abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78683828
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 09:45 schreef Chocobo het volgende:

[..]

VII en VIII had ik alles gedaan en gehaald. Gouden Chocobo,... dat broeden was zo cool! Tevens de ultimate weapons gedaan,... maar ja,... had echt 200+ uur in die games zitten.
In VII heb ik inderdaad ook echt alles gedaan inclusief Gouden Chocobo, kreeg alleen niet al die Weapons neer. Had er geloof ik één neer, de andere (2?) niet.

Verder, vanavond lekker FF13 spelen
pi_78685237
Heb de Strategy Guide toch maar gehaald ook
  woensdag 3 maart 2010 @ 15:47:42 #156
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_78685679
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 15:05 schreef SinofEnvy het volgende:

[..]

In VII heb ik inderdaad ook echt alles gedaan inclusief Gouden Chocobo, kreeg alleen niet al die Weapons neer. Had er geloof ik één neer, de andere (2?) niet.

Verder, vanavond lekker FF13 spelen
Wil je hier zeggen of de 360 versie er echt zo slecht uitziet zoals overal wordt beweerd?
pi_78691611
Ik zal het jullie vanavond laten weten. Nu helaas programmeer opdrachten aan het maken..
  woensdag 3 maart 2010 @ 18:15:51 #158
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_78692335
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 09:11 schreef Cid het volgende:

[..]

Zijn de ultimate weapons te halen zonder de guide enzo of niet? Dat vond ik inderdaad zo jammer aan FFX etc, dat je echt een guide nodig had om de beste dingen te halen
Ik heb eerlijk gezegd geen idee

Ik speel mijn pal release sowieso met guide, 100% platinum halen baby

Owja xbox 360 download paupers
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_78693468
Ik ga hem waarschijnlijk weer spelen zoals ik alle FF's speel.. Eerst 2 uurtjes spelen, dan zodra ik gewend ben aan het battle en equip systeem, opnieuw beginnen, met goed doordachte strategie.. Sowieso moet ik vaak de eerste filmpjes 2 keer zien om het verhaal te kunnen laten doordringen.
-nee-
  woensdag 3 maart 2010 @ 20:21:49 #160
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_78698192
na 2 uur ben je nog niet eens de tutorial uit
Je bent zeker een uur of 8 zoet eer het complete upgrade Crystarium zich opent
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_78698659
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 20:21 schreef Deacon_Tigra het volgende:

Speel een FF altijd eerst uit, daarna nog een keer met guide om de ultimate dingen te halen Al heb ik er wat minder tijd voor tegenwoordig
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
  woensdag 3 maart 2010 @ 20:30:02 #162
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_78698677
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 20:21 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Serieus,... ben goed hyped aan het raken!
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  woensdag 3 maart 2010 @ 20:33:57 #163
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_78698899
Hehe daarna kan je nog 12 uur lineare wegen volgen, voordat je met het complete team samen op pad gaat

Vanaf Chapter 11 gaat het pas goed op stoom komen
Verdomme, waarom ben ik nu al klaar
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_78698965
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 20:33 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Verdomme, waarom ben ik nu al klaar
Had je maar niet moeten importeren.
pi_78699191
Ik neem aan dat je in ieder geval deels tot redelijk wat Japans kan, Deacon_Tigra? Zo niet zou ik hem gewoon nog een keer kopen (/downloaden) en uitspelen, en dan ook het verhaal volgen.
  woensdag 3 maart 2010 @ 20:45:30 #166
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_78699551
Ik weet precies hoe het verhaal in elkaar steekt
Maar met Engels is toch veull makkelijker kwa weapon & item upgrades
Met name doordat je items kan samenvoegen tot nog betere upgrade;s
Wat dat betreft lijkt Kanji heel veel op elkaar en is het nogal lastig om uit elkaar te houden
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_78703702
Hmm. Het ziet er niet zo mooi uit als ik dacht. Wel een epic voorfilmpje. Het zou best goed kunnen dat de PS3 versie inderdaad vele malen mooier is, heb geen vergelijkingsmateriaal. Ik vind het echter niet barslecht, ofzo.

Goed, ik ga nu de battle tutorial volgen. Jeej!
pi_78704102
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 14:01 schreef Chocobo het volgende:
Eens,... meestal kom ik niet meer in een topic van een game die net uit is. Ik hoop dat we hier goed met de spoilers omgaan!
Tigra kon het ook! Dus hopelijk lukt het hier ook met de andere mensen!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_78704221
Tigra, eigenlijk 1 vraag van mij kant!

Dat gemis van dorpjes en die dingen, hoe erg was dat!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
  woensdag 3 maart 2010 @ 22:04:32 #170
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_78704902
Nou ja, speelsgewijs niet zo, shops worden naarmate het spel vordert geunlocked.
Deze kan je accessen bij een Savepoint, en daar zijn er genoeg van.
Dus wat dat betreft is het geen probleem, maar ik mis gewoon de dorpjes verkennen.
Met iedereen ouwehoeren,een 'echte" winkel binnen gaan, lekker rond struinen.
jaja sue me,..im a addict

Dat is bij White Knight Chronicles wel anders, heull veull steden om te verkennen

Ér zit 1 stuk in FF wat een beetje lijkt op een overdekt winkelcentrum ofzo met een paar winkels.
Echter je kan er niks ..dus ja

Anyhoe, ik neem aan dat de Piracy hoeren nog wel het origineel gaan kopen
Owja, en spoiler tags aub, houd de ervaring wel zo prettig voor de anderen

Mocht je ergens niet uitkomen ,tell me
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_78709658
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 21:48 schreef SinofEnvy het volgende:
Hmm. Het ziet er niet zo mooi uit als ik dacht. Wel een epic voorfilmpje. Het zou best goed kunnen dat de PS3 versie inderdaad vele malen mooier is, heb geen vergelijkingsmateriaal. Ik vind het echter niet barslecht, ofzo.

Goed, ik ga nu de battle tutorial volgen. Jeej!
720P (PS3 XIII) materiaal op youtube gebruiken om te vergelijken.
Altijd aan het dromen...
pi_78710301
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 23:07 schreef D-Industries het volgende:

[..]

720P (PS3 XIII) materiaal op youtube gebruiken om te vergelijken.
Oja. Inderdaad. Vergeleken met , uiteraard op 720p etc, kan ik zeggen... in de "world map" zullen we maar zeggen (ie buiten de battles) zie ik niet echt een verschil, PS3 heeft misschien iets hogere anti-aliasing. In Battles merk ik wel dat de PS3 duidelijk wel een stukje mooier is (denk wederom hogere AA), maar ik kan niet zeggen dat het op de 360 heel lelijk is.

Maar goed, als je hem dan toch koopt, en je hebt beide consoles... ga dan voor de PS3 versie. Als je echter alleen een 360 hebt, dan is het geen enorm gemis qua graphics ofzo naar mijn mening.
pi_78710585
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 22:04 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ze willen het spel eerst proberen en gaan het later kopen.
Een veel gehoord smoesje, maar dat soort mensen geloof ik toch al niet meer.
Wel alles willen spelen, maar er geen geld voor willen betalen.
Gamen is een hobby en dat kost nou eenmaal geld.
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 23:16 schreef SinofEnvy het volgende:
Maar goed, als je hem dan toch koopt, en je hebt beide consoles... ga dan voor de PS3 versie. Als je echter alleen een 360 hebt, dan is het geen enorm gemis qua graphics ofzo naar mijn mening.
De keus moet toch vrij makkelijk zijn als je weet dat FF 13 in de eerste instantie alleen werd ontwikkeld voor de PS3.
Nu kunnen de 360 gebruikers ook een keer genieten van FF ook al zijn de graphics iets minder.
Spelplezier zal er niet minder om zijn.
pi_78714681
quote:
Ah, Final Fantasy XIII. Is there a game that pours more fuel onto the fanboy feud that rages across the internet? We've already established that the 360 version's FMV looks compressed, but does it impact on your enjoyment of the game? Well, now that we're some 15 hours into the 360 version, we can draw some conclusions: having seen FFXIII's glorious FMVs running in supercrisp 1080p on the PS3, the cutscenes in the 360 version do disappoint - at first. As a discerning 360 owner you're constantly aware of the reduced quality, but the more you play, the fewer pixels you notice. For those who don't know any better, however… well, they say ignorance is bliss.
http://www.videogamer.com/features/article/28-02-2010-1009.html
pi_78714950
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 22:04 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Nou ja, speelsgewijs niet zo, shops worden naarmate het spel vordert geunlocked.
Deze kan je accessen bij een Savepoint, en daar zijn er genoeg van.
Dus wat dat betreft is het geen probleem, maar ik mis gewoon de dorpjes verkennen.
Met iedereen ouwehoeren,een 'echte" winkel binnen gaan, lekker rond struinen.
jaja sue me,..im a addict

Dat is bij White Knight Chronicles wel anders, heull veull steden om te verkennen

Ér zit 1 stuk in FF wat een beetje lijkt op een overdekt winkelcentrum ofzo met een paar winkels.
Echter je kan er niks ..dus ja

Owja, en spoiler tags aub, houd de ervaring wel zo prettig voor de anderen

Mocht je ergens niet uitkomen ,tell me
dus shops bij save points ? Hmm moet me er toch maar overheen zetten dan!
pi_78715711
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 23:21 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Ze willen het spel eerst proberen en gaan het later kopen.
Een veel gehoord smoesje, maar dat soort mensen geloof ik toch al niet meer.
Wel alles willen spelen, maar er geen geld voor willen betalen.
Gamen is een hobby en dat kost nou eenmaal geld.
[..]

De keus moet toch vrij makkelijk zijn als je weet dat FF 13 in de eerste instantie alleen werd ontwikkeld voor de PS3.
Nu kunnen de 360 gebruikers ook een keer genieten van FF ook al zijn de graphics iets minder.
Spelplezier zal er niet minder om zijn.
Op je eerste punt: toch is niet iedereen zo. Ik heb het zelf ook - ik zie gamen inderdaad ook als een hobby dat geld kost en ik vind het supervet om een collectie originele games te hebben, maar er zijn toch games die ik wel wil spelen maar van te voren al weet dat ik die binnen 5 uur weer in de kast heb liggen. Die download ik dan. Andere spellen koop ik wel. Ik heb een collectie van toch zeker meer dan 40 originele Xbox 360 games, kan je zeggen wat je wilt maar niet dat ik te cheap ben om spellen te kopen (40*60 = ~2400).

Op je tweede punt, eensch. Ik ga het spel zelf dan ook zeker nog voor de PS3 kopen zodra het uitkomt, heb de gepiratete versie dan ook alweer opgeborgen. Wilde het alleen even "proeven". Heb een uurtje gespeeld.

En Cyberia18, inderdaad. Dat merkte ik ook. De cinematics waren mooi, erg mooi, maar je zag zeker dat ze compressed waren. Af en toe wat blokkerig oid.
pi_78717056
Godver

Ben nu pas klaar met mn eerste sessie, 4 uur lang

De game is iig zeer interessant!

Welterusten
  donderdag 4 maart 2010 @ 11:18:00 #178
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_78722730
Godver,... hoop mensen gamen al,... begin echt hyped te raken!

Dat de 360 misschien wat mindere graphics vertoont, neemt niet weg dat de 360 gamers wel kunnen genieten van FF Als je 2 consoles hebt zou de keuze duidelijk moeten zijn, maar als je alleen een 360 hebt is het natuurlijk geweldig dat die ook FF kunnen gamen.

Heb me er tot nu toe van kunnen weerhouden om filmpjes te kijken. Ga echt dom het spel in zeg maar,... weet echt zo weinig en dat probeer ik zo te houden. Kudo's voor de spoiler tags en begrip hier overigens.
  donderdag 4 maart 2010 @ 11:28:38 #179
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_78723205
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 11:18 schreef Chocobo het volgende:

Dat de 360 misschien wat mindere graphics vertoont, neemt niet weg dat de 360 gamers wel kunnen genieten van FF Als je 2 consoles hebt zou de keuze duidelijk moeten zijn, maar als je alleen een 360 hebt is het natuurlijk geweldig dat die ook FF kunnen gamen.

Heb me er tot nu toe van kunnen weerhouden om filmpjes te kijken. Ga echt dom het spel in zeg maar,... weet echt zo weinig en dat probeer ik zo te houden. Kudo's voor de spoiler tags en begrip hier overigens.
Same here. Elk filmpje dat je ziet is een filmpje dat dingen voorspelt of spoilert. Ik ben zeer benieuwd naar de game.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_78726118
Ik koop hem wel op 360. Heb meer met achievements dan met trophies. Daarnaast, als ik FF7 nog met veel plezier kan spelen dan kan ik iets slechtere graphics op de 360 ook wel hebben.
pi_78727061
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 11:18 schreef Chocobo het volgende:

PS3 staat hier langs de xbox, maar toch haal ik hem op de xbox !
pi_78727495
Ik heb ook beide consoles, maar als ik de bovenste 2 reacties zo lees doen ze het meer om de achievements dan om de graphics.
  donderdag 4 maart 2010 @ 13:20:17 #183
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_78727842
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 13:10 schreef torn_Machina het volgende:
Ik heb ook beide consoles, maar als ik de bovenste 2 reacties zo lees doen ze het meer om de achievements dan om de graphics.
Ben gek op achievements, maar met games als dit boeit me dat heel weinig! Ga hier echt voor de beste keuze en gevoel. Game voelt prettiger aan vooralsnog op een Playstation,... weet niet wat het is! Blijft persoonlijk uiteraard.
pi_78728353
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 13:20 schreef Chocobo het volgende:
Ben gek op achievements, maar met games als dit boeit me dat heel weinig! Ga hier echt voor de beste keuze en gevoel. Game voelt prettiger aan vooralsnog op een Playstation,... weet niet wat het is! Blijft persoonlijk uiteraard.
Ik heb zelf helemaal niets met Achievements of Trophies.
Leuk dat ze er in zitten, maar ik doe er geen moeite voor om ze te unlocken.
Ik speel het spel en zie wel hoeveel achievements/trophies ik unlock.

Ik snap ook niet waarom mensen zo graag die 1000/1000 Gamerpoints of Platinum Trophy willen halen.
Leuk dat je alles uit het spel hebt gehaald wat er in zit, maar je bereikt er verder niets mee.

Final Fantasy geeft mij meer een Playstation/Sony gevoel, dus eigenlijk is het meer een vertrouwde keuze.
  donderdag 4 maart 2010 @ 13:37:14 #185
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_78728530
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 13:33 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Ik snap ook niet waarom mensen zo graag die 1000/1000 Gamerpoints of Platinum Trophy willen halen.
Leuk dat je alles uit het spel hebt gehaald wat er in zit, maar je bereikt er verder niets mee.

Final Fantasy geeft mij meer een Playstation/Sony gevoel, dus eigenlijk is het meer een vertrouwde keuze.
PM me je PSN tag even,... wil je vorderingen volgende week graag bijhouden Mijne is Sjotime voor degene die daar interesse in hebben.
pi_78730334
quote:
Previous reviews were either for print publications of the Japanese version or early debug review code, but tonight sees the flood of reviews coming in for the English retail version.
pi_78731087
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 13:37 schreef Chocobo het volgende:
PM me je PSN tag even,... wil je vorderingen volgende week graag bijhouden Mijne is Sjotime voor degene die daar interesse in hebben.
Volgens mij had ik je al een keer eerder toegevoegd.
Zal vanavond even controleren.
  donderdag 4 maart 2010 @ 15:50:28 #188
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_78733778
Komt er nou eeeecht geen FF XIII PS3 bundel uit?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_78734144
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 13:20 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ik heb geen Xbox, dus ik weet niet of je iets hebt aan die achievements? Trophies iig helemaal 0,0 voor zover ik weet, dus daar ben ik ook niet voor gegaan. Ik krijg de engelse LE ook nog, maar ik denk dat ik toch eerst Gow III ga spelen, omdat dat nieuw aanvoelt, FFXIII niet meer
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_78734372
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 13:33 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Een spel spelen is sowieso nutteloos als je het hebt over effectief je tijd besteden. Dan kan je beter gaan stofzuigen. Ik heb ook die 200 lightnings gedodged in FFX. Niet omdat het nuttig was, maar gewoon omdat ik het graag compleet wilde hebben.

Overigens heb ik in maar een paar games meer dan 500/1000 gehaald en ik speel FFXIII niet om de achievements. Maar de 360 vind ik een prettigere console (achievements zijn wel een onderdeel van waarom ik het prettiger vind...controller en UI een andere) en ik speel het liefst zoveel mogelijk van mijn games op die console.

Als de reviews voor de 360 allemaal bedroevend zijn en die voor de PS3 jubelend, dan kan ik nog overwegen een andere keus te maken.
pi_78734517
Ps3 versie ziet er toch een stuk beter uit

Ps3:

360:
pi_78736236
als dat echt zo is
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_78736270
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 16:04 schreef Mystikvm het volgende:
Een spel spelen is sowieso nutteloos als je het hebt over effectief je tijd besteden. Dan kan je beter gaan stofzuigen.

Overigens heb ik in maar een paar games meer dan 500/1000 gehaald en ik speel FFXIII niet om de achievements. Maar de 360 vind ik een prettigere console (achievements zijn wel een onderdeel van waarom ik het prettiger vind...controller en UI een andere) en ik speel het liefst zoveel mogelijk van mijn games op die console.

Als de reviews voor de 360 allemaal bedroevend zijn en die voor de PS3 jubelend, dan kan ik nog overwegen een andere keus te maken.
Je moet tijd steken in een hobby en die tijd bepaal je dus helemaal zelf.
Gamen is voor mij echt ontspanning. Even een tijdje niets anders aan het hoofd, onderuitgezakt op de bank en gamen maar.

Met multiplatform titels koop ik het spel voor de console met de beste performance.

Wat maakt het ook allemaal uit, volgende week genieten.
pi_78736651
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 16:04 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Een spel spelen is sowieso nutteloos als je het hebt over effectief je tijd besteden. Dan kan je beter gaan stofzuigen. Ik heb ook die 200 lightnings gedodged in FFX. Niet omdat het nuttig was, maar gewoon omdat ik het graag compleet wilde hebben.

Dat is ook precies zoals ik het zou zeggen!
  donderdag 4 maart 2010 @ 17:37:16 #195
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_78738451
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 16:08 schreef Sony360wii het volgende:
Ps3 versie ziet er toch een stuk beter uit

Ps3:
[ afbeelding ]

360:
[ afbeelding ]
Ja je ziet het wel,... maar ja,... vraag me af of 360 gamers hier nu zo'n last van gaan krijgen als het beweegt! Feit blijft dat we allemaal kunnen genieten.
  donderdag 4 maart 2010 @ 18:42:08 #196
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_78740818
Nog een paar dagen
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  donderdag 4 maart 2010 @ 18:47:35 #197
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_78741008
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 18:42 schreef Strolie75 het volgende:
Nog een paar dagen
Gijs ik ben hyped!! Zoveel zin in Eerste 8 uur tutorial,... dan 20 uur lineair,... dan 40 uur open klaar hoor.
  donderdag 4 maart 2010 @ 18:48:00 #198
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_78741019
edit: verkeerd topic
  donderdag 4 maart 2010 @ 18:51:55 #199
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_78741182
Ik ga ik elk geval nog een poging wagen om die grote motherfucking Adamantious te verslaan
Wel stukje terug lopen tho
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
  donderdag 4 maart 2010 @ 18:53:48 #200
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_78741247
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 18:47 schreef Chocobo het volgende:
Gijs ik ben hyped!! Zoveel zin in Eerste 8 uur tutorial,... dan 20 uur lineair,... dan 40 uur open klaar hoor.
Ik ook Sinds Mass Effect 2 niet meer gegamed. Ben er klaar voor!
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_78741404
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 18:51 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik ga ik elk geval nog een poging wagen om die grote motherfucking Adamantious te verslaan
Wel stukje terug lopen tho
me hates. Ik heb de LE versie, daar ga ik misschien wat meer proberen. Toch iets begrijpelijker, want ook mijn Japans is niet op het niveau dat ik alles begrijp of zo

Maar alles vrijspelen, nah, denk het niet. Daarvoor komen er teveel andere goede games in rap tempo uit
  donderdag 4 maart 2010 @ 19:00:13 #202
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_78741483
Ik heb dik twee maanden voor FFXIII. Daarna ga ik voor Red Dead Redemption.
  donderdag 4 maart 2010 @ 19:01:11 #203
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_78741517
Nou de eerste keer dat je hem tegenkomt ben je echt nog way underpowered
Hij molt je echt met 1 trap duss....
ik ga het gewoon proberen ,aangezien ik nu meer dan 2x zoveel HP heb

Ik laat wel weten hoe het ging,aangezien je er ook een trophy voor krijg
Overigens heb je me nog steeds niet geaccepteerd Pheno
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_78741682
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 19:01 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Nou de eerste keer dat je hem tegenkomt ben je echt nog way underpowered
Hij molt je echt met 1 trap duss....
ik ga het gewoon proberen ,aangezien ik nu meer dan 2x zoveel HP heb

Ik laat wel weten hoe het ging,aangezien je er ook een trophy voor krijg
Overigens heb je me nog steeds niet geaccepteerd Pheno
Ik heb je accept nog niet binnen denk ik? Al kreeg ik eenzelfde klacht bij StreetFighter 4, dus ik ga weer eens loeren wat er aan de hand is. Ook de trophies doen vaag tot en met, even afgezien van ApocalyPS3. SF4 wil ie wel synchen, FF helemaal niet bv. Ook Demon Souls doet raar, die zet ie er wel neer, maar staat nog op 0%. Ik snap er geen hout van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')