abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78741404
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 18:51 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik ga ik elk geval nog een poging wagen om die grote motherfucking Adamantious te verslaan
Wel stukje terug lopen tho
me hates. Ik heb de LE versie, daar ga ik misschien wat meer proberen. Toch iets begrijpelijker, want ook mijn Japans is niet op het niveau dat ik alles begrijp of zo

Maar alles vrijspelen, nah, denk het niet. Daarvoor komen er teveel andere goede games in rap tempo uit
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  donderdag 4 maart 2010 @ 19:00:13 #202
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_78741483
Ik heb dik twee maanden voor FFXIII. Daarna ga ik voor Red Dead Redemption.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  donderdag 4 maart 2010 @ 19:01:11 #203
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_78741517
Nou de eerste keer dat je hem tegenkomt ben je echt nog way underpowered
Hij molt je echt met 1 trap duss....
ik ga het gewoon proberen ,aangezien ik nu meer dan 2x zoveel HP heb

Ik laat wel weten hoe het ging,aangezien je er ook een trophy voor krijg
Overigens heb je me nog steeds niet geaccepteerd Pheno
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_78741682
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 19:01 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Nou de eerste keer dat je hem tegenkomt ben je echt nog way underpowered
Hij molt je echt met 1 trap duss....
ik ga het gewoon proberen ,aangezien ik nu meer dan 2x zoveel HP heb

Ik laat wel weten hoe het ging,aangezien je er ook een trophy voor krijg
Overigens heb je me nog steeds niet geaccepteerd Pheno
Ik heb je accept nog niet binnen denk ik? Al kreeg ik eenzelfde klacht bij StreetFighter 4, dus ik ga weer eens loeren wat er aan de hand is. Ook de trophies doen vaag tot en met, even afgezien van ApocalyPS3. SF4 wil ie wel synchen, FF helemaal niet bv. Ook Demon Souls doet raar, die zet ie er wel neer, maar staat nog op 0%. Ik snap er geen hout van.
  donderdag 4 maart 2010 @ 19:07:55 #205
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_78741781
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 19:05 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik heb je accept nog niet binnen denk ik? Al kreeg ik eenzelfde klacht bij StreetFighter 4, dus ik ga weer eens loeren wat er aan de hand is. Ook de trophies doen vaag tot en met, even afgezien van ApocalyPS3. SF4 wil ie wel synchen, FF helemaal niet bv. Ook Demon Souls doet raar, die zet ie er wel neer, maar staat nog op 0%. Ik snap er geen hout van.
Mijn invite staat al 3 weken open ofzo , zal je nog es toevoegen
Voeg anders mij eens toe
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_78741866
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 19:07 schreef Deacon_Tigra het volgende:

[..]

Mijn invite staat al 3 weken open ofzo , zal je nog es toevoegen
Voeg anders mij eens toe
Doe ik morgen even, ik denk niet dat ik vanavond ga gamen, sport en zo
  donderdag 4 maart 2010 @ 19:16:35 #207
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_78742132
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 19:00 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb dik twee maanden voor FFXIII. Daarna ga ik voor Red Dead Redemption.
God of War 3 geen day one?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 4 maart 2010 @ 19:23:22 #208
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_78742500
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 19:16 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

God of War 3 geen day one?
Nee Gijs,... ben je gek! Een week na FFXIII,... nee daar heb ik dan echt geen tijd voor.
  donderdag 4 maart 2010 @ 19:24:06 #209
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_78742544
Yakuza 3 is wel day one voor mij.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_78742766
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 19:24 schreef Strolie75 het volgende:
Ik zit te denken om 4 te importeren, maar dat is way offtopic.
  donderdag 4 maart 2010 @ 19:50:06 #211
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_78743822
Wanneer komt deel 4 uit dan
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_78743892
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 19:50 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Wanneer komt deel 4 uit dan
Deze maand.
  donderdag 4 maart 2010 @ 19:54:51 #213
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_78744039
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 19:24 schreef Strolie75 het volgende:
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 19:28 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik zit te denken om 4 te importeren, maar dat is way offtopic.
Japanse games
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  donderdag 4 maart 2010 @ 19:59:28 #214
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_78744262
Duss....hij molt me nog steeds in 2 klappen
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_78744301
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 19:59 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Duss....hij molt me nog steeds in 2 klappen
Whehehehehe. Stierlijk irritant. Ik heb geen guide besteld, maar ik ben benieuwd hoe de neuk je die aan moet.
  donderdag 4 maart 2010 @ 20:06:48 #216
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_78744601
Met Vanille haar Summon kan je hem omver gooien.
Dan ram ik er als een jekko 1 kwart vanaf , maar zodra die weer op staat is het bye bye
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_78761258
hyped als de motherfucker! Ik wil geen filmpjes kijken maar ook weer wel aargh the horror
  vrijdag 5 maart 2010 @ 08:52:51 #218
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_78761806
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 08:19 schreef Fipotje het volgende:
hyped als de motherfucker! Ik wil geen filmpjes kijken maar ook weer wel aargh the horror
Dinsdag,... meestal zijn releases voor mijn gevoel op vrijdag. Nog maar een paar dagen.
pi_78762598
Eurogamer heeft een vergelijking gemaakt tussen de XBOX en PS3 versie (screen shots en video's).
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 09:46:04 #220
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_78763108
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 09:26 schreef Aether het volgende:
Eurogamer heeft een vergelijking gemaakt tussen de XBOX en PS3 versie (screen shots en video's).

The rumours are true. Final Fantasy XIII on Xbox 360 isn't anywhere near as impressive as it is on PlayStation 3. The real kicker is that it's a lot worse than it should have been.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 10:09:49 #221
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_78763842
Een 8 van Eurogamer.
pi_78763856
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 09:46 schreef Chocobo het volgende:

[..]

The rumours are true. Final Fantasy XIII on Xbox 360 isn't anywhere near as impressive as it is on PlayStation 3. The real kicker is that it's a lot worse than it should have been.
Staat in het artikel al. SQEX heeft waarschijnlijk niet genoeg tijd gehad om hun eigen Crystal Tools voor FFXIII op de XBOX te optimaliseren.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 10:21:14 #223
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_78764304
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 10:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een 8 van Eurogamer.
Ja ik las het,... ergens voel ik dat mensen de upgrade niet al te cool vinden. Persoonlijk mag de serie voor mij wel een nieuwe kant in slaan. Wel een net cijfer en een goede review van Eurogamer trouwens! CVG geeft hem weer een 9.2,... andere sites weer een 7. Veel verschil in reviews dus. Maar ja,... ik hou voor J-RPG's meestal Famitsu aan!

Reviewer 1 - 10/10
"Although the game is linear until the midway point, the story is substantial, like no FF before it, with its own distinctive appeal. The battles based around changing characters' roles is radical, and highly strategic. The tempo is speedy and you get very excited when fighting strong enemies. Being able to restart battles is a user-friendly feature I'm happy about.

Reviewer 2 - 9/10
"Unquestionably the highest echelon of event and movie scenes. Moreover, changing Optimas on a dime, the varied abilities and being able to use multiple magics at once bring real exhilaration to the battles. That high quality is unfortunately offset by a story that stays linear until the midway point. The lack of gimmicks during the middle of the game also worried me."

Reviewer 3 - 10/10
"The overwhelming graphics expressing every nook and cranny of this unique world, along with the praiseworthy direction, moved me!! The battle system is applicable both to beginners and micro-managers. They progress quickly, and have ratings, so you never grow tired and can always fight with a feeling of urgency. The melancholic story is also so dramatic, you can't tear your eyes away from it."

Reviewer 4 - 10/10
"I doff my hat to the overwhelming graphics and story. Since the game's various systems become denser as the story progresses, you find yourself pulled ever deeper into the experience. The summon battles take careful planning and strategy, so I was frustrated a few times, but the feeling of achievement when you win is something special. You'll be sorry if you don't play this!"

Total: 39/40
pi_78764643
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 09:26 schreef Aether het volgende:
En toch blijf ik het een beetje mierenneuken vinden. Ja, er is verschil te zien, maar dit valt toch alleen maar op als je beide beelden echt direct langs elkaar zit. Laat iemand FFXIII op een 360 spelen en die is volgens mij niet minder onder de indruk dan iemand die 'm op de PS3 speelt (heb alleen een PS3, maar zou me er niet druk om maken als ik alleen 360 zou hebben).
  vrijdag 5 maart 2010 @ 10:32:38 #225
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_78764704
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 10:21 schreef Chocobo het volgende:

[..]
Famitsu gaf Nintendogs een 10. Dus die neem ik met een korrel zout. Maar ja, XIII. Ik weet het ook niet. Het ziet er PRACHTIG uit en wat ik gehoord heb van de OST is ook mooi. Maar ik vond XII vre-se-lijk. Totaal geen feeling met de personages of het gevechts-syteem. Hoop dat deze me weer bevalt.
pi_78764883
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 10:32 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Famitsu gaf Nintendogs een 10. Dus die neem ik met een korrel zout. Maar ja, XIII. Ik weet het ook niet. Het ziet er PRACHTIG uit en wat ik gehoord heb van de OST is ook mooi. Maar ik vond XII vre-se-lijk. Totaal geen feeling met de personages of het gevechts-syteem. Hoop dat deze me weer bevalt.
Ben ook vrij sceptisch mbt XIII, maar zal 'm uiteindelijk wel halen. Ik vond deze review op Gamespot één van de betere (‘eerlijkere’) reviews.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 10:37:54 #227
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_78764911
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 10:37 schreef Aether het volgende:

[..]

Ben ook vrij sceptisch mbt XIII, maar zal 'm uiteindelijk wel halen. Ik vond deze review op Gamespot één van de betere (‘eerlijkere’) reviews.
Ik ga ook geen reviews lezen verder. Alleen het cijfer en de laatste alinea van Eurogamer gedaan. Helemaal onwetend ga ik 'm gamen.
pi_78765928
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 08:52 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Dinsdag,... meestal zijn releases voor mijn gevoel op vrijdag. Nog maar een paar dagen.
Ja wat een **** dag om een game te releasen. Begrijp de keuze voor dinsdag niet helemaal.
Altijd aan het dromen...
pi_78766423
quote:
Without traditional JRPG features like towns, NPCs, and an over world, there is no real sense of ownership. Upon completing the game, you certainly feel as if you've enjoyed the 50 or so hours you've invested into doing so, but the experience is more throwaway than formative. Despite some incredibly tough monster hunting missions in chapter 11, there's no variation to the game whatsoever.
quote:
You have to hand it to Square Enix for trying to move things forward - better that than yet another rehash of the tried and tested Final Fantasy formula (the less said about Infinite Undiscovery the better). But it does so along a path so narrow and straight that you long for the days of old. When Vanille is knocked out in battle, she sometimes says: "What went wrong?" It's a question we find ourselves wondering as well.
http://www.videogamer.com/ps3/final_fantasy_xiii/review-3.html

Ik weet genoeg. Dat wordt dus alleen GoW III voor deze maand.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 11:25:14 #230
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_78766734
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 11:17 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

[..]

Dat is wel erg selectief,... je pakt alleen quotes uit de momenteel minste review!
  vrijdag 5 maart 2010 @ 11:27:47 #231
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_78766851
GamesRadar is bijvoorbeeld weer erg enthousiast bv

http://www.gamesradar.com(...)0508175846527007/p-1

At the very beginning (the first few hours), we're talking 2D side-scroller levels of linearity. Walk forward, fight some dudes. Walk forward a few more steps and fight some more dudes. The path might curve a bit from time to time and have little offshoots that contain treasure chests, but that's the extent of it.

But listen, it's awesome – really! There's no need to fall into a pit of despair and fanboy rage just yet (unless you're an utterly unreasonable person, then by all means go ahead).

The Final Fantasy series has never truly given the player freedom in a role-playing sense, and every major plot point in each Final Fantasy story (FFXI excepted, obviously) has been 100% fixed. FFXIII simply takes it a step further, streamlining the formula into a more controlled, more focused experience (and in the end it's not wildly different than the structure of Final Fantasy X).

10
pi_78767359
Afkomstig van een editor waarvan zijn kijk op de hedendaagse (J)RPG's spot on is. Heb 'm dan ook hoog zitten.

Desniettemin worden bovenstaande punten van kritiek ook door meerdere outlets aangehaald.
quote:
SixthAxis: The battle system is quick and offers an excitement which is often difficult to establish within traditional RPG mechanics but the story progression is extremely linear with little to inspire a second play-through. While the visual spectacle is second to none and the sound design is, at times, able to stand comparison with the best there are very small and very occasional niggling issues with both.
(8/10)
quote:
IGN UK: But the lack of anything substantial to do beyond fleeing and fighting soon brings the game crashing back to earth, and even when the walls are lifted Final Fantasy XIII’s world can seem strangely lifeless. As a technical feat the game is a triumph, but it seems a slave to its own spectacle, manacling the gameplay to serve its own bombastic vision and ultimately while the excellent combat and stunning visuals are enough to recommend it, they're not enough to earn it a place amongst the series’ top rank.
(8.3/10)

Gemiste kans imo. Het zal best een goede titel zijn, maar laten we niet vergeten dat hier ruim 5 jaar aan is gewerkt. Des te schrijnende het is om te horen dat het gameplay wise steken laat vallen.

Desondanks laat ik het spel voor nu aan me voorbij. Pik het spel wel ergens in de zomer op, ideale periode.
pi_78767418
Ik heb me prima vermaakt, dus wat reviews zeggen maakt me niet uit. Het is alsof ze SE willen straffen voor hun lange ontwikkeltijd.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 11:46:16 #234
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_78767616
Tja,... voelt aan als een straf voor SE omdat ze iets anders proberen. Het is FF,... en daar ga ik me prima mee vermaken. Zag ook al sites die dit probeerde te vergelijken met Westerse RPG's,.... zo dom!
  vrijdag 5 maart 2010 @ 12:32:30 #235
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_78769404
Voor de mensen met een pre-order bij Bart Smit en Eplaza slecht nieuws:
quote:
Geachte klant,

Dank u voor uw reservering van de game Final Fantasy XIII. U heeft deelgenomen aan de actie ‘reserveer Final Fantasy XIII en ontvang de collectors edition voor de prijs van de gewone editie’.

Helaas moeten wij u melden dat de collecters edition NIET aan bartsmit.com en eplaza.com wordt uitgeleverd. De reserveringsactie komt hiermee dus te vervallen. Onze excuses hiervoor.

Wij komen u tegemoet door het spel Final Fantasy XIII aan te bieden met een korting van 7,95 euro. De prijs van de game wordt voor u geen 59,95 euro maar 52,00 euro! De korting wordt automatisch verrekend op uw bestellijst*

Bestel via onderstaande link en u kunt direct inloggen om te kunnen bestellen.

Deze kortingsactie is alléén geldig als u de game heeft gereserveerd via bartsmit.com of eplaza.com en de game bestelt via deze websites. Het spel wordt geleverd op de dag van release, 9 maart.

*Let op: u dient gebruik te maken van een account met hetzelfde e-mailadres als waarmee u het spel heeft gereserveerd. Anders wordt de korting niet juist verrekend.

Wij hopen u binnenkort weer als klant te mogen begroeten.

Met vriendelijke groeten,

De shopmanager

Dit is een automatisch gegenereerd bericht, reageren op deze mail is niet mogelijk.
.

Van FRS nog geen nieuws, en geen nieuws is goed nieuws toch?
pi_78769625
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 11:17 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

[..]

Dat er geen dorpjes inzaten was al een tijdje bekend volgens mij, ook ik vind dat vrij jammer maar goed, ik zet me erover heen!
en anders kan de game dezelfde week nog de deur uit !
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_78769666
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 11:46 schreef Chocobo het volgende:
Tja,... voelt aan als een straf voor SE omdat ze iets anders proberen. Het is FF,... en daar ga ik me prima mee vermaken. Zag ook al sites die dit probeerde te vergelijken met Westerse RPG's,.... zo dom!
Dat is juist het hele probleem. Ze moeten stoppen met het vergelijken.
De verschillen zijn te groot tussen beide genres om het met elkaar te kunnen vergelijken.
Tegenwoordig moeten alle rpg's free roaming zijn, realtime combat, 1001 keuzes hebben om het einde te beïnvloeden enz.

Hierdoor zien veel reviewers de J-RPG als achterhaald en ouderwets.

Ga gewoon op je eigen gevoel af en leg die reviews naast je neer.
Elke FF is de moeite waard geweest om te spelen en dat zal met FF13 ook niet veranderen.
pi_78770327
Zo heb hem ook maar besteld, hoop dat hij woensdag in huis is
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_78770595
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 12:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Voor de mensen met een pre-order bij Bart Smit en Eplaza slecht nieuws:
[..]

.

Van FRS nog geen nieuws, en geen nieuws is goed nieuws toch?
Ik heb dezefde mail ontvangen maar dan zonder link.

En reageren op de mail kan niet.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 13:08:05 #240
8369 speknek
Another day another slay
pi_78770608
Niet hyped, maar ik ga hem wel kopen. Dat je geen incentive hebt hem een tweede keer te spelen vind ik een nonissue. Als je een game van 60 uur nog een keer gaat spelen ben je toch al niet helemaal lekker.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_78770721
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 13:08 schreef speknek het volgende:
Niet hyped, maar ik ga hem wel kopen. Dat je geen incentive hebt hem een tweede keer te spelen vind ik een nonissue. Als je een game van 60 uur nog een keer gaat spelen ben je toch al niet helemaal lekker.
Mwah. GTA4 duurde bij elkaar toch minimaal zo'n 25 uur, speel die nu ook voor de derde keer uit. Maar inderdaad, waarom zou je een RPG opnieuw willen spelen.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 13:19:14 #242
8369 speknek
Another day another slay
pi_78771074
Ik heb GTA4 niet eens een keer uitgespeeld, zo zat was ik het al halverwege.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 13:40:11 #244
8369 speknek
Another day another slay
pi_78772036
Wat een rare zinnen.
quote:
If you submit 25 hours of your life to a misjudged series of linear battles and cutscenes, Square Enix lets you play FFXIII, and you’ll get 25 decent hours out of it. It’s an equation that might just balance out
Ik snap hem niet?

edit, okay ze bedoelen dat de eerste 25 uur kut is, en dat je dan pas echt begint met spelen. Ofzo.
pi_78773047
Tss morgen is ligt FF al in de schappen bij de FRS in eindhoven. Pre-order heeft weinig zin dan moet gewoon 4 dagen langer wachten terwijl ik een pre-order heb...
pi_78773086
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 14:01 schreef Fipotje het volgende:
Tss morgen is ligt FF al in de schappen bij de FRS in eindhoven. Pre-order heeft weinig zin dan moet gewoon 4 dagen langer wachten terwijl ik een pre-order heb...
Beter 4 dagen wachten dan de hoofdprijs betalen toch?
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_78773132
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 14:02 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Beter 4 dagen wachten dan de hoofdprijs betalen toch?
Ye het maakt mij verder ook niet zo veel uit, maar verstuur die pre-order dan ook gewoon eerder.
pi_78773568
Mailtje van FRS schrok en dacht dat het ging om het niet krijgen van de CE, maar het was dit:
quote:
Beste klant,

Enige tijd geleden heb je op onze website de game ‘Final Fantasy 13’ besteld.

Door de enorme hoeveelheid bestellingen die we voor deze titel hebben ontvangen, gaan we vandaag je order al verwerken en inpakken.

Je ontvangt daardoor naar alle waarschijnlijkheid vanavond een automatisch gegenereerde email dat je bestelling verzonden is.

Echter mogen wij door de embargo op de releasedatum je bestelling niet eerder versturen.

Je kunt je bestelling dan ook op dinsdag 09 maart op het door jou aangegeven afleveradres verwachten.

We hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wensen je alvast veel speelplezier.

Met vriendelijke groet,

Het team van Free Record Shop

www.FreeRecordShop.nl
Netjes dat ze dit mailen maar beter sturen ze hem gewoon haha
  vrijdag 5 maart 2010 @ 14:33:59 #249
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_78774354
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 14:14 schreef Fipotje het volgende:
Mailtje van FRS schrok en dacht dat het ging om het niet krijgen van de CE, maar het was dit:
[..]

Netjes dat ze dit mailen maar beter sturen ze hem gewoon haha
Ik hoop het voor velen.
Ik heb echter alleen maar troubles gehad met pre-orderen bij de FRS.
Dan lag ie eerder in de winkel dan op mijn mat.

L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 14:34:50 #250
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_78774387
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 14:01 schreef Fipotje het volgende:
Kijk. Dit dus.

Of het nou Eindhoven is die dit altijd doet, maar ik zie dit dus iedere keer gebeuren.
Daarom pre-order ik ook niet meer.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')