2,5 jaar, maar dat was toen ik nog deed alsof ik monogaam was...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:08 schreef Northside het volgende:
[..]
Wat is je langste relatie sofar?
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:04 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ja.
Ik ben niet monogaam, zal ik ook niet worden denk ik.
Ben ook niet jaloers, dus zo lang het bij sex blijft, vind ik dat er gewoon buiten de deur geneukt moet kunnen worden.
(ik hoop niet dat ik hiermee een nieuwe discussie ontketen)
Haha je zou eik verwachten dat een man als eerste zo reageertquote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:14 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Haha je zou eik verwachten dat een man als eerste zo reageert![]()
Nou ja, vrijgezelle mannen zullen welquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:14 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Haha je zou eik verwachten dat een man als eerste zo reageert![]()
Heb laatst ergens gelezen dat er zelfs meer vrouwen vreemd gaan dan mannen, scheelde niet veel overigens.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk wel dat de man 'eerder' ten prooi zal vallen en eerder op zoek zal gaan naar buitenrelationele sex dan de vrouw. Volgens mij heeft een vrouw meer 'commitment' dan de man, puur instinctief gezien dan. Al met al blijft het natuurlijk globaal redeneren en bij beide kampen zijn er uitzonderingen te benoemen.
stop, ik raak opgewondenquote:
Ok. Heb je in je open-relatie-fase al eens een man gehad die vaker/meer buiten de deur neukte dan jij?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:11 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
2,5 jaar, maar dat was toen ik nog deed alsof ik monogaam was...
Ben ook maar 1x vreemdgegaan toen en gelijk paar dagen later gekapt.
Vond ik wel zo eerlijk
dat doe je normaal gesproken toch samen hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:21 schreef Northside het volgende:
[..]
Ok. Heb je in je open-relatie-fase al eens een man gehad die vaker/meer buiten de deur neukte dan jij?
Hehe weet ik niet!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:21 schreef Northside het volgende:
[..]
Ok. Heb je in je open-relatie-fase al eens een man gehad die vaker/meer buiten de deur neukte dan jij?
Kheb nog geen enkele pmquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou ja, vrijgezelle mannen zullen weldoen als ze het fobo van haar checken.
Het was niet perse naar jou toe bedoeld, maar je gaf wel een goed voorbeeld natuurlijkquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:25 schreef ivetje het volgende:
Komt wel heel erg over alsof ik mijn vriend bemoeder zoDat is nl. totaal niet het geval hoor. Hij mag doen en laten wat ie wil. Maar als hij vraagt of ik z'n was wil doen, vind ik wel dat ik er wat van mag zeggen als hij in z'n goede kleren klust
Ik moet tenslotte die was doen als ie klaar is!
Shitquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Misschien lezen ze je reacties hier wel. Dan zou mij ook afschrikken.
Niet per se toch?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:22 schreef Ladylike het volgende:
dat doe je normaal gesproken toch samen hoor
Ben blij dat je er op verder kan bordurenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:27 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Het was niet perse naar jou toe bedoeld, maar je gaf wel een goed voorbeeld natuurlijk
nee okay, maar als de ander er niet van weet is het alsnog vreemdgaan (imo toch... ook daarover verschillen de meningen)quote:
Nou ik hoef het echt niet te weten hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee okay, maar als de ander er niet van weet is het alsnog vreemdgaan (imo toch... ook daarover verschillen de meningen)
jij doet niet mee?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:30 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Nou ik hoef het echt niet te weten hoor
De afspraken zijn er, verder don't sex and tell
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |