latorquote:
quote:
latersquote:
ik wil ook lachen wel topic zit je in?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:19 schreef Ladylike het volgende:
Ik begin KLB leuk te vinden
lach me een breuk hier
is al bijna voorbij, maarquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik wil ook lachen wel topic zit je in?
Dit is toch KLB?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:19 schreef Ladylike het volgende:
Ik begin KLB leuk te vinden
lach me een breuk hier
ik lees et andere keer wel door ik ga douchenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
is al bijna voorbij, maar
Vriendin of tweede moeder?
in a wayquote:
spui je gal maarquote:
kandidaat nr 2, wat is uw probleem?quote:
Lekker hequote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:42 schreef Giertje het volgende:
aah wat is een douche toch fijn
ik mis een badkuip hier
toen ik opgenomen was in het eerste huis waar ik toen zat hadden we er wel eenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Lekker he
ik wil ook een bad. Als ik een huis ga kopen zorg ik dat die er iig in komt
Ik mis um wel (thuis hadden we er eentje)quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
toen ik opgenomen was in het eerste huis waar ik toen zat hadden we er wel een
ik ging er iedere dag in vind dat zo ontspannend
oooew ja als je et eenmaal gewend bent dan wil je niks anders meerquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik mis um wel (thuis hadden we er eentje)
trouwerijen zijn meestal wel leukquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
oooew ja als je et eenmaal gewend bent dan wil je niks anders meer
oew ik zie dat mijn neef dit jaar gaat trouwen
beter dat ik mee ga
gratis zuipen
oow of het leuk word boeit me nietquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
trouwerijen zijn meestal wel leuk
daarom is/wordt het ook meestal wel gezelligquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow of het leuk word boeit me niet
lekker gratis zuipen dat bevalt me veel meer
jawel zal wel weer zon feest worden met paupermuziek ala frans bauerquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
daarom is/wordt het ook meestal wel gezellig
heeyquote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind het huishouden niet eens erg om te doen. Al sik nou in een villa zou wonen zou die mening anders zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |