Schijnbaar moeilijk om de juiste mensen te spreken of het probleem is super lastig wantquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op m'n stage KPN, thuis Solcon. Er zit ergens een probleem naar de USA toe.
Dat was ikquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:37 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Mijne ook niet, terwijl iemand mij heeft toegevoegd. Nu ben ik benieuwd wie dat is
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Inderdaad even luisteren ja
Volgens mij is Tess wel
Probleem ligt volgens wat ik heb gelezen buiten KPN, maar bij netwerkleverancier Eurorings. KPN kan er dus zelf weinig tot niets aan doen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:48 schreef gerbenp het volgende:
Alternatief tijdelijk voor de twitter problemen, m.slandr.net maar ik hoop dat de twitter api en twitter zelf online weer is, vind 't zo niet werken en niet fatsoenlijk van KPN, ga er toch binnenkort eens over nadenken om op te zeggen..
Klopt! Na 213.200.80.25 had 206.223.115.12 (idd VS) moeten komen, maar die kwam er niet. Blij dat het weer werktquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Probleem ligt volgens wat ik heb gelezen buiten KPN, maar bij netwerkleverancier Eurorings. KPN kan er dus zelf weinig tot niets aan doen.
Wel in part 2, na de whitenoise shit (2-4 uur)quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gaaf !!Zeker even luisteren
. Goede tip!
KUD ! dat is wel laatquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:39 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Wel in part 2, na de whitenoise shit (2-4 uur)
hoeft niet, volgens mij stond die plaat gewoon in de playlist hoorquote:
No shitquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:33 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
hoeft niet, volgens mij stond die plaat gewoon in de playlist hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |