ja mijn allereerste topicquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:42 schreef Summoner het volgende:
Hahah, die Bosbeetle. Those were the days.
Zie dat ik zelf ook nog gereageerd heb. Die posts van wijlen LenL zijn nog het grappigst.
Mischieb moet je es wat beter luisteren want ik heb er geen problemen mee om het te verstaan... en er komt zeker wel wat meer bij kijken dan dan alleen een beetje ge-yo in de mic hahaquote:Op woensdag 8 mei 2002 23:46 schreef Bosbeetle het volgende:bijvoorbeeld life hip-hop (wat meestal neer komt op een beetje ge-yo in the mic)
Ook live dan ?? het valt altijd zo weg vind ikquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:51 schreef Charizma het volgende:
[..]
Mischieb moet je es wat beter luisteren want ik heb er geen problemen mee om het te verstaan... en er komt zeker wel wat meer bij kijken dan dan alleen een beetje ge-yo in de mic haha
Maar hangt er natuurlijk ook weer vanaf wat voor hiphop
Inderdaad, wat dat betreft ben je niks veranderd.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:45 schreef Bosbeetle het volgende:
wel gewoon in mn eerste topic mike patton noemen hè!
precies nogsteeds de ééndimensionale BB van altijdquote:Op woensdag 24 mei 2006 20:07 schreef Summoner het volgende:
[..]
Inderdaad, wat dat betreft ben je niks veranderd.![]()
gisteren OV nog geluisterd .... wat een plaat !!!quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:24 schreef Summoner het volgende:
Nee, want Orthrelm.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:26 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
gisteren OV nog geluisterd .... wat een plaat !!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |