Ja ik ga ook gewoon klacht insturenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kijk. Dit dus.
Of het nou Eindhoven is die dit altijd doet, maar ik zie dit dus iedere keer gebeuren.
Daarom pre-order ik ook niet meer.
Ik heb het dus al 2x gehad met een cd. Beide keren ge-pre-ordered en beide keren lag ie al 4 dagen eerder in de winkel of zo (beide keren FRS, ene keer Veldhoven, andere keer Eindhoven). Dus gekocht en de bestelling laten annuleren. Ik doe het dus niet meer via pre-order.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:45 schreef Fipotje het volgende:
[..]
Ja ik ga ook gewoon klacht insturenniet dat ze er wat mee doen maar ik ken lekker flamen haha.
Ach die 10 eur meer.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:50 schreef Jesse_ het volgende:
Je moet sowieso niet bij de FRS kopen, veel te duur
Hoe weet je trouwens dat ie er morgen al ligt?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:45 schreef Fipotje het volgende:
[..]
Ja ik ga ook gewoon klacht insturenniet dat ze er wat mee doen maar ik ken lekker flamen haha.
15e op 60 euro is toch redelijk watquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.x360 versie ziet er goed uit, behalve randen en het haar door de lagere resolutie - het eerste verlies je uit het oog als je speelt, het 2e boeit totaal niet.
Gelezen op tweakersquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe weet je trouwens dat ie er morgen al ligt?
Ik heb nu zelfs de neiging om vanaaf ff met koopavodbn te gaan kijken
Dat extra weekend overleven we ook wel.quote:
Ja, al je aanvallen. Maar ik wil iig een paar extra aanvallenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:28 schreef speknek het volgende:
Nee het schijnt 25 uur te duren voordat je al je aanvallen hebt.
Voor mij zou het handig zijn, want dan kan ik dit weekend spelen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:19 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Dat extra weekend overleven we ook wel.![]()
Kan ik dit weekend nog mooi even Heavy Rain uitspelen.
Ik heb een pre-order bij Dimension Plus staan.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:21 schreef Ang3l het volgende:
Voor mij zou het handig zijn, want dan kan ik dit weekend spelen.
Op dinsdag zou ik eerder weg moeten gaan van werk om hem uberhaubt te kunnen kopen en dan zou ie daar zo liggen op tafel en pas in het weekend gespeeld kunnen wordenThe agony!
Morgen dus ff kijken in de winkel.
Ja,... die paar dagen zijn zeer zeker nu wel te doen. Release is nabij. Feit dat die dit weekend met de postbode mee is, vind ik al leuk genoegquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:28 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik heb een pre-order bij Dimension Plus staan.
Die zal dinsdag wel bij mij op de mat vallen.
Die paar dagen eerder spelen doen er dan bij mij niet veel meer toe.
Begint nu wel een beetje te kriebelen zo tegen de release.
Nietquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:20 schreef SinofEnvy het volgende:
[..]
Ja, al je aanvallen. Maar ik wil iig een paar extra aanvallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:13 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Niet, krijg je pas als het Crystarium zich opent, daarna kan je je CP spenderen aan aanvallen e.d
![]()
@ MankeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch echt kansloos gedrag van Bartsmit hoor. Iets beloven wat je niet kan nakomen. Als je geen CE deal hebt gemaakt moet je er ook niet mee adverteren.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Voor de mensen met een pre-order bij Bart Smit en Eplaza slecht nieuws:
[..]
.
Van FRS nog geen nieuws, en geen nieuws is goed nieuws toch?
Ugh, need game.... morgen maar eens op padquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:33 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Mijn Favo Team was overigens
Lightning , Fang & Sash![]()
Dit omdat je dan 2 healers hebt, waarvan ook 1 Enhancer & Jammer![]()
En uiteraard 3x Blaster of Attacker om de shit uit zijn ogen te rammen![]()
2 Jammers zou nog makkelijker zijn, zeker bij de latere missie's
Echter Hope & Vanille komen nooit tot een super hoog HP
Vooral Fang kan echt Keiharde klappen uitdelen bij mij, als die eenmaal los gaat in Stagger mode
![]()
Eens.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Toch echt kansloos gedrag van Bartsmit hoor. Iets beloven wat je niet kan nakomen. Als je geen CE deal hebt gemaakt moet je er ook niet mee adverteren.
Uhm... oke.. maar hoeveel uur in de game (ruwweg) / welk chapter krijg ik wat nieuwe moves dan ? Ik ben nu in Chapter 2quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:13 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Niet, krijg je pas als het Crystarium zich opent, daarna kan je je CP spenderen aan aanvallen e.d
![]()
Stond zelfs in het BS krantje,... echt belachelijk. Mee-concurreren, maar eigenlijk zelf niet eens weten of je het kan nakomen. Bah,...........quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Eens.
Kansloos dit soort praktijken. Zeker als je bedenkt dat men tegenwoordig bij pre-orders direct dokt. Eenmaal blijkt dat het product niet geleverd is of niet meer te bestellen is het een en al gelazer om je geld weer teruggeboekt te zien worden.
en als je dan het mailtje er boven leest, denk je ook van wtf!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kijk. Dit dus.
Of het nou Eindhoven is die dit altijd doet, maar ik zie dit dus iedere keer gebeuren.
Daarom pre-order ik ook niet meer.
Ergens verwacht je een 10 of een 9 voor een FF game. Al is het maar om er zelf een goed gevoel aan over te houden. Maar je hebt zo gelijk,... gemiddeld is het nu een 8.6 ofzo op Metacritic,... en dat is inderdaad indrukwekkendquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:01 schreef Pheno het volgende:
Lol at een "8" of "8,5" laag noemen. Die mensen waren ook zwaar teleurgesteld met hun rapporten denk ik
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:19 schreef Chocobo het volgende:
1UP review: A-
http://www.1up.com/do/reviewPage?pager.offset=1&cId=3178230&p=37
Like Mass Effect 2, FFXIII seems to be an attempt to answer the question of how to create an RPG for the modern, console-owning masses. Square Enix's solution is certainly different than BioWare's, but it's arguably just as effective in its own way. I can't say that this is the direction I want the genre as a whole to go -- or even the Final Fantasy series, for that matter -- but Square should be commended for embarking on an interesting journey down a daring road when so many of their competitors are content to stand, directionless, back at the crossroads.
Ik vind te grote vrijheid juist vervelendquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:15 schreef Strolie75 het volgende:
Verhaal schijnt meeslepend te zijn, combat systeem geweldig.
Grootste kritiekpunt is de beperkte vrijheid en dat het spel lineair is. Tja, jammer maar ik kan er mee leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |