Bij Revpolen loopt dus iedereen op die dingenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:18 schreef Chinless het volgende:
De helft van de dames hier op kantoor lopen op die dingen![]()
Ik vin ze wel grappig
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Goed als uggs niet verboden mogen worden, kunnen mannen en vrouwen met uggs dan in ieder geval hun voeten optillen tijdens het lopen
Je moet de vrouwen eens horen over mannen met witte sokken en sandalen..... zo druk als de dames zich daarover maken, maak ik mij over vrouwen met uggs aanquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:48 schreef Sheriam het volgende:
Waarom heb je er last van als iemand iets draagt wat jij niet mooi vind? Als 't nu je partner is misschien, maar laat anders mensen toch lekker dragen wat ze willen. Ik vind ook niet alles even mooi maar ik heb er geen last van als iemand in een stijf pak tegenover me gaat zitten in de trein. Snap eigenlijk niet hoe de kleding van een totaal vreemde meer dan twee seconden je aandacht vast kan houden, laat staan je kan ergeren.
Ik ben vrouw en dat hoort inderdaad bij de dingen die ik niet mooi vind (Uggs ook trouwens)... dus als ik 't zie denk ik 'O wat lelijk! Nou ja moet 'ie zelf weten' en dan haal ik m'n schouders op en kom weer terug op waar ik over aan het denken/praten/lezen/luisteren was voor ik 't zag. Okay, vijf seconden ipv twee. Maar langer boeit zoiets toch echt niet?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:52 schreef Casos het volgende:
[..]
Je moet de vrouwen eens horen over mannen met witte sokken en sandalen..... zo druk als de dames zich daarover maken, maak ik mij over vrouwen met uggs aan
Als ze gewoon de goede maat en geen neppe aftreksels kopen (en niet van die gebreide kut modellen) dan is er niks aan de hand.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Goed als uggs niet verboden mogen worden, kunnen mannen en vrouwen met uggs dan in ieder geval hun voeten optillen tijdens het lopen
Jawel, ze lopen nog steeds op de foeilelijke uggs.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:20 schreef mirannie het volgende:
[..]
Als ze gewoon de goede maat en geen neppe aftreksels kopen (en niet van die gebreide kut modellen) dan is er niks aan de hand.
tevens eensquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Eens.
Want: zie eerste plaatje.
Zeker nooit in Londen of Moskou geweest.. Zoveel trappen wil je echt niet steeds moeten lopen op een groot metrostationquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:25 schreef mr_t88 het volgende:
[..]
Duidelijk een UGGS drager.
Mijn ideale wereld, ff kijken hoor... verbod op: UGGS, nike petjes, lelijke jassen, muggen en wespen, roltrappen, ov chipkaart en sieneke!'
Edit: oh ja en autodrop!
Da's juist goed, het is van de gekke hoe veel vrouwen op de meest ongemakkelijke schoenen lopen, strakke of stijve kleding dragen, uren aan hun haar besteden, lagen make-up opsmeren, alles om er maar 'mooi' uit te zien (volgens de opvatting van de mode dan, want de meeste typische vrouwen-mode vind ik helemaal niet mooi). Nou ja iedereen moet zelf weten wat ze doen, maar ik ben blij dat ik daar alleen in m'n puberjaren een tijdje aan meegedaan heb.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:01 schreef Rocke het volgende:
De eerste is omdat vrouwen de volgende reden geven voor het dragen van de uggs; ik vind ze misschien niet heel mooi, net als jij en alle andere mannen, Maar ze zitten zo lekker. Kortom het maakt vrouwen niet meer uit hoe iemand je er uit ziet en dus ook niet of je aantrekkelijk gevonden wordt.
Die schoenen die je laat zien zijn wellicht van het merk Ugg Australia, maar zijn geen Uggs. De naam Uggs is geen merk, maar een soortnaam voor schoenen. En dat geldt echt alleen voor dit soort (en varianten daarop, zoals die gebreide, met knoopje, etc.)quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:38 schreef zoeperzazke het volgende:
Uggs zijn meer dan alleen de bekende sloffen hoor.
Dit zijn Uggs:
plaatjes
Ik kan je vertellen dat de gemiddelde Van haren toch echt veel lelijkere schoenen in het assortiment heeft. En kwalitatief véél slechtere....
In NL worden met Uggs gewoon de schoenen van Ugg Australia bedoeld, hier is men van het onderscheid minder op de hoogte.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:11 schreef kanya het volgende:
[..]
Die schoenen die je laat zien zijn wellicht van het merk Ugg Australia, maar zijn geen Uggs. De naam Uggs is geen merk, maar een soortnaam voor schoenen. En dat geldt echt alleen voor dit soort (en varianten daarop, zoals die gebreide, met knoopje, etc.)
Dan wordt dat tijd!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:21 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
In NL worden met Uggs gewoon de schoenen van Ugg Australia bedoeld, hier is men van het onderscheid minder op de hoogte.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |