Agh, dat krijg je heh, met hitartiestenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:50 schreef Captain_Slow het volgende:
Net geen mute, dat doen we volgende week wel, maar goed is het niet
Zelfbe(moeder)vlekkingquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:46 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ben je onder het mes gegaan, hebben ze je helm chirugisch moeten verwijderen
Gabriella Cilmi heeft bij mij een grote voordeel van de twijfel vanwege haar eerdere nummers.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:50 schreef Captain_Slow het volgende:
Net geen mute, dat doen we volgende week wel, maar goed is het niet
Fixed!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Agh, dat krijg je heh, met shitartiesten
nummerS? Ze heeft toch alleen dat Sweet About Me wat ik absoluut niet meer kan horen. En dat andere nummer met dat zeikerige, 'that old pair of jeans..'?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gabriella Cilmi heeft bij mij een grote voordeel van de twijfel vanwege haar eerdere nummers.
Vergeet Sanctuary ook niet...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:54 schreef alors het volgende:
[..]
nummerS? Ze heeft toch alleen dat Sweet About Me wat ik absoluut niet meer kan horen. En dat andere nummer met dat zeikerige, 'that old pair of jeans..'?
zijn er toch 2, das al meervoud hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:54 schreef alors het volgende:
[..]
nummerS? Ze heeft toch alleen dat Sweet About Me wat ik absoluut niet meer kan horen. En dat andere nummer met dat zeikerige, 'that old pair of jeans..'?
Volgens d'rzelf zelfs in d'r eentje een hele tweeling. Vind ik toch knap.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:57 schreef Feivel1 het volgende:
Tess is tweeling?
Alleen als ze zo de gordijnen van de studio dicht doen en de cameraman op de gang zetten.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:58 schreef TradeMarkie het volgende:
Werd ze nou intiem gelukkig?
Zij zelf en d'r ego?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens d'rzelf zelfs in d'r eentje een hele tweeling. Vind ik toch knap.
Ik ook...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens d'rzelf zelfs in d'r eentje een hele tweeling. Vind ik toch knap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |