beeld
eerder vandaag 2 afleveringen van band of brothers in full HD en DTS sound gekeken...kippenvelquote:
quote:Op zondag 21 februari 2010 00:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
eerder vandaag 2 afleveringen van band of brothers in full HD en DTS sound gekeken...kippenvel
nu nog ff wachten tot deze box in NL uitkomtquote:
Juistquote:Op zondag 21 februari 2010 02:29 schreef Stormqueen het volgende:
Tvp
een tvp in je eigen topic...is dat een amaranta?quote:
Zelf tijdens het bevallen tvp jijquote:Op zondag 21 februari 2010 09:17 schreef amaranta het volgende:
ik tvp overal he
ik tvp toch wat af.
Ook als ik soms in een kroeg kom, dan tvp ik hem.
Ik tvp ook altijd de weg naar huis, zodat ik hem altijd terug kan vinden.
heel verstandig!quote:Op zondag 21 februari 2010 09:17 schreef amaranta het volgende:
ik tvp overal he
ik tvp toch wat af.
Ook als ik soms in een kroeg kom, dan tvp ik hem.
Ik tvp ook altijd de weg naar huis, zodat ik hem altijd terug kan vinden.
weet je dat het gewoon weer 2 maanden duurt voor het er weer normaal uit zietquote:Op zondag 21 februari 2010 15:37 schreef amaranta het volgende:
oh nee, bel sbs 6, dat dit kan in Nederland!!
Nep nagel opplakken?quote:Op zondag 21 februari 2010 17:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
weet je dat het gewoon weer 2 maanden duurt voor het er weer normaal uit ziet
Ik heb ze er net ook allemaal afgechopt. Ze breken toch helemaal af bij mij.quote:Op zondag 21 februari 2010 17:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
duurde ff voordat ik het zagquote:Op zondag 21 februari 2010 17:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Erg hequote:Op maandag 22 februari 2010 10:07 schreef -moppie- het volgende:
Het is maandagochtend 10.07 uur om precies te zijn.
hoezo geen weekend gehad?quote:Op maandag 22 februari 2010 11:22 schreef FUFR het volgende:
goedemorgen, brak, geen weekend gehad, mijn controller is wel al in NL, maar ik voel me kut dus ik wil naar bed
quote:Op maandag 22 februari 2010 11:22 schreef FUFR het volgende:
goedemorgen, brak, geen weekend gehad, mijn controller is wel al in NL, maar ik voel me kut dus ik wil naar bed
van vrijdagmiddag tot zondagavond 2 logeetjes van 4quote:
twee van vier?!? Tweeling?quote:Op maandag 22 februari 2010 11:27 schreef FUFR het volgende:
[..]
van vrijdagmiddag tot zondagavond 2 logeetjes van 4
ja, de tweeling. op zich niet zoveel last van maar het kost je wel een vrij weekend, je kunt snachts niet los gaan en moet toch redelijk vroeg op om die jong bezig te houden.quote:Op maandag 22 februari 2010 11:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
twee van vier?!? Tweeling?
Arme jij
ja, als je vier bent is dat nog wel intimiderendquote:Op maandag 22 februari 2010 11:31 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja, de tweeling. op zich niet zoveel last van maar het kost je wel een vrij weekend, je kunt snachts niet los gaan en moet toch redelijk vroeg op om die jong bezig te houden.
Ze zijn nu iig niet meer bang van Boef.
ben jij tante ja?quote:Op maandag 22 februari 2010 11:36 schreef Inu het volgende:
Mijn neefje van net over de 1 was gisteren bij mn ouders, dat kind doet alles in zn mondEn vooral erg vervelend dat zn oma het zo schattig vind dat ze wacht totdat het in zn mond zit om het af te pakken, dus waren aan het einde van de dag alle toastjes afgelikt
anders ik welquote:Op maandag 22 februari 2010 11:38 schreef Stormqueen het volgende:
maar ik had er wel wat van gezegd, is niet goed voor een kind om ze los te laten gaan aan en tafel met hapjes en er niks van te zeggen, worden ze heel vervelend van....
quote:Op maandag 22 februari 2010 11:27 schreef Stormqueen het volgende:
en ik heb vannacht over Juup en duchess gedroomd
Nee, achterneefje heet het volgens mij officieel... kindje van mijn neef... Mn broer en zus hebben nog lang geen kinderenquote:Op maandag 22 februari 2010 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ben jij tante ja?
En verder: het is maar babykwijl joh
maar waarom is het dan de schuld van de oma? De rest kan er toch ook wat van zeggen? De ouders, bijvoorbeeldquote:Op maandag 22 februari 2010 11:42 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, achterneefje heet het volgens mij officieel... kindje van mijn neef... Mn broer en zus hebben nog lang geen kinderen
En het is ook niet erg, maar wel irritant van die oma als ze ziet dat ie weer een toastje gaat pakken en daadwerkelijk wacht tot hij het in zn mond heeft zitten
Vooral de ouders.quote:Op maandag 22 februari 2010 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar waarom is het dan de schuld van de oma? De rest kan er toch ook wat van zeggen? De ouders, bijvoorbeeld
Omdat oma het kindje meegenomen hadquote:Op maandag 22 februari 2010 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar waarom is het dan de schuld van de oma? De rest kan er toch ook wat van zeggen? De ouders, bijvoorbeeld
Dat deed zij dan goedquote:Op maandag 22 februari 2010 11:49 schreef Inu het volgende:
[..]
Omdat oma het kindje meegenomen hadEn iedereen trok al de hele tijd alles uit zn handen als hij bij hun in de buurt stond, maar als hij bij zn oma in de buurt was lette zij natuurlijk op hem...
Nja, als hij weer wat pakte dan kon ze natuurlijk uitgebreider aandacht vragen voor hemquote:
JA! Zeker wetenquote:Op maandag 22 februari 2010 11:54 schreef Inu het volgende:
[..]
Nja, als hij weer wat pakte dan kon ze natuurlijk uitgebreider aandacht vragen voor hemNet als een foto van het kindje in iemands gezicht duwen terwijl ze middenin een gesprek zitten
Volgens mij zijn oma's erger dan ouders
Daar heb ik ook nog leuke foto's en filmpjes vanquote:Op maandag 22 februari 2010 11:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
JA! Zeker weten
(vrienden van mijn ouders beginnen nu ook allemaal opa en oma te worden, dus op feestjes krijg ik ook soms de complete bevalling op foto te zien)
en daarna pakken we een afgelikt toastjequote:Op maandag 22 februari 2010 11:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
JA! Zeker weten
(vrienden van mijn ouders beginnen nu ook allemaal opa en oma te worden, dus op feestjes krijg ik ook soms de complete bevalling op foto te zien)
nee, die laten de subjecten zelf gelukkig wel thuisquote:Op maandag 22 februari 2010 12:01 schreef FUFR het volgende:
[..]
en daarna pakken we een afgelikt toastje
Jij staat liever zelf in het middelpunt van de belangstelling?quote:Op maandag 22 februari 2010 12:07 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb niks tegen baby's hoor, ik vind baby's heel lief, ik vind alleen dat ze op feestjes teveel aandacht opvreten
je hebt niks tegen baby's hoor, je vindt baby's heel lief, je vindt alleen dat je op feestjes meer aandacht voor jezelf moet krijgenquote:Op maandag 22 februari 2010 12:07 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb niks tegen baby's hoor, ik vind baby's heel lief, ik vind alleen dat ze op feestjes teveel aandacht opvreten
flauw.quote:Op maandag 22 februari 2010 12:15 schreef FUFR het volgende:
[..]
je hebt niks tegen baby's hoor, je vindt baby's heel lief, je vindt alleen dat je op feestjes meer aandacht voor jezelf moet krijgen
Baby's hoeven ook niet continu in de belangstelling te staan vind ik, eventjes is wel leuk maar daarna houdt het op.quote:Op maandag 22 februari 2010 12:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
flauw.
net alsof heel de avond goe goe ga ga zo lollig is. Ik wil gewoon gesprekken voeren
juist, dan gewoon lekker naar bed. Vindt baby zelf ook fijnerquote:Op maandag 22 februari 2010 12:18 schreef Juup© het volgende:
[..]
Baby's hoeven ook niet continu in de belangstelling te staan vind ik, eventjes is wel leuk maar daarna houdt het op.
quote:Op maandag 22 februari 2010 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
juist, dan gewoon lekker naar bed. Vindt baby zelf ook fijner
ik ga niet met kleine kinderen te lang op een drukke verjaardag zitten, dat werkt idd niet.quote:Op maandag 22 februari 2010 12:54 schreef Inu het volgende:
Dit was helaas geen baby meer, maar als je met zo'n ukkie aan komt dan vind ik het ook een beetje vreemd dat je uren blijft eigenlijk... Daar vindt zo'n kind echt niks aan en ons oude speelgoed is nou ook niet zo geweldig meer
VOOOOOOOOOOOOLAAAAAAAAAAAAAREEEEEEEEEEEEE, OWOWquote:Op maandag 22 februari 2010 13:05 schreef FUFR het volgende:
al was ik ZA wel op een receptie met de tweeling en Sam.
Eerst zo'n zogenaamde DJ, je kent ze wel, alle plaatjes los en door elkaar van 100 BPM naar 120 en dan weer 90 BPM...
Toem moesten we luisteren naar
live muziek (negerzanger Wesley) zoals:
the green green grass of homo
volare
de vlieger
en toen wilde ik naar huis, heel erg naar huis, ET was er niks bij
Ik ga het natuurlijk later allemaal veel beter doen als ik zelf kinderen/kleinkinderen hebquote:Op maandag 22 februari 2010 13:03 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik ga niet met kleine kinderen te lang op een drukke verjaardag zitten, dat werkt idd niet.
Draaide jij daar dan?quote:Op maandag 22 februari 2010 13:05 schreef FUFR het volgende:
al was ik ZA wel op een receptie met de tweeling en Sam.
Eerst zo'n zogenaamde DJ, je kent ze wel, alle plaatjes los en door elkaar van 100 BPM naar 120 en dan weer 90 BPM...
Toem moesten we luisteren naar
live muziek (negerzanger Lesley) zoals:
the green green grass of homo
volare
de vlieger
en toen wilde ik naar huis, heel erg naar huis, ET was er niks bij
quote:Op maandag 22 februari 2010 13:06 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik ga het natuurlijk later allemaal veel beter doen als ik zelf kinderen/kleinkinderen heb
duh. Dat doen we allemaalquote:Op maandag 22 februari 2010 13:06 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik ga het natuurlijk later allemaal veel beter doen als ik zelf kinderen/kleinkinderen heb
en nog erger, toen moest er gedanst worden, met wisselingen, ik zag schoonmoeder aankomen na de WISSELEN waarschuwing en ik moest spontaan effe gaan plassen. Dat duurde al gauw 10 minutenquote:Op maandag 22 februari 2010 13:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
VOOOOOOOOOOOOLAAAAAAAAAAAAAREEEEEEEEEEEEE, OWOW
uiteraard, maar dat stel je vanzelf bijquote:Op maandag 22 februari 2010 13:06 schreef Inu het volgende:
[..]
jij niet. wordt eerst maars bezwangerdquote:
wtf was dat voor een feestje?quote:Op maandag 22 februari 2010 13:12 schreef FUFR het volgende:
[..]
en nog erger, toen moest er gedanst worden, met wisselingen, ik zag schoonmoeder aankomen na de WISSELEN waarschuwing en ik moest spontaan effe gaan plassen. Dat duurde al gauw 10 minuten
dat begint een beetje flauw te wordenquote:Op maandag 22 februari 2010 13:13 schreef FUFR het volgende:
[..]
jij niet. wordt eerst maars bezwangerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |