U vraagt wij draaien.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 07:05 schreef cablegunmaster het volgende:
vanderaalst lijkt me van niet tot je een bron hebt gevonden
Als Student zijnde kost het je niks![]()
van de site :pquote:Als je incheckt bij het instappen, dan moet je ook altijd weer uitchecken bij het uitstappen!
Als je meerdere malen vergeet in- en/of uit te checken, worden alle producten op je Studenten OV-chipkaart geblokkeerd en kun je niet meer inchecken. Bij een verkoop- en informatiepunt van een van de vervoerders, kun je je studentenreisproduct laten deblokkeren
Waar heb ik gezegd dat het je geld gaat kosten?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 07:12 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Kort samengevat alleen soms onhandig. maar kost je alsnog geen duit
Om boete te voorkomen en NS wil weten waar je reistquote:Op vrijdag 19 februari 2010 07:19 schreef DJKoster het volgende:
Waarom moet je inchecken als je gratis mag reizen?
ns? Je hoeft niet eens in te checken met de trein.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 07:22 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Om boete te voorkomen en NS wil weten waar je reist* privacy wat is dat?*
inchecken snap ik nog wel, maar uitchecken dat is pas irritant! heb het ook paar keer niet gedaan met mijn studenten OV, niks gebeurd...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 07:19 schreef DJKoster het volgende:
Waarom moet je inchecken als je gratis mag reizen?
Ik check bijna nooit uit aangezien er bij sommige stations in Rotterdam geen poortjes (Metro) zijn en je dus zo door kan lopen. Overigens check ik ook nooit in de bus uit als het te druk is (wat 9 van de 10 keer het geval is).quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:25 schreef Mallet het volgende:
Geloof me.. Als je een aantal keren niet uitchecked komt er een blokkade op je kaart. Ik kan het weten.
Mooi, dan ga ik ook niet meer uitcheckenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:35 schreef Dingess het volgende:
[..]
Ik check bijna nooit uit aangezien er bij sommige stations in Rotterdam geen poortjes (Metro) zijn en je dus zo door kan lopen. Overigens check ik ook nooit in de bus uit als het te druk is (wat 9 van de 10 keer het geval is).
Kortsamengevat:
Ik ben sinds de invoering van de OV-chipkaart in Rotterdam zo'n 90 keer (minimaal) 'vergeten' uit te checken (deels vanwege de drukte en deels omdat ik strontziek word van het pakken van mijn portomonnee)
Trust me, ik overdrijf NIET en mijn OV-chipkaart werkt nog steeds.
Vraag me toch af op welk station volgens jou poorten ontbreken.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:35 schreef Dingess het volgende:
[..]
Ik check bijna nooit uit aangezien er bij sommige stations in Rotterdam geen poortjes (Metro) zijn en je dus zo door kan lopen. Overigens check ik ook nooit in de bus uit als het te druk is (wat 9 van de 10 keer het geval is).
Kortsamengevat:
Ik ben sinds de invoering van de OV-chipkaart in Rotterdam zo'n 90 keer (minimaal) 'vergeten' uit te checken (deels vanwege de drukte en deels omdat ik strontziek word van het pakken van mijn portomonnee)
Trust me, ik overdrijf NIET en mijn OV-chipkaart werkt nog steeds.
Oldenzaal.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:11 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Vraag me toch af op welk station volgens jou poorten ontbreken.
Toch moet je wel met je chipkaart reizen, hoe moet je dan uitchecken?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:50 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Oldenzaal heeft dan ook geen metrostation van het Rotterdam-netwerk.
Ik snap niet hoe je erbij komt dat je in de trein met je ovchipkaart moet inchecken eerlijk gezegd. De komende twee jaar is dit namelijk nog niet aan de orde.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:53 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Toch moet je wel met je chipkaart reizen, hoe moet je dan uitchecken?
Heo moet je als student gratis reizen dan?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:56 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je erbij komt dat je in de trein met je ovchipkaart moet inchecken eerlijk gezegd. De komende twee jaar is dit namelijk nog niet aan de orde.
Je studentenchipkaart bij je hebben is voldoende. In de trein controleert de conducteur met behulp van een kaartlezer of er een abonnement op je kaart is geladen. In het weekend(in het geval van een weekkaart) koop je de bekende 40%kaartjes uit de automaat, waarbij je bij controle als bewijs je ovchipkaart toont.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:58 schreef -jos- het volgende:
[..]
Heo moet je als student gratis reizen dan?
Blaak. (overstappen metro --> trein)quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:11 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Vraag me toch af op welk station volgens jou poorten ontbreken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |