Ik kan me voorstellen dat mannen het niet trekken. Je kan wel afspreken om elkaar vrij te laten enzo, maar als jij dan 1 keer in de maand in een ander bed beland terwijl je vriendin er ieder weekend 2 doet... dat gaat toch knellen. Nou ja, dat is ook maar theorie, geen idee hoe zoiets in de praktijk werkt.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:25 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Hehe weet ik niet!
Tis niet zo dat we een bord hadden waarop we gingen turven ofzo
als je het niet trekt, dan maak je dat kenbaar en pas je de regels samen aanquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:32 schreef Northside het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat mannen het niet trekken. Je kan wel afspreken om elkaar vrij te laten enzo, maar als jij dan 1 keer in de maand in een ander bed beland terwijl je vriendin er ieder weekend 2 doet... dat gaat toch knellen. Nou ja, dat is ook maar theorie, geen idee hoe zoiets in de praktijk werkt.
Dat ze niets van me kan verlangen, betekent natuurlijk niet dat ik het uit mezelf doe hè.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:05 schreef Sereenie het volgende:
[..]
Lekker kind ben jij dan. Als jij mijn zoon was geweest met je "niets noppes nade". Werken zal je of(zonder de smile op je gezicht natuurlijk)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
Dat dus.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als je het niet trekt, dan maak je dat kenbaar en pas je de regels samen aan
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:36 schreef SicSicSics het volgende:
Maar waar dus zo'n enorme hekel aan heb he... Is die collega die zijn bammetjes laat smeren door zijn vriendin!Kut, busted. Zit nu aan de bammetjes van vriendinlief, terwijl ze gisteren aan bammetjes van vriendlief zatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik bedoelde ook niet dat je alles vertelt.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:36 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Dat dus.
Gewoon wel open er over blijven, anders gaat het onherroepelijk mis.
Je hoeft alleen niet alles te vertellen
geweldig, jouw reactiesquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kut, busted. Zit nu aan de bammetjes van vriendinlief, terwijl ze gisteren aan bammetjes van vriendlief zat
Echte bemoederende liefde!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:39 schreef Scorpie het volgende:
Kut, busted. Zit nu aan de bammetjes van vriendinlief, terwijl ze gisteren aan bammetjes van vriendlief zat
Lijkt me dat in de praktijk de meeste mannen uiteindelijk uitkomen op de regel "ik wil niet dat je anderen neukt". Zeker op jongere leeftijd.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:33 schreef Ladylike het volgende:
als je het niet trekt, dan maak je dat kenbaar en pas je de regels samen aan
details kun je best per PM krijgen als het je echt interesseert, maar het gaat nu al een aantal jaren goed, maar wij zijn er dan ook pas na 10 jaar monogaam zijn aan begonnenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:43 schreef Northside het volgende:
[..]
Lijkt me dat in de praktijk de meeste mannen uiteindelijk uitkomen op de regel "ik wil niet dat je anderen neukt". Zeker op jongere leeftijd.
Dus als jouw vriendin zegt 'Zit!' dan ga jij zitten!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:44 schreef Giertje het volgende:
ik ben zo trouw als een hond in een relatie
jazeker bovenop haar natuurlijkquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:46 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dus als jouw vriendin zegt 'Zit!' dan ga jij zitten!
Nog 1 vraag, dan is het goed geweest. Denk je dat jullie nog steeds in deze relatie hadden gezeten als jullie monogaam waren gebleven, of was er dan een grotere kans geweest dat het was stukgelopen?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:44 schreef Ladylike het volgende:
details kun je best per PM krijgen als het je echt interesseert, maar het gaat nu al een aantal jaren goed, maar wij zijn er dan ook pas na 10 jaar monogaam zijn aan begonnen
pfff goeie...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:50 schreef Northside het volgende:
[..]
Nog 1 vraag, dan is het goed geweest. Denk je dat jullie nog steeds in deze relatie hadden gezeten als jullie monogaam waren gebleven, of was er dan een grotere kans geweest dat het was stukgelopen?
Ok, duidelijk.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:54 schreef Ladylike het volgende:
pfff goeie...
ik weet iig wel van mezelf, als mijn partner nu zegt: afgelopen, we gaan weer monogaam verder, dat ik dat best zou willen/kunnen. Het is niet zo dat ik de behoefte heb om meerdere (sex)partners te hebben.
Ik weet het niet....
het is zo gegroeid dus kan echt niet zeggen of bij het tegenhouden van experimenteren (wat dus geleid heeft tot die open relatie) de relatie stand had gehouden.
Klaag snel even dan! Bij voorkeur over mannen! Over hoe jammer je het vindt dat je niet staand kan plassen mag trouwens ook.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:02 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Inmiddels is het echt een R&P topic geworden
sorriequote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:02 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Inmiddels is het echt een R&P topic geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |