Oh, en wij hebben geen schuur/berging, alleen een balkon.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 18:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dit is een vergelijkbaar huis Indeling is iets anders, maar zelfde oppervlak, kijk hoe klein! Check die keuken en badkamer
Ik heb voor datzelfde geld een huis met tuin, grote slaapkamer en badkamer en ruime woonkamer. En nog een extra kamer.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:09 schreef MissBliss het volgende:
Lapo:
[..]
Oh, en wij hebben geen schuur/berging, alleen een balkon.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:01 schreef Ingetje79 het volgende:
En MB wil een huis waar ze kan bewegen beebies kan krijgen enzo
Nou kijk es aan: raampjes voor je balkon en klaar is de kinderslaapkamer!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:09 schreef MissBliss het volgende:
Lapo:
[..]
Oh, en wij hebben geen schuur/berging, alleen een balkon.
quote:het bruisende en hippe Oud West
Maar ik woon ook nog in de Randstadquote:
Niet.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:12 schreef Cat22 het volgende:
Ik schrik wel van de huizenprijzen zeg, ook al weet ik dat A'dam duur is.Da's een pak meer dan mijn huis (3 slaapkamers, inpandige garage en tuin). Hoe kun je daar als starter ooit iets kopen zeg?
Waren we kwijt dan?quote:
Nope. Datum past niet bij mijn leven.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Gaan jullie ook naar de film?
Ja, ik heb in elk geval kaartjes!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
alleen kan ik hem niet zienquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:12 schreef Cat22 het volgende:
Bijnalapo:
[..]
![]()
Verder gaat F_R verhuizen, al ben ik er niet over uit of ze er nu blij mee is en heeft niemand zin om te koken.
En Zwabbert heeft mijn ava mooier gemaakt.
[..]
Nou kijk es aan: raampjes voor je balkon en klaar is de kinderslaapkamer!![]()
Ik schrik wel van de huizenprijzen zeg, ook al weet ik dat A'dam duur is.Da's een pak meer dan mijn huis (3 slaapkamers, inpandige garage en tuin). Hoe kun je daar als starter ooit iets kopen zeg?
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waren we kwijt dan?![]()
[..]
Nope. Datum past niet bij mijn leven.
Ja, dat wil ik ook dusquote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 18:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb voor datzelfde geld een huis met tuin, grote slaapkamer en badkamer en ruime woonkamer. En nog een extra kamer.
Het heeft zn voor- en zn nadelenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 18:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Wel een knus huisje en een hele gave ligging![]()
Maar idd wat krapjes voor 2 personen en een evt. beebie.
En die prijs! Daar heb je hier in de buurt een mooie 2 onder 1 kap of hoekwoning voor met royale tuin![]()
Maar hier heb je dan weer geen Vondelpark
Ik heb geen idee, ik ben gewoon bij Re ingetrokkenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 18:12 schreef Cat22 het volgende:
Bijnalapo:
[..]![]()
Verder gaat F_R verhuizen, al ben ik er niet over uit of ze er nu blij mee is en heeft niemand zin om te koken.
En Zwabbert heeft mijn ava mooier gemaakt.
[..]
Nou kijk es aan: raampjes voor je balkon en klaar is de kinderslaapkamer!![]()
Die van ons ook, zelfs in guldens nogquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:13 schreef Greys het volgende:
Ja maar MB, je woont dan wel in
[..]![]()
![]()
Overigens was ons huis goedkoperTuin, open haard, drie slaapkamers, badkamer met bad, grote zolder waar nog een kamer van te maken is. Maar ja, Bleiswijk he
![]()
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ik heb in elk geval kaartjes!
Nu nog even vroeger vrij regelen maandag
heb je de mooie header niet gezien ?quote:
Ja, daarom wil ik hier ook niet weg! Het is idd best hip en bruisendquote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 18:13 schreef Greys het volgende:
Ja maar MB, je woont dan wel in
[..][afbeelding]
Overigens was ons huis goedkoperTuin, open haard, drie slaapkamers, badkamer met bad, grote zolder waar nog een kamer van te maken is. Maar ja, Bleiswijk he
![]()
YEAH.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 18:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
laat me raden, die heb jij gemaakt?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
heb je de mooie header niet gezien ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |