Verwoestend voor de wat 'n track knopquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:37 schreef -Hans- het volgende:
Trouwens onwijs veel zin in Der Rudy. De playlist is verwoestend ! Modest Mouse, eindelijk weer eens op 3FM. Tim Knol te gast. Tof!
Dit keer ga ik weer mee luisteren afgelopen keren was de playlist niet denderendquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:37 schreef -Hans- het volgende:
Trouwens onwijs veel zin in Der Rudy. De playlist is verwoestend ! Modest Mouse eindelijk weer eens op 3FM. Tim Knol te gast. Tof!
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:38 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Verwoestend voor de wat 'n track knop
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:39 schreef Timo20 het volgende:
Mooi moment om er vandoor te gaan, met Anouk ....
Gezellig ! moet juist eerlijk zeggen dat ik de playlist de afgelopen uitzendingen steeds beter begin te vinden. Vorige week was het ruim voldoende, maar deze week is 'ie bijna briljantquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dit keer ga ik weer mee luisteren afgelopen keren was de playlist niet denderend
Doei !quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:39 schreef Timo20 het volgende:
Mooi moment om er vandoor te gaan, met Anouk ....
Sterktequote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:39 schreef Timo20 het volgende:
Tot later![]()
Ga naar het voetbal: Roda - Heracles. Ben benieuwd. Eens kijken hoe het is met die vervelende kerel Gert Verbeek...
Heracles gaat winnenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:39 schreef Timo20 het volgende:
Tot later![]()
Ga naar het voetbal: Roda - Heracles. Ben benieuwd. Eens kijken hoe het is met die vervelende kerel Gert Verbeek...
Roda gaat worden geslooptquote:
Ja ongetwijfeldquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Roda gaat worden gesloopt. Sorry Timo !
@alors, gaat vast wel tof worden want Rudy en Tim gaan ook samen een liedje spelen.
Eens! had eigenlijk verwacht dat ' ie wel even Megahit zou wordenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:44 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ongetwijfeldIk was t bijna vergeten omdat er veel te weinig Tim Knol op 3fm te horen is.
Ik denk dat het zelf samenstellen van de voorpagina te ingewikkeld is voor veel bezoekers. Die kans acht ik dus klein.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
Mooie 3fm site trouwens , nu nog je eigen voorpagina samenstellen en het is helemaal top
quote:Gatverredamme, nog nooit zulke smerige post gehad. Ben echt misselijk.
half a minute ago from Power Twitter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |