Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
Assiej = Astrid
bambino = Sjoerd
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Daywalk3r = Jeffrey
Drizzt_DoUrden = Justin
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
sjoemie1985 = Ivo
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er ook Tukker-Regels?
JA!
- Om in de wall of fame te komen moet je in minstens 15 delen actief gepost hebben! (hoeft niet aansluitend te zijn)
- Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten, anders word je uit de WoF verwijderd, en moet je weer 15 delen actief zijn.
- Maak je het deeltje vol, open dan wel een nieuw deeltje, of vraag het iemand anders
De OP vind je onder deze link!
- Post niet alleen maar onzin, zeg af en toe ook eens wat zinnigs
- Heb veel lol met elkaar!
Tukkers op Fok! wiki door Sjoerd geperfectioneerd
Turn the world into your dance floor.
Echt geniaal!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:44 schreef Kreator het volgende:
genitale titel idd.
Grote kans dat het kabinet valt vandaag?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
Iemand nog wat interessants te melden behalve dat de TT geniaal is?
Bijna weekendquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
Bijna weekend, vanavond trainen + nazitten, morgen werken en 's avonds café ofzo, zondag voetballen en 3e helftquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
Roda - Heracles vanavondquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
Het zal eens tijd wordenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Grote kans dat het kabinet valt vandaag?
Zondequote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik baal een beetje dat ik gisteren niet gekomen ben.
Laat je me die morgen wel ff ruiken dan? Naja, één van de luchtjes dan. Je kan ze niet allemaal tegelijk opdoen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zonde
Vandaag komen als het goed is m'n nieuwe luchtjes binnen
Kan welquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Laat je me die morgen wel ff ruiken dan? Naja, één van de luchtjes dan. Je kan ze niet allemaal tegelijk opdoen.
IK IK IK IK IK IKquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:28 schreef rulerofdeath het volgende:
Wie gaan er morgen allemaal naar Nathalie heen?
Ik.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:28 schreef rulerofdeath het volgende:
Ga jij ook?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:28 schreef rulerofdeath het volgende:
Als ze er zijn, zekerquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Laat je me die morgen wel ff ruiken dan? Naja, één van de luchtjes dan. Je kan ze niet allemaal tegelijk opdoen.
Hallo Justinquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pff, zo gaar als wat en zometeen werken van 12:30 tot 20:00
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik ben er in de plaats van Bas en Justin
ik vraag me af hoe je het er dan vanaf brengtquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Iets met veel ranjaquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:53 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ik vraag me af hoe je het er dan vanaf brengt
Leuk!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:55 schreef Kreator het volgende:
Ik ben er ook wel morgen.
quote:
Een kerel die geen bier lust is geen kerelquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Marko lust geen bier, dus moet 'ie maar aan de ranja. Dé running gag van de meet
Niet zo letterlijkquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:00 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Een kerel die geen bier lust is geen kerel
Basje je moet niet alles letterlijk nemenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:00 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Een kerel die geen bier lust is geen kerel
wel als het om Chanel gaatquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heiligschennis bestaat niet meer in 2010
Ja hier, school had mijn fok wachtwoord onthoudenquote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:16 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ja hier, school had mijn fok wachtwoord onthouden, dus kan zo door met fokken
ben je thuis? ik kom zo wel ff langs!quote:
Huh? Waarom?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:44 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ben je thuis? ik kom zo wel ff langs!
om je in te stoppen!, je bent toch moe!quote:
Ik lig al in bed, film kijkenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:49 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
om je in te stoppen!, je bent toch moe!
ik kom er an!, erbij liggen!quote:
Inglourious Basterds, againquote:
Kom maar opquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:54 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ik kom er an!, erbij liggen!
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Inglourious Basterds, again
En, dat mag wel.
maar wel met frank, henk en piet ?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:59 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ga niet samen met sander in bed, wil jou niet delen met jan en alleman
serieus, ik kom eraan, nr 1 toch? ben er rond kwart voor 2quote:
Oh dan was het je dubbelgangster.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:57 schreef norich het volgende:
[..]
Hee Jeffrey
Mja heb 'm gelezen. Maar het antwoord is negatief. Was gewoon thuis
ieder een kant en tietquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:59 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ga niet samen met sander in bed, wil jou niet delen met jan en alleman
Ja dahaagquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:03 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
serieus, ik kom eraan, nr 1 toch? ben er rond kwart voor 2
woohoo, rij zo wegquote:
Ja, grappig.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:11 schreef Redbaron het volgende:
daar heb je toch behoefte aan...
Neequote:
ik ben de ideale schoonzoon!, haal je op, breng je wegquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
NeeMijn ouders vinden dat niet tof iig.
ie bint maar n langharig mormelquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:33 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ik ben de ideale schoonzoon!, haal je op, breng je weg
kom hier dan gek, twentefan dat aj bentquote:
ik? twentefan?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:38 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
kom hier dan gek, twentefan dat aj bent
joahquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ga jij ook?
pafipo
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:38 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
kom hier dan gek, twentefan dat aj bent
hmm, bas met enkel n twentevlag als bedekkingquote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:51 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
hmm, bas met enkel n twentevlag als bedekking
Dat doe je nu tochquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:56 schreef Robinhoo het volgende:
ik heb sinds gisteren al verkering met san, maar alsof ik dat op een forum vertel
Ik ben jaloers aangelegd.quote:
Succes met haar en haar blue waffle!quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:04 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Succes met haar en haar blue waffle!
Oh, oeps.. Dat mocht ik niet vertellen.
Sorry San!
En dat op een dag dat ik vrijgezel wil zijnquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:37 schreef Kreator het volgende:
Samzz, ik zie dat je kunt kiezen. Wat een weelde.
hmm, wel op een klotetijd. Anders had ik wel een kaartje gehaald.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:01 schreef Mdrop het volgende:
Nog mensen die kaarten hebben aangevraagd voor die film die in de header staat?
http://www.fok.nl/shop/bookofeli.php
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
eindelijk, doe je ook een keer wat
De patat op Van Heek?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:14 schreef Panzerknacker666 het volgende:
ik ben dr weer!, het was lekker san!
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:15 schreef Samzz het volgende:
En dat op een dag dat ik vrijgezel wil zijn
Waarom ben je jaloers? Ik ben zo trouw als een hondquote:
True.quote:
Eerst ga je met mij, nu met robin.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom ben je jaloers? Ik ben zo trouw als een hond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 19-02-2010 16:44:41 ]
Ik heb ook zin. Maar kan ook niet. Want buurmeisje heeft hetzelfde probleem.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:40 schreef Samzz het volgende:
Ik heb zin. Maar het kan niet. Want ongesteld. Bah.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Eerst ga je met mij, nu met robin.
En vanochtend dook je nog met bas en sander t bed in
![]()
![]()
Betrouwbaar noemt men dat tegenwoordig
Ik ben een fladderaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik houd alleen van jou
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik heb medelijden met drquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb ook zin. Maar kan ook niet. Want buurmeisje heeft hetzelfde probleem.
Als in, ik ga wel door de rode zee? Of als in, dan gaan we anaal of wat?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ook met mezelf. Want ik ben de beroerdste niet, als het zin betreft.
Doe je dat nou nog steeds?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:06 schreef Samzz het volgende:
Het regent.
Het is lekker onder de dekens een film kijken met de open haard aan weer
Joah. En zekers. En zo!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:01 schreef Samzz het volgende:
Als in, ik ga wel door de rode zee? Of als in, dan gaan we anaal of wat?
Jij in plaats van Basn en ik in plaats van Justinquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Misschien wil buurmeisje dan wel. Als jij het geen probleem vind?quote:
wat ga je binnen nu en een uur doen dan?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:15 schreef Robinhoo het volgende:
Over een uur moet je eens kijken wat mijn ondertitel is
Over een uur? Waarom?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:15 schreef Robinhoo het volgende:
Over een uur moet je eens kijken wat mijn ondertitel is
Ik ga nu naar huisquote:
Ooooh, oke! Ben benieuwdquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:20 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik ga nu naar huis
En hier kan ik niet normaal dat veranderen.
Tot zo wjnmk, knzj.
jupquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wouter, kwam jij nou morgen ook?
quote:
Nou ja, doe eens normaal.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:41 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ze heeft er 7, voor elke mannelijke ToFFer 1!!
Krijg je een knuffel van mequote:
Marko, Daniël, Sander, Bas, Justin, Jeffrey, Frank, Krea, Machiel, Hooligan.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:41 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ze heeft er 7, voor elke mannelijke ToFFer 1!!
Ik wil je!!!quote:
welk gaatje wil jij?quote:
Haar kut!quote:
Ik heb nooit gezegd dat ik mijn genotsknots in San wou steken.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Marko, Daniël, Sander, Bas, Justin, Jeffrey, Frank, Krea, Machiel, Hooligan.
Ze komt duidelijk gaten tekort
Je moet niet liegenquote:
nee, maar Daniël had het over alle mannelijke ToF-fersquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:02 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik mijn genotsknots in San wou steken.
Doe gezellig meequote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:06 schreef Assiej het volgende:
Kan alweer bijna wachten tot het volgende topic
Zeer zeker.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hahaha, moet ik in je onderschrift?
quote:Mijn buurvrouw heet Wiljannie Mosterd-Uit de Fles.
quote:
Koffie!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:34 schreef haakon het volgende:
ik heb zin aan iets, iets wat ik elk weekend drink, en doordeweeks ook nog wel eens...
De sperma van je buurman?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:34 schreef haakon het volgende:
ik heb zin aan iets, iets wat ik elk weekend drink, en doordeweeks ook nog wel eens...
ik deze week elke dagquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:34 schreef haakon het volgende:
Hoe komt dat?quote:
quote:
Ik heb gisteren in de rust nog gekeken of je er was maar kon je niet vindenquote:
Whehe oke ik volg jou postgeschiedenis wel.quote:
Toen ik op station kwam waren daarvoor rellen ik meelopen maar bleek niks aan de handquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:59 schreef ReMcOrE het volgende:
Robin, nog een paar Duitsers te pakken gehad dan?
Ik heb een politiepaard geaaid!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:59 schreef ReMcOrE het volgende:
Robin, nog een paar Duitsers te pakken gehad dan?
ik zag na de wedstrijd aardig wat rook en flitsen rond het uitvakquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:03 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Toen ik op station kwam waren daarvoor rellen ik meelopen maar bleek niks aan de hand
Probeerden aanval over het spoor.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik zag na de wedstrijd aardig wat rook en flitsen rond het uitvak
en toen kon ik niet onder het spoor terug naar huis en moest ik maar via Hengeloquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:08 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Probeerden aanval over het spoor.
Toen je dat gisteren zei...quote:
Ik had je beschermd hoor.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kreeg ik zowat een hengst aan de bek ja
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kreeg ik zowat een hengst aan de bek ja
I know!quote:
Dat wel ja.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
I know!
Al had ik dat vriendje van je makkelijk aangekund
ah, kijk. het luie leven is weer aan bod?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:53 schreef Assiej het volgende:
[..]
school en zulks
nu vakantie dus wie weet post ik weer wat meer
woordspelingenquote:
waar?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:34 schreef Robinhoo het volgende:
Was ook wel iets voor jou gisteren RemcoKeiharde hardstyle
3 gezusters.. zelfs Samzz ging losquote:
heb je nog een paar nummers herkend dan? ff kijken wat ze allemaal draaidenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:36 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
3 gezusters.. zelfs Samzz ging los
nee ik herken geen nummers danquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb je nog een paar nummers herkend dan? ff kijken wat ze allemaal draaiden
Ik ging heel niet losquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:36 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
3 gezusters.. zelfs Samzz ging los
Oke los is overdreven.quote:
nummers van die lui zijn altijd fijn om te horenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:37 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
nee ik herken geen nummers dangewoon spul van noisecontrollers, headhunterz, zany , tatanka etc.
grote witte tent is vakp home héquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nummers van die lui zijn altijd fijn om te horen
ik heb wel iets van een gruwelijke timing als ik naar de Veste kom, want elke keer als ik langs de grote witte tent op de pakeerplaats loop hoor ik Arise
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:39 schreef Redbaron het volgende:
maar goed dat ik er niet was, tyfushekel aan die herrie
Ik wou nét zeggenquote:
fijntjesss !quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nummers van die lui zijn altijd fijn om te horen
ik heb wel iets van een gruwelijke timing als ik naar de Veste kom, want elke keer als ik langs de grote witte tent op de pakeerplaats loop hoor ik Arise
Vond je bij Janssen en Janssen gedoe geen normale muziek ?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wou nét zeggenAls je dat al los vond... heb je mij nooit met normale nummers gezien.
Maar dat heb je ook niet.
2-0, Ruiz en Janssen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:42 schreef haakon het volgende:
Robin en de rest, wat wordt het tegen Willem II denk je ?
ik gok een 3-0
i know, altijd volle bak daarquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:39 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
grote witte tent is vakp home hé, maar lekker lied ja.
ik ga voor een nette 3-1quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:42 schreef haakon het volgende:
Robin en de rest, wat wordt het tegen Willem II denk je ?
ik gok een 3-0
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
i know, altijd volle bak daar
[..]
ik ga voor een nette 3-1
ja, compleet loessoe daarquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:45 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
ik post hem voor de zoveelste keer maja
maar waar was je nou in de rust?quote:
drinken/eten halen en pissen; hoezo?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:47 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
maar waar was je nou in de rust?
Jawel, maar dat is geen danscafé of zo...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:44 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Vond je bij Janssen en Janssen gedoe geen normale muziek ?
omdat ik kwam kijken of je er wasquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
drinken/eten halen en pissen; hoezo?
Nee dat is zo, maar tochquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel, maar dat is geen danscafé of zo...
ik was dus niet op rij 1 van vak 305, sorryquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:50 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
omdat ik kwam kijken of je er was
Stoertjequote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:51 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Nee dat is zo, maar tochIk was wel een beetje tipsy
Had thuis al in zitten drinken
Anders durfde ik jou niet te daten
![]()
maakt niet uitquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik was dus niet op rij 1 van vak 305, sorry![]()
ja, toen was ik wel aan het wachten tot ik je zou zienquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:53 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
maakt niet uitmaar ik was voor de wedstrijd vergeten
zie reden mijn 2 post hierboven
nu nog saai... straks bier!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:01 schreef sjoemie1985 het volgende:
en hoe is het hier op vrijdag avond?
Waar heb jij het over?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:08 schreef Redbaron het volgende:
goh ik word ook weer lekker genegeerd, krijg de ...
quote:
Dit gaat vást over mijquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:06 schreef Samzz het volgende:
I feel her breath in my face. Her body close to me *zingt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |