quote:Fantastische en uitgebalanceerde line up 2010
Bevrijdingsfestival 2010 staat er weer aan te komen en wij zijn er helemaal klaar voor. Limburg gaat knallen tijdens de Nationale Start ! Kijk snel op deze site voor alle 'in & outs' over projecten, programmering, locaties en meer.
Het festival van 2010 heeft een bijzonder karakter: Limburg verzorgt de Nationale Start voor alle festiviteiten in het land. Een prachtige line up tooit deze 65-jarige jubileumviering met uitzonderlijke acts met als opening Guus Meeuwis en uitsmijter Miss Montreal !
Tot ziens op 05 mei in Roermond, en denk eraan: 'Vrijheid maak je met elkaar !'
Website: http://bevrijdingsfestivallimburg.nl/2010/
Programma De Markt - Hoofdpodium
12.45 Opening festival en ontsteken vuur
13.00 Guus Meeuwis
14.10 Caro Emerald
15.30 Jesus Jansen
16.10 Guy Smeets met Jesus Jansen
16.25 Ombouwen podium
16.50 Broh
16.55 Nationale Actie 5 voor 5 met NGO's
17.05 Peter Pan Speedrock
18.35 Clock
19.40 Stampede
20.50 C-Mon & Kypski
22.15 Miss Montreal
Milleniumdoelenplein
12.00 Opening Milleniumdoelenplein
13.15 Tarika Sammy
15.00 La Panika
16.45 Binang Mmino
Pek en veren staan klaar!..quote:Op woensdag 7 april 2010 15:15 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:
En JP Balkenende geeft het startsignaal in Roermond op 5 mei... wat een feest...
Jazz-city klinkt interessant tot dusverre... en ook ECI Cultuureiland. Ik ben blij dat met al deze hoogbouw (zoals de op 1 april opgeleverde Natalinitoren, de Stadhouder en Casimir) Roermond er wat meer stedelijker uit begint te zien.quote:Op woensdag 7 april 2010 15:05 schreef Tism het volgende:
Ja, Roermond is nog lang niet klaar met de projectjes, waar we de komende jaren nog volop van kunnen gaan genieten..
kan dat danquote:Op woensdag 7 april 2010 14:54 schreef Tism het volgende:
[..]
Dat is ook de korste route naar het centrum van Roermond vanuit Swalmen..
Denk je ook aan de Kemp. Op mijn adres komt een flat te staan, dat zou eind dit jaar wel zo ver zijnquote:Op woensdag 7 april 2010 15:21 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:
[..]
Jazz-city klinkt interessant tot dusverre... en ook ECI Cultuureiland. Ik ben blij dat met al deze hoogbouw (zoals de op 1 april opgeleverde Natalinitoren, de Stadhouder en Casimir) Roermond er wat meer stedelijker uit begint te zien.
Ik heb er ook geen moeite mee..quote:Op woensdag 7 april 2010 15:21 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:
[..]
Jazz-city klinkt interessant tot dusverre... en ook ECI Cultuureiland. Ik ben blij dat met al deze hoogbouw (zoals de op 1 april opgeleverde Natalinitoren, de Stadhouder en Casimir) Roermond er wat meer stedelijker uit begint te zien.
Juj inderdaadquote:
Ik doe meequote:
Gaat Jazz City nu nog door eigenlijk? Ik hoorde een tijdje terug dat de ontwikkelingen daarvan stil lagen dankzij het wegvallen van investeerders door de kredietcrisis. Roermond is wat nieuwe projecten betreft wel goed bezigquote:Op woensdag 7 april 2010 15:21 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:
[..]
http://roermond.websitemaker.nl/roermond/3074276 Dit is een leuke site die de meeste projecten die op tafel staan in kaart brengt. Roermond is een historisch stadje en dat moet zo blijven dus ik ben het eens dat de binnenstad niet moet worden volgebouwd met hoogbouw, maar Stichting Ruimte kan overdrijven... ze hebben de komst van de Natalinitoren tegengewerkt omdat die het zicht vanaf de Maasbrug op de kathedraal tegen zou houden, maar dat valt allemaal mee. Ik vind het juist mooi als je nu over de maasbrug Roermond binnenkomt en je ziet de Stadhouder, de Natalinitoren en daarachter de kathedraal... je hebt tenminste het gevoel dat je een stad binnenkomt... dat had ik een aantal jaar geleden niet echt.quote:Op woensdag 7 april 2010 15:27 schreef Tism het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen moeite mee..![]()
Ik zou wel eens willen weten waar nou precies de grenzen liggen van de uitbreidingsmogelijkheden die de stad/gemeente heeft, heeft iemand daar een plattegrondje van!?..
Daar weet ik niets van... de bouw van de kantoor toren bij het stationspark die 68 a 70 meter hoog zou worden zou uitgesteld worden vanwege de crisis... maar die komt er toch wel, maar misschien iets laterquote:[b]Op woensdag 7 april 2010 15:35
Gaat Jazz City nu nog door eigenlijk? Ik hoorde een tijdje terug dat de ontwikkelingen daarvan stil lagen dankzij het wegvallen van investeerders door de kredietcrisis. Roermond is wat nieuwe projecten betreft wel goed bezig
Heb je niet iets van 90/100 m2 voor die prijs?quote:Op donderdag 8 april 2010 04:54 schreef nattermann het volgende:
Iemand interesse? Appartement van mijn onderbuurman staat te huur.
http://www.funda.nl/huur/(...)946-leliestraat-3-a/
Ik ken jou ookquote:Op dinsdag 13 april 2010 01:47 schreef ND90 het volgende:
Haha ManianMan, ik ken jou!
OT:
Iemand nog info over de KFC of die ooit nog gaat komen? Ben het een beetje zat om naar Eindhoven te reizen voor m'n lievelings dik-maker.
quote:Op maandag 19 april 2010 00:03 schreef nattermann het volgende:
WTF, ineens knallen hier, POLITIE, POLITIE, nu staan er een paar politiewagens en alles afgezet.
In de Begijnhofstraat, pand links naast café de Bolle?
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&q=Begijnhofstraat,+6041+Roermond,+Limburg&sll=52.469397,5.509644&sspn=3.366512,10.821533&ie=UTF8&cd=1&geocode=FX8qDQMd7WtbAA&split=0&hq=&hnear=Begijnhofstraat,+6041+Roermond,+Limburg&ll=51.194406,5.991132&spn=0.006764,0.021136&t=h&z=16&layer=c&cbll=51.194352,5.991016&panoid=A3IuMd66vpYPcuDg817EIg&cbp=12,138.45,,0,6.83
EDIT: inmiddels 1 persoon geboeid afgevoerd, verschillende agenten aanwezig (in burger) met kogelwerende vesten aan.
quote:Update,
Drie mannen gepakt wegens bezit harddrugs
De politie heeft zondagavond aan de Begijnhofstraat in Roermond twee inzittenden van een personenauto aangehouden in verband met het bezit van harddrugs. Tevens werd een bewoner van een woning in dezelfde straat aangehouden. In het pand trof de politie geld en harddrugs aan. Bij de drugs gaat het om heroïne en cocaïne. Over de gevonden hoeveelheid wil de politie in het belang van het onderzoek nog geen mededelingen doen.
Van onze verslaggever
Roermond
Bij de aangehouden inzittenden ging het om een 24-jarige Rotterdammer en een 24-jarige Roermondenaar. De drugs en geld in het huis trof de politie later aan na doorzoeking van de woning. De actie werd uitgevoerd door het Districtelijk Overlast Team van de politie.
Als je meer foto's wilt zien van Roermond van voor, tijdens en na de oorlog (1939 - 1948), ga dan naar deze website:quote:Zes enorme bevrijdingsfoto's in Roermond
In Roermond worden zes enorme foto's opgehangen die direct na de bevrijding zijn gemaakt. De kleurenfoto's zijn in 1945 genomen door Alphons Hustinx. Roermond speelt dit jaar een centrale rol tijdens de landelijke 5 meiviering.
http://www.l1.nl/L1NWS/_p(...)_hasclickpage/1_1013
WTF!? Sinds wanneer valt Beek onder gemeente Roermond, heb ik iets gemist???..quote:Op woensdag 21 april 2010 12:19 schreef ManianMan het volgende:
Ramkrakers rijden door overdekt winkelcentrum
Mijn favoriet winkelcentrum
Groothertogdom Roermondquote:Op woensdag 21 april 2010 18:40 schreef Tism het volgende:
[..]
WTF!? Sinds wanneer valt Beek onder gemeente Roermond, heb ik iets gemist???..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |