me hates. Ik heb de LE versie, daar ga ik misschien wat meer proberen. Toch iets begrijpelijker, want ook mijn Japans is niet op het niveau dat ik alles begrijp of zoquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:51 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik ga ik elk geval nog een poging wagen om die grote motherfucking Adamantious te verslaan
Wel stukje terug lopen tho![]()
Ik heb je accept nog niet binnen denk ik? Al kreeg ik eenzelfde klacht bij StreetFighter 4, dus ik ga weer eens loeren wat er aan de hand is. Ook de trophies doen vaag tot en met, even afgezien van ApocalyPS3. SF4 wil ie wel synchen, FF helemaal niet bv. Ook Demon Souls doet raar, die zet ie er wel neer, maar staat nog op 0%. Ik snap er geen hout van.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:01 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Nou de eerste keer dat je hem tegenkomt ben je echt nog way underpowered![]()
Hij molt je echt met 1 trapduss....
ik ga het gewoon proberen ,aangezien ik nu meer dan 2x zoveel HP heb
Ik laat wel weten hoe het ging,aangezien je er ook een trophy voor krijg
Overigens heb je me nog steeds niet geaccepteerd Pheno![]()
Mijn invite staat al 3 weken open ofzoquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb je accept nog niet binnen denk ik? Al kreeg ik eenzelfde klacht bij StreetFighter 4, dus ik ga weer eens loeren wat er aan de hand is. Ook de trophies doen vaag tot en met, even afgezien van ApocalyPS3. SF4 wil ie wel synchen, FF helemaal niet bv. Ook Demon Souls doet raar, die zet ie er wel neer, maar staat nog op 0%. Ik snap er geen hout van.
Doe ik morgen even, ik denk niet dat ik vanavond ga gamen, sport en zoquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:07 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Mijn invite staat al 3 weken open ofzo, zal je nog es toevoegen
Voeg anders mij eens toe
God of War 3 geen day one?quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:00 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb dik twee maanden voor FFXIII. Daarna ga ik voor Red Dead Redemption.
Nee Gijs,... ben je gek! Een week na FFXIII,... nee daar heb ik dan echt geen tijd voor.quote:
Ik zit te denken om 4 te importeren, maar dat is way offtopic.quote:
Deze maand.quote:
quote:
Japanse gamesquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zit te denken om 4 te importeren, maar dat is way offtopic.
Whehehehehe. Stierlijk irritant. Ik heb geen guide besteld, maar ik ben benieuwd hoe de neuk je die aan moet.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:59 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Duss....hij molt me nog steeds in 2 klappen
Dinsdag,... meestal zijn releases voor mijn gevoel op vrijdag. Nog maar een paar dagen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 08:19 schreef Fipotje het volgende:
hyped als de motherfucker! Ik wil geen filmpjes kijken maar ook weer wel aargh the horror
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:26 schreef Aether het volgende:
Eurogamer heeft een vergelijking gemaakt tussen de XBOX en PS3 versie (screen shots en video's).
Staat in het artikel al. SQEX heeft waarschijnlijk niet genoeg tijd gehad om hun eigen Crystal Tools voor FFXIII op de XBOX te optimaliseren.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
The rumours are true. Final Fantasy XIII on Xbox 360 isn't anywhere near as impressive as it is on PlayStation 3. The real kicker is that it's a lot worse than it should have been.
Ja ik las het,... ergens voel ik dat mensen de upgrade niet al te cool vinden. Persoonlijk mag de serie voor mij wel een nieuwe kant in slaan. Wel een net cijfer en een goede review van Eurogamer trouwens! CVG geeft hem weer een 9.2,... andere sites weer een 7. Veel verschil in reviews dus. Maar ja,... ik hou voor J-RPG's meestal Famitsu aan!quote:
En toch blijf ik het een beetje mierenneuken vinden. Ja, er is verschil te zien, maar dit valt toch alleen maar op als je beide beelden echt direct langs elkaar zit. Laat iemand FFXIII op een 360 spelen en die is volgens mij niet minder onder de indruk dan iemand die 'm op de PS3 speelt (heb alleen een PS3, maar zou me er niet druk om maken als ik alleen 360 zou hebben).quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:26 schreef Aether het volgende:
Eurogamer heeft een vergelijking gemaakt tussen de XBOX en PS3 versie (screen shots en video's).
Famitsu gaf Nintendogs een 10. Dus die neem ik met een korrel zout. Maar ja, XIII. Ik weet het ook niet. Het ziet er PRACHTIG uit en wat ik gehoord heb van de OST is ook mooi. Maar ik vond XII vre-se-lijk. Totaal geen feeling met de personages of het gevechts-syteem. Hoop dat deze me weer bevalt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |