abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78187259
Goed als uggs niet verboden mogen worden, kunnen mannen en vrouwen met uggs dan in ieder geval hun voeten optillen tijdens het lopen
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  vrijdag 19 februari 2010 @ 15:38:56 #27
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_78187312
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 14:18 schreef Chinless het volgende:
De helft van de dames hier op kantoor lopen op die dingen
Ik vin ze wel grappig
Bij Revpolen loopt dus iedereen op die dingen
  vrijdag 19 februari 2010 @ 15:41:14 #28
288142 mr_t88
Legen...wait for it...DARY!
pi_78187409
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 15:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Goed als uggs niet verboden mogen worden, kunnen mannen en vrouwen met uggs dan in ieder geval hun voeten optillen tijdens het lopen
Those who push themselves, and are willing to face pain, exhaustion, humiliation, rejection, or worse, are the ones who become champions. The rest are left on the sidelines.
pi_78187711
Waarom heb je er last van als iemand iets draagt wat jij niet mooi vind? Als 't nu je partner is misschien, maar laat anders mensen toch lekker dragen wat ze willen. Ik vind ook niet alles even mooi maar ik heb er geen last van als iemand in een stijf pak tegenover me gaat zitten in de trein. Snap eigenlijk niet hoe de kleding van een totaal vreemde meer dan twee seconden je aandacht vast kan houden, laat staan je kan ergeren.
pi_78187879
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 15:48 schreef Sheriam het volgende:
Waarom heb je er last van als iemand iets draagt wat jij niet mooi vind? Als 't nu je partner is misschien, maar laat anders mensen toch lekker dragen wat ze willen. Ik vind ook niet alles even mooi maar ik heb er geen last van als iemand in een stijf pak tegenover me gaat zitten in de trein. Snap eigenlijk niet hoe de kleding van een totaal vreemde meer dan twee seconden je aandacht vast kan houden, laat staan je kan ergeren.
Je moet de vrouwen eens horen over mannen met witte sokken en sandalen..... zo druk als de dames zich daarover maken, maak ik mij over vrouwen met uggs aan
pi_78188225
Wat zit iedereen nou te zeiken? Zo slecht vind ik ze niet staan op vrouwen. (En hou die debiele foto's van de meest walgelijke uitzonderingen voor je.)

Bij mannen, tsja. Wat kan mij dat schelen.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_78188239
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 15:52 schreef Casos het volgende:

[..]

Je moet de vrouwen eens horen over mannen met witte sokken en sandalen..... zo druk als de dames zich daarover maken, maak ik mij over vrouwen met uggs aan
Ik ben vrouw en dat hoort inderdaad bij de dingen die ik niet mooi vind (Uggs ook trouwens)... dus als ik 't zie denk ik 'O wat lelijk! Nou ja moet 'ie zelf weten' en dan haal ik m'n schouders op en kom weer terug op waar ik over aan het denken/praten/lezen/luisteren was voor ik 't zag. Okay, vijf seconden ipv twee. Maar langer boeit zoiets toch echt niet?
pi_78188466
Echt, wat is je probleem? Als ik nette schoenen bij een kerel lelijk vind, dan ga ik daar toch ook geen verbod op leggen? Echt, waar je je al druk om maakt.
pi_78188972
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 15:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Als ze gewoon de goede maat en geen neppe aftreksels kopen (en niet van die gebreide kut modellen) dan is er niks aan de hand.
pi_78189290
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 16:20 schreef mirannie het volgende:

[..]

Als ze gewoon de goede maat en geen neppe aftreksels kopen (en niet van die gebreide kut modellen) dan is er niks aan de hand.
Jawel, ze lopen nog steeds op de foeilelijke uggs.
pi_78189621
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 14:04 schreef Muchachooo het volgende:
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  vrijdag 19 februari 2010 @ 16:41:14 #37
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_78189839
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 14:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Eens.
Want: zie eerste plaatje.
tevens eens
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_78191020
Uggs zijn niet mooi, dat zal ik nooit zeggen, maar ik zal ook nooit zeggen dat ik geen paar in de kast heb staan. Heerlijk warm!

Mannen en uggs neeee!!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 19:34:09 #39
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_78195548
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 14:25 schreef mr_t88 het volgende:

[..]

Duidelijk een UGGS drager.

Mijn ideale wereld, ff kijken hoor... verbod op: UGGS, nike petjes, lelijke jassen, muggen en wespen, roltrappen, ov chipkaart en sieneke!'
Edit: oh ja en autodrop!
Zeker nooit in Londen of Moskou geweest.. Zoveel trappen wil je echt niet steeds moeten lopen op een groot metrostation
Love will tear us apart (Joy Division)
  zaterdag 20 februari 2010 @ 00:01:17 #40
292177 Rocke
oe baby yeah baby
pi_78210072
Het gaat toch om het principe, er zijn twee redenen waarom ik als man uggs vreselijk vind. De eerste is omdat vrouwen de volgende reden geven voor het dragen van de uggs; ik vind ze misschien niet heel mooi, net als jij en alle andere mannen, Maar ze zitten zo lekker. Kortom het maakt vrouwen niet meer uit hoe iemand je er uit ziet en dus ook niet of je aantrekkelijk gevonden wordt. Rede twee is het gebrek aan orginaliteit, iedereen loopt letterlijk achter de kudde aan.. En als laatste vind ik ze ook nog eens niks geen klasse uistralen, pauper-achtig dan weer wel.
pi_78211503
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 00:01 schreef Rocke het volgende:
De eerste is omdat vrouwen de volgende reden geven voor het dragen van de uggs; ik vind ze misschien niet heel mooi, net als jij en alle andere mannen, Maar ze zitten zo lekker. Kortom het maakt vrouwen niet meer uit hoe iemand je er uit ziet en dus ook niet of je aantrekkelijk gevonden wordt.
Da's juist goed, het is van de gekke hoe veel vrouwen op de meest ongemakkelijke schoenen lopen, strakke of stijve kleding dragen, uren aan hun haar besteden, lagen make-up opsmeren, alles om er maar 'mooi' uit te zien (volgens de opvatting van de mode dan, want de meeste typische vrouwen-mode vind ik helemaal niet mooi). Nou ja iedereen moet zelf weten wat ze doen, maar ik ben blij dat ik daar alleen in m'n puberjaren een tijdje aan meegedaan heb.
pi_78229166
Uggs zijn meer dan alleen de bekende sloffen hoor.

Dit zijn Uggs:

en dit:

Of dit:

Of:

Ik kan je vertellen dat de gemiddelde Van haren toch echt veel lelijkere schoenen in het assortiment heeft. En kwalitatief véél slechtere....
I had a signature once. It was awful.
pi_78231640
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 14:38 schreef zoeperzazke het volgende:
Uggs zijn meer dan alleen de bekende sloffen hoor.

Dit zijn Uggs:

plaatjes

Ik kan je vertellen dat de gemiddelde Van haren toch echt veel lelijkere schoenen in het assortiment heeft. En kwalitatief véél slechtere....
Die schoenen die je laat zien zijn wellicht van het merk Ugg Australia, maar zijn geen Uggs. De naam Uggs is geen merk, maar een soortnaam voor schoenen. En dat geldt echt alleen voor dit soort (en varianten daarop, zoals die gebreide, met knoopje, etc.)

Desalniettemin heb ik ze ook. Als het echt koud is gaan warmte en comfort boven alles!
pi_78231924
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 16:11 schreef kanya het volgende:

[..]

Die schoenen die je laat zien zijn wellicht van het merk Ugg Australia, maar zijn geen Uggs. De naam Uggs is geen merk, maar een soortnaam voor schoenen. En dat geldt echt alleen voor dit soort (en varianten daarop, zoals die gebreide, met knoopje, etc.)
In NL worden met Uggs gewoon de schoenen van Ugg Australia bedoeld, hier is men van het onderscheid minder op de hoogte.
I had a signature once. It was awful.
pi_78231991
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 16:21 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

In NL worden met Uggs gewoon de schoenen van Ugg Australia bedoeld, hier is men van het onderscheid minder op de hoogte.
Dan wordt dat tijd!
pi_78269799
Luister, ze hebben geschedenis en voor het eerst in jaren heb ik
warme voeten en benen - ik heb verleden de eerste paar
gekocht in Sydney in de Ugg shop in George Street -
meisjes in de winkel wist niet wat ze verkochten, had ook een
broodje kunnen zijn - maar ik heb ze, zwart en simple -
ik vind dat ik ze niet buiten kan dragen - dan loop je anders -
ze zijn echt voor binnen - maar sinds september draag ik ze -
en ik heb er vlekken op, want ik kook ook in ze -
je hoort er eigenlijk geen sokken aan te doen, maar ik heb wel ook
sokken aan. Maar goed, die vlek - heb een paar trucjes
geprobeerd, maar toch zie je die "'vet''/'kook'vlekken,
ben dus nu van plan om ze met witte azijn te bewerken en
daarna misschien in de wasmachine - Ugg Australia zegt
dat ze 'sheepskin'' zijn, is dat hetzelfde als sheepskin? waarschijnlijk wel....
ik ben en blijf een echte australier...nederlands soms warrig!!
maar in hun verkoop praatje die je bij uggs ontvangt staat
'don't put in the washing machine!!! en ik heb laatst, moest ze kopen,.....
een paar uggs gekocht voor buiten....geweldig - lopen heel
anders - is net alsof je een handschoen aan doet.
is even wennen - en meteen ingespoten -
geen probleem hoop ik, wil ze vetvrij houden.
En ja, vroeger had ik er een bloed hekel eraan,
maar Times Change, dus nu ben ik fan!!!
Andere schoonmaak tips zijn welkom,.
Susan
pi_78270091
Even nog,suede en saheepskin -
dat moet hetzelfde zijn ???
en, ja wie is die kerel met uggs en biertje!!!
Trouwens....een paar uggs, mooie benen en
verder en bikini is hun imago in australie.
Erg sexy toch. Wat is dat met die hoge hakken...
jaren gedragen - maar nu niet meer.
Niet te doen hier in Amsterdam -
altijd hak kapot of weg! wel grappig.
nee gef mij maar uggs!!!
Susan
pi_78271084
Leer Nederlands.
  Moderator / Redactie Sport zondag 21 februari 2010 @ 18:16:13 #49
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_78271142
Eens met TS.