abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78191813
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 17:35 schreef mariox het volgende:

[..]

Niemand gebruikt elkaars miswak natuurlijk. Normaal koop je zo een stokje maar aangezien Dubai rijk is (of was ) kan het zo zijn dat je gratis eentje mag meenemen.
Dit was in één van de armere delen van de stad.

Oh, met dat niet-vriendelijke bedoelde ik overigens dat die preken nogal agressief overkomen. Ik versta uiteraard geen Arabisch, maar de toon is niet vriendelijk.
pi_78191900
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 17:38 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Dit was in één van de armere delen van de stad.

Oh, met dat niet-vriendelijke bedoelde ik overigens dat die preken nogal agressief overkomen. Ik versta uiteraard geen Arabisch, maar de toon is niet vriendelijk.
Was het geen ernst wat je hoorde? Want normaal ga je naar die preek om wat van op te steken, en het hiernamaals is geen pretje als je het voor jezelf verknalt als moslim.
---o---
pi_78192045
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 17:40 schreef mariox het volgende:

[..]

Was het geen ernst wat je hoorde? Want normaal ga je naar die preek om wat van op te steken, en het hiernamaals is geen pretje als je het voor jezelf verknalt als moslim.
Ik denk dat ik het verschil wel kan horen. Het verschilt wel per preek hoor, maar bij sommige moskeeën klinkt het echt ronduit agressief. En als ik dan nog wat woorden als 'jihad', 'mujjahiddien' e.d. oppik, dan krijg ik bange vermoedens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')