quote:
Die Juup© toch.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:17 schreef ArTiC het volgende:
[ afbeelding ]
Hier kijkt Frits Sissing toe hoe Juup© een leuke grap met een damsteen uithaalT in de kleedkamer van VV de auti's
wat een rakker is het ookquote:
idd... En Job is aan het gitaarraggen, dus ook niet thuis en er is niks leuks op tv en Grey's Anatomy of Desperate Housewives zijn ook geen nieuwe afleveringen van...quote:
Juup en moppen vertellenquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:15 schreef ArTiC het volgende:
In dit topic zal Juup welgeteld 38 leuke moppen vertellen
en daarna leest hij voor uit dit boek:
[ afbeelding ]
Frits Sissing is de molquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:17 schreef ArTiC het volgende:
[ afbeelding ]
Hier kijkt Frits Sissing toe hoe Juup© een leuke grap met een damsteen uithaald in de kleedkamer van VV de auti's
Nee, hij is de haan, kijk maar op zijn shirtquote:
Le cock, de lul.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, hij is de haan, kijk maar op zijn shirt
Foppe de lulquote:
je leven is saaiquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:19 schreef Inu het volgende:
[..]
idd... En Job is aan het gitaarraggen, dus ook niet thuis en er is niks leuks op tv en Grey's Anatomy of Desperate Housewives zijn ook geen nieuwe afleveringen van...
met je master en je ijslandsquote:
* proestquote:
quote:
kei goed...als ik ketslam benquote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:25 schreef Inu het volgende:
[..]
Dat is voor overdag, 's avonds doe ik geheel andere dingen
groot gelijkquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:25 schreef Levitation het volgende:
Artic, ik heb tot half april geen school. Ik sla ff een kwartaaltje over.
Jambers!quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Awel meiske, vertel eens wat gij zoal doet als het daglicht niet meer over de straten schijnt?
Overdag werk ik in een bibliotheek, maar 's avonds doe ik mn bril af en gooi ik mn haar los en dan...quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Awel meiske, vertel eens wat gij zoal doet als het daglicht niet meer over de straten schijnt?
De neiging om er helemaal mee te kappen is nog altijd enorm. Ik heb het er gewoon mee gehad.quote:
ach...nu kun je je sowieso beter focussen op het huis enzoquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:31 schreef Levitation het volgende:
[..]
De neiging om er helemaal mee te kappen is nog altijd enorm. Ik heb het er gewoon mee gehad.
zit je thuis jezelf te vervelenquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:30 schreef Inu het volgende:
[..]
Overdag werk ik in een bibliotheek, maar 's avonds doe ik mn bril af en gooi ik mn haar los en dan...
vroeg slapen zodat je morgen keihard kunt bibliodingesenquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:35 schreef Inu het volgende:
[..]
JaAch, tis eigenlijk al best lang geleden dat ik me heb verveeld, dus mag ook wel weer eens
Morgen vrijquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
vroeg slapen zodat je morgen keihard kunt bibliodingesen
quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:37 schreef Inu het volgende:
[..]
Morgen vrijBen 36 uur gaan werken ipv 40
quote:
zo jong en nu al deeltijd?quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:37 schreef Inu het volgende:
[..]
Morgen vrijBen 36 uur gaan werken ipv 40
Nee, ga naar de kapper en stappenquote:
Ja, moet toch wel mn opleiding verkwanselen, anders is al die overheidssteun voor niks geweest he...quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:39 schreef FUFR het volgende:
[..]
zo jong en nu al deeltijd?
ik doe er nog steeds een stuk of 40 per week
*klopt op borst en klinkt op tarzan.wav
ik benook af aan het bouwen naar 40, bevalt uitstekendquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:39 schreef FUFR het volgende:
[..]
zo jong en nu al deeltijd?
ik doe er nog steeds een stuk of 40 per week
*klopt op borst en klikt op tarzan.wav
ik doe er dan wel een aantal vanaf huis he, dat voelt minder als werkenquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik benook af aan het bouwen naar 40, bevalt uitstekend
Toch zijn die mensen geniaal. Met een paar uurtjess oplichten per week een dik inkomen hebben. Dat doe ik haar niet na.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:42 schreef Juup© het volgende:
Die nepper is ook weer op tv:
[ afbeelding ]
nou dat niet, maar hobby's vreten tijd hier, gelukkig compenseer ik door dat zoveel mogelijk snachts te doen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:43 schreef Levitation het volgende:
Ik zou echt niet meer dan 36 uur willen werken, liever nog 32. Er is meer in het leven dan werk.
Fok! bijvoorbeeld!
thuiswerken mag ik ook maar daar ben ik te snel voor afgeleidquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:42 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik doe er dan wel een aantal vanaf huis he, dat voelt minder als werken
ik welquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:44 schreef Levitation het volgende:
[..]
Toch zijn die mensen geniaal. Met een paar uurtjess oplichten per week een dik inkomen hebben. Dat doe ik haar niet na.
Dat is waar, maar ik ben liever mezelf dan een nepper.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:44 schreef Levitation het volgende:
[..]
Toch zijn die mensen geniaal. Met een paar uurtjess oplichten per week een dik inkomen hebben. Dat doe ik haar niet na.
Ik werkte 32 naast mn studie, maar nu kan 36 wel. 40 vind ik gewoon vervelend, omdat je dan nooit even iets kan doen en je overal vrij voor moet vragen...quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:43 schreef Levitation het volgende:
Ik zou echt niet meer dan 36 uur willen werken, liever nog 32. Er is meer in het leven dan werk.
Fok! bijvoorbeeld!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |