quote:
Die Juup© toch.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:17 schreef ArTiC het volgende:
[ afbeelding ]
Hier kijkt Frits Sissing toe hoe Juup© een leuke grap met een damsteen uithaalT in de kleedkamer van VV de auti's
wat een rakker is het ookquote:
idd... En Job is aan het gitaarraggen, dus ook niet thuis en er is niks leuks op tv en Grey's Anatomy of Desperate Housewives zijn ook geen nieuwe afleveringen van...quote:
Juup en moppen vertellenquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:15 schreef ArTiC het volgende:
In dit topic zal Juup welgeteld 38 leuke moppen vertellen
en daarna leest hij voor uit dit boek:
[ afbeelding ]
Frits Sissing is de molquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:17 schreef ArTiC het volgende:
[ afbeelding ]
Hier kijkt Frits Sissing toe hoe Juup© een leuke grap met een damsteen uithaald in de kleedkamer van VV de auti's
Nee, hij is de haan, kijk maar op zijn shirtquote:
Le cock, de lul.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, hij is de haan, kijk maar op zijn shirt
Foppe de lulquote:
je leven is saaiquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:19 schreef Inu het volgende:
[..]
idd... En Job is aan het gitaarraggen, dus ook niet thuis en er is niks leuks op tv en Grey's Anatomy of Desperate Housewives zijn ook geen nieuwe afleveringen van...
met je master en je ijslandsquote:
* proestquote:
quote:
kei goed...als ik ketslam benquote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:25 schreef Inu het volgende:
[..]
Dat is voor overdag, 's avonds doe ik geheel andere dingen
groot gelijkquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:25 schreef Levitation het volgende:
Artic, ik heb tot half april geen school. Ik sla ff een kwartaaltje over.
Jambers!quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Awel meiske, vertel eens wat gij zoal doet als het daglicht niet meer over de straten schijnt?
Overdag werk ik in een bibliotheek, maar 's avonds doe ik mn bril af en gooi ik mn haar los en dan...quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Awel meiske, vertel eens wat gij zoal doet als het daglicht niet meer over de straten schijnt?
De neiging om er helemaal mee te kappen is nog altijd enorm. Ik heb het er gewoon mee gehad.quote:
ach...nu kun je je sowieso beter focussen op het huis enzoquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:31 schreef Levitation het volgende:
[..]
De neiging om er helemaal mee te kappen is nog altijd enorm. Ik heb het er gewoon mee gehad.
zit je thuis jezelf te vervelenquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:30 schreef Inu het volgende:
[..]
Overdag werk ik in een bibliotheek, maar 's avonds doe ik mn bril af en gooi ik mn haar los en dan...
vroeg slapen zodat je morgen keihard kunt bibliodingesenquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:35 schreef Inu het volgende:
[..]
JaAch, tis eigenlijk al best lang geleden dat ik me heb verveeld, dus mag ook wel weer eens
Morgen vrijquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
vroeg slapen zodat je morgen keihard kunt bibliodingesen
quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:37 schreef Inu het volgende:
[..]
Morgen vrijBen 36 uur gaan werken ipv 40
quote:
zo jong en nu al deeltijd?quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:37 schreef Inu het volgende:
[..]
Morgen vrijBen 36 uur gaan werken ipv 40
Nee, ga naar de kapper en stappenquote:
Ja, moet toch wel mn opleiding verkwanselen, anders is al die overheidssteun voor niks geweest he...quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:39 schreef FUFR het volgende:
[..]
zo jong en nu al deeltijd?
ik doe er nog steeds een stuk of 40 per week
*klopt op borst en klinkt op tarzan.wav
ik benook af aan het bouwen naar 40, bevalt uitstekendquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:39 schreef FUFR het volgende:
[..]
zo jong en nu al deeltijd?
ik doe er nog steeds een stuk of 40 per week
*klopt op borst en klikt op tarzan.wav
ik doe er dan wel een aantal vanaf huis he, dat voelt minder als werkenquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik benook af aan het bouwen naar 40, bevalt uitstekend
Toch zijn die mensen geniaal. Met een paar uurtjess oplichten per week een dik inkomen hebben. Dat doe ik haar niet na.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:42 schreef Juup© het volgende:
Die nepper is ook weer op tv:
[ afbeelding ]
nou dat niet, maar hobby's vreten tijd hier, gelukkig compenseer ik door dat zoveel mogelijk snachts te doen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:43 schreef Levitation het volgende:
Ik zou echt niet meer dan 36 uur willen werken, liever nog 32. Er is meer in het leven dan werk.
Fok! bijvoorbeeld!
thuiswerken mag ik ook maar daar ben ik te snel voor afgeleidquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:42 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik doe er dan wel een aantal vanaf huis he, dat voelt minder als werken
ik welquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:44 schreef Levitation het volgende:
[..]
Toch zijn die mensen geniaal. Met een paar uurtjess oplichten per week een dik inkomen hebben. Dat doe ik haar niet na.
Dat is waar, maar ik ben liever mezelf dan een nepper.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:44 schreef Levitation het volgende:
[..]
Toch zijn die mensen geniaal. Met een paar uurtjess oplichten per week een dik inkomen hebben. Dat doe ik haar niet na.
Ik werkte 32 naast mn studie, maar nu kan 36 wel. 40 vind ik gewoon vervelend, omdat je dan nooit even iets kan doen en je overal vrij voor moet vragen...quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:43 schreef Levitation het volgende:
Ik zou echt niet meer dan 36 uur willen werken, liever nog 32. Er is meer in het leven dan werk.
Fok! bijvoorbeeld!
Nouja, paar jaartjes neppen en dan rentenieren. Men is je toch zo weer vergeten.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:45 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik ben liever mezelf dan een nepper.
ik wilde bijna zeggen dat dat best mee valtquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:46 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik werkte 32 naast mn studie, maar nu kan 36 wel. 40 vind ik gewoon vervelend, omdat je dan nooit even iets kan doen en je overal vrij voor moet vragen...
en wat als je een nepper bent?quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:45 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik ben liever mezelf dan een nepper.
Komt omdat het een Robbert is en geen Robert...Roberts zijn geweldig en Robberts zijn slechte kwaliteit namaakquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:49 schreef Levitation het volgende:
Er zijn wel enorme blunders voor nodig om niet vergeten te worden:
[ afbeelding ]
Wie is dat?...quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:49 schreef Levitation het volgende:
Er zijn wel enorme blunders voor nodig om niet vergeten te worden:
[ afbeelding ]
Staat op de foto. lieverd.quote:
Ze kan alleen ijslandsquote:
Bijna goed lieverdquote:
Stippentquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:03 schreef Inu het volgende:
[..]
Sorry, ik ben in het Nederlands opgevoed
quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:08 schreef Levitation het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Genverbrander
Ik las striptent.quote:
Fok! wordt zelfs genoemd in het artikel.quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:08 schreef Levitation het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Genverbrander
Neh, Nederlands docente als moederquote:
Die rijkeluissletjes die met de cabrio van paps op stap gaan wel jaquote:
Mijn paps heeft nooit een cabrio gehadquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die rijkeluissletjes die met de cabrio van paps op stap gaan wel ja
oh...is jouw paps ook taxi chauffeur?quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:14 schreef Inu het volgende:
[..]
Mijn paps heeft nooit een cabrio gehaden ik mag ook al niet in zn Mercedes rijden
quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh...is jouw paps ook taxi chauffeur?
zozo...ruige boel daar aan die stippentse bossenquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:15 schreef Inu het volgende:
[..]eksekjoetif
Hij heeft wel een BMW-midlife-crisis-motor![]()
Ja, anders hoor je niet bij de incrowd he... Dan kun je niet aankomen bij de tannisclubquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zozo...ruige boel daar aan die stippentse bossen
is er überhaupt een tannisclub in Stippent?quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:19 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, anders hoor je niet bij de incrowd he... Dan kun je niet aankomen bij de tannisclub
Shaile ligt in de Warande, mogen die kakkers ook nog meedoenquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
is er überhaupt een tannisclub in Stippent?
ohja...maar niet voetballen bij PVV natuurlijkquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:21 schreef Inu het volgende:
[..]
Shaile ligt in de Warande, mogen die kakkers ook nog meedoen
Nee, dat doen ze bij Stiphout Vooruitquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ohja...maar niet voetballen bij PVV natuurlijk
vertel nou eens een goeie mopquote:
maar al die tijd en moeite die ik in deze TT en OP gestoken heb..allemaal voor niks...mijn hart *krak*quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik kan geen moppen vertellen, dus doe ik het ook niet.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
maar al die tijd en moeite die ik in deze TT en OP gestoken heb..allemaal voor niks...mijn hart *krak*
vullen danquote:
quote:
Ik niet, hij welquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:45 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee jij
Vind vooral de film die draait in de bios van het stadje erg Amerikaans
moggelquote:
Morgen is het ZATERDAG Willquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:38 schreef FUFR het volgende:
Klant; Will, kun jij morgen om 9 uur bij mij zijn?
ik: :kuch, rochel, eh. hmpf!
Klant: 9:30 dan?
klanten die rekening met mij houden zijn
Het ging over vandaag, schatzquote:
klant dus totaal overrompelt omdat jij zo vroeg op de stoep stond.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:49 schreef FUFR het volgende:
ik was er toch om 9 uur, klant zit op de route naar kantoor. Dat wist hij niet
hij keek wel vreemd ja, toch maar ff uitgelegd dat ik in vogelvlucht 300 meter van hem vandaan woonquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:13 schreef -moppie- het volgende:
[..]
klant dus totaal overrompelt omdat jij zo vroeg op de stoep stond.
wehehehequote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
vtp. Dat van die kilo's gratis spullen is een hoax, tenzij je alle foldertjes misschien meerekentje krijgt misschien gratis spullen als je ook iets koopt, maar dat telt niet. Oh, en ik doe het nooit meer
nee, wel ontharings-schuurpapier en een knoflookrasp en nagellak en superlekkere rosee en een boerenkaasje enzulks.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:34 schreef FUFR het volgende:
[..]
wehehehe
die gratis toelie was idd 10 jaar geleden al voorbij, daar zijn ze echter wel groot mee geworden..
nog wonderdoekjes, uienschillers of reuzehandige siliconendingen gekocht?
Oh, dat ontharingsschuurpapier heb ik ook ooit gehad, daar brand je je huid mee wegquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, wel ontharings-schuurpapier en een knoflookrasp en nagellak en superlekkere rosee en een boerenkaasje enzulks.
een knofraps?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, wel ontharings-schuurpapier en een knoflookrasp en nagellak en superlekkere rosee en een boerenkaasje enzulks.
quote:
als een schoteltje met scherpe puntjes er inquote:
Is goed tegen de kattenharen dus.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:48 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh, dat ontharingsschuurpapier heb ik ook ooit gehad, daar brand je je huid mee weg
I haz need for picsquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als een schoteltje met scherpe puntjes er in
Naja, het is hendig als je ff snel een klein beetje van iets moet rapsen, zonder dat je grote raps meteen in de afwas mot
nou geen last van so far, je mot ook niet hard duwen hequote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:48 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh, dat ontharingsschuurpapier heb ik ook ooit gehad, daar brand je je huid mee weg
Uitslapen is echt heerlijk
ah dank je, ziet er raar uit maar het zal wel werken, they have demonstrate it I presumequote:
yes it works as a tietquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:56 schreef FUFR het volgende:
[..]
ah dank je, ziet er raar uit maar het zal wel werken, they have demonstrate it I presume
Ohnoes not for your titsquote:
gewoon zeggen:quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:59 schreef FUFR het volgende:
ik: kapper. ik kom vandaag.
hij ja sgoe, wil je een kleurspoeling
ik:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:59 schreef FUFR het volgende:
ik: kapper. ik kom vandaag.
hij ja sgoe, wil je een kleurspoeling
ik:
daar krijg je gele ogen vanquote:
ja dat verhaal met dat blond haar en die blauwe ogen is natuurlijk ouderwetsch tegenwoordigquote:
blauw haar en blonde ogen is meer 2010quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja dat verhaal met dat blond haar en die blauwe ogen is natuurlijk ouderwetsch tegenwoordig
Heb jij de konad stand leeggekocht?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
vtp. Dat van die kilo's gratis spullen is een hoax, tenzij je alle foldertjes misschien meerekentje krijgt misschien gratis spullen als je ook iets koopt, maar dat telt niet. Oh, en ik doe het nooit meer
ik heb het bij een dame gekochtquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
Heb jij de konad stand leeggekocht?
Die man zei dat er een super aantrekkelijk, wat vollere vrouw, met krullen en eindhovens accent het halve schap had meegenomen.
een snoeppot voor robquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb het bij een dame gekocht
maar het valt wel mee!
[ afbeelding ]
jij nog iets gekocht?
dus je hebt niets gekoopt?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:24 schreef amaranta het volgende:
Ik heb wel een van die 2 pleets in mn handen gehad.
je gaat toch geen cola kopen op de hhb omdat dat 25 cent scheelt?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
een snoeppot voor rob
en mijn moeder 2 flessen colaen handzeep
Maar denk dat ik nog niet eens 1/4 heb gezien.
echt nietquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:20 schreef -moppie- het volgende:
SQ heeft ook echt een heel erg Eindhovens accent.
Ikke ook niet hoor, moet je daar ook nog de hele tijd mee rondzeulen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je gaat toch geen cola kopen op de hhb omdat dat 25 cent scheelt?
(SQ niet snapt)
precies!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:29 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ikke ook niet hoor, moet je daar ook nog de hele tijd mee rondzeulen.
wat voor lekkere kaasjes heb je gekocht?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
precies!
ik koop daar alleen dingen die ik niet of heel moeilijk in de winkel kan vinden...
een klein boerenkaasje, met olijven/tomaatsmaakquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:32 schreef -moppie- het volgende:
[..]
wat voor lekkere kaasjes heb je gekocht?
1-tje maar?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een klein boerenkaasje, met olijven/tomaatsmaak
spaanjaards welquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
(SQ niet snapt)
ja, ze hadden maar 1 kaaskraam (althans, een kaaskraam die niet van slankie of milner was enzoquote:
hapslikwegquote:
dank voor de tip, ik ga kijken!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:48 schreef miss_bleu het volgende:
Hier toevallig nog gezellige mensen die gratis naar de bios in Eindhoven willen op 2maart?
http://www.fok.nl/shop/bookofeli.php
ik wil wel maar ik ben niet gezelligquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:48 schreef miss_bleu het volgende:
Hier toevallig nog gezellige mensen die gratis naar de bios in Eindhoven willen op 2maart?
http://www.fok.nl/shop/bookofeli.php
ooow vast welquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik wil wel maar ik ben niet gezellig
ROFLquote:
MIJN MUTTI WELquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
(SQ niet snapt)
ik zou dan gewoon even bij de appie twee flessen cola halen bij het boodschappen doen en tegen mijn mutti zeggen dat ik die op de HHB had gekochtquote:
ik heb daar niks gekochtquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dus je hebt niets gekoopt?
ik wil wel weten welke kleurtjes je wil hebben enzo, dan kan ik je verjaarskado bestellen en mijn eigen zwarte en witte weer ophalen
ik zal straks ff kijken, waar bestel je?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zou dan gewoon even bij de appie twee flessen cola halen bij het boodschappen doen en tegen mijn mutti zeggen dat ik die op de HHB had gekocht
maar welke kleurtjes wil je nou? en plates?
in een webshop!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik zal straks ff kijken, waar bestel je?
ik zal zo kijkenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in een webshop!
Nelly's nails of veelsieraden.nl.
2, je gaat mee? J. kan dan toch niet en houdt niet van dit soort filmsquote:
wil je china glaze dan?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:42 schreef amaranta het volgende:
Er is een kleine wijziging aangebracht in onze verzendkosten en algemene voorwaarden. Wees gerust wij hanteren nog steeds ¤ 1,= verzendkosten per bestelling MAAR er is 1 uitzondering. Voor alle bestellingen die 1 of meer China Glaze nagellakken of losse potjes gel of acryl bevatten zullen de verzendkosten ¤ 3,= per bestelling gaan bedragen, de levertijd van deze bestellingen kan 1 of 2 dagen later zijn dan u van ons gewend bent, maar dit zal zeker niet in alle gevallen zo zijn. Onze excuses voor dit ongemak. Het kan helaas niet anders, al hadden wij het ook graag anders gezien.
ik denk zelf aan 2 stempellakjes, dus kies nog maar een kleurquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:47 schreef amaranta het volgende:
Maar ik denk gewoon 1 potje stempellak (wit doe maar)
en een leuke plaat.
laat maar, ik verzin zelf wel ietsquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:50 schreef amaranta het volgende:
doe deze maar
Konad pro salon kit.
Mooie set bestaande uit:
- 19 Speciale flesjes nagellakken (10ml) (White 2EA, Sky Pearl, Blue, Black, Black Pearl, Pastel Pink, Pink, Violet Pearl, Royal Purple, Dark Purple, Wine Red, Red, Dark Orange, Pastel Orange, Yellow, Green, Gold, Silver)
- 1 Grote Imageplate (268 designs)
- 9 Imageplates (elk 7 designs) (M37 - M45)
- 1 Nieuwe stempel (Speciaal ontwerp)
- 2 Stempels
- 3 Schrapers
- 2 Top Coats
- 1 Base Coat
- 1 Cuticle Oil
- 1 Onetouch Empty Remover Bottle (185ml)
- Acrylic Stick (L)
- Acrylic Stick (S)
- Diverse Rhinstones (169 st)
- 1 Body Glue (1ml)
- 1 Two Way Buffer
- 1 Emery board
- 1 Nailtrimmer
- 1 Tweezers
euro 239.00
house? disco? techno?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk zelf aan 2 stempellakjes, dus kies nog maar een kleur
http://www.veelsieraden.nl/index.php?item=&action=page&group_id=10000002&lang=NL
en waffer plaatjes vind je leuk?
Jullie woemans weten dat mannen niet geinteresseerd zijn in jullie nagels he?quote:
okee, dan heb ik een beeldquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:57 schreef amaranta het volgende:
de M51 is leuk
de M60 ook
M69
M70
M74
dus verras me maar
en kleurtjes
Wit denk ik?? en zwart of chocolate of verrassing?
(is zo'n super image plaat niks voro je?)
lekker effe zonder wegquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:58 schreef amaranta het volgende:
[..]
jes, ik had mister kolfie bij me
Amputatie doet wonderenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:08 schreef amaranta het volgende:
Maar ondertussen blijven mijn (duim)nagels vreselijk inscheuren,dus eeerst denk ik een herstelkuurtje ofzo.
en? mag je mee van colt? je hoeft niet persé langs mij te zitten hequote:
oorlog en verdoemenis endezoquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:19 schreef amaranta het volgende:
is het ene leuke film?
waarom gebeuren dit soort dingen nou nooit in Zimbabwe?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:21 schreef FUFR het volgende:
De film gaat over een man die alleen door Amerika trekt. Dit doet hij om een boek te beschermen waarin geheimen staan voor het redden van de mensheid, het einde van de wereld is namelijk nabij.
again..
vast wel maar die tijd is zwaar K**quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:20 schreef FUFR het volgende:
[..]
en? mag je mee van colt? je hoeft niet persé langs mij te zitten he
iddquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:25 schreef -moppie- het volgende:
[..]
vast wel maar die tijd is zwaar K**
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:23 schreef amaranta het volgende:
volgens mij heb ik een borstontsteking
OMG waar heb je dat gelezen?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:23 schreef amaranta het volgende:
auw!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:23 schreef amaranta het volgende:
bij varkens worden de borsten dan heel rood en opgezwollen..quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:25 schreef -moppie- het volgende:
[..]
geen idee wat het is enzulks maar ik denk dat het au doet.
en nu nog voor okke?quote:
film begint wel om 17:30quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb Rob net gemaild. Zal ik er dan ook maar 2 bestellen?
Wat moet ik dan doen?
FOLLOW THE FUCKING LINKquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb Rob net gemaild. Zal ik er dan ook maar 2 bestellen?
Wat moet ik dan doen?
my feelingsquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee we zitten naast jou in het dikke varkensvak
mie zoe! The sweet stuff!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:36 schreef FUFR het volgende:
I vill srow my popped corn to you!
and I always take ze giant bak
I will fart in your direction!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mie zoe! The sweet stuff!
ik spuug de popcornpitjes naar je, vark!
"nee hoor je meurt niet uit je bek'quote:
I will eat beans and brussel sprouts and onion soup before we go! Ha!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:38 schreef FUFR het volgende:
[..]
I will fart in your direction!
twice!
balkon in pathequote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:39 schreef amaranta het volgende:
Ik heb balkon aangeklikt dus ik zit mooi ergens anders.
kewl das een andere zaalquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:39 schreef amaranta het volgende:
Ik heb balkon aangeklikt dus ik zit mooi ergens anders.
ja, dronkers in de bios!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:40 schreef amaranta het volgende:
Voor de mensen die vrij zijn of verlof hebben of tussen 2 banen inzitten of eigen baas zijn. Zullen we zo iets eerder afspreken en dan een drankje in een van de pubs doen?
word ik dan harrassed? like sexually?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:40 schreef amaranta het volgende:
Voor de mensen die vrij zijn of verlof hebben of tussen 2 banen inzitten of eigen baas zijn. Zullen we zo iets eerder afspreken en dan een drankje in een van de pubs doen?
ja, of jij bent te pabo vor onsquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
\
jammer ,kon het proberen maar jullie zijn allemaal te VWO voor mij
Als pabo iets niet zijn, dan is het wel lollig.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, of jij bent te pabo vor ons
en die kan drzelf niet eens vermakenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:43 schreef Stormqueen het volgende:
volgens mij is alleen Inu een intellectueel trouwens
intellect is dus ook niet allesquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:45 schreef FUFR het volgende:
[..]
en die kan drzelf niet eens vermaken
I will be there!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
Als pabo iets niet zijn, dan is het wel lollig.
Gevoel voor humor is geen vak daar.
Ja Furf, ik ga je opzekers sesually hoerassen.
ik ben Cum Laude geslaagd, je weet het zelfquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:47 schreef amaranta het volgende:
Ik heb wel een module leedvermaak gevolgd en.
Hoe kwets ik medegebruikers op een forum.
Ik heb nog overwogen om, hoe kwets ik medegebruikers op eeen forum diep, willen doen, maar die zat steeds vol.
ja dat waren r8al en flow steedsquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:47 schreef amaranta het volgende:
Ik heb wel een module leedvermaak gevolgd en.
Hoe kwets ik medegebruikers op een forum.
Ik heb nog overwogen om, hoe kwets ik medegebruikers op eeen forum diep, willen doen, maar die zat steeds vol.
ik zou het voor de gein een platinablonde coupe soleil doen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:48 schreef FUFR het volgende:
Maar.. zal ik voor de grap een kleurspoeling doen or not?
ik mocht het prberen zei de kappert en bij niet bevallen (weet ik nu al duh) kozzet ok niks
ik denk dat r8 dead is, of hij leest stiekem mee zonder keyboard.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja dat waren r8al en flow steeds
gleuf niet dat ik er dan nog thuis in kom.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zou het voor de gein een platinablonde coupe soleil doen.
erg techno
r8 heeft er ff geen behoefte meer aanquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:51 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik denk dat r8 dead is, of hij leest stiekem mee zonder keyboard.
ik heb trouwens een volvo te koop...
precies, ze moet niet zeurenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:51 schreef FUFR het volgende:
[..]
gleuf niet dat ik er dan nog thuis in kom.
van de andere kant, zij hep ook haai-lights in dr haar
ik lokkem met ne volvoquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
r8 heeft er ff geen behoefte meer aanhebben we allemaal wel eens
you tell her and run awayquote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:56 schreef Inu het volgende:
[..]
Golf 2 werkt beter
En ik ben geen intellectueel, ik ben een alfa
thnx 4 the supportquote:
LCD, staat, Jaquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:11 schreef Juup© het volgende:
Zeg ArTiC, hangt of staat het plasma ding al?
ik ook...op de MAVOquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:48 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik ben Cum Laude geslaagd, je weet het zelf
wij hebben ook behoeftesquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
r8 heeft er ff geen behoefte meer aanhebben we allemaal wel eens
tja...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
LCD, staat, Ja
ben alleen nog aan het kutten met de A/V receiver...PS3 is nu direct op de TV aangesloten met HDMI maar de audio met een toslink kabel naar de A/V receiver (anders werken de DTS/DD/HD audio sporen op Blu-Rays niet)...ik krig de geluidsvertraging niet goed genoeg ingesteld waardoor ik me erger aan de vertraging van het geluid
you needz no husbandquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:17 schreef Levitation het volgende:
hi, ik wil ook wel naar die film (denk ik, trailer doet het hier niet) maar ik moet even met V. overleggen. 2mrt is namelijk de 2de dag op z'n nieuwe werk en ik weet niet of hij om 17.30 in de stad kan zijn.
jeweetsquote:
da's wel matig. hoewel ik geen idee heb hoe ik dat zou moeten oplossenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
LCD, staat, Ja
ben alleen nog aan het kutten met de A/V receiver...PS3 is nu direct op de TV aangesloten met HDMI maar de audio met een toslink kabel naar de A/V receiver (anders werken de DTS/DD/HD audio sporen op Blu-Rays niet)...ik krig de geluidsvertraging niet goed genoeg ingesteld waardoor ik me erger aan de vertraging van het geluid
Zet er een versneller tussen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
LCD, staat, Ja
Individueel Technisch Onderwijs. Soort voorloper van de VMBOquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tito?
[ afbeelding ]
mito?
[ afbeelding ]
vito?
[ afbeelding ]
cito?
[ afbeelding ]
individueel, da's voor allochtonen en retardsquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
Individueel Technisch Onderwijs. Soort voorloper van de VMBO
Die moeten ook hun kans op het volbrengen van een opleiding krijgen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
individueel, da's voor allochtonen en retards
mwah.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die moeten ook hun kans op het volbrengen van een opleiding krijgen.
ik wilde net zeggen: ze gaan toch wel steuntrekken, dus waarom investeren in een opleidingquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, anders gaan ze steuntrekken.
Hmmm, ik ben het er niet geheel mee eens, maar goed dat is mijn meningquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wilde net zeggen: ze gaan toch wel steuntrekken, dus waarom investeren in een opleiding![]()
doen ze maar lekker ergens anders danquote:
jwt, beetje steun trekken, beetje hosselen, beetje steken en schieten en de dag is volquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wilde net zeggen: ze gaan toch wel steuntrekken, dus waarom investeren in een opleiding![]()
precies, best druk schema soms aightquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:18 schreef FUFR het volgende:
[..]
jwt, beetje steun trekken, beetje hosselen, beetje steken en schieten en de dag is vol
zo'n techno laser?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:27 schreef FUFR het volgende:
wil ik een "laser" gaan kopen, issie uitverkocht
nu koop ik een dubbele. rood en groen
en nu heb ik er 1, die alles voor me doetquote:
bb komt hier al eeuwen niet meer...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:21 schreef febster het volgende:
BB: http://www.huffingtonpost(...)e-lego_n_468640.html
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
bb komt hier al eeuwen niet meer...
RIP aan SQ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |