Je vindt het Rietveld huis niet mooi ?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:43 schreef pberends het volgende:
[..]
Architectuur.
Ik heb een hekel aan architectuur omdat het zelden functioneel is.
Leuke woordspelingquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:44 schreef RobertoCarlos het volgende:
En die Mariette Hamer zat in dat stukje ook weer heerlijk te zuigen.... Je mag best weten dat ik er best een beetje opgewonden van werd
Die Halsema krijgt wel een podium bij DWDD en trouwens ook bij P&W.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:26 schreef themauster het volgende:
Vanavond: Speciale DWDD uitzending rondom de val van het kabinet, tafelheer is Felix Rottenberg en o.a. een speciale 'Kabinetsquiz'.
Ook te gast zijn Jack de Vries, Femke Halsema, Joost Prinsen en Nico Dijkshoorn
Aanvulling wat gasten betreft: Erik van Muiswinkel, Owen Schumacher, Rutger Castricum, Wouke van Scherrenburgquote:Op maandag 22 februari 2010 13:26 schreef themauster het volgende:
Vanavond: Speciale DWDD uitzending rondom de val van het kabinet, tafelheer is Felix Rottenberg en o.a. een speciale 'Kabinetsquiz'.
Ook te gast zijn Jack de Vries, Femke Halsema, Joost Prinsen en Nico Dijkshoorn
je hebt gelijk, vreemd mannetjequote:Op maandag 22 februari 2010 19:26 schreef buddyb het volgende:
Weer Felix?
Ben er nu echt strontziek van.
Als je je 'tegenstander' laat uitpraten ja, maar hij blijft schreeuwen (laat zien dat hij weinig manieren heeft)quote:Op maandag 22 februari 2010 19:46 schreef Don_Gurgen het volgende:
Mwoah, misschien laat Felix zich een beetje meeslepen, maar hij laat Jack de Vries in ieder geval niet van die standaard spin verhaaltjes afdraaien die we al 100x hebben gehoord. Ik vind het wel leuke televisie, beetje confronteren, niet altijd dat brave en gesapige.
Je hebt maar een paar minuten op live televisie, als Jack de Vries weer een standaard verhaaltje af gaat draaien en de vraag ontwijkt dan mag je van mij wel ingrijpen. Misschien een beetje ongemakkelijk, maar ik vind het niet erg.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:47 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Als je je 'tegenstander' laat uitpraten ja, maar hij blijft schreeuwen (laat zien dat hij weinig manieren heeft)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |