quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:02 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
De meeste van die eigenschappen gaan op voor alle Amerikaanse auto's. Dat de Amerikanen Toyota nu zo aan het afkammen zijn, is trouwens gewoon een soort propaganda voor de eigen autoindustrie.
In principe maakt het niet uit, want de cash had ik wel. Het komt omdat de verwachtingswaarde er al uit is en de puts hoog staan terwijl de spreid ook groot is. Dan kun je ze moeilijk verkopen en dan oefen ze je uit. Logisch.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:12 schreef Henktay het volgende:
[..]
leukis dat he??
Zekerr als je er niet op rekende
De 315 is twee weken geleden wel aardig aangestampt. Maar of die ook gaat houden?quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:08 schreef Sloggi het volgende:
Hoe is het met de aankomende beurskrach? De AEX staat lekker laag nu, ik speel met de gedachte wat dingen te kopen voor de middellange termijn (één à twee jaar).
Is Vandergeld nog steeds overtuigd van zijn eigen gelijk?
Met zo'n korte termijn moet je helemaal geen aandelen willen kopen! Koop je voor de iets langere termijn dan geloof ik dat je nu best in kan stappen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:08 schreef Sloggi het volgende:
Hoe is het met de aankomende beurskrach? De AEX staat lekker laag nu, ik speel met de gedachte wat dingen te kopen voor de middellange termijn (één à twee jaar).
quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:08 schreef Sloggi het volgende:
Ik vraag me nog steeds af waar je dat negatieve sentiment vandaan haaltquote:
quote:
waar zie je die dan?quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:21 schreef deenigeechteTS het volgende:
Bullflag is te zien op daily charts.. ik voorspel een stijging in de volgende weken op basis van technische analyse!
Zowel Shiller P/E als q (value of stockmarkt / corporate net worth) geven een gigantische overwaardering aan. Dit zijn btw de enige twee methoden die ik ken die op lange termijn voorspelbaarheid hebben.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:06 schreef Mendeljev het volgende:
Shiller P/E staat ~23% hoger dan de mean. Nu kopen is hetzelfde als een splinter uit je reet proberen te halen met een bokshandschoen.
op de S&P500.. maar op de AEX zie ik juist een bear flagquote:
voor de lange termijn is de markt onzeker voor voor de middellange termijn verwacht ik een hertest van de recente highs, het probleem is dat de euro niet omhoog gaat terwijl de markt dat wel doet, komt denk ik door griekenland, bam en andere nederland specifieke gebertenissen , waardoor de AEX underperformed.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:06 schreef Mendeljev het volgende:
Shiller P/E staat ~23% hoger dan de mean. Nu kopen is hetzelfde als een splinter uit je reet proberen te halen met een bokshandschoen.
Wall Street stuk hoger dan toen AEX sloot, niks aan de hand dus.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:08 schreef Sloggi het volgende:
Laat eens zien.. plaatje..quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:59 schreef deenigeechteTS het volgende:
[..]
op de S&P500.. maar op de AEX zie ik juist een bear flag![]()
[..]
quote:De huidige slechte situatie op de arbeidsmarkt zal voor de meeste sectoren weer aantrekken, als de economie herstelt. Er is echter een aantal sectoren waarin het niet meer goed komt.
Amerikaanse regering
Dat schrijft de Amerikaanse banensite Yahoo! hotjobs. De site baseert zich hierbij op schattingen van de Amerikaanse regering voor de periode van 2008 en 2018.
De top-10 waar banenverlies is te verwachten
1 Warenhuizen Verlies van 10,2% van de 1,56 miljoen banen
2 Halfgeleider productie Verlies van 33,7% van de 432.000 banen
3 Auto-onderdelen, productie Verlies van 18,6% van de 544.000 banen
4 Post Verlies van 13% van de 748.000 banen
5 Drukkerijen Verlies van 16% van de 594.000 banen
6 Kledingproductie Verlies van 57% van de 155.000 banen
7 Kranten-uitgevers Verlies van 24,8% van de 326.000 banen
8 Mijnbouw-dienstverlening Verlies van 23,2% van de 328.000 banen
9 Benzinestations Verlies van 8,9% van de 843.000 banen
10 Vaste telefonie Verlies van 11% van de 666.000 banen
5.9quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:29 schreef dramatiek het volgende:
Ben benieuwd hoeveel er vandaag van dat Q4 GDP cijfer af kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |