me hates. Ik heb de LE versie, daar ga ik misschien wat meer proberen. Toch iets begrijpelijker, want ook mijn Japans is niet op het niveau dat ik alles begrijp of zoquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:51 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik ga ik elk geval nog een poging wagen om die grote motherfucking Adamantious te verslaan
Wel stukje terug lopen tho![]()
Ik heb je accept nog niet binnen denk ik? Al kreeg ik eenzelfde klacht bij StreetFighter 4, dus ik ga weer eens loeren wat er aan de hand is. Ook de trophies doen vaag tot en met, even afgezien van ApocalyPS3. SF4 wil ie wel synchen, FF helemaal niet bv. Ook Demon Souls doet raar, die zet ie er wel neer, maar staat nog op 0%. Ik snap er geen hout van.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:01 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Nou de eerste keer dat je hem tegenkomt ben je echt nog way underpowered![]()
Hij molt je echt met 1 trapduss....
ik ga het gewoon proberen ,aangezien ik nu meer dan 2x zoveel HP heb
Ik laat wel weten hoe het ging,aangezien je er ook een trophy voor krijg
Overigens heb je me nog steeds niet geaccepteerd Pheno![]()
Mijn invite staat al 3 weken open ofzoquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb je accept nog niet binnen denk ik? Al kreeg ik eenzelfde klacht bij StreetFighter 4, dus ik ga weer eens loeren wat er aan de hand is. Ook de trophies doen vaag tot en met, even afgezien van ApocalyPS3. SF4 wil ie wel synchen, FF helemaal niet bv. Ook Demon Souls doet raar, die zet ie er wel neer, maar staat nog op 0%. Ik snap er geen hout van.
Doe ik morgen even, ik denk niet dat ik vanavond ga gamen, sport en zoquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:07 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Mijn invite staat al 3 weken open ofzo, zal je nog es toevoegen
Voeg anders mij eens toe
God of War 3 geen day one?quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:00 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb dik twee maanden voor FFXIII. Daarna ga ik voor Red Dead Redemption.
Nee Gijs,... ben je gek! Een week na FFXIII,... nee daar heb ik dan echt geen tijd voor.quote:
Ik zit te denken om 4 te importeren, maar dat is way offtopic.quote:
Deze maand.quote:
quote:
Japanse gamesquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zit te denken om 4 te importeren, maar dat is way offtopic.
Whehehehehe. Stierlijk irritant. Ik heb geen guide besteld, maar ik ben benieuwd hoe de neuk je die aan moet.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:59 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Duss....hij molt me nog steeds in 2 klappen
Dinsdag,... meestal zijn releases voor mijn gevoel op vrijdag. Nog maar een paar dagen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 08:19 schreef Fipotje het volgende:
hyped als de motherfucker! Ik wil geen filmpjes kijken maar ook weer wel aargh the horror
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:26 schreef Aether het volgende:
Eurogamer heeft een vergelijking gemaakt tussen de XBOX en PS3 versie (screen shots en video's).
Staat in het artikel al. SQEX heeft waarschijnlijk niet genoeg tijd gehad om hun eigen Crystal Tools voor FFXIII op de XBOX te optimaliseren.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
The rumours are true. Final Fantasy XIII on Xbox 360 isn't anywhere near as impressive as it is on PlayStation 3. The real kicker is that it's a lot worse than it should have been.
Ja ik las het,... ergens voel ik dat mensen de upgrade niet al te cool vinden. Persoonlijk mag de serie voor mij wel een nieuwe kant in slaan. Wel een net cijfer en een goede review van Eurogamer trouwens! CVG geeft hem weer een 9.2,... andere sites weer een 7. Veel verschil in reviews dus. Maar ja,... ik hou voor J-RPG's meestal Famitsu aan!quote:
En toch blijf ik het een beetje mierenneuken vinden. Ja, er is verschil te zien, maar dit valt toch alleen maar op als je beide beelden echt direct langs elkaar zit. Laat iemand FFXIII op een 360 spelen en die is volgens mij niet minder onder de indruk dan iemand die 'm op de PS3 speelt (heb alleen een PS3, maar zou me er niet druk om maken als ik alleen 360 zou hebben).quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:26 schreef Aether het volgende:
Eurogamer heeft een vergelijking gemaakt tussen de XBOX en PS3 versie (screen shots en video's).
Famitsu gaf Nintendogs een 10. Dus die neem ik met een korrel zout. Maar ja, XIII. Ik weet het ook niet. Het ziet er PRACHTIG uit en wat ik gehoord heb van de OST is ook mooi. Maar ik vond XII vre-se-lijk. Totaal geen feeling met de personages of het gevechts-syteem. Hoop dat deze me weer bevalt.quote:
Ben ook vrij sceptisch mbt XIII, maar zal 'm uiteindelijk wel halen. Ik vond deze review op Gamespot één van de betere (‘eerlijkere’) reviews.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Famitsu gaf Nintendogs een 10. Dus die neem ik met een korrel zout. Maar ja, XIII. Ik weet het ook niet. Het ziet er PRACHTIG uit en wat ik gehoord heb van de OST is ook mooi. Maar ik vond XII vre-se-lijk. Totaal geen feeling met de personages of het gevechts-syteem. Hoop dat deze me weer bevalt.
Ik ga ook geen reviews lezen verder. Alleen het cijfer en de laatste alinea van Eurogamer gedaan. Helemaal onwetend ga ik 'm gamen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:37 schreef Aether het volgende:
[..]
Ben ook vrij sceptisch mbt XIII, maar zal 'm uiteindelijk wel halen. Ik vond deze review op Gamespot één van de betere (‘eerlijkere’) reviews.
Ja wat een **** dag om een game te releasen. Begrijp de keuze voor dinsdag niet helemaal.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 08:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dinsdag,... meestal zijn releases voor mijn gevoel op vrijdag. Nog maar een paar dagen.
quote:Without traditional JRPG features like towns, NPCs, and an over world, there is no real sense of ownership. Upon completing the game, you certainly feel as if you've enjoyed the 50 or so hours you've invested into doing so, but the experience is more throwaway than formative. Despite some incredibly tough monster hunting missions in chapter 11, there's no variation to the game whatsoever.
http://www.videogamer.com/ps3/final_fantasy_xiii/review-3.htmlquote:You have to hand it to Square Enix for trying to move things forward - better that than yet another rehash of the tried and tested Final Fantasy formula (the less said about Infinite Undiscovery the better). But it does so along a path so narrow and straight that you long for the days of old. When Vanille is knocked out in battle, she sometimes says: "What went wrong?" It's a question we find ourselves wondering as well.
Dat is wel erg selectief,... je pakt alleen quotes uit de momenteel minste review!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
http://www.videogamer.com/ps3/final_fantasy_xiii/review-3.html
Ik weet genoeg. Dat wordt dus alleen GoW III voor deze maand.
(8/10)quote:SixthAxis: The battle system is quick and offers an excitement which is often difficult to establish within traditional RPG mechanics but the story progression is extremely linear with little to inspire a second play-through. While the visual spectacle is second to none and the sound design is, at times, able to stand comparison with the best there are very small and very occasional niggling issues with both.
(8.3/10)quote:IGN UK: But the lack of anything substantial to do beyond fleeing and fighting soon brings the game crashing back to earth, and even when the walls are lifted Final Fantasy XIII’s world can seem strangely lifeless. As a technical feat the game is a triumph, but it seems a slave to its own spectacle, manacling the gameplay to serve its own bombastic vision and ultimately while the excellent combat and stunning visuals are enough to recommend it, they're not enough to earn it a place amongst the series’ top rank.
.quote:Geachte klant,
Dank u voor uw reservering van de game Final Fantasy XIII. U heeft deelgenomen aan de actie ‘reserveer Final Fantasy XIII en ontvang de collectors edition voor de prijs van de gewone editie’.
Helaas moeten wij u melden dat de collecters edition NIET aan bartsmit.com en eplaza.com wordt uitgeleverd. De reserveringsactie komt hiermee dus te vervallen. Onze excuses hiervoor.
Wij komen u tegemoet door het spel Final Fantasy XIII aan te bieden met een korting van 7,95 euro. De prijs van de game wordt voor u geen 59,95 euro maar 52,00 euro! De korting wordt automatisch verrekend op uw bestellijst*
Bestel via onderstaande link en u kunt direct inloggen om te kunnen bestellen.
Deze kortingsactie is alléén geldig als u de game heeft gereserveerd via bartsmit.com of eplaza.com en de game bestelt via deze websites. Het spel wordt geleverd op de dag van release, 9 maart.
*Let op: u dient gebruik te maken van een account met hetzelfde e-mailadres als waarmee u het spel heeft gereserveerd. Anders wordt de korting niet juist verrekend.
Wij hopen u binnenkort weer als klant te mogen begroeten.
Met vriendelijke groeten,
De shopmanager
Dit is een automatisch gegenereerd bericht, reageren op deze mail is niet mogelijk.
Dat er geen dorpjes inzaten was al een tijdje bekend volgens mij, ook ik vind dat vrij jammer maar goed, ik zet me erover heen!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
http://www.videogamer.com/ps3/final_fantasy_xiii/review-3.html
Ik weet genoeg. Dat wordt dus alleen GoW III voor deze maand.
Dat is juist het hele probleem. Ze moeten stoppen met het vergelijken.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:46 schreef Chocobo het volgende:
Tja,... voelt aan als een straf voor SE omdat ze iets anders proberen. Het is FF,... en daar ga ik me prima mee vermaken. Zag ook al sites die dit probeerde te vergelijken met Westerse RPG's,.... zo dom!
Ik heb dezefde mail ontvangen maar dan zonder link.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Voor de mensen met een pre-order bij Bart Smit en Eplaza slecht nieuws:
[..]
.
Van FRS nog geen nieuws, en geen nieuws is goed nieuws toch?
Mwah. GTA4 duurde bij elkaar toch minimaal zo'n 25 uur, speel die nu ook voor de derde keer uit. Maar inderdaad, waarom zou je een RPG opnieuw willen spelen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:08 schreef speknek het volgende:
Niet hyped, maar ik ga hem wel kopen. Dat je geen incentive hebt hem een tweede keer te spelen vind ik een nonissue. Als je een game van 60 uur nog een keer gaat spelen ben je toch al niet helemaal lekker.
Ik snap hem niet?quote:If you submit 25 hours of your life to a misjudged series of linear battles and cutscenes, Square Enix lets you play FFXIII, and you’ll get 25 decent hours out of it. It’s an equation that might just balance out
Beter 4 dagen wachten dan de hoofdprijs betalen toch?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:01 schreef Fipotje het volgende:
Tss morgen is ligt FF al in de schappen bij de FRS in eindhoven. Pre-order heeft weinig zin danmoet gewoon 4 dagen langer wachten terwijl ik een pre-order heb...
Ye het maakt mij verder ook niet zo veel uit, maar verstuur die pre-order dan ook gewoon eerder.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:02 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Beter 4 dagen wachten dan de hoofdprijs betalen toch?
Netjes dat ze dit mailen maar beter sturen ze hem gewoon hahaquote:Beste klant,
Enige tijd geleden heb je op onze website de game ‘Final Fantasy 13’ besteld.
Door de enorme hoeveelheid bestellingen die we voor deze titel hebben ontvangen, gaan we vandaag je order al verwerken en inpakken.
Je ontvangt daardoor naar alle waarschijnlijkheid vanavond een automatisch gegenereerde email dat je bestelling verzonden is.
Echter mogen wij door de embargo op de releasedatum je bestelling niet eerder versturen.
Je kunt je bestelling dan ook op dinsdag 09 maart op het door jou aangegeven afleveradres verwachten.
We hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wensen je alvast veel speelplezier.
Met vriendelijke groet,
Het team van Free Record Shop
www.FreeRecordShop.nl
Ik hoop het voor velen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:14 schreef Fipotje het volgende:
Mailtje van FRS schrok en dacht dat het ging om het niet krijgen van de CE, maar het was dit:
[..]
Netjes dat ze dit mailen maar beter sturen ze hem gewoon haha
Kijk. Dit dus.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:01 schreef Fipotje het volgende:
Tss morgen is ligt FF al in de schappen bij de FRS in eindhoven. Pre-order heeft weinig zin danmoet gewoon 4 dagen langer wachten terwijl ik een pre-order heb...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |