SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.]
Nog eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 serieuze vraag... zit haar spleet er echt zo uit ?quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:20 schreef pleinsud het volgende:
Serieuze reacties graag. Iemand hier ervaring mee? Of houdt ze mij voor de gek, dit kan toch niet??
quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:20 schreef pleinsud het volgende:
Serieuze reacties graag. Iemand hier ervaring mee? Of houdt ze mij voor de gek, dit kan toch niet??
klb jeweetzquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:20 schreef pleinsud het volgende:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:19 schreef Gourmetschotel het volgende:
Plaatje !!
IN SPOILER !!!! EIGEN RISICO enzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.]
Nog eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.................
En ik klikte niet op de link.Op zaterdag 28 mei 2011 23:32 schreef ghettofred het volgende:
Ik wil ooit nog is gewoon mijn hand uithalen en dan zo in de borsten knijpen.
Ze kunnen niet boos worden, immers zitten ze op het werk.
geen idee, ze zegt van wel.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:20 schreef Gourmetschotel het volgende:
[..]
1 serieuze vraag... zit haar spleet er echt zo uit ?
Whehe heb jij daar je knots in geroerdquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:20 schreef pleinsud het volgende:
gast, k zou me toch eens gaan afvragen wat ze uitgespookt heeftquote:Blue Waffle [bloo-wof-uh l] : A battered or infected lady cake of blue or green colouring, often brought about by extreme rammage to the female taco with penis or similar device. Blue Waffle infections are a result of dirty skank whoreness of the smack head variety and are abundant in areas of extreme chav infestations as well as areas high in whoredom.
Iets bijverdiendquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:23 schreef marcel-o het volgende:
[..]
gast, k zou me toch eens gaan afvragen wat ze uitgespookt heeft
ik kan 't mij echt niet herinneren dat het er zo uit zagquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:23 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Whehe heb jij daar je knots in geroerd
quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:22 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
![]()
.................
En ik klikte niet op de link.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |