aan je reactie is het een kut megahit geworden.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:09 schreef alors het volgende:
ohja bedankt silverlight, mijn wmp 101 stream stottert als de tyfus, straks bij de megahit maar even opnieuw opstarten.
geen tjibbe
http://livestreams.omroep.nl/npo/101tv-bbquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:09 schreef alors het volgende:
ohja bedankt silverlight, mijn wmp 101 stream stottert als de tyfus, straks bij de megahit maar even opnieuw opstarten.
geen tjibbe
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
trouwens , ben hier veels te weinig, hopelijk vanaf volgende week vaker
Helemaal mee eens beter vanavond , tot nu toe is het kabinet altijd gevallen op een gek moment.quote:
Van mij mogen ze het jaar vol maken. Als er nu verkiezingen komen wordt Wilders de grootste, en dat wil je ook niet...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Helemaal mee eens beter vanavond , tot nu toe is het kabinet altijd gevallen op een gek moment.
Yup. Alleen op vrijdag aan 't bier geweestquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
He Roel, het carnaval al uit je bloed verdwenen
Ik denk dat mensen uiteindelijk niet zo stom zijn om bij de verkiezingen op hem te stemmen. Wat wel een voordeel is is dat niemand met Wilders regeren wil, dus hij zou dan samen met Rita 76 zetels halen, hoewel de VVD ook met hun zou kunnen gaan regeren...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:20 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Van mij mogen ze het jaar vol maken. Als er nu verkiezingen komen wordt Wilders de grootste, en dat wil je ook niet...
Ik vind 'm juist niet tegenvallen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:24 schreef alors het volgende:
Die nieuwe Gabriella Cilmi is ook al zo kut
Wel een plotse verandering.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vind 'm juist niet tegenvallen.
Heb je 't dan over het nummer of de videoclip?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vind 'm juist niet tegenvallen.
Ik begrijp dat ik die ook ff moet checken?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heb je 't dan over het nummer of de videoclip?
Het duurde naar mijn mening ook veel te lang.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
We hadden al een tijdje niks van haar gehoord toch>
Dat hoop ik dan maar. Ik heb altijd gezegd: als Wilders gaat regeren en premier wordt ga ik emigrerenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:25 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen uiteindelijk niet zo stom zijn om bij de verkiezingen op hem te stemmen. Wat wel een voordeel is is dat niemand met Wilders regeren wil, dus hij zou dan samen met Rita 76 zetels halen, hoewel de VVD ook met hun zou kunnen gaan regeren...
Dan ga ik met je meequote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:29 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan maar. Ik heb altijd gezegd: als Wilders gaat regeren en premier wordt ga ik emigreren
Gezelligquote:
wilders wordt niet de grootste en heel eerlijk denk ik dat wilders het nog wel oke kan doen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:20 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Van mij mogen ze het jaar vol maken. Als er nu verkiezingen komen wordt Wilders de grootste, en dat wil je ook niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |