Ik was bezig!!!!quote:
Ik bedoelde het LIEF stom wijfquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:37 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik was bezig!!!!, naja had toch geen inspiratie voor titel ,haal m er maar af ,jongens!!!!!!!!!!
![]()
![]()
Op Annie? Dat kan niet de bedoeling zijn, toch?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:39 schreef Deisyy het volgende:
Keihard op staan crosstrainen gisteren
Goed joh!!!!!!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:39 schreef Deisyy het volgende:
Keihard op staan crosstrainen gisteren
Maar natuurlijkquote:
quote:Deze video bevat inhuod van Vevo, die deze wegens auteursrechtschending heeft geblokkeerd
maakt toch helemaal niks uit.,toch? ik zat eik stiekem af te wachten of iemand t ff voor me deed hahahaha.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar natuurlijk![]()
Ik heb ook geen vijf minuten gewacht dus ik was eigenlijk te vroeg
Maar ik keek in je posthistory en zag geen door jou geopende SC staan dus ik dacht
dat je het misschien toevallig nog nooit had gedaan ofzo
Dus eigenlijk voelen wij elkaar perfect aanquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:45 schreef Anniebab het volgende:
[..]
maakt toch helemaal niks uit.,toch? ik zat eik stiekem af te wachten of iemand t ff voor me deed hahahaha.![]()
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:45 schreef Deisyy het volgende:
Kutjebef![]()
Ik probeer een youtube van MJ te posten en dan zegt ie
[..]
Even voor de duidelijkheid, dit heeft verder geen kont te maken met hoe ze het op het ESF gaat doen hè? Aangezien al die mongolen die blijkbaar die plaat kopen toch niet op hun eigen land mogen stemmenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:46 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Zal niet lang duren, wel leuk voor Teun....
Tuurlijkquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus eigenlijk voelen wij elkaar perfect aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |