quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
TARA is een droppieEn een schaduw van een krijtstreep. Maar daar kan 'ie ook niks aan doen
oh damnquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:18 schreef Rtificial het volgende:
Ben bang dat DE hier niets van weet, hoewel ze soms verbazingwekkend uit de hoek kan komen met weetjes.
Ik ken in ieder geval eerder genoemde namen volstrekt niet.
DE ligt inmiddels in d'r IC bedje, nog een beetje van de wereld door een roesje van eind van de middag. Ze voelt zich redelijk, maar heeft pijn doordat d'r buik opgezet is van vocht en lucht. Dat drukt natuurlijk flink op de ontstoken gebieden. Ze wordt gelukkig goed verzorgd, en de verpleging van vanavond leek erg vriendelijk.
Verder weinig nieuws, het gaat gewoon niet goed met d'r, serieus niet goed.
Daar moest ik ook aan denken. Alle sterkte toegewenst voor julliequote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:23 schreef ColdFeet het volgende:
Alsof jullie nog niet genoeg shit hebben gehad, het afgelopen jaar
quote:
Nu weet ik dat ik in jou ogen niks bijdraag aan dit forum,quote:
Ik zet je bij de reminder in mijn mobquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Meeters, mag mijn naam morgen ook op het kaartje?
Of een ruggegraatquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:51 schreef golfer het volgende:
Hey, Braamyo pas je een beetje op dat je niet alsnog iets ontwikkelt dat gaat lijken op gevoel voor humor?
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:27 schreef Rtificial het volgende:
t kaartje mag naar t tweede adres, ik ga er vanuit dat ze snel na t weekend weer op de gewone afdeling ligt.
thanks voor de lieve berichtjes, doet veel goed, ze heeft een leuk groepje fokkers zo hier
anyway, rT out, tijd voor Lost en een biertje.
Aanklikken zou genoeg moeten zijn toch? Maar ja, dat is 'onze' band waar we alle fotomateriaal en website voor maken en zo.. we zijn een beetje 6e en 7e bandlid..quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:53 schreef ColdFeet het volgende:
Ben te lam om de link te kopieren, maar is het een band ofzo?
Pfff, je hebt 'm ge-editquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Aanklikken zou genoeg moeten zijn toch? Maar ja, dat is 'onze' band waar we alle fotomateriaal en website voor maken en zo.. we zijn een beetje 6e en 7e bandlid..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |