Dat weet ik niet, ik had niets voor niets een komma gezet tussen kut en brood.quote:
ooow ja op sommige kan ik wel onvoorwaardelijk rekenenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zolang je er maar voor elkaar bent als je elkaar echt nodig hebt, kunnen harde sarcastische grapjes best. Zo gaan GF en ik ook met elkaar om
lekker bitchen, maar we houden van elkaar
[..]
Dit klinkt zo nasty...
Mount is het "aankoppelen" van bijvoorbeeld een usb stick of een ander USB apparaat of hardeschijf. Door em te mounten kun je erbijquote:
Ik vind het wel geil eigenlijkquote:
ja maar die zag ik zogenaamd niet, anders kon ik het garpje niet makenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik had niets voor niets een komma gezet tussen kut en brood.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
ooow ja op sommige kan ik wel onvoorwaardelijk rekenen
zoals gisteravond ook met dat gezeik hier
dan komt loulou me wel effe halen om af te koelen
Ik ook, masturbeer me nu sufquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mount is het "aankoppelen" van bijvoorbeeld een usb stick of een ander USB apparaat of hardeschijf. Door em te mounten kun je erbijEn umounten is eigenlijk hetzelfde als veilig verwijderen onder windows
[..]
Ik vind het wel geil eigenlijk![]()
Kutstreek, is dat de Randstad?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja maar die zag ik zogenaamd niet, anders kon ik het garpje niet maken
[..]
![]()
was ook een kutstreek
quote:
Ja, net als de schaamstreek, dat ligt rond het Gooise matrasquote:
aaah okee dat klinkt logischquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mount is het "aankoppelen" van bijvoorbeeld een usb stick of een ander USB apparaat of hardeschijf. Door em te mounten kun je erbijEn umounten is eigenlijk hetzelfde als veilig verwijderen onder windows
mja als et zo doorgaat hier dan ga ik binnenkort een week bij mijn ouders logerenquote:
nee, dat is meer bebostquote:
zie de fok.zipquote:
*proest, nu ligt mijn knackerbrot over de macbook. Gelukkig niet over de grond, anders had ik weer moeten stofzuigenquote:
Ga je mond spoelen. Dat soort praat verkondig je maar in #128quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja zeg, Pheno heeft me al gemount en ik heb met z'n pipe gespeeldDus een beetje dan
nee de randstad is de vuilnisbergquote:
De wat?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen. Dat soort praat verkondig je maar in #128.
zuigen moet je aan mij over latenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
*proest, nu ligt mijn knackerbrot over de macbook. Gelukkig niet over de grond, anders had ik weer moeten stofzuigen
Hier, mijn slang.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zuigen moet je aan mij over laten
dat zeggen ze allemaal slechts weinigen die de woord in een daad kan omzettenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zuigen moet je aan mij over laten
Nee, das #78quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:39 schreef Pheno het volgende:
Oh, dat plas en poep forum waar ik geen toegang tot heb.
Ah, jij ramt er dus gewoon inquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
aaah okee dat klinkt logisch
ik zeg gewoon ik ram de usb er wel effekes in en klaar
[..]
mja als et zo doorgaat hier dan ga ik binnenkort een week bij mijn ouders logeren
anders gaat het mis hier
Maar Pheno begon daar gisteren of eergisteren mee!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen. Dat soort praat verkondig je maar in #128.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, das #78
http://forum.fok.nl/forum/128 kun jij in, hoor...
ikke welquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah, jij ramt er dus gewoon in![]()
En dat zonder toegang aan te vragen! Ik mijd het maar , die puberale zooi.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, das #78
http://forum.fok.nl/forum/128 kun jij in, hoor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |