moet je antwoorden: nee joh, ben de dochterquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
jawel zal wel weer zon feest worden met paupermuziek ala frans bauer
en de meest bekende vraag ben jij de zoon van en goh wat ben je groot geworden
haiquote:
Hoiquote:
Omdat ze er nog maar 2/3 dagen is en jij toen leuke dingen aan het doen wasquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
moet je antwoorden: nee joh, ben de dochter
en: Als ik nou geen 3 jaar ziek was geweest was ik nog groter gewordendomme opmerkingen altijd
[..]
hai
help mensen, waarom ken ik deze persoon niet...
oh, dan mag het wel hequote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat ze er nog maar 2/3 dagen is en jij toen leuke dingen aan het doen was
nou stel je dan maar eens voorquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
moet je antwoorden: nee joh, ben de dochter
en: Als ik nou geen 3 jaar ziek was geweest was ik nog groter gewordendomme opmerkingen altijd
[..]
hai
Sara heeft anders al in het allereerste KSC topic meegepost hoor!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat ze er nog maar 2/3 dagen is en jij toen leuke dingen aan het doen was
Ik zou het nog doen ook, die opmerkingenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
nou stel je dan maar eens voor
mja echt die domme vragen dan ben ik over het algemeen vrij kortaf en enorm bot
maar goed mijn ouders zullen er ook wel bij zijn
en die vervelen zich snel met dat soort dingen dus dan hoef ik ook niet lang te blijven
toen je poepen nog met een lange oe schreef?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Sara heeft anders al in het allereerste KSC topic meegepost hoor!
Toen de wasmachine nog de ismachine wasquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
toen je poepen nog met een lange oe schreef?
Jij newbiequote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:23 schreef Ladylike het volgende:
hai
Toen de vissen nog liepen!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
toen je poepen nog met een lange oe schreef?
dat jullie van die ubernerdjes zonder leven zijn kan IK niets aan doen hequote:
Ja, en daarna is ze om bepaalde redenen zeker met stille trom vetrokkenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Sara heeft anders al in het allereerste KSC topic meegepost hoor!
een vriendin laatst tegen een vriend van mequote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik zou het nog doen ook, die opmerkingen
Is maar goed dat ik daar niet bijhoorquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat jullie van die ubernerdjes zonder leven zijn kan IK niets aan doen he
ook niet een heel klein beetje stiekemquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is maar goed dat ik daar niet bijhoor
whehehe als het waar is...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
een vriendin laatst tegen een vriend van me
bas jij word ook iedere keer dikker als ik je zie
echt zo keihard heerlijk vind ik dat
Hoax!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat jullie van die ubernerdjes zonder leven zijn kan IK niets aan doen he
bas is niet zo slim om beledigend te zijnquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
whehehe als het waar is...
maar mijn antwoord was geweest: ja en jij lelijker, gelukkig kan ik aan mijn obesitas iets doen
Ja zeg, Pheno heeft me al gemount en ik heb met z'n pipe gespeeldquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:30 schreef Giertje het volgende:
[..]
ook niet een heel klein beetje stiekem
gemount?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja zeg, Pheno heeft me al gemount en ik heb met z'n pipe gespeeldDus een beetje dan
zolang je er maar voor elkaar bent als je elkaar echt nodig hebt, kunnen harde sarcastische grapjes best. Zo gaan GF en ik ook met elkaar omquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:31 schreef Giertje het volgende:
[..]
bas is niet zo slim om beledigend te zijn
mijn vrienden en ik maken altijd keiharde opmerkingen naar elkaar
dat is echt ons gevoel voor humor
tuurlijk zit er wel een grens aan
Dit klinkt zo nasty...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja zeg, Pheno heeft me al gemount en ik heb met z'n pipe gespeeldDus een beetje dan
kutbrood, is dat zuurder?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:33 schreef Pheno het volgende:
Kut, brood op. Vanavond maar nieuwe bakken. Nu even geen zin om 3 uur te wachten voordat ik kan etenKnackerbrot dan maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |