Dat klinkt niet echt gezond CFquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:13 schreef ColdFeet het volgende:
Nou jongens, ik ben blij dat ik niet naar de meet 'hoef'; ik vrees dat ik het hele weekend moet werken en ik ben echt mega-gestresst
succes meis, zorg goed voor jezelf ook!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:13 schreef ColdFeet het volgende:
Nou jongens, ik ben blij dat ik niet naar de meet 'hoef'; ik vrees dat ik het hele weekend moet werken en ik ben echt mega-gestresst
Bloemetjes-achtergrond? OF een heel subtiele, lichte bloem als achtergrond van de slides?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:26 schreef ColdFeet het volgende:
Nou, misschien heb je advies, Bluezz! We hebben altijd de corporate layout in powerpoint, die is vrij kaal (wel zo netjes, natuurlijk!), maar ik werk graag met heel beknopte tekst op de slides en dan veel mondeling toelichten. Niet dan men van je slide al helemaal kan afleiden wat je gaat zeggen, maar dat je enkel aangeeft wat het onderwerp is. Maar nu heb ik wel erg kale slides ineens! Wat is beter: meer tekst en dus beter uitziende slides, of kale slides en een wat 'spannender' presentatie?
Kaas komt morgen toch ook?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Bloemetjes-achtergrond? OF een heel subtiele, lichte bloem als achtergrond van de slides?
Zo en ik hoop dat Kaas snel thuis is. Helaas staat ie in de fileHet eten staat in de oven, we hebben ontbijt voor morgen, er staan snacks in de frigo en de énorme afwas is gedaan
Het is echt mega-officieel, manquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Bloemetjes-achtergrond? OF een heel subtiele, lichte bloem als achtergrond van de slides?
Zo en ik hoop dat Kaas snel thuis is. Helaas staat ie in de fileHet eten staat in de oven, we hebben ontbijt voor morgen, er staan snacks in de frigo en de énorme afwas is gedaan
Er stond een vraagteken omdat ie niet wist of ie moest koerieren, zoiets?quote:
En dan gewoon de teksten (als bullets) steeds regel voor regel erbij laten komen, zodat men niet al van te voren alles zit te lezen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:44 schreef Bluezz het volgende:
Alleen kale, zakelijke slides met veel mondelinge toelichting
Dat is met geprinte handouts erbij niet echt van toegevoegde waardequote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:49 schreef golfer het volgende:
[..]
En dan gewoon de teksten (als bullets) steeds regel voor regel erbij laten komen, zodat men niet al van te voren alles zit te lezen.
Luister maar naar Bloesquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:50 schreef ColdFeet het volgende:
Dat is met geprinte handouts erbij niet echt van toegevoegde waardeEn dat maakt het ook te onrustig voor mij,
Pfff. Gedoe.
Handouts sowieso pas achteraf, na de presentatie, uitdelen. Houdt de aandacht meer bij de slideshow en jouw uitleg.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:50 schreef ColdFeet het volgende:
Dat is met geprinte handouts erbij niet echt van toegevoegde waardeEn dat maakt het ook te onrustig voor mij,
Pfff. Gedoe.
Ik zal 't je PM'en!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, en dat ben ik kwijt![]()
Ik ben echt erg, een vergiet![]()
Je vakantie-foto's als achtergrond? Fuck mega-officieelquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:46 schreef ColdFeet het volgende:
Het is echt mega-officieel, manMisschien her en der wat grafiekjes erbij zoeken.
Amai, lekker weekend voor jou dus! wat heb je allemaal in huis gehaald?
Morgen muffins meenemen?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:06 schreef ColdFeet het volgende:
Lein, eigenlijk wil ik de kop van mijn super-zakelijke prof weleens zien als ik dat doeMaar ik vind het zo al spannend genoeg!
AFijn, ik ga naar huis. Rennen en koken. En muffins bakken
Ik wilde het net zeggen. GENIAALquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:51 schreef borisz het volgende:
Maarten en Vincent van Rossem bij DWDD
Vincent was laast op de radio, kwam er pas later achter dan het niet Maarten wasquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:53 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggen. GENIAAL![]()
Zelfs het taalgebruik is wonderlijk genoeg identiek![]()
Ik behoud het voorrecht aan het mannelijke deel van het Cul SC om hier een beeld van te mogen vormen tijdens de meet, en ons na democratische overleg (wet van gemiddelde tussen 1-10) tot oordeel te doen overgaanquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:42 schreef Windigo het volgende:
[..]
(dat ik een eenzame mannelijke 40er waswat niet klopt aangezien ik een razend knappe 22 jarige ben van het vrouwelijk geslacht
)
heerlijk met dikke klodders zure room met veel verse bieslookquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hier staan aardappels in de oven te poffen.
toch geen familie van de Belgische Van Rossem?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:51 schreef borisz het volgende:
Maarten en Vincent van Rossem bij DWDD
Nee broerquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:28 schreef Bluezz het volgende:
Ik begrijp dat Vincent v Rossum zijn zoon is?
Hier zitten vooral Hollanders. Misschien weet CF er iets van, maar ik geef je weinig kansquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:30 schreef sararaats het volgende:
Bluezz, ik kan het niet dikwijls genoeg herhalen maar je bent mooi
mijn fantasie slaat even op hol
----
als ik de naam Van Rossem zie moet ik denken aan de eedaflegging van Albert II
en wat wil sararaats daar dan over weten?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:36 schreef Leintjeuh het volgende:
De vlaamse politiek? Omdat ze daaro woont?
ik vroeg me gewoon af of Maarten en Vincent Van Rossem familie is van Jean Pierre Van Rossem.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
en wat wil sararaats daar dan over weten?
Iets over van Rossem (quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:36 schreef Isabeau het volgende:
en wat wil sararaats daar dan over weten?
Jean Pierre Van Rossem is gewoon een kwab. Op de foto's bij google images tenminste.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:38 schreef sararaats het volgende:
ik vroeg me gewoon af of Maarten en Vincent Van Rossem familie is van Jean Pierre Van Rossem.
de grootste papzak van België
En TARA moet daar iets vanaf weten omdat ie koningshuis-o-fiel toch? Of is dat alleen het Nederlandse koningshuis?quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:40 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jean Pierre Van Rossem is gewoon een kwab. Op de foto's bij google images tenminste.
In Nederland zou het trouwens van Rossem met een kleine V zijn, denk ik
TARA is een anti kwab.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
En TARA moet daar iets vanaf weten omdat ie koningshuis-o-fiel toch? Of is dat alleen het Nederlandse koningshuis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |