Eerder Wie is de Molquote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als Bos eerlijk is wel ja.
Wanjedoe. Het lijkt wel politiek
quote:FemkeHalsema Zo, als toegift stemt de PvdA tegen het vaderverlof - nadat we de wet al behoorlijk hebben uitgekleed op hun verzoek: bah!
Ik denk dat men erover is opgehouden toen eenmaal begon te blijken dat niet Bos, maar het CDA/CU een vies spelletje speelt.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het CDA en de CU willen daar door in Afghanistan, zoveel is wel duidelijk. Die proberen dus op allerlei manieren druk uit te oefenen op de PvdA zodat die overstag gaan. Misschien is er door het CDA een vies spel gespeeld? Hoe dan ook, de PvdA zit in de verdomhoek en heeft nu plots de schijn tegen.
Misschien wist Bos het echt niet van die brief? Misschien Koenders wel weer en had die het aan Bos moeten vertellen? Misschien dekt men daarom elkaar af?
Ik denk ook dat hij niet op de hoogte was (door eigen schuld)quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb echt de neiging te geloven dat Bos niet op de hoogte was, hoewel het hem wel verdomde goed uit kwam allemaal.
We weten eigenlijk niets meer dan in het begin van de avond. Maar het is ook helemaal niet belangrijk. Het besluit en het debat daarover, dat is belangrijk.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik denk dat men erover is opgehouden toen eenmaal begon te blijken dat niet Bos, maar het CDA/CU een vies spelletje speelt.![]()
Jammer dat Bos een beetje zn mond moet houden om op de troon te mogen blijven zitten.
Hier mag ook wel een stream op http://twitter.com/meilivosquote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Mèn, dáár had een stream op moeten staan![]()
Ligt er aan, misschien hebben ze expres vergeten te melden dat de NAVO denkt dat alle opties open staan omdat Bos zou gaan steigeren?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik denk ook dat hij niet op de hoogte was (door eigen schuld)
Het grootste drama is vermoedelijk dat Bos winst uit deze move wilde halen door daadkrachtig te zijn voor de gemeenteraadsverkiezingen door die militairen terug te halen. Dit omdat de PvdA de naam heeft om te draaien. Maar hij kiest het verkeerde moment. Afgelopen dinsdag zou denk ik beter uitgepakt zijn, nu valt hij in zijn eigen zwaard door z'n geklungel van "niet weten" vooraf.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ligt er aan, misschien hebben ze expres vergeten te melden dat de NAVO denkt dat alle opties open staan omdat Bos zou gaan steigeren?
Of vonden ze het wel handig als Bos in deze image-beschadigende probleemsituatie terecht kwam.
Ik kan me niet voorstellen dat hij zo naïef is dat hij gaat lopen verkondigen dat vast staat dat iets niet doorgaat terwijl hij weet dat dit niet zo is?
Dus dat!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat in ieder geval opviel is dat de Heren na de 2e termijn doorhadden dat ze niet op één lijn zaten en toen ontzettend de hele zooi op slot gooiden door bijvoorbeeld niet eens meer op te staan en naar voren t komen als er een vraag werd gesteld. En dat ze tijdens de schorsing het verhaal gladgestreken en dichtgemetseld hebben.
Zou dus kunnen dat ze even zoiets hebben gedaan van: "Bos, als jij je bek houdt over het feit dat wij je niet op de hoogte hebben gehouden dekken wij je in en mag je blijven zitten."
Mèn, dáár had een stream op moeten staan![]()
Bos heeft geen keus, hij móet wel woord houden nu en tegen blijven. Anders kost hem dat al z'n zetels.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
We weten eigenlijk niets meer dan in het begin van de avond. Maar het is ook helemaal niet belangrijk. Het besluit en het debat daarover, dat is belangrijk.
Juist, en ik kan me bijna niet voorstellen dat hij zelf niet had kunnen zien aankomen dat zoiets fout gaat als er nog zoiets als een NAVO briefje op tafel ligt.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het grootste drama is vermoedelijk dat Bos winst uit deze move wilde halen door daadkrachtig te zijn voor de gemeenteraadsverkiezingen door die militairen terug te halen. Dit omdat de PvdA de naam heeft om te draaien.
Morgen wordt besloten dat men trainers gaat sturen naar een naburig land. Probleem opgelost, slotje!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dus dat!![]()
[..]
Bos heeft geen keus, hij móet wel woord houden nu en tegen blijven. Anders kost hem dat al z'n zetels.
En voor JP en the gang wordt dat erg lastig, want nu kunnen ze niet meer zomaar in Amerika's hol kruipen.
Ben benieuwd.
Ja, zo'n sisser zal het wel worden idd.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Morgen wordt besloten dat men trainers gaat sturen naar een naburig land. Probleem opgelost, slotje!
Ik denk echt dat hij dit niet zag aankomen, anders doe je het toch nietquote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Juist, en ik kan me bijna niet voorstellen dat hij zelf niet had kunnen zien aankomen dat zoiets fout gaat.
Zie mijn edit, sorry voor de onduidelijkheid.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik denk echt dat hij dit niet zag aankomen, anders doe je het toch niet
Het geeft ongeveer het niveau aan, slechte schaakspelers!
Imago-schade is wel aangericht. Ik denk dat Bos dit nog vaak op zijn bord krijgt als Vak K niet gewoon morgen ontzettend valt tijdens de ministerraad.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, zo'n sisser zal het wel worden idd.
Maar waarom zou ie dat dan roepenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Juist, en ik kan me bijna niet voorstellen dat hij zelf niet had kunnen zien aankomen dat zoiets fout gaat als er nog zoiets als een NAVO briefje op tafel ligt.
quote:FemkeHalsema Waarvan akte RT @FatimaElatik: "@FemkeHalsema kabinet moet zichzelf morgen in de ministerraad opblazen. Dat gaan z niet in de kamer doen."
28 minutes ago from PockeTwit
Dat ze militairen gaan terug halen?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Maar waarom zou ie dat dan roepen
Ja, ik las het. Maar ik twijfel of dat gaat gebeuren, geloof er niets van. Er is geen winst te behalen uit een breuk, niet voor de PvdA, niet voor CDA en al helemaal niet voor JPBquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |