quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:16 schreef Aure het volgende:
Goedemorgen!
ziet er uit als een heule vrouw voor iemand van jou leeftijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*voelt zich geintimideert*![]()
Hey wat een goed nieuws!!quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:36 schreef Rtificial het volgende:
Das naar nieuws inderdaad MM.
Voor wat betreft DE: Plan van aanpak is succesvol uitgevoerd, wedstrijd is gewonnen, de galsteen is verslagen. Ze heeft wat moeite gehad met wakker worden, dus ligt nu een nachtje in de uitslaapkamer, maar verder alles prima.
Er is gewoon een topic waar je je kon opgeven!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik voel me een beetje buitengesloten.. Ik ben helemaal niet gevraagd voor de meet.
.
Dat ga ik toch zomaar niet doen, als newbie.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Er is gewoon een topic waar je je kon opgeven!
Ik ben ook niet uitgenodigd, maar ik ga gewoon. Of ze dat nou willen of nietquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat ga ik toch zomaar niet doen, als newbie.. En ik kan niet, trouwens.
.
Ach wat jammer nou, sterkte DE!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:34 schreef Rtificial het volgende:
Zojuist even met m'n Elfje gebeld. Ze gaat voor t weekend weer terug naar de IC omdat ze daar beter in de gaten gehouden kan worden dan op de afdeling (die is in het weekend maar heel beperkt bezet).
Aanleiding hiervoor zijn wat zuurstofproblemen en een koortsaanval gisteren tijdens de ingreep.
Ik krijg flashbacks naar de eerste Fok-meet waar ik naartoe ging. Niemand had enig idee wie ik was en ik heb stiekem vanaf het toilet een vriend gesmst dat 'ie moest bellen met de mededeling dat ik snel ergens naartoe moest.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:36 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik ben ook niet uitgenodigd, maar ik ga gewoon. Of ze dat nou willen of niet
Wat voor meet was dat?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik krijg flashbacks naar de eerste Fok-meet waar ik naartoe ging. Niemand had enig idee wie ik was en ik heb stiekem vanaf het toilet een vriend gesmst dat 'ie moest bellen met de mededeling dat ik snel ergens naartoe moest..
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:34 schreef Rtificial het volgende:
Zojuist even met m'n Elfje gebeld. Ze gaat voor t weekend weer terug naar de IC omdat ze daar beter in de gaten gehouden kan worden dan op de afdeling (die is in het weekend maar heel beperkt bezet).
Aanleiding hiervoor zijn wat zuurstofproblemen en een koortsaanval gisteren tijdens de ingreep.
Ik geloof wel dat men mij hier enigzins van naam kent dus dat zal wel meevallenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik krijg flashbacks naar de eerste Fok-meet waar ik naartoe ging. Niemand had enig idee wie ik was en ik heb stiekem vanaf het toilet een vriend gesmst dat 'ie moest bellen met de mededeling dat ik snel ergens naartoe moest..
je staat genoteerdquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:33 schreef Aure het volgende:
[..]
Thanks! Ik moet morgen gewoon werken dus ik ben er niet bij.. Ander keertje dan maar
Voor STA bestond was er een soort Fryske SC waar ik wel eens postte. Maar het kwam ook doordat de rest elkaar wel allemaal al heel goed kende en ik een beetje, euh, anders was dan zij.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat voor meet was dat?
Ik ben echt heel erg niet van de massameets en afspreken met groepen mensen die je niet kent. Brr. Grote mond, klein hartje
Oh man. Jij en je complexenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Voor STA bestond was er een soort Fryske SC waar ik wel eens postte. Maar het kwam ook doordat de rest elkaar wel allemaal al heel goed kende en ik een beetje, euh, anders was dan zij..
En ik denk toch altijd dat ik geen indruk maak en mensen daarom toch niet weten wie ik ben..
idemquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:01 schreef ColdFeet het volgende:
Van Fryske SC zou ik trouwens ook wel bang worden
Tsja, het Groningentopic was er nog niet, ik was nog niet te dik, maar Fries was (en ben) ik wel.quote:
... en je kon nog niet koken. Ja sorry, die dik-opmerking negeer ik evenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Tsja, het Groningentopic was er nog niet, ik was nog niet te dik, maar Fries was (en ben) ik wel..
Oh, er was nog een paginaquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:34 schreef Rtificial het volgende:
Jeetjequote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:34 schreef Rtificial het volgende:
it wasn't mequote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:15 schreef Bluezz het volgende:
Wie heeft mijn energie gejat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |