ze moet zich eens scherenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:05 schreef Giertje het volgende:
[ [url=[ link | afbeelding ]]afbeelding[/url] ]
ik met een vriendin van me zij is ook zo bloedmooi
das mijn prinsesjequote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:06 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ze moet zich eens scheren![]()
grapje, mooie meid
ze moet alleen niet van die stomme makeup dragenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:05 schreef Giertje het volgende:
[ [url=[ link | afbeelding ]]afbeelding[/url] ]
ik met een vriendin van me zij is ook zo bloedmooi
die make up heeft ze ook niet meerquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ze moet alleen niet van die stomme makeup dragen
zo'n typetjes zie ik wel eens bij een make over programma en dan krijgen ze alleen maar een nieuwe outfit, nieuw haar, nieuwe makup (minimaal) en echt iedereen die daar komt ziet er 100 x beter uit
en dat zonder operaties (nja of hele kleintjes als wat overtollig vel weg snijden)
huh 2 kleine tieten is 1 grote tiet plus 2 groten is 3 lekkere tietenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
die make up heeft ze ook niet meer
mja dat was toen in der ubergotheid fase
hier een tip word niet bevriend met een meisje die grotere tieten heeft dan je vriendin
word niet altijd gewaardeerd
mja ik zag het probleem ook nietquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:10 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
huh 2 kleine tieten is 1 grote tiet plus 2 groten is 3 lekkere tieten
Sinds wanneer maken vrouwen zich druk om tieten die niet van hunzelf zijn?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
hier een tip word niet bevriend met een meisje die grotere tieten heeft dan je vriendin
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
bijna zwart ja
fijn dat je dat nu eindelijk opvalt
dan zou JF met geen vrouw meer mogen pratenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
als ze groter zijn maakt dat schijnbaar veel uitquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sinds wanneer maken vrouwen zich druk om tieten die niet van hunzelf zijn?
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:12 schreef john-frusciante het volgende:
heeft geen introductie nodig denk ik
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sinds wanneer maken vrouwen zich druk om tieten die niet van hunzelf zijn?
die wil ik welquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:08 schreef john-frusciante het volgende:
allison carrol![]()
[ afbeelding ]
mja echt he dat jaloerse gedoe ik weet dat ik het soms ook wel benquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan zou JF met geen vrouw meer mogen praten
whehehe zo ziet het er wel naar uitquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:14 schreef Ladylike het volgende:
gaan we hier nou een "post lekkere wijven" topic van maken?
byequote:
whehehequote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan zou JF met geen vrouw meer mogen praten
goed ideequote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:14 schreef Ladylike het volgende:
jij bent er alquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:14 schreef Ladylike het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |